Isaac is zo eng. En mensen hebben het niet door.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:07 schreef Kakadylo het volgende:
Isaac speelt telkens good and bad cop
Graag gedaan.quote:
Bij het winnen van een eliminatieproef hoort hij bij degenen die normaliter zouden moeten vrezen voor hun plekquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Isaac is zo eng. En mensen hebben het niet door.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeffrey en Kim in gesprek deel 2 - 29 oktober 2022.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Echt hoor,zelf een discussie starten en dan zelf weglopen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:10 schreef HappyCharly het volgende:
Maddy: heb ik het goed gezegd?
zucht..
Apart ja. Begin dan geen discussiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,zelf een discussie starten en dan zelf weglopen.
Het lijkt fok welquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Echt hoor,zelf een discussie starten en dan zelf weglopen.
Tis toch net zo'n gezapig anwb-stelletje... ze missen alleen nog de matchende parka's met 30% korting...quote:
Bommetje droppen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:12 schreef HappyCharly het volgende:
Was Isaac niet de gene die begon met zeggen dat hij wel macaroni wilde geven maar er 1 extra terug wilde? Zei hij dat daarstraks zelf?
Ze wil dat ze "nadenken" .. Ik zou gek worden van zo'n leider..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Apart ja. Begin dan geen discussie
Ja maar begon hij er dus echt mee? Want daardoor begon dit alles en nu raadt hij Maddy aan om het te bespreken? Hoe kan hij er toch steeds zo tussendoor sneakenquote:
Stuur anders even een dmquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hendrik83 kan jij misschien het filmpje sturen van stream 1 van Sasha en Bern? Rond 1400 - 1500 uur geloof ik. Kan iets eerder of later zijn maar rond die tijd geloof ik. Ze waren eindelijk weer op beeld 🙏
Vanmiddag besproken. Maddy heeft alles voorgekauwd gekregen van Isaac, 10x herhalen: zo moet je het zeggen en dan weglopen.Laat ze het maar uitzoeken.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar begon hij er dus echt mee? Want daardoor begon dit alles en nu raadt hij Maddy aan om het te bespreken? Hoe kan hij er toch steeds zo tussendoor sneaken
Omdat het Isaac is.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:13 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja maar begon hij er dus echt mee? Want daardoor begon dit alles en nu raadt hij Maddy aan om het te bespreken? Hoe kan hij er toch steeds zo tussendoor sneaken
Thanks!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:15 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Vanmiddag besproken. Maddy heeft alles voorgekauwd gekregen van Isaac, 10x herhalen: zo moet je het zeggen en dan weglopen.Laat ze het maar uitzoeken.
Net aan Isaac vragen: heb ik het goed gedaan?
Prima.
Isaac is een engbekquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Omdat het Isaac is.
Hij heeft ook een kast vol met eten.
Check je DM ...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:hendrik83 kan jij misschien het filmpje sturen van stream 1 van Sasha en Bern? Rond 1400 - 1500 uur geloof ik. Kan iets eerder of later zijn maar rond die tijd geloof ik. Ze waren eindelijk weer op beeld 🙏
Dat weet ik niet. Ik heb niet alles gehoord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:16 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Thanks!
Maar Isaac was dus oooooook degene die zei dat hij best iets wilde geven maar het dubbele terugwilde?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is dat eten zo gematscht?
ziet er niet leuk uit
Eunicequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:18 schreef Flory het volgende:
Over wie hebben Babs en Isaac het?
Eucalipta?
Ik rij wel even langs met een tennis bal...ga ik het ff vragen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:18 schreef Flory het volgende:
Over wie hebben Babs en Isaac het?
Eucalipta?
Als je er mee gaat dansen moet het er leuk uit zien. Als je het op gaat eten niet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat durft zij te zeggen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:19 schreef Kakadylo het volgende:
Babette ziet Eunice als een gevaarlijke tante die eruit moet omdat ze overal informatie vergaard
Ik durf niks meer te zeggen.quote:
Die had haar kat in een tas gemaaktquote:
Wie is....?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Neukertje van Gijs van Dijk ....
Ehhh...en wie is ehhhhh Gijs van Dijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Neukertje van Gijs van Dijk ....
Jaaaa........een heel gek mens . Gelukkig was die kat deud.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had haar kat in een tas gemaakt
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ehhh...en wie is ehhhhh Gijs van Dijk
Gek wijf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had haar kat in een tas gemaakt
Nouquote:
Het is ook macaroniquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is dat eten zo gematscht?
ziet er niet leuk uit
Op 3, private Chanelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:engine ik had nog even snel een vraagje - was dat gesprek op bed nu op stream 1 of 2? ben inmiddels de draad kwijt haha
Nee dit is de SC toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:27 schreef Ireth het volgende:
Zit ik hier in het goede topic???
* Ireth kijkt verdwaasd rond
Ik ben ook niet zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:engine ik had nog even snel een vraagje - was dat gesprek op bed nu op stream 1 of 2? ben inmiddels de draad kwijt haha
ja hoezo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:27 schreef Ireth het volgende:
Zit ik hier in het goede topic???
* Ireth kijkt verdwaasd rond
wanneer is de verkiezing?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy laat een mooi zooitje achter voor de nieuwe manager.
Woensdag.quote:
Wie denk jij dat de nieuwe manager wordt, ik denk Jeff maar hoop op Estherquote:
Jeff.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie denk jij dat de nieuwe manager wordt, ik denk Jeff maar hoop op Esther
Imi heeft op dit moment veel stemmers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie denk jij dat de nieuwe manager wordt, ik denk Jeff maar hoop op Esther
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh echt, had niet verwachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Imi heeft op dit moment veel stemmers.
Ik Jeff dan gaat hij lekker afquote:
Was wel voordat het bekend werd dat Jeff mee doet.quote:
Berend gaat ze allemaal opetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel voordat het bekend werd dat Jeff mee doet.
Precies, want hij kan het ook niet goed doenquote:
Gaan de meeste stemmen toch naar Jeff denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel voordat het bekend werd dat Jeff mee doet.
Vorige keer was je ervan overtuigd dat Janet zou winnen,,,quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ain't gonna happen. Jeff gaat dat winnen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, vanochtend rond 0930 uur, het zag er niet best uit ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Martin maakt Babette wakker - 29 oktober 2022.Ik had hem echt zijn andere oog ook dicht geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik wissel ook welquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vorige keer was je ervan overtuigd dat Janet zou winnen,,,
Nee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vorige keer was je ervan overtuigd dat Janet zou winnen,,,
Dat valt ook wat tegen denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Imi heeft op dit moment veel stemmers.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, vanochtend rond 0930 uur, het zag er niet best uit ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Martin maakt Babette wakker - 29 oktober 2022.Die had wortels via sondevoeding mogen eten de komende wekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Dat dus .... die gast spoort echt nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:39 schreef Ireth het volgende:
Die had wortels via sondevoeding mogen eten de komende weken
En dubbel heeft terug gegevenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een discussie .. iedereen nu geirriteerd op Maddy? Omdat ze eten geleend heeft?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:39 schreef Soury het volgende:
Is Martin nog wat coulant tegenover Mad?
Nee, omdat ze een vrij idiote beslissing heeft genomen in haar uppiequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een discussie .. iedereen nu geirriteerd op Maddy? Omdat ze eten geleend heeft?
Ja Isaac had er helemaal niks mee te makenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:40 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, omdat ze een vrij idiote beslissing heeft genomen in haar uppie
Last van zijn ribben.quote:
In the end is maddy de manager en neemt de beslissingquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja Isaac had er helemaal niks mee te maken
Toch logisch ... horen in de keuken...quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:42 schreef greysbones het volgende:
Erg vreemd dat alle mannen in discussie zijn en er niet 1 vrouw bij zat
Gekke vraag dusquote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Toch logisch ... horen in de keuken...
Je weet wie het post.quote:
Zat ik in je kontquote:
Ook weer zo eng.. ga vooral je gevoel met mastermind Isaac bespreken.. geef je hem weer meer voer..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:45 schreef mootie het volgende:
Eunice is er klaar mee. Jasper vindt dat ze met Isaac moet praten.
Ik weet niet eens wie dat isquote:
Dank jequote:
Maar hij heeft best goede inzichten soms. Hij speelt het spel goed, weet niet of hij dit vol gaat houden, ooit moet iemand hem doorkrijgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook weer zo eng.. ga vooral je gevoel met mastermind Isaac bespreken.. geef je hem weer meer voer..
Toen Eunice ondeugend wilde zijn.Dat was best wel leuk en Rupie heeft daar ook van mee gegeten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
Ach mijn hemel
Het gaat over die boterham die ze hebbenngegeten met ei 4 weken geleden
Ik heb wel problemen met hemquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij heeft best goede inzichten soms. Hij speelt het spel goed, weet niet of hij dit vol gaat houden, ooit moet iemand hem doorkrijgen.
Vooralsnog heb ik geen probleem met Isaac.
Eens, maar in dit geval gaat het over JW die een poster heeft opgehangen, maar dat dus niet gedaan heeft. Jasper zegt dat ze met Isaac moet praten, omdat Isaac er 's nachts ook bij was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook weer zo eng.. ga vooral je gevoel met mastermind Isaac bespreken.. geef je hem weer meer voer..
Wat een mutsquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice gaat het ook dinsdag in CENTRAAL benoemen!
Nee gaat niet over de posterquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens, maar in dit geval gaat het over JW die een poster heeft opgehangen, maar dat dus niet gedaan heeft. Jasper zegt dat ze met Isaac moet praten, omdat Isaac er 's nachts ook bij was.
Jaaaaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Aha .. gaat dus over ei van weken geleden. ..
Jeffrey heeft een groot probleem als dat uitkomtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Aha .. gaat dus over ei van weken geleden. ..
En Rupert en Eunicequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey heeft een groot probleem als dat uitkomt
Isaac en Jasper uiteraard ook niet te vergeten
Rupert heeft er ook van meegegeten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:53 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jeffrey heeft een groot probleem als dat uitkomt
Isaac en Jasper uiteraard ook niet te vergeten
En Moiramaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert heeft er ook van meegegeten.
Rupipoepi ontkent nog dat ie gay is als het moetquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Rupert heeft er ook van meegegeten.
Dat was in de ochtend idd.quote:
Het ligt ook aan de interpretatie van Eunice natuurlijk.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
De halve loods heeft meegegeten ( ja ja niet letterlijk) maar rupie gooit Eunice dat dus elke dag voor de voeten
Dit gaan ze niet op Rupert afschuiven( de groep) maar wel op alle anderen die er bij warenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:55 schreef HappyCharly het volgende:
Nou hup Eunice, met de billen bloot. Deel het met de groep, excuses en uitleg en door. Dan kan Rupert niks meer..
Ik zie ruppie er voor aan dat elke dag te doenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:55 schreef mootie het volgende:
[..]
Het ligt ook aan de interpretatie van Eunice natuurlijk.
Mee eens, maar Isaac is FEBO denk ik ....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:56 schreef puzziepie het volgende:
Isaac is het 'gevaar'
Jammer alleen dat er maar een paar mensen zijn die hem doorzien.
een hoop mensen kijken tegen hem op en zitten diep in zijn reet.
Jep en Babettequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar Isaac is FEBO denk ik ....
Het is nog vroeg. Ik denk dat er wel een keer iemand aan denkt om hem eruit te kieperen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:56 schreef puzziepie het volgende:
Isaac is het 'gevaar'
Jammer alleen dat er maar een paar mensen zijn die hem doorzien.
een hoop mensen kijken tegen hem op en zitten diep in zijn reet.
manager van de maand is doorgeefluikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:58 schreef freaky40 het volgende:
Denk eerder dat de manager van dienst altijd Febo is.
Dat goed zijn met alle groepen kan niet goed blijven gaan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:58 schreef engine het volgende:
[..]
Het is nog vroeg. Ik denk dat er wel een keer iemand aan denkt om hem eruit te kieperen.
Ik zag wat opmerkingen van Babette en ik vertrouw op haar. En op Wendyquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:57 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar Isaac is FEBO denk ik ....
Maakt nu ook teveel drama.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:59 schreef greysbones het volgende:
Eunice is ook niet iemand die wil luisteren naar een ander
Wat precies? Dat sommige dubbelspel spelen?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
Sascha begint het ook steeds meer door te krijgen.
Ze wil ook echt niet horen wat een ander zegtquote:
Jappie heeft het door en heeft het tegen Jeff gezegdquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:04 schreef freaky40 het volgende:
Jeff heeft dit ook wel door. En ook dat rare gedrag van Berend.
Isaacquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:03 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Wat precies? Dat sommige dubbelspel spelen?
Dacht dat hij Isaac al langer door had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jappie heeft het door en heeft het tegen Jeff gezegd
Jeff had het niet door
Slimme meidquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
Sascha begint het ook steeds meer door te krijgen.
En gisteren zei Sasha nog dat ze hem vertrouwde en dat hij echt zichzelf is maar ja het tij keert.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Isaac![]()
Dat was duidelijk te zien, daarom interessant gesprek,
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:07 schreef engine het volgende:
The fuck...eunice gaat het bord aflikken dat bern net ook afgelikt heeft.
Ik bedoelde gewoon in het algemeenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:07 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Met wie was ze in gesprek?
Dat vind ik serieus echt smerig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:07 schreef engine het volgende:
The fuck...eunice gaat het bord aflikken dat bern net ook afgelikt heeft.
Dat gesprek tussen hun was gisteren.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:06 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En gisteren zei Sasha nog dat ze hem vertrouwde en dat hij echt zichzelf is maar ja het tij keert.
Oh zo ik dacht dat ze in gesprek was met iemand.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:07 schreef engine het volgende:
[..]
Ik bedoelde gewoon in het algemeen
Ze eet nu appelschillen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:08 schreef engine het volgende:
En dan zeggen ze dat Mirthe vreemd is met eten
Zijn wel veel aparte daar qua trekjes en gewoontes... brrquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:08 schreef engine het volgende:
En dan zeggen ze dat Mirthe vreemd is met eten
Dat snap ik dan weer welquote:
Er is ooit een BB op gebaseerd.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:09 schreef freaky40 het volgende:
Rijk/arm discussie, het is ook bij elke RLS een issue.
Ja Erik kan ik ook niet naar kijken met zijn gelik aan alles.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:09 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Zijn wel veel aparte daar qua trekjes en gewoontes... brr
En uit zn neus eten en soep uit oog oppeten 😅quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Ja Erik kan ik ook niet naar kijken met zijn gelik aan alles.
Ja bah dat spul uit oog opvreten ook gadverdamme!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:12 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
En uit zn neus eten en soep uit oog oppeten 😅
De horrorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ja bah dat spul uit oog opvreten ook gadverdamme!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik vind het jammer dat hij zich niet wat vaker echt uitspreekt zoals afgelopen week tegen Rupert. Maar dat is ook wel bewust dat hij zich inhoudt volgens mij.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:13 schreef Silves het volgende:
JW...heeft toch weer een goed punt.mag die kerel wel!.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Op verzoek, #wasmandgate, meer fragmenten van vandaag staan hier:
DGK_Tegengas in JAA / [Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes] JAA #1
[ afbeelding ]
Berend heeft geen wasmand - 29 oktober 2022.Genoeg die er meerdere hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
Mexxquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Genoeg die er meerdere hebben.
Allemaal op kamer 3.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mexx
Wie hebben die van Wesley Bert Tommy lee Quincy
Dat dus.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:17 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ze zijn er zelf heel trots op
Ja denk dat hij zich bewust wat op de achtergrond houdt, om zo lang mogelijk mee te kunnen. Goede tactiek, doen een heleboel mensen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat hij zich niet wat vaker echt uitspreekt zoals afgelopen week tegen Rupert. Maar dat is ook wel bewust dat hij zich inhoudt volgens mij.
Er zijn er genoeg die JW erg vervelend vindenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:18 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja denk dat hij zich bewust wat op de achtergrond houdt, om zo lang mogelijk mee te kunnen. Goede tactiek, doen een heleboel mensen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:20 schreef FreshFruit het volgende:
GJ is zijn hoekje aan het klaarmaken.Vast voor zijn nichtje en Babs.
Ja daarom slim dat hij niet te uitgesproken doet, dan issie snel exit denk ik..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die JW erg vervelend vinden
Wandaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die JW erg vervelend vinden
Hij heeft mazzel dat er niet echt slim wordt gedacht over de eliminatie spellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:21 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ja daarom slim dat hij niet te uitgesproken doet, dan issie snel exit denk ik..
En met spellen achteraf ook vaak boos over dingenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:22 schreef engine het volgende:
[..]
Wanda![]()
Maar hij probeert zich wel bewust uit grote discussies te houden. Alleen heeft in kleine groepjes wel overal een mening over.
Met klussen overal commentaar op en zelf niks doen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
En met spellen achteraf ook vaak boos over dingen
Jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Met klussen overal commentaar op en zelf niks doen.
Wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:24 schreef DGK_Tegengas het volgende:
En alweer goed gemaakt, WTF ....
Als Berend boos is gaat hij sneller pratenquote:
Ja hèquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice met dat helium stemmetje is ook erg irritant hoor.
Weinig aan toe te voegen,ze neemt haar verantwoordelijkheid ook niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:26 schreef HappyCharly het volgende:
Eigenlijk.. vind ik Maddy gewoon dom en onzeker..
Alle problemen hebben continu als basis dat ze niet verder denkt dan het moment, niet goed kan analyseren, weinig zelfkennis heeft, onzeker is, bevestiging zoekt, zich laat manipuleren en ook niet zuiver is..
Hij vergeet ff dat alle vaste lasten doorbetaald worden en ze in die hunkerbunker zelf geen gas en energie hoeven te betalenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:29 schreef greysbones het volgende:
Berend vind dat ze te weinig krijgen
Dat ze onder de armoede grens zitten
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:30 schreef Silves het volgende:
onder de Armoedegrens leven zegt beer...nouja zeg, er staat 1 milj op de bank..![]()
Ik weet niks van de bijstand maar neem aan dat dat echt wel veel zwaarder is dan wat ze daar hebben. Soms moet je waarderen wat je WEL hebtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:29 schreef mootie het volgende:
Volgens Berend hebben zelfs mensen in de bijstand het nog beter. Minpuntje
Geen verzekeringenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij vergeet ff dat alle vaste lasten doorbetaald worden en ze in die hunkerbunker zelf geen gas en energie hoeven te betalen
Die mensen hebben vaak 50quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:31 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Ik weet niks van de bijstand maar neem aan dat dat echt wel veel zwaarder is dan wat ze daar hebben. Soms moet je waarderen wat je WEL hebt
Ohja, die was ik nog vergeten..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weinig aan toe te voegen,ze neemt haar verantwoordelijkheid ook niet.
Precies, dan halen ze daar maar wat van afquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:30 schreef Silves het volgende:
onder de Armoedegrens leven zegt beer...nouja zeg, er staat 1 milj op de bank..![]()
Echt he. Heerlijk dat Maddy dit op geen enkele manier erkentquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:28 schreef mootie het volgende:
Berend zegt het perfect. Maddy neemt de beslissing, en dan moeten degenen die er gebruik van maken zich voor de groep verantwoorden.
Dat is echt weinig... zeker in deze tijd. Wat ze daar hebben is nog luxe vergeleken daarbijquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak 50
Euro in de week
Berend mag wel wat realistischer zijn hierin
Ze verwacht feestjes van " boven."quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:32 schreef Ireth het volgende:
Eunice gaat op de chantagetour![]()
Ze (de febo) willen ook niet dat mensen weglopen dus als ze niks krijgen gaan mensen dreigen om op te stappen
Ik zit er niet gek ver bovenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die mensen hebben vaak 50
Euro in de week
Berend mag wel wat realistischer zijn hierin
Kunstgras.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Als ze niet voor 2 euro pp fris mogen bestellen houd het heel snel op bij JW... 'dan moet ik gras gaan eten'
En jij werkt.quote:
Dan is zo’n uitspraak van Berend toch gewoon foutquote:
Je loopt achter met de streamsquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Ja, maar ik denk niet dat hij er zo diep als ons over nagedacht heeft.. zijn punt was vooral dat je in de bijstand naar de voedselbank kunt, en zij niet.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is zo’n uitspraak van Berend toch gewoon fout
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Respect voor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
nee stream 2 hoorquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:35 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Je loopt achter met de streams
Tadaaa.quote:
Vind ik best een domme uitspraakquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 19:36 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar ik denk niet dat hij er zo diep als ons over nagedacht heeft.. zijn punt was vooral dat je in de bijstand naar de voedselbank kunt, en zij niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |