Scheelt ook weer geld. 1 mond minder om te voeden en als de goede gaat, wordt er ook niet meer gejatquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tijd voor een eliminatie, nu even geen geld meer verdienen
Als je gewend bent om heel vet te eten en je gaat ineens gezond eten, dan val je ook af.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:53 schreef greysbones het volgende:
Aggie
Ja klopt Berend is 25 kilo afgevallen
Jef 17 kilo
Gj geloof nu 16
Maar Erik zelf 7 of 9
Het is natuurlijk vooral het andere voedingspatroon
ook 1 minder om geld binnen te brengen.quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:53 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Scheelt ook weer geld. 1 mond minder om te voeden en als de goede gaat, wordt er ook niet meer gejat
Martins maand hadden ze 1 opdracht meer dan 2000 euroquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:54 schreef Harry het volgende:
Jeff zegt dat hij tot en met volgende week nu al 400,- euro over gaat houden.
Jeff tegen Marciano en Jasper: ik zei toch, stem op mij, ik kan het beter.
Als je door de productie gemazzeld wordt.....
Die zap ik meteen wegquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:56 schreef FreshFruit het volgende:
Eunice doet dit heel goed,ik was bijna weg.
quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens, even een kleine polonaise vanwege cos nr 500
quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens, even een kleine polonaise vanwege cos nr 500
En Snickersquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:58 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik moet misschien een keer zelf mee helpen in de keuken dan dat ie ligt te wachten tot het eten klaar is. Bovendien eet hij thuis altijd kantenklaar maaltijden.
En als ontbijt vaak Snickersquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:58 schreef pingu66 het volgende:
Die Erik moet misschien een keer zelf mee helpen in de keuken dan dat ie ligt te wachten tot het eten klaar is. Bovendien eet hij thuis altijd kantenklaar maaltijden.
Er zit ook niet veel inhoudelijk in dat hoofdquote:Op vrijdag 4 november 2022 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx zegt dus gewoon nooit iets inhoudelijks maar het gaat constant over geroddel of vriendjes
Of over het douchemoment...quote:Op vrijdag 4 november 2022 16:59 schreef Kakadylo het volgende:
Mexx zegt dus gewoon nooit iets inhoudelijks maar het gaat constant over geroddel of vriendjes
Het is zelfs zo dat mensen het zonde van de stem vinden om haar eruit te gooien waardoor ze er straks in maart nog zitquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zit ook niet veel inhoudelijk in dat hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |