Hond is nog minder een optie dan de koters.quote:Op maandag 7 november 2022 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die Station Wagon lukt nog wel. De labrador misschien ook, maar die 2,1 kinderen begin ik niet aan
Oh nein, ik zou best een hond willen als ik er tijd voor had.quote:Op maandag 7 november 2022 16:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hond is nog minder een optie dan de koters.
Allergisch he.quote:Op maandag 7 november 2022 16:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh nein, ik zou best een hond willen als ik er tijd voor had.
Ik ben allergisch voor kinderenquote:
Owquote:Op maandag 7 november 2022 16:06 schreef rival het volgende:
[..]
Die zijn al een tijdje de bezittingen aan het verdelen hoor
1,9 Lukt nog wel als je er eentje laat besnijdenquote:Op maandag 7 november 2022 16:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Die Station Wagon lukt nog wel. De labrador misschien ook, maar die 2,1 kinderen begin ik niet aan
Vooral dat wijnkasteel wordt lastig. Die willen ze beide.quote:
En hoe oud was jij toen?quote:Op maandag 7 november 2022 16:14 schreef Nannoniem het volgende:
Leeftijd boeit niet veel, toen ik 35 was had ik een vriendje van 19, die kon er wat van, maar heb er ook een gehad van 48 jaar. Helaas had die laatste een vrouw en kinderen waar ik niks vanaf wist.
Blij dat de andere dingen je nu meer vervelenquote:Op maandag 7 november 2022 16:18 schreef Elvi het volgende:
[..]
andere dingen doenfok verveelde me een beetje
Alles verveeld mequote:Op maandag 7 november 2022 16:21 schreef rival het volgende:
[..]
Blij dat de andere dingen je nu meer vervelen
Conserveren kan je leren!quote:Op maandag 7 november 2022 13:33 schreef rival het volgende:
[..]
Door die botox vergeet ik weleens hoe oud je eigenlijk al bent......
In de doelgroep van buurmeisje en mijquote:Op maandag 7 november 2022 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik val in een doelgroep. Ik weet niet wat voor doelgroep, maar ik val er in.
Je past je al goed aanquote:Op maandag 7 november 2022 19:08 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb hier ooit een keer gelezen dat jullie geen mensen vertrouwen die te aardig en lief doen. Eerst begreep ik jullie niet, maar nu helemaal.
Snob hoorde ik laatstquote:Op maandag 7 november 2022 19:04 schreef Barbusse het volgende:
Ik val in een doelgroep. Ik weet niet wat voor doelgroep, maar ik val er in.
Sowiesoquote:Op maandag 7 november 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In de doelgroep van buurmeisje en mij
quote:Op maandag 7 november 2022 19:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
In de doelgroep van buurmeisje en mij
Beste doelgroep.quote:
quote:
Je bent nog steeds verdacht. Pics van je tieten ter verificatie mogen naar @AirwiNquote:Op maandag 7 november 2022 19:08 schreef Medusa666 het volgende:
Ik heb hier ooit een keer gelezen dat jullie geen mensen vertrouwen die te aardig en lief doen. Eerst begreep ik jullie niet, maar nu helemaal.
Verdacht van?quote:Op maandag 7 november 2022 19:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent nog steeds verdacht. Pics van je tieten ter verificatie mogen naar @:Airwin
Wie zegt dat ik die aan heb vandaag?quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die aan heb vandaag?
De milf weetquote:
dat zijn we allemaal, dat is niets bijzonders.quote:Op maandag 7 november 2022 19:32 schreef Medusa666 het volgende:
Ik dacht verdacht van crazy zijn of geil zijn
Oei, hide yo daughtersquote:Op maandag 7 november 2022 19:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik die aan heb vandaag?
Dan zouden die pics geen probleem zijnquote:Op maandag 7 november 2022 19:32 schreef Medusa666 het volgende:
Ik dacht verdacht van crazy zijn of geil zijn
Ik geef ze niet oude vieze mannetjes. Betere optiesquote:Op maandag 7 november 2022 19:36 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zouden die pics geen probleem zijn
Naast een snob ben ik ook best efficient.quote:
Mag ook naar Barb hoorquote:Op maandag 7 november 2022 19:37 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik geef ze niet oude vieze mannetjes. Betere opties
Twee dames tegelijk dus?quote:Op maandag 7 november 2022 19:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Naast een snob ben ik ook best efficient.
ho ho, wie zegt dat we vies zijn?quote:Op maandag 7 november 2022 19:37 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik geef ze niet oude vieze mannetjes. Betere opties
Rhetoric questionquote:Op maandag 7 november 2022 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twee dames tegelijk dus?
Ik vraag dit voor Senn
Kom maar bij mij en Senn uithuilenquote:
Ok ik breng vino verdequote:Op maandag 7 november 2022 19:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kom maar bij mij en Senn uithuilen
Jij moet me niet dus jij mag droog blijven staanquote:
Maar ik krijg wel leuke vader vibes van je hoorquote:Op maandag 7 november 2022 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jij moet me niet dus jij mag droog blijven staan
quote:Op maandag 7 november 2022 19:55 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Maar ik krijg wel leuke vader vibes van je hoor
Schandalig gewoon.quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 19:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Twee dames tegelijk dus?
Ik vraag dit voor Senn
quote:Op maandag 7 november 2022 20:09 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik bedoelde geen “yes daddy” ofcourseAdem in adem uit
#ziedendquote:Op maandag 7 november 2022 20:14 schreef Medusa666 het volgende:
Wat een woede zeg @:barbusse Wees blij dat je al aandacht krijgt van vrouwen hier
Ik denk niet dat ie daddy zo leuk vindt. Boss misschien wel.quote:Op maandag 7 november 2022 20:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hay![]()
![]()
mogen we barb dan ook daddy if boss ofzo noemen?
Altijdquote:Op maandag 7 november 2022 20:21 schreef Senn88 het volgende:
Zo fijn dat ik met buurmeisje goed kan delen
Speciaal voor jullie Banaramma opgezetquote:
Banaramma?quote:Op maandag 7 november 2022 21:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Speciaal voor jullie Banaramma opgezet
Ik heb een kruik gevonden. Ik zit er warmpjes bijquote:
quote:
quote:Op maandag 7 november 2022 21:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nee. Na 10 seconden weer afgezet
Sorry, ik denk dat we elkaar qua muzieksmaak nooit gaan vindenquote: