Volgende keer beter.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:27 schreef AirwiN het volgende:
TT had 'Geen wintertijd, geen zomertijd' moeten zijn... Maar met aardappelkroketjes.
Doe mij zo'n systeem. Wil ook niet werkenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef rival het volgende:
Het systeem ligt eruit ik kan niet werken........
Gebeurd hier nog wat?
Gefeliciteerd!quote:
Als ontbijt?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:47 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ga maar een garnalenkroketje halen zo
Ik ben toch aanwezig, kan ik net zo goed mezelf nuttig maken.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe mij zo'n systeem. Wil ook niet werken
Rode ballon, moest gelijk hier aan denken:quote:
Thnx! 24quote:Op woensdag 2 november 2022 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe jong ben je nu?
Maar dat is de neppe nieuwe clown.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rode ballon, moest gelijk hier aan denken:
[ afbeelding ]
Klopt. En toch moest ik aan deze denken, want de originele heeft een gele ballon.quote:
moest dit nouquote:Op woensdag 2 november 2022 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. En toch moest ik aan deze denken, want de originele heeft een gele ballon.
Tenminste, in die ene bekende scène.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]Communiceer jij wel met je medewerkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Uiteraardquote:Op woensdag 2 november 2022 14:36 schreef DrMarten het volgende:
Communiceer jij wel met je medewerkers?
[..]Al die nieuwe "krachten" zijn niet zo krachtig he, pfffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er met een te maken die dat dus niet doet.quote:
Al die millennials met hun gelul over balans, veiligheid enzo. Ga werken voor je geld.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:40 schreef rival het volgende:
Al die nieuwe "krachten" zijn niet zo krachtig he, pfffff
Volume harder dan je hebben kan?quote:Op woensdag 2 november 2022 14:45 schreef DrMarten het volgende:
Die nieuwe plaat vanBlöf
op de achtergrond helpt ook niet mee.
"Ik voel mij daar niet prettig bij!"quote:Op woensdag 2 november 2022 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die millennials met hun gelul over balans, veiligheid enzo. Ga werken voor je geld.
Alles is kut!quote:Op woensdag 2 november 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Is dit het boomer topic geworden?
@:Q lokpost
NWS / Psycholoog ziet burn-outs toenemen: 'Toxische werkcultuur'quote:Op woensdag 2 november 2022 15:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alles is kut!
Vroeger was alles beter!
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!!
Ik heb het gevoel dat er even een bila'tje ingepland moet worden om een en ander zo te adjusten dat je weer in je kracht gezet wordtquote:Op woensdag 2 november 2022 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
"Ik voel mij daar niet prettig bij!"
No shit Sherlock, dat voel ik elke ochtend wanneer die wekker gaat
Als iemand zo tegen mij gaat praten klap ik de laptop dicht en schenk ik een glas whisky in.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er even een bila'tje ingepland moet worden om een en ander zo te adjusten dat je weer in je kracht gezet wordt
Collega en ik zaten tijd geleden in overleg met die betreffende manager. Die liet toen vallen dat ze even een adjustment moest doen. Die term hebben we er maar in gehouden voor gevallen waar wij het idee hebben dat de hogere leiding iets aan het verkloten is. "Misschien wordt het tijd dat ze even een adjustment doen"quote:Op woensdag 2 november 2022 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand zo tegen mij gaat praten klap ik de laptop dicht en schenk ik een glas whisky in.
quote:Op woensdag 2 november 2022 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Collega en ik zaten tijd geleden in overleg met die betreffende manager. Die liet toen vallen dat ze even een adjustment moest doen. Die term hebben we er maar in gehouden voor gevallen waar wij het idee hebben dat de hogere leiding iets aan het verkloten is. "Misschien wordt het tijd dat ze even een adjustment doen"
Keertje ruilen met die van mij?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Collega en ik zaten tijd geleden in overleg met die betreffende manager. Die liet toen vallen dat ze even een adjustment moest doen. Die term hebben we er maar in gehouden voor gevallen waar wij het idee hebben dat de hogere leiding iets aan het verkloten is. "Misschien wordt het tijd dat ze even een adjustment doen"
Ik wil jou best eens leidinggeven hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou best eens leidinggeven hoor.
[..]Ben ik jouw medewerkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben ik jouw medewerker?
Jij zou een Teganwerker zijn. Beter dan dat krijg je ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
In jou, huehuequote:Op woensdag 2 november 2022 17:45 schreef Senn88 het volgende:
Mijn manager voelt zicht met mij verbonden en herkent zichzelf in mijdat is nog niet wederzijds
Ik stuur dit even doorquote:Op woensdag 2 november 2022 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zou een Teganwerker zijn. Beter dan dat krijg je ze niet.
Nee zo bedoelt ze het nietquote:Op woensdag 2 november 2022 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
In jou, huehue. Is dat seksuele intimidatie?
Deze woorden komen mij bekend voor…quote:Op woensdag 2 november 2022 17:45 schreef Senn88 het volgende:
Mijn manager voelt zicht met mij verbonden en herkent zichzelf in mijdat is nog niet wederzijds
Is dat naar aanleiding van dat stukje wat ze moesten schrijven?quote:Op woensdag 2 november 2022 17:45 schreef Senn88 het volgende:
quote:
Nee niet eens zei ze 2 weken geleden tijdens een bila.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat naar aanleiding van dat stukje wat ze moesten schrijven?
Ik wil jou ook best even leidinggeven hoor.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:12 schreef Tegan het volgende:
En nog steeds geen leidinggevende zoals Senn.
Voor twee keer modaal voor de komende jaren? Deal.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best even leidinggeven hoor.
Tijd voor een nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga echt nooit met de trein maar ik was gisteren door de nieuwskop van de NS (dat eenmalige treinkaartjes duurder worden maar de abo's goedkoper om trouwe klanten te belonen) getriggerd om uit te rekenen hoeveel extra kosten ik maak nu ik weer zoveel reis naar kantoor i.p.v. thuiswerk. Dat deed pijn.
Aangenomenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor twee keer modaal voor de komende jaren? Deal.
Lang leve een treinkaart van de baas.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga echt nooit met de trein maar ik was gisteren door de nieuwskop van de NS (dat eenmalige treinkaartjes duurder worden maar de abo's goedkoper om trouwe klanten te belonen) getriggerd om uit te rekenen hoeveel extra kosten ik maak nu ik weer zoveel reis naar kantoor i.p.v. thuiswerk. Dat deed pijn.
Lang leve auto van de baasquote:Op donderdag 3 november 2022 20:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lang leve een treinkaart van de baas.
Al was ik vandaag met de auto.
Owja, ik bedoelde even zonder reiskostenvergoeding mee te rekenenquote:
Intelligente dingen doen met Excel. Schaarsgekleed.quote:
Oeh dat is al mijn gedrag van naturequote:Op donderdag 3 november 2022 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Intelligente dingen doen met Excel. Schaarsgekleed.
Jou op het lijf geschreven iddquote:Op donderdag 3 november 2022 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh dat is al mijn gedrag van nature. Droombaan wel.
Zou daar een markt voor zijn, schaarsgekleed Excel tips uitdelen.
Lang leve thuiswerkenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lang leve auto van de baas
Ik zou echt gek worden van alleen maar thuis werkenquote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lang leve auto van de baas
Lang leve beidequote:
Tijd van de maand zeker.quote:
Bij jou verwacht ik meer van dit...quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Don't you do it
[ afbeelding ]
Ja, maar die kon ik niet vinden in combinatie met 'dont even think about it'quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou verwacht ik meer van dit...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Don't you do it
[ afbeelding ]
Deze punch in the face van een mooie blondine sprak voor zich, leek mij.quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, maar die kon ik niet vinden in combinatie met 'dont even think about it'
Hybride werkenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:36 schreef rival het volgende:
Thuiswerken is echt de beste uitvinding sinds de verbrandingsmotor
Die paar dagen dat ik wel mn gezicht laat zien vind ik het zelfs prettig om even tussen de collega's te zijn, dat ik dat ooit in mn leven nog zou zeggen
Jaja, wees er maar trots op dat je Yvie steeds meer afzondert van ons.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef STING het volgende:
Maakt het mogelijk voor ons om de Randstad uit te gaan
Wel weer dichterbij Q en CL, you lose some, you gain somequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, wees er maar trots op dat je Yvie steeds meer afzondert van ons.Well played, maar toch...
Nog één keer verhuizen en je zit asn de goede kant van de IJsselquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Wel weer dichterbij Q en CL, you lose some, you gain some
Wie is de 'lose' en wie is de 'gain'?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:24 schreef STING het volgende:
Wel weer dichterbij Q en CL, you lose some, you gain some
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:36 schreef Senn88 het volgende:
Ging net mijn konijnen even groente brengen maar een is er nu dood
Ahwquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:36 schreef Senn88 het volgende:
Ahwquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:36 schreef Senn88 het volgende:
Doe haar de groetjesquote:Op maandag 7 november 2022 00:07 schreef Senn88 het volgende:
Ga lekker met buurmeisje appen hele nacht
quote:Op maandag 7 november 2022 00:07 schreef Senn88 het volgende:
Ga lekker met buurmeisje appen hele nacht
Goeie massage helptquote:
Yv wel!quote:Op maandag 7 november 2022 09:47 schreef rival het volgende:
[..]
Alsof iemand zich ooit aan deze regel houdt
Jij vraagt er om.quote:Op maandag 7 november 2022 11:57 schreef Senn88 het volgende:
Afgelopen donderdag zei ik tegen mijn collega: wil je mijn muisje even vasthouden? Ging over mijn pc muis. Nou mijn collega’s zijn net zulke vunzen.
Hier vind je de leukste exemplaren.quote:Op maandag 7 november 2022 12:30 schreef Nannoniem het volgende:
Welke apps of sites gebruiken jullie? Ben al tijdje alleen, en zoek wel iets. Heb Tinder geprobeerd, maar dat is waardeloos.
Heb wel wat meegelezen hier maar krijg zware vibes van die South Park aflevering met world of warcraft.quote:
Zo hebben we hier wel een aantal gehadquote:Op maandag 7 november 2022 12:34 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Heb wel wat meegelezen hier maar krijg zware vibes van die South Park aflevering met world of warcraft.
Een vrouwelijke collega hier is zojuist geslaagd met Bumble.quote:Op maandag 7 november 2022 12:30 schreef Nannoniem het volgende:
Welke apps of sites gebruiken jullie? Ben al tijdje alleen, en zoek wel iets. Heb Tinder geprobeerd, maar dat is waardeloos.
Certificaat gehad?quote:Op maandag 7 november 2022 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega hier is zojuist geslaagd met Bumble.
Getrouwd en zwanger?quote:Op maandag 7 november 2022 12:52 schreef STING het volgende:
[..]
Een vrouwelijke collega hier is zojuist geslaagd met Bumble.
Dan heb je het als vrouw wel gemaakt! De stationwagon had ik de labra heb ik maar verder ben ik nooit gekomenquote:
Misschien dat de nieuwe nannoniem daar verandering in kan brengen.quote:Op maandag 7 november 2022 13:12 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Dan heb je het als vrouw wel gemaakt! De stationwagon had ik de labra heb ik maar verder ben ik nooit gekomen
Das n vrouw toch?quote:Op maandag 7 november 2022 13:15 schreef rival het volgende:
[..]
Misschien dat de nieuwe nannoniem daar verandering in kan brengen.
Ow geen idee daarvoor ben ik al te antiekquote:Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hebben newbies altijd als icon toch? Tot ze ermee bezig gaan....
Heb zelf geslacht veranderd naar vrouw in mijn profiel. Bumble is ook niks voor mij.quote:Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hebben newbies altijd als icon toch? Tot ze ermee bezig gaan....
Door die botox vergeet ik weleens hoe oud je eigenlijk al bent......quote:Op maandag 7 november 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow geen idee daarvoor ben ik al te antiek
Wat beviel je niet aan bumble?quote:Op maandag 7 november 2022 13:33 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Heb zelf geslacht veranderd naar vrouw in mijn profiel. Bumble is ook niks voor mij.
Bedoel je met "van alles" andere niet Nederlandse mensen?quote:Op maandag 7 november 2022 13:35 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Krijg alleen maar Turken en van alles te zien, geen interesse in.
Ja, daar ligt mijn interesse niet.quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoel je met "van alles" andere niet Nederlandse mensen?
Waar ben je wel naar op zoek?quote:Op maandag 7 november 2022 13:40 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Ja, daar ligt mijn interesse niet.
Jij bent niet een privileged white cis man?quote:
Ik ben ginger de privileges gelden niet voor mij.quote:Op maandag 7 november 2022 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent niet een privileged white cis man?
Gewoon naar de kroeg gaan en mensen aanspreken een optie? Of is dat te nostalgisch?quote:Op maandag 7 november 2022 13:33 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Heb zelf geslacht veranderd naar vrouw in mijn profiel. Bumble is ook niks voor mij.
Oh, zit daar de crux. Arme jijquote:Op maandag 7 november 2022 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben ginger de privileges gelden niet voor mij.
Sociaal doen? Wat is dat voor enge suggestie?quote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon naar de kroeg gaan en mensen aanspreken een optie? Of is dat te nostalgisch?
Werkt voor mij om sexytime te krijgenquote:Op maandag 7 november 2022 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sociaal doen? Wat is dat voor enge suggestie?
En waar moet je het dan over hebben?quote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon naar de kroeg gaan en mensen aanspreken een optie? Of is dat te nostalgisch?
"Hoi" was redelijk vaak succesvol voor mij.quote:Op maandag 7 november 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waar moet je het dan over hebben?
'Neuken?' is een heel kort gesprek.
De kroegquote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De moeite doen om wat te zeggen en niet gewoon direct de broek laten zakkenquote:Op maandag 7 november 2022 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Hoi" was redelijk vaak succesvol voor mij.
Dit of je maakt een opmerking over de situatie die daar gaande is.quote:Op maandag 7 november 2022 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ondanks jouw gedachtes werkt dat voor niemand faxie. Het is echt niet zo dat wat bij jou mislukt bij een ander ineens miraculeus wel werkt.quote:Op maandag 7 november 2022 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
De moeite doen om wat te zeggen en niet gewoon direct de broek laten zakken
Had ook wel gewerkt voor je
Ok, Barneyquote:Op maandag 7 november 2022 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een Brad Pitt voor ze staat gaan die dames echt wel direct op de knietjes hoorquote:Op maandag 7 november 2022 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ondanks jouw gedachtes werkt dat voor niemand faxie. Het is echt niet zo dat wat bij jou mislukt bij een ander ineens miraculeus wel werkt.
Als die midden op straat zn broek laat zakken komt ie ook gewoon in de problemen hoorquote:Op maandag 7 november 2022 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als een Brad Pitt voor ze staat gaan die dames echt wel direct op de knietjes hoor
Gewoon blanke vent tussen 20 en 50, besneden pik, die zichzelf goed verzorgd. En dus geen schijt in zijn onderbroek heeft altijd, zoals mijn ex.quote:
Tussen de 20 en 50. Hoe oud ben jij zelf?quote:Op maandag 7 november 2022 15:51 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Gewoon blanke vent tussen 20 en 50, besneden pik, die zichzelf goed verzorgd. En dus geen schijt in zijn onderbroek heeft altijd, zoals mijn ex.
37quote:Op maandag 7 november 2022 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 50. Hoe oud ben jij zelf?
Jeetje. Afgekeurd door een totale onbekende omdat ik een voorhuid hebquote:Op maandag 7 november 2022 15:51 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Gewoon blanke vent tussen 20 en 50, besneden pik, die zichzelf goed verzorgd. En dus geen schijt in zijn onderbroek heeft altijd, zoals mijn ex.
Wees blij dat het dat is uit de keuzes die je daar hebtquote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje. Afgekeurd door een totale onbekende omdat ik een voorhuid heb
Sorry, ik walg van onbesneden pikken. Zo zal jij ook vast dingen hebben bij een vrouw die je niet wil.quote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje. Afgekeurd door een totale onbekende omdat ik een voorhuid heb
Dan krijgt ie klappen van Angelinaquote:Op maandag 7 november 2022 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als die midden op straat zn broek laat zakken komt ie ook gewoon in de problemen hoor
Afgewezen worden op de remsporenquote:Op maandag 7 november 2022 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat het dat is uit de keuzes die je daar hebt
True. Ik ben over het algemeen altijd verzorgd en veeg mijn gat altijd schoonquote:Op maandag 7 november 2022 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat het dat is uit de keuzes die je daar hebt
Ik denk dat jij al afvalt omdat je geen vent bentquote:
Shit, ik ga nooit slagen in het leven.quote:
Die Station Wagon lukt nog wel. De labrador misschien ook, maar die 2,1 kinderen begin ik niet aanquote:Op maandag 7 november 2022 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shit, ik ga nooit slagen in het leven.
Hond is nog minder een optie dan de koters.quote:Op maandag 7 november 2022 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die Station Wagon lukt nog wel. De labrador misschien ook, maar die 2,1 kinderen begin ik niet aan
Oh nein, ik zou best een hond willen als ik er tijd voor had.quote:Op maandag 7 november 2022 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hond is nog minder een optie dan de koters.
Allergisch he.quote:Op maandag 7 november 2022 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nein, ik zou best een hond willen als ik er tijd voor had.
Ik ben allergisch voor kinderenquote:
Owquote:Op maandag 7 november 2022 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn al een tijdje de bezittingen aan het verdelen hoor
1,9 Lukt nog wel als je er eentje laat besnijdenquote:Op maandag 7 november 2022 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die Station Wagon lukt nog wel. De labrador misschien ook, maar die 2,1 kinderen begin ik niet aan
Vooral dat wijnkasteel wordt lastig. Die willen ze beide.quote:
En hoe oud was jij toen?quote:Op maandag 7 november 2022 16:14 schreef Nannoniem het volgende:
Leeftijd boeit niet veel, toen ik 35 was had ik een vriendje van 19, die kon er wat van, maar heb er ook een gehad van 48 jaar. Helaas had die laatste een vrouw en kinderen waar ik niks vanaf wist.
Blij dat de andere dingen je nu meer vervelenquote:Op maandag 7 november 2022 16:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
andere dingen doenfok verveelde me een beetje
Alles verveeld mequote:Op maandag 7 november 2022 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
Blij dat de andere dingen je nu meer vervelen
Conserveren kan je leren!quote:Op maandag 7 november 2022 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Door die botox vergeet ik weleens hoe oud je eigenlijk al bent......
In de doelgroep van buurmeisje en mijquote:Op maandag 7 november 2022 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik val in een doelgroep. Ik weet niet wat voor doelgroep, maar ik val er in.
Je past je al goed aanquote:Op maandag 7 november 2022 19:08 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb hier ooit een keer gelezen dat jullie geen mensen vertrouwen die te aardig en lief doen. Eerst begreep ik jullie niet, maar nu helemaal.
Snob hoorde ik laatstquote:Op maandag 7 november 2022 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik val in een doelgroep. Ik weet niet wat voor doelgroep, maar ik val er in.
Sowiesoquote:Op maandag 7 november 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In de doelgroep van buurmeisje en mij
quote:Op maandag 7 november 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In de doelgroep van buurmeisje en mij
Beste doelgroep.quote:
quote:
Je bent nog steeds verdacht. Pics van je tieten ter verificatie mogen naar @AirwiNquote:Op maandag 7 november 2022 19:08 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb hier ooit een keer gelezen dat jullie geen mensen vertrouwen die te aardig en lief doen. Eerst begreep ik jullie niet, maar nu helemaal.
Verdacht van?quote:Op maandag 7 november 2022 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent nog steeds verdacht. Pics van je tieten ter verificatie mogen naar @:Airwin
Wie zegt dat ik die aan heb vandaag?quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die aan heb vandaag?
De milf weetquote:
dat zijn we allemaal, dat is niets bijzonders.quote:Op maandag 7 november 2022 19:32 schreef Medusa666 het volgende:
Ik dacht verdacht van crazy zijn of geil zijn
Oei, hide yo daughtersquote:Op maandag 7 november 2022 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die aan heb vandaag?
Dan zouden die pics geen probleem zijnquote:Op maandag 7 november 2022 19:32 schreef Medusa666 het volgende:
Ik dacht verdacht van crazy zijn of geil zijn
Ik geef ze niet oude vieze mannetjes. Betere optiesquote:Op maandag 7 november 2022 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zouden die pics geen probleem zijn
Naast een snob ben ik ook best efficient.quote:
Mag ook naar Barb hoorquote:Op maandag 7 november 2022 19:37 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik geef ze niet oude vieze mannetjes. Betere opties
Twee dames tegelijk dus?quote:Op maandag 7 november 2022 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naast een snob ben ik ook best efficient.
ho ho, wie zegt dat we vies zijn?quote:Op maandag 7 november 2022 19:37 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik geef ze niet oude vieze mannetjes. Betere opties
Rhetoric questionquote:Op maandag 7 november 2022 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twee dames tegelijk dus?
Ik vraag dit voor Senn
Kom maar bij mij en Senn uithuilenquote:
Ok ik breng vino verdequote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar bij mij en Senn uithuilen
Jij moet me niet dus jij mag droog blijven staanquote:
Maar ik krijg wel leuke vader vibes van je hoorquote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet me niet dus jij mag droog blijven staan
quote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maar ik krijg wel leuke vader vibes van je hoor
Schandalig gewoon.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twee dames tegelijk dus?
Ik vraag dit voor Senn
quote:Op maandag 7 november 2022 20:09 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen “yes daddy” ofcourseAdem in adem uit
#ziedendquote:Op maandag 7 november 2022 20:14 schreef Medusa666 het volgende:
Wat een woede zeg @:barbusse Wees blij dat je al aandacht krijgt van vrouwen hier
Ik denk niet dat ie daddy zo leuk vindt. Boss misschien wel.quote:Op maandag 7 november 2022 20:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hay![]()
![]()
mogen we barb dan ook daddy if boss ofzo noemen?
Altijdquote:Op maandag 7 november 2022 20:21 schreef Senn88 het volgende:
Zo fijn dat ik met buurmeisje goed kan delen
Speciaal voor jullie Banaramma opgezetquote:
Banaramma?quote:Op maandag 7 november 2022 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie Banaramma opgezet
Ik heb een kruik gevonden. Ik zit er warmpjes bijquote:
quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Na 10 seconden weer afgezet
Sorry, ik denk dat we elkaar qua muzieksmaak nooit gaan vindenquote: