Volgende keer beter.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:27 schreef AirwiN het volgende:
TT had 'Geen wintertijd, geen zomertijd' moeten zijn... Maar met aardappelkroketjes.
Doe mij zo'n systeem. Wil ook niet werkenquote:Op woensdag 2 november 2022 09:17 schreef rival het volgende:
Het systeem ligt eruit ik kan niet werken........
Gebeurd hier nog wat?
Gefeliciteerd!quote:
Als ontbijt?quote:Op woensdag 2 november 2022 09:47 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ga maar een garnalenkroketje halen zo
Ik ben toch aanwezig, kan ik net zo goed mezelf nuttig maken.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:42 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Doe mij zo'n systeem. Wil ook niet werken
Rode ballon, moest gelijk hier aan denken:quote:
Thnx! 24quote:Op woensdag 2 november 2022 09:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Hoe jong ben je nu?
Maar dat is de neppe nieuwe clown.quote:Op woensdag 2 november 2022 11:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rode ballon, moest gelijk hier aan denken:
[ afbeelding ]
Klopt. En toch moest ik aan deze denken, want de originele heeft een gele ballon.quote:
moest dit nouquote:Op woensdag 2 november 2022 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Klopt. En toch moest ik aan deze denken, want de originele heeft een gele ballon.
Tenminste, in die ene bekende scène.
[ afbeelding ]
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
quote:Op woensdag 2 november 2022 14:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]Communiceer jij wel met je medewerkers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Uiteraardquote:Op woensdag 2 november 2022 14:36 schreef DrMarten het volgende:
Communiceer jij wel met je medewerkers?
[..]Al die nieuwe "krachten" zijn niet zo krachtig he, pfffffSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er met een te maken die dat dus niet doet.quote:
Al die millennials met hun gelul over balans, veiligheid enzo. Ga werken voor je geld.quote:Op woensdag 2 november 2022 14:40 schreef rival het volgende:
Al die nieuwe "krachten" zijn niet zo krachtig he, pfffff
Volume harder dan je hebben kan?quote:Op woensdag 2 november 2022 14:45 schreef DrMarten het volgende:
Die nieuwe plaat vanBlöf
op de achtergrond helpt ook niet mee.
"Ik voel mij daar niet prettig bij!"quote:Op woensdag 2 november 2022 14:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Al die millennials met hun gelul over balans, veiligheid enzo. Ga werken voor je geld.
Alles is kut!quote:Op woensdag 2 november 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Is dit het boomer topic geworden?
@:Q lokpost
NWS / Psycholoog ziet burn-outs toenemen: 'Toxische werkcultuur'quote:Op woensdag 2 november 2022 15:15 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alles is kut!
Vroeger was alles beter!
WE GAAN ALLEMAAL DOOD!!!!
Ik heb het gevoel dat er even een bila'tje ingepland moet worden om een en ander zo te adjusten dat je weer in je kracht gezet wordtquote:Op woensdag 2 november 2022 15:04 schreef rival het volgende:
[..]
"Ik voel mij daar niet prettig bij!"
No shit Sherlock, dat voel ik elke ochtend wanneer die wekker gaat
Als iemand zo tegen mij gaat praten klap ik de laptop dicht en schenk ik een glas whisky in.quote:Op woensdag 2 november 2022 15:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat er even een bila'tje ingepland moet worden om een en ander zo te adjusten dat je weer in je kracht gezet wordt
Collega en ik zaten tijd geleden in overleg met die betreffende manager. Die liet toen vallen dat ze even een adjustment moest doen. Die term hebben we er maar in gehouden voor gevallen waar wij het idee hebben dat de hogere leiding iets aan het verkloten is. "Misschien wordt het tijd dat ze even een adjustment doen"quote:Op woensdag 2 november 2022 15:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als iemand zo tegen mij gaat praten klap ik de laptop dicht en schenk ik een glas whisky in.
quote:Op woensdag 2 november 2022 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Collega en ik zaten tijd geleden in overleg met die betreffende manager. Die liet toen vallen dat ze even een adjustment moest doen. Die term hebben we er maar in gehouden voor gevallen waar wij het idee hebben dat de hogere leiding iets aan het verkloten is. "Misschien wordt het tijd dat ze even een adjustment doen"
Keertje ruilen met die van mij?quote:Op woensdag 2 november 2022 15:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Collega en ik zaten tijd geleden in overleg met die betreffende manager. Die liet toen vallen dat ze even een adjustment moest doen. Die term hebben we er maar in gehouden voor gevallen waar wij het idee hebben dat de hogere leiding iets aan het verkloten is. "Misschien wordt het tijd dat ze even een adjustment doen"
Ik wil jou best eens leidinggeven hoor.quote:
quote:Op woensdag 2 november 2022 16:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou best eens leidinggeven hoor.
[..]Ben ik jouw medewerkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 2 november 2022 17:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ben ik jouw medewerker?
Jij zou een Teganwerker zijn. Beter dan dat krijg je ze niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
In jou, huehuequote:Op woensdag 2 november 2022 17:45 schreef Senn88 het volgende:
Mijn manager voelt zicht met mij verbonden en herkent zichzelf in mijdat is nog niet wederzijds
Ik stuur dit even doorquote:Op woensdag 2 november 2022 17:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij zou een Teganwerker zijn. Beter dan dat krijg je ze niet.
Nee zo bedoelt ze het nietquote:Op woensdag 2 november 2022 17:54 schreef Tegan het volgende:
[..]
In jou, huehue. Is dat seksuele intimidatie?
Deze woorden komen mij bekend voor…quote:Op woensdag 2 november 2022 17:45 schreef Senn88 het volgende:
Mijn manager voelt zicht met mij verbonden en herkent zichzelf in mijdat is nog niet wederzijds
Is dat naar aanleiding van dat stukje wat ze moesten schrijven?quote:Op woensdag 2 november 2022 17:45 schreef Senn88 het volgende:
quote:
Nee niet eens zei ze 2 weken geleden tijdens een bila.quote:Op donderdag 3 november 2022 09:00 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Is dat naar aanleiding van dat stukje wat ze moesten schrijven?
Ik wil jou ook best even leidinggeven hoor.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:12 schreef Tegan het volgende:
En nog steeds geen leidinggevende zoals Senn.
Voor twee keer modaal voor de komende jaren? Deal.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:28 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil jou ook best even leidinggeven hoor.
Tijd voor een nieuwe werkgeverquote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga echt nooit met de trein maar ik was gisteren door de nieuwskop van de NS (dat eenmalige treinkaartjes duurder worden maar de abo's goedkoper om trouwe klanten te belonen) getriggerd om uit te rekenen hoeveel extra kosten ik maak nu ik weer zoveel reis naar kantoor i.p.v. thuiswerk. Dat deed pijn.
Aangenomenquote:Op donderdag 3 november 2022 19:40 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor twee keer modaal voor de komende jaren? Deal.
Lang leve een treinkaart van de baas.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:52 schreef Tegan het volgende:
Ik ga echt nooit met de trein maar ik was gisteren door de nieuwskop van de NS (dat eenmalige treinkaartjes duurder worden maar de abo's goedkoper om trouwe klanten te belonen) getriggerd om uit te rekenen hoeveel extra kosten ik maak nu ik weer zoveel reis naar kantoor i.p.v. thuiswerk. Dat deed pijn.
Lang leve auto van de baasquote:Op donderdag 3 november 2022 20:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Lang leve een treinkaart van de baas.
Al was ik vandaag met de auto.
Owja, ik bedoelde even zonder reiskostenvergoeding mee te rekenenquote:
Intelligente dingen doen met Excel. Schaarsgekleed.quote:
Oeh dat is al mijn gedrag van naturequote:Op donderdag 3 november 2022 20:31 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Intelligente dingen doen met Excel. Schaarsgekleed.
Jou op het lijf geschreven iddquote:Op donderdag 3 november 2022 20:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oeh dat is al mijn gedrag van nature. Droombaan wel.
Zou daar een markt voor zijn, schaarsgekleed Excel tips uitdelen.
Lang leve thuiswerkenquote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lang leve auto van de baas
Ik zou echt gek worden van alleen maar thuis werkenquote:
quote:Op donderdag 3 november 2022 20:19 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lang leve auto van de baas
Lang leve beidequote:
Tijd van de maand zeker.quote:
Bij jou verwacht ik meer van dit...quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Don't you do it
[ afbeelding ]
Ja, maar die kon ik niet vinden in combinatie met 'dont even think about it'quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Bij jou verwacht ik meer van dit...
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:09 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Don't you do it
[ afbeelding ]
Deze punch in the face van een mooie blondine sprak voor zich, leek mij.quote:Op vrijdag 4 november 2022 07:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ja, maar die kon ik niet vinden in combinatie met 'dont even think about it'
Hybride werkenquote:Op vrijdag 4 november 2022 10:36 schreef rival het volgende:
Thuiswerken is echt de beste uitvinding sinds de verbrandingsmotor
Die paar dagen dat ik wel mn gezicht laat zien vind ik het zelfs prettig om even tussen de collega's te zijn, dat ik dat ooit in mn leven nog zou zeggen
Jaja, wees er maar trots op dat je Yvie steeds meer afzondert van ons.quote:Op vrijdag 4 november 2022 10:47 schreef STING het volgende:
Maakt het mogelijk voor ons om de Randstad uit te gaan
Wel weer dichterbij Q en CL, you lose some, you gain somequote:Op vrijdag 4 november 2022 11:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jaja, wees er maar trots op dat je Yvie steeds meer afzondert van ons.Well played, maar toch...
Nog één keer verhuizen en je zit asn de goede kant van de IJsselquote:Op vrijdag 4 november 2022 11:24 schreef STING het volgende:
[..]
Wel weer dichterbij Q en CL, you lose some, you gain some
Wie is de 'lose' en wie is de 'gain'?quote:Op vrijdag 4 november 2022 11:24 schreef STING het volgende:
Wel weer dichterbij Q en CL, you lose some, you gain some
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:36 schreef Senn88 het volgende:
Ging net mijn konijnen even groente brengen maar een is er nu dood
quote:Op vrijdag 4 november 2022 12:36 schreef Senn88 het volgende:
Ahwquote:Op vrijdag 4 november 2022 12:36 schreef Senn88 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |