Oh ze was in het begin al een setje.quote:
Ook nietquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ze was in het begin al een setje.
Ik kan geen eens op zo'n muur/bord schrijven..quote:
quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
Het lukt hem nog steeds met de dag irritanter te worden.
het is hen gegund.quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:17 schreef freaky40 het volgende:
Martin en Mexx dus officieel een setje...
Je leraar Duits dacht daar anders overquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik kan geen eens op zo'n muur/bord schrijven..
Nee. Wel liefquote:Op vrijdag 4 november 2022 17:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nooit in de KSC gepost maar de groeten aan @:Datismijnmening
Ben ik nou ook stoer?
Nee, die blijft gewoon kan die nog meer jattenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:34 schreef KoningWouter het volgende:
Heeft Nadief zijn 24 uur al aangevraagd?
Zou dat ook zeker gaan missen, maar ook een serie/film kijkenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:38 schreef Kakadylo het volgende:
Zonder muziek zou m'n humeur helemaal naar de klote zijn dus respect voor de mensen aldaar
Zou me zowat overal op kunnen instellen behalve dus muziek want dat raakt direct m'n gemoedstoestandquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zou dat ook zeker gaan missen, maar ook een serie/film kijken
Bepaalde nummers sowiesoquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zou me zowat overal op kunnen instellen behalve dus muziek want dat raakt direct m'n gemoedstoestand
quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Kleuter Alies weer bij Babet op schoot
[ afbeelding ]
Heeft ze nog wat te doen, misschien eerst zelf maar leren om goed te sporten..quote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Silves het volgende:
Leila wil graag personal trainer worden voor celebrity,s..met 4 man hebben ze haar ook vandaag over de muur geholpen. ze wil iedergeval bekend worden...
Verbaas me er überhaupt over dat mensen met haar pratenquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:58 schreef Silves het volgende:
Leila wil graag personal trainer worden voor celebrity,s..met 4 man hebben ze haar ook vandaag over de muur geholpen. ze wil iedergeval bekend worden...
Heeft hij die wel meegenomen in de koffer, want zie hem idd vaak in korte broek en T-shirt rond lopenquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:03 schreef pingu66 het volgende:
Kan die gertjan niet gewoon schoen,sokken en een lange broek aan trekken?
Iedereen moet haar verantwoording afleggen .....quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:02 schreef Mrsloveable het volgende:
Wanda zou dus samen met KimK iets doen, maar die wil nu ineens met Marciano
Babet doet er zelf vrolijk aan mee dus dat zegt eigenlijk ook wel genoegquote:Op vrijdag 4 november 2022 18:55 schreef Mrsloveable het volgende:
Kleuter Alies weer bij Babet op schoot
[ afbeelding ]
Nja ik snap haar wel, als iets met iemand afspreekt om daar samen iets te gaan doen en dan ineens niet meer.. dan is fijn als degene het gewoon even aan die andere meldquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Iedereen moet haar verantwoording afleggen .....
Twee kleutersquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Babet doet er zelf vrolijk aan mee dus dat zegt eigenlijk ook wel genoeg
Ze is gewoon jaloers op andere paartjes .... en ja met Jappie kan dat niet , want thuis zit ... Sjorquote:Op vrijdag 4 november 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nja ik snap haar wel, als iets met iemand afspreekt om daar samen iets te gaan doen en dan ineens niet meer.. dan is fijn als degene het gewoon even aan die andere meld
Lekker naar huisje toe.quote:Op vrijdag 4 november 2022 19:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers op andere paartjes .... en ja met Jappie kan dat niet , want thuis zit ... Sjor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |