Ik durf niks meer te zeggen.quote:
Die had haar kat in een tas gemaaktquote:
Wie is....?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Neukertje van Gijs van Dijk ....
Ehhh...en wie is ehhhhh Gijs van Dijkquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:23 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Neukertje van Gijs van Dijk ....
Jaaaa........een heel gek mens . Gelukkig was die kat deud.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had haar kat in een tas gemaakt
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:24 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ehhh...en wie is ehhhhh Gijs van Dijk
Gek wijf.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Die had haar kat in een tas gemaakt
Nouquote:
Het is ook macaroniquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo is dat eten zo gematscht?
ziet er niet leuk uit
Op 3, private Chanelquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:engine ik had nog even snel een vraagje - was dat gesprek op bed nu op stream 1 of 2? ben inmiddels de draad kwijt haha
Nee dit is de SC toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:27 schreef Ireth het volgende:
Zit ik hier in het goede topic???
* Ireth kijkt verdwaasd rond
Ik ben ook niet zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:26 schreef Dutchrealitytv het volgende:
@:engine ik had nog even snel een vraagje - was dat gesprek op bed nu op stream 1 of 2? ben inmiddels de draad kwijt haha
ja hoezo?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:27 schreef Ireth het volgende:
Zit ik hier in het goede topic???
* Ireth kijkt verdwaasd rond
wanneer is de verkiezing?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:27 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy laat een mooi zooitje achter voor de nieuwe manager.
Woensdag.quote:
Wie denk jij dat de nieuwe manager wordt, ik denk Jeff maar hoop op Estherquote:
Jeff.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie denk jij dat de nieuwe manager wordt, ik denk Jeff maar hoop op Esther
Imi heeft op dit moment veel stemmers.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:30 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Wie denk jij dat de nieuwe manager wordt, ik denk Jeff maar hoop op Esther
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Oh echt, had niet verwachtquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Imi heeft op dit moment veel stemmers.
Ik Jeff dan gaat hij lekker afquote:
Was wel voordat het bekend werd dat Jeff mee doet.quote:
Berend gaat ze allemaal opetenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel voordat het bekend werd dat Jeff mee doet.
Precies, want hij kan het ook niet goed doenquote:
Gaan de meeste stemmen toch naar Jeff denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Was wel voordat het bekend werd dat Jeff mee doet.
Vorige keer was je ervan overtuigd dat Janet zou winnen,,,quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ain't gonna happen. Jeff gaat dat winnen.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:32 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Voor wie het gemist heeft, vanochtend rond 0930 uur, het zag er niet best uit ....![]()
![]()
[ afbeelding ]
Martin maakt Babette wakker - 29 oktober 2022.Ik had hem echt zijn andere oog ook dicht geslagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik wissel ook welquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vorige keer was je ervan overtuigd dat Janet zou winnen,,,
Nee?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:34 schreef mangalie het volgende:
[..]
Vorige keer was je ervan overtuigd dat Janet zou winnen,,,
Dat valt ook wat tegen denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Imi heeft op dit moment veel stemmers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |