Ook niet de eerste keerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:44 schreef espri het volgende:
Maddy loopt weer weg met de deur open boven.
laat maar lekker zitten daar, stom wijfquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zit Esther daar nou weer in d'r eentje..
[ afbeelding ]
Alvast oefenen voor manager.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat zit Esther daar nou weer in d'r eentje..
[ afbeelding ]
prima lijfquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik blijf het zo'n raar figuur vinden, zo uit proporties.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat Erik nog geen misthoorn heeft gemaakt om snel iedereen bij elkaar te laten komen...
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Dat Erik nog geen misthoorn heeft gemaakt om snel iedereen bij elkaar te laten komen...
Bijna? Ze kraakt en slaat over als een valse kraai zeg.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:48 schreef Sestra666 het volgende:
ze gaat buiten staan ivm mensen in de hottub
haar stem slaat bijna over
vreselijk hequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:49 schreef espri het volgende:
[..]
Bijna? Ze kraakt en slaat over als een valse kraai zeg.
of gewoon f gillen door de loodsquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:50 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zoiets kun je net zo goed bespreken tijdens het eten
Zij denkt steeds dat ze meteen in actie moet komenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:50 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
of gewoon f gillen door de loods
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:50 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb steeds de neiging om mn keel te schrapen.
knees to the chest bitchquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:51 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Zij denkt steeds dat ze meteen in actie moet komen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:55 schreef HappyCharly het volgende:
Dat weten jullie niet maar ik ben harstikke vlot hier buiten de loods.. aldus Maddy
Da's ook goed te horen...jonko's met zware shagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:55 schreef FreshFruit het volgende:
Maddy was ook niet vies van een blowtje.
omdat ze debiel isquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:56 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom herhaalt Maddy altijd alles 393287467238 keer.. die stem irriteert me
Praat normaal. Niet geforceerd. Dat komt niet over.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:54 schreef R0T29 het volgende:
Maddy "Al het plakband is genakt. "
Marciano "Genakt...hoe kom je aan dat woord? "
zou marciano ook wel eens kunnen doen, normaal praten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:56 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Praat normaal. Niet geforceerd. Dat komt niet over.
Die valt in een diep gat.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:00 schreef espri het volgende:
Ben wel benieuwd hoe Maddy straks weer in de groep gaat passen.
Ik zit iedere keer weer met afgrijzen naar haar stem te luisteren . Ik heb in mijn hele leven nog nooit zo'n nasty stem gehoordquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:56 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom herhaalt Maddy altijd alles 393287467238 keer.. die stem irriteert me
Eerst maar eens correct Nederlands praten jaquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:58 schreef Verida het volgende:
[..]
zou marciano ook wel eens kunnen doen, normaal praten.
Ovenfriet, en klaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:06 schreef Kakadylo het volgende:
Nu over die kutspellen terwijl ze heaters en een frietpan konden hebben maar telkens als debielen hun hand opstaken
En waarom niet?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:08 schreef HappyCharly het volgende:
Waarom doen die vrouwen de voeten van mannen?
Eerst zien,dat is al 3 keer uitgesteld.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Zondag 14:00 Kamerbattle.
[ afbeelding ]
truequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:13 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eerst zien,dat is al 3 keer uitgesteld.
Ja, ze weet precies wat ze doet .. flirten met Martin.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:13 schreef Flory het volgende:
Weet Mexx wel wat ze doet eigenlijk?
Niet te kort, niet rond afknippen/vijlen etc.
Schone handdoeken pp.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:15 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, ze weet precies wat ze doet .. flirten met Martin.
Oh .. je bedoelde over pedicuren....
Hij wilde niet, dat een vrouw zomaar een tong in zijn mond stak, dat trok hij niet .....quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik volg het gesprek niet, maar Erik is blijkbaar zo grappig dat Moraima er bijna in blijft..
Het was ook wel grappig , vooral hoe hij dat zeiquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik volg het gesprek niet, maar Erik is blijkbaar zo grappig dat Moraima er bijna in blijft..
Whut?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het was ook wel grappig , vooral hoe hij dat zei
Mora nu over poesjes kussen
Geile momma
Dat vroeg ze aan hemquote:
Dan hoop ik dat Esther het wordt!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther vindt dat er onbeschoft met de spullen wordt omgegaan, ze is van plan eerst alles/veel te vervangen, en dat van het zakgeld af te halen, om de mensen te laten beseffen wat ze doen..
Je zei eerst dat Eric met een voldaan gevoel weg liep.quote:
Nee dat zei ik nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:37 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Je zei eerst dat Eric met een voldaan gevoel weg liep.![]()
Wrom verander je dat nou?
waarschijnlijk weet niemand dit. In bed hebben ze geen microfoons omquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:37 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Weet iemand waar dat gesprek van Bern en Sasha in bed over ging en welke stream? handig als ik een filmpje vraag (:
Soms kan je er wel iets van verstaan maar ligt er aan.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:39 schreef Verida het volgende:
[..]
waarschijnlijk weet niemand dit. In bed hebben ze geen microfoons om
vraag dan om een filmpje en ga het zelf zitten uitvogelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:40 schreef Dutchrealitytv het volgende:
[..]
Soms kan je er wel iets van verstaan maar ligt er aan.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Het Verboden Fruit - Ruben
De smaak is onweerstaanbaar, oneindig gekruid
Het klinkt als muziek, een ongelooflijk geluid
Het ruikt naar rozen, ik word meegesleurd door de geur,
Als het aan mij ligt, is het nooit over.
Ik heb honger naar een schaal met oneindige bodem
Ik zie het staan, mijn handen trillen in spanning
Maar mijn hoofd is bang voor verbanning
Het voelt alsof eerlijk onmogelijk is,
Het doet mij pijn zolang ik denk aan wat mogelijk is
Terwijl aan de andere kan het niet voor niks verboden is
Dus moet ik afstand nemen, of het simpelweg tijd geven
Want dat is tot zover niet genoeg gebleken,
Want zoiets gaat niet zomaar weg.
Dat ik pech heb is een gegeven
Maar alsnog met de pijn, zou ik alles erbij beleven
Misschien is het fruit helemaal niet bedoelt voor mij om te eten
Maar daar zal ik dan zelf achter moeten komen
Is het een droom of een les voor het leven?
Het enige wat ik weet, dit is het moeilijkste gedicht
wat ik ooit heb geschreven.
Ja.. nou ja.. het gaat echt over Djedi .. dus vond het in dit geval even de oorpijn waard.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:46 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Dat je het hebt op kunnen schrijven
Wat een bagger
En dat leest hij dan aan degene voor die al vinden dat hij de hele dag achter haar aan looptquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja.. nou ja.. het gaat echt over Djedi .. dus vond het in dit geval even de oorpijn waard.
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
En dat leest hij dan aan degene voor die al vinden dat hij de hele dag achter haar aan loopt
Ik vind hem een hoofdpijn mens.. overal over nadenken overdenken dingen stuk analyserenquote:
ik vind hem nog niet volwassenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind hem een hoofdpijn mens.. overal over nadenken overdenken dingen stuk analyseren
Kortom vermoeiend
Eric vindt het fijn om te werken. Hij heeft het overgenomen van Marciano.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:49 schreef Sestra666 het volgende:
erik is alweer lekker aan het zagen, na zijn date
Dat is vrij snel gegaan.quote:
Dat moet bijna wel.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:51 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Wtf? Maar dan nog wel wat schulden te innen denk ik?
Neeheeeee....Maddy heeft nog 25 euro en ze kan van Isaac geld krijgen.quote:
haha... dat is te grappig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:52 schreef Sestra666 het volgende:
is esther nu steeds bij maddy om af te kijken hoe je manager moet zijn?
rustaaaaaaaghquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Neeheeeee....Maddy heeft nog 25 euro en ze kan van Isaac geld krijgen.
(Waarschijnlijk om de eerste dagen van volgende week te eten.)
Eerst beschikbare bezorg moment is pas woensdag zei Maddy vanmorgen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:52 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Neeheeeee....Maddy heeft nog 25 euro en ze kan van Isaac geld krijgen.
(Waarschijnlijk om de eerste dagen van volgende week te eten.)
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:52 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Weet ook niet hoeveel die shakes incl bekers etc hebben gekost toen
Ik vind hem ook geen al te beste klusjesmanquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:53 schreef spapaars het volgende:
Erik zou van de klusjes zijn, maar zagen kan hij niet.
Gisteren wel één onderzetter gemaaktquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen al te beste klusjesman
Ach, hij doet tenminste wat en is zo blij om iets te doen te hebben (gekke zin)quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind hem ook geen al te beste klusjesman
Kan ik me bijna niet voorstellenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Eerst beschikbare bezorg moment is pas woensdag zei Maddy vanmorgen.
Plakje van een stam, maar eerder brak een plakje al halverwege doormidden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:56 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren wel één onderzetter gemaakt
Maandag morgen bestellen- dinsdag leveren toch?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ik me bijna niet voorstellen
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:58 schreef greysbones het volgende:
Mexx is de voeten aan het doen van… op een theedoek
Marciano vind het vies
Marciano heeft gelijk
Volgens mij kan ze zelfs vandaag nog voor maandag? Maar dat weet ik niet helemaal zekerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:58 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maandag morgen bestellen- dinsdag leveren toch?
Schilderenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:59 schreef spapaars het volgende:
Iemand die weet waar Kim nu mee bezig is?
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kan ik me bijna niet voorstellen
Maar Marciano vindt al snel veel vies.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:58 schreef greysbones het volgende:
Mexx is de voeten aan het doen van… op een theedoek
Marciano vind het vies
Marciano heeft gelijk
Ik ookquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:00 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar Marciano vindt al snel veel vies.
Dat idee had ik ook. Ik denk toch dat de Jumbo uitzondering voor dit gedoe maakt.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze zelfs vandaag nog voor maandag? Maar dat weet ik niet helemaal zeker
In ieder geval vandaag voor dinsdag moet kunnen
Dat denk ik dan weer nietquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:01 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Dat idee had ik ook. Ik denk toch dat de Jumbo uitzondering voor dit gedoe maakt.
tuukquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther zegt nu dat de 'ruzie' woensdagochtend alleen was om Maddy op te naaien, dat het niet serieus was.
Dat maakt het eigenlijk nog ergerquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Esther zegt nu dat de 'ruzie' woensdagochtend alleen was om Maddy op te naaien, dat het niet serieus was.
Ik zag toch heel iets anders.quote:
Ze zei het toch echt.quote:
Eva is de boze versie van Maddy die er soms uit komt.quote:
Ja dat wist ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eva is de boze versie van Maddy die er soms uit komt.
Zo benoemt ze het zelf.
Ik dus niet,zat nog steeds met Brown/Braun.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik dus niet,zat nog steeds met Brown/Braun.
Lieverd, gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:03 schreef Aggie46 het volgende:
Als Maddy wat zachter gaat praten dan hoort Esther het echt niet.
Ze zit maar aan haar oor.
Zelf is ze bijna niet te horen.
Nee de boze versie van Estherquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eva is de boze versie van Maddy die er soms uit komt.
Zo benoemt ze het zelf.
Is @Aggie46 jarig?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lieverd, gefeliciteerd met je verjaardag
Daar gaan ze nog een naam voor verzinnen.quote:
Nee het is andersomquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar gaan ze nog een naam voor verzinnen.
Kijk ik andere streams ofzo?
Vraag Greysbones maar.quote:
Ik zou nu gaan twijfelen als ik het Esther niet had horen uitleggen aan JW.quote:
Boze maddy gaan ze een naam voor verzinnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar gaan ze nog een naam voor verzinnen.
Kijk ik andere streams ofzo?
Nu ga ik ook twijfelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan twijfelen als ik het Esther niet had horen uitleggen aan JW.
Ze had haar boze zelf op een gegeven moment een naam gegeven, Eva dus.
Maddy zei netvdat ze er nu nog eentje voor haar moeten verzinnen, geen Marietje maar een pittige
Ik moet beter opletten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:21 schreef greysbones het volgende:
Sorry @:Freshfruit
Ik heb helemaal niet zien staan dat je er Maddy had staan
esther is nie goequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook
Ik weet dat het Esther is (Eva)
Maandje te vroegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lieverd, gefeliciteerd met je verjaardag
Maandje te vroegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is @:Aggie46 jarig?
Gefeliciteerd 🥳
Zegt wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:55 schreef espri het volgende:
Maddy is hartstikke leuk en vlot hoor buiten de loods...
Maddy deelt uit aan vriendjes,deed ze met het bier ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:32 schreef Sestra666 het volgende:
vaag gedoe met koffie..
niet iedereen mag koffie blijkbaar
En hij leent toch ook geld uit tegen rente?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac weer meelullen met Eunice : 'Ja, ik dacht ook toen ik hoorde dat het boksgala 65 euro kostte, nou nou .. maar ja, heeft Kenzy geregeld."
En "Ja, dat feestje kost ons nu he"
Waar is dat allemaal aan uitgegeven dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac weer meelullen met Eunice : 'Ja, ik dacht ook toen ik hoorde dat het boksgala 65 euro kostte, nou nou .. maar ja, heeft Kenzy geregeld."
En "Ja, dat feestje kost ons nu he"
Ik eerst ook,dacht kattenbakvulling.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
Er staan vier onderzetters en de bekers staan ernaast
Ja kom maar door, zin in!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:40 schreef Sestra666 het volgende:
maddy wil zo een discussie starten voor het eten, dat er niks terug gegeven wordt na het lenen van eten ofzo
Nóg bozer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, stond deze week in de CoS. Eva is het boze alter ego van Esther.
Missy Alies,ghetto girl.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:41 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia kijkt als een onvoorspelbare puber in die outfit
Dat is toch het pak van Jeff?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:41 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia kijkt als een onvoorspelbare puber in die outfit
ja zie ook bloemkool, maar maddy had t over rijstquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij bloemkool met soep
Bloemkoolsoep volgens mij. Vreemd spul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan kloppen ze zouden de overgebleven bloemkool voor de soep gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
op zich wel goed, prima manier. Maar wat eten ze hierna?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan kloppen ze zouden de overgebleven bloemkool voor de soep gebruiken
volgens mij macaroni, maar ik let niet echt goed opquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
op zich wel goed, prima manier. Maar wat eten ze hierna?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
volgens mij macaroni, maar ik let niet echt goed op
Mensen lenen nu dus in skere tijden dingen aan de groep/keuken, maar enkel omdat ze het dubbel terugkrijgenquote:
Heerlijk juistquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Bloemkoolsoep volgens mij. Vreemd spul.
Krijg je 2 terug.quote:
goeie deal welquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen lenen nu dus in skere tijden dingen aan de groep/keuken, maar enkel omdat ze het dubbel terugkrijgen
Jupquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:48 schreef mootie het volgende:
[..]
Mensen lenen nu dus in skere tijden dingen aan de groep/keuken, maar enkel omdat ze het dubbel terugkrijgen
Dat verschilt per regio,denk ikquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 16:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Volgens mij kan ze zelfs vandaag nog voor maandag? Maar dat weet ik niet helemaal zeker
In ieder geval vandaag voor dinsdag moet kunnen
Die hebben nog wel eten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:54 schreef DGK_Tegengas het volgende:
De helft boeit het allemaal niet .....
Ik kan daar wel 2 keer van eten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Wen vindt de portie te groot, gelijk heeft ze
Het 1+1 principe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Hele discussie over eten en geld?
Ik ook wel, sommige hebben denk er wel genoeg..maar zijn ook een aantal die daar echt teveel aan hebben..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan daar wel 2 keer van eten.
ja als je wat leent aan de keuken, krijg je dubbel terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Hele discussie over eten en geld?
Jawel, want maddy werd er op aangevallen dat ze zelf beslist had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:56 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano ineens zeggen dat de manager mag besluiten wat ze wil.... dude.. daar gaat het niet om in deze..
Nja komen ze toch niet uit denk ik, too many people with different opinionquote:
Maddy wil nu ineens heel transparant de discussie opengooien zodat iedereen kan nadenken.. Beetje jammer achteraf... Aanvallen is niet nodig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, want maddy werd er op aangevallen dat ze zelf beslist had.
Ik vind Marciano juist heel duidelijk en eerlijk in dit verhaal
Huh dat is wel heel raarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja als je wat leent aan de keuken, krijg je dubbel terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |