Waar is dat allemaal aan uitgegeven dan?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac weer meelullen met Eunice : 'Ja, ik dacht ook toen ik hoorde dat het boksgala 65 euro kostte, nou nou .. maar ja, heeft Kenzy geregeld."
En "Ja, dat feestje kost ons nu he"
Ik eerst ook,dacht kattenbakvulling.quote:
quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:38 schreef Kakadylo het volgende:
Er staan vier onderzetters en de bekers staan ernaast
Ja kom maar door, zin in!quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:40 schreef Sestra666 het volgende:
maddy wil zo een discussie starten voor het eten, dat er niks terug gegeven wordt na het lenen van eten ofzo
Nóg bozer?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja, stond deze week in de CoS. Eva is het boze alter ego van Esther.
Missy Alies,ghetto girl.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:41 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia kijkt als een onvoorspelbare puber in die outfit
Dat is toch het pak van Jeff?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:41 schreef Kakadylo het volgende:
Alicia kijkt als een onvoorspelbare puber in die outfit
ja zie ook bloemkool, maar maddy had t over rijstquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Volgens mij bloemkool met soep
Bloemkoolsoep volgens mij. Vreemd spul.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Kan kloppen ze zouden de overgebleven bloemkool voor de soep gebruikenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:42 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
op zich wel goed, prima manier. Maar wat eten ze hierna?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kan kloppen ze zouden de overgebleven bloemkool voor de soep gebruiken
volgens mij macaroni, maar ik let niet echt goed opquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
op zich wel goed, prima manier. Maar wat eten ze hierna?
Herkenbaar.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:46 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
volgens mij macaroni, maar ik let niet echt goed op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |