En slippers 😠quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Heeft hij die wel meegenomen in de koffer, want zie hem idd vaak in korte broek en T-shirt rond lopen
Wat is nu weer boeiend, en die zak rijst die is inmiddels wel leeg..quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
boeiendwacht in chinna gaat nu en Zak Rijst rijsen
quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wat is nu weer boeiend, en die zak rijst die is inmiddels wel leeg..
Zal wel wat loos zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Duurt lang zeg, net nu ik de streams weer aanzet.
Zit vast weer in haar BHquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:31 schreef engine het volgende:
Volgens mij heeft Djedi geen zender om want ze is amper te verstaan en ik zie ook niks.
Wat een dooie is het toch.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:33 schreef engine het volgende:
Ruben heeft weer een vastloper.
[ afbeelding ]
Elke keer als ik even kijk is er weer een sl..quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
En waarom is t zo rustig in de COS
Deel 500 nog wel. Mini feestje eigenlijkquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:36 schreef Mrsloveable het volgende:
En waarom is t zo rustig in de COS
Soms echt heel veel idd, wat ook irritant is als een gesprek volgt en ze doen dan weer een streamwissel..quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:37 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Elke keer als ik even kijk is er weer een sl..
die is zo dom in hoofd dat de hoofdquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:33 schreef engine het volgende:
Ruben heeft weer een vastloper.
[ afbeelding ]
Was mij geen eens op gevallenquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:38 schreef engine het volgende:
[..]
Deel 500 nog wel. Mini feestje eigenlijk
The Juice kan zich verspreiden...quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:40 schreef engine het volgende:
Whaha Maddy heeft een briefje van Ruben gevonden waarop staat dat hij weg wil en verliefd is op Djedi![]()
Heel goed gaat het met Maddy nu ze een briefje van Ruben gevonden heeftquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:40 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy lijkt heel rustig. Iemand gezien hoe het met haar gaat nu Jeff manager is?
We hebben het verbrokenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |