Zeg je het straks even of je vond dat ik goed zong?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:14 schreef greysbones het volgende:
maar over de streep dus
dan kan ik nog beter naar the masked singer kijken
quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:19 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zeg je het straks even of je vond dat ik goed zong?
De enige reden waarom ie Mexx duldt en dat had net zo goed Alicia kunnen zijn maar natuurlijk niet Zoequote:Op vrijdag 4 november 2022 20:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
martin wil zondag gewoon noiken
ik geloof niet dat zij nu avond geknalltquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
even om het helder te hebben
wie vertelde dat Kim K chlamydia heeft dan?
welke jostiband?? van buiten?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
goed stream 1 is de jostiband aan het oefenen
Slechte vraag voor een leraar: Wie heeft er ooit in de krant gestaan had het moeten zijnquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:21 schreef engine het volgende:
Nooit in de krant geweest. Waar ligt dat?
het plaatselijke suffertje???quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef engine het volgende:
Babette schrijft columns voor een krant? Iemand zin om te zoeken?
daarom is de COS ook ideaalquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef Kakadylo het volgende:
Vermaak me meer met het geouwehoer hier dan met die in herhaling vallende streams
Die wil ik lezen danquote:
Als je zoiets sufs al zo vaak benoemd dan weet je dat ze soort van beroemd wil worden maar er nog niet doorheen komtquote:
Was al bekend toch?quote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef engine het volgende:
indeed my dearquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:26 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Als je zoiets sufs al zo vaak benoemd dan weet je dat ze soort van beroemd wil worden
Oh okay dankje, ik wist het nog niet. Ik ga een keer zoeken.quote:
krant ,blogs en magazinequote:Op vrijdag 4 november 2022 20:22 schreef engine het volgende:
Maddy maakte een grapje tov Babs en Wendy, ipv netelroos zei ze, ik heb toch chlamydia,thats allquote:Op vrijdag 4 november 2022 20:12 schreef greysbones het volgende:
even om het helder te hebben
wie vertelde dat Kim K chlamydia heeft dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |