Ook weer zo eng.. ga vooral je gevoel met mastermind Isaac bespreken.. geef je hem weer meer voer..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:45 schreef mootie het volgende:
Eunice is er klaar mee. Jasper vindt dat ze met Isaac moet praten.
Ik weet niet eens wie dat isquote:
Dank jequote:
Maar hij heeft best goede inzichten soms. Hij speelt het spel goed, weet niet of hij dit vol gaat houden, ooit moet iemand hem doorkrijgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook weer zo eng.. ga vooral je gevoel met mastermind Isaac bespreken.. geef je hem weer meer voer..
Toen Eunice ondeugend wilde zijn.Dat was best wel leuk en Rupie heeft daar ook van mee gegeten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:48 schreef greysbones het volgende:
Ach mijn hemel
Het gaat over die boterham die ze hebbenngegeten met ei 4 weken geleden
Ik heb wel problemen met hemquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar hij heeft best goede inzichten soms. Hij speelt het spel goed, weet niet of hij dit vol gaat houden, ooit moet iemand hem doorkrijgen.
Vooralsnog heb ik geen probleem met Isaac.
Eens, maar in dit geval gaat het over JW die een poster heeft opgehangen, maar dat dus niet gedaan heeft. Jasper zegt dat ze met Isaac moet praten, omdat Isaac er 's nachts ook bij was.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ook weer zo eng.. ga vooral je gevoel met mastermind Isaac bespreken.. geef je hem weer meer voer..
Wat een mutsquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:49 schreef Li0nHeart het volgende:
Eunice gaat het ook dinsdag in CENTRAAL benoemen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |