Ow geen idee daarvoor ben ik al te antiekquote:Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hebben newbies altijd als icon toch? Tot ze ermee bezig gaan....
Heb zelf geslacht veranderd naar vrouw in mijn profiel. Bumble is ook niks voor mij.quote:Op maandag 7 november 2022 13:24 schreef rival het volgende:
[..]
Dat hebben newbies altijd als icon toch? Tot ze ermee bezig gaan....
Door die botox vergeet ik weleens hoe oud je eigenlijk al bent......quote:Op maandag 7 november 2022 13:25 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ow geen idee daarvoor ben ik al te antiek
Wat beviel je niet aan bumble?quote:Op maandag 7 november 2022 13:33 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Heb zelf geslacht veranderd naar vrouw in mijn profiel. Bumble is ook niks voor mij.
Bedoel je met "van alles" andere niet Nederlandse mensen?quote:Op maandag 7 november 2022 13:35 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Krijg alleen maar Turken en van alles te zien, geen interesse in.
Ja, daar ligt mijn interesse niet.quote:Op maandag 7 november 2022 13:38 schreef rival het volgende:
[..]
Bedoel je met "van alles" andere niet Nederlandse mensen?
Waar ben je wel naar op zoek?quote:Op maandag 7 november 2022 13:40 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Ja, daar ligt mijn interesse niet.
Jij bent niet een privileged white cis man?quote:
Ik ben ginger de privileges gelden niet voor mij.quote:Op maandag 7 november 2022 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent niet een privileged white cis man?
Gewoon naar de kroeg gaan en mensen aanspreken een optie? Of is dat te nostalgisch?quote:Op maandag 7 november 2022 13:33 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Heb zelf geslacht veranderd naar vrouw in mijn profiel. Bumble is ook niks voor mij.
Oh, zit daar de crux. Arme jijquote:Op maandag 7 november 2022 14:57 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben ginger de privileges gelden niet voor mij.
Sociaal doen? Wat is dat voor enge suggestie?quote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon naar de kroeg gaan en mensen aanspreken een optie? Of is dat te nostalgisch?
Werkt voor mij om sexytime te krijgenquote:Op maandag 7 november 2022 15:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Sociaal doen? Wat is dat voor enge suggestie?
En waar moet je het dan over hebben?quote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon naar de kroeg gaan en mensen aanspreken een optie? Of is dat te nostalgisch?
"Hoi" was redelijk vaak succesvol voor mij.quote:Op maandag 7 november 2022 15:09 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En waar moet je het dan over hebben?
'Neuken?' is een heel kort gesprek.
De kroegquote:Op maandag 7 november 2022 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De moeite doen om wat te zeggen en niet gewoon direct de broek laten zakkenquote:Op maandag 7 november 2022 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Hoi" was redelijk vaak succesvol voor mij.
Dit of je maakt een opmerking over de situatie die daar gaande is.quote:Op maandag 7 november 2022 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ondanks jouw gedachtes werkt dat voor niemand faxie. Het is echt niet zo dat wat bij jou mislukt bij een ander ineens miraculeus wel werkt.quote:Op maandag 7 november 2022 15:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
De moeite doen om wat te zeggen en niet gewoon direct de broek laten zakken
Had ook wel gewerkt voor je
Ok, Barneyquote:Op maandag 7 november 2022 15:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als een Brad Pitt voor ze staat gaan die dames echt wel direct op de knietjes hoorquote:Op maandag 7 november 2022 15:33 schreef rival het volgende:
[..]
Ondanks jouw gedachtes werkt dat voor niemand faxie. Het is echt niet zo dat wat bij jou mislukt bij een ander ineens miraculeus wel werkt.
Als die midden op straat zn broek laat zakken komt ie ook gewoon in de problemen hoorquote:Op maandag 7 november 2022 15:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als een Brad Pitt voor ze staat gaan die dames echt wel direct op de knietjes hoor
Gewoon blanke vent tussen 20 en 50, besneden pik, die zichzelf goed verzorgd. En dus geen schijt in zijn onderbroek heeft altijd, zoals mijn ex.quote:
Tussen de 20 en 50. Hoe oud ben jij zelf?quote:Op maandag 7 november 2022 15:51 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Gewoon blanke vent tussen 20 en 50, besneden pik, die zichzelf goed verzorgd. En dus geen schijt in zijn onderbroek heeft altijd, zoals mijn ex.
37quote:Op maandag 7 november 2022 15:52 schreef rival het volgende:
[..]
Tussen de 20 en 50. Hoe oud ben jij zelf?
Jeetje. Afgekeurd door een totale onbekende omdat ik een voorhuid hebquote:Op maandag 7 november 2022 15:51 schreef Nannoniem het volgende:
[..]
Gewoon blanke vent tussen 20 en 50, besneden pik, die zichzelf goed verzorgd. En dus geen schijt in zijn onderbroek heeft altijd, zoals mijn ex.
Wees blij dat het dat is uit de keuzes die je daar hebtquote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje. Afgekeurd door een totale onbekende omdat ik een voorhuid heb
Sorry, ik walg van onbesneden pikken. Zo zal jij ook vast dingen hebben bij een vrouw die je niet wil.quote:Op maandag 7 november 2022 15:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje. Afgekeurd door een totale onbekende omdat ik een voorhuid heb
Dan krijgt ie klappen van Angelinaquote:Op maandag 7 november 2022 15:48 schreef rival het volgende:
[..]
Als die midden op straat zn broek laat zakken komt ie ook gewoon in de problemen hoor
Afgewezen worden op de remsporenquote:Op maandag 7 november 2022 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat het dat is uit de keuzes die je daar hebt
True. Ik ben over het algemeen altijd verzorgd en veeg mijn gat altijd schoonquote:Op maandag 7 november 2022 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Wees blij dat het dat is uit de keuzes die je daar hebt
Ik denk dat jij al afvalt omdat je geen vent bentquote:
Shit, ik ga nooit slagen in het leven.quote:
Die Station Wagon lukt nog wel. De labrador misschien ook, maar die 2,1 kinderen begin ik niet aanquote:Op maandag 7 november 2022 16:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Shit, ik ga nooit slagen in het leven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |