Dus je bent een collaborateur?quote:Op woensdag 2 november 2022 13:51 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ben alleen geen boomer maar onderdeel van die slappe generatie.
Ook nooit begrepen. Doe gewoon rustig en relaxt. Dan heb je een goed leven. En die druk legt vrijwel iedereen zichzelf op.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:54 schreef sjorsie1982 het volgende:
Ik snap die drang om te presteren nooit zo goed.
Als ik het niet haal, dan maar niet. Morgen nog een dag. Als je dat niet wilt zoek dan maar iemand anders.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook nooit begrepen. Doe gewoon rustig en relaxt. Dan heb je een goed leven. En die druk legt vrijwel iedereen zichzelf op.
Dat gaat bij veel banen dus niet. Dat is juist het probleem.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ook nooit begrepen. Doe gewoon rustig en relaxt.
Dan werk je daar niet.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Dat gaat bij veel banen dus niet. Dat is juist het probleem.
Is dat zo? Bij wat voor banen dan? Valt bij een hoog percentage kantoorbanen echt reuze mee allemaal.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Er zullen er vast wel enkele zijn en dan ga je daar niet werken.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Is dat zo? Bij wat voor banen dan? Valt bij een hoog percentage kantoorbanen echt reuze mee allemaal.
Gek genoeg heeft die houding decennia lang uitstekend gewerkt tot de boel vanaf de jaren 90 echt verwend werd.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:02 schreef Twiitch het volgende:
Burn-out is gewoon een excuus om maandenlang betaald verlof te hebben ja.
Ik trap er niet in stelletje luiaards. Bij mij krijg je dan een trap onder je hol met je toxische werkcultuur, teringlul. Is dat rapport al af? Heb ik vanochtend al om gevraagd hé. Dat wordt weer overwerken lelijke natnek.
Die mietjes zijn al gecreëerd en die hebben nu de leeftijd bereikt dat ze moeten werken.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gek genoeg heeft die houding decennia lang uitstekend gewerkt tot de boel vanaf de jaren 90 echt verwend werd.
Daarom ook de vraag: Creëren we met al dat pappen en nathouden, zeuren over toxische werkculturen en andere onzin ook niet gewoon een stelletje mietjes? Mensen kunnen best wel wat aan maar niet als je er constant in meegaat dat ze niets aankunnen.
Dat klopt. Maar de oplossing is volgens mij niet om die mensen alleen maar te bevestigen in hun eigen gelijk.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:09 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Die mietjes zijn al gecreëerd en die hebben nu de leeftijd bereikt dat ze moeten werken.
Hoezo verwend? Tot aan de jaren 90 kon je op één salaris nog je gezin onderhouden en een huis kopen.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Gek genoeg heeft die houding decennia lang uitstekend gewerkt tot de boel vanaf de jaren 90 echt verwend werd.
Daarom ook de vraag: Creëren we met al dat pappen en nathouden, zeuren over toxische werkculturen en andere onzin ook niet gewoon een stelletje mietjes? Mensen kunnen best wel wat aan maar niet als je er constant in meegaat dat ze niets aankunnen.
Ik ben bang dat het al te laat is. Ik zie om me heen geen jongeren meer werken. Ze willen allemaal iets met social media doen of in de drugs business.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:12 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat klopt. Maar de oplossing is volgens mij niet om die mensen alleen maar te bevestigen in hun eigen gelijk.
Allemaal ja? Beperkte bubbel waar je in zit dan.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:15 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik ben bang dat het al te laat is. Ik zie om me heen geen jongeren meer werken. Ze willen allemaal iets met social media doen of in de drugs business.
Iets zegt me dat dit niet over banen als timmerman, thuiszorg, orderpickers, enzevoort gaat.quote:Op woensdag 2 november 2022 13:57 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als mijn baas zo zou doen zou hij zeker een trap onder z'n hol krijgen. Letterlijk. Dan is het ook bye bye zwaai zwaai.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:02 schreef Twiitch het volgende:
Burn-out is gewoon een excuus om maandenlang betaald verlof te hebben ja.
Ik trap er niet in stelletje luiaards. Bij mij krijg je dan een trap onder je hol met je toxische werkcultuur, teringlul. Is dat rapport al af? Heb ik vanochtend al om gevraagd hé. Dat wordt weer overwerken lelijke natnek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |