Ik zou nu gaan twijfelen als ik het Esther niet had horen uitleggen aan JW.quote:
Boze maddy gaan ze een naam voor verzinnenquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Daar gaan ze nog een naam voor verzinnen.
Kijk ik andere streams ofzo?
Nu ga ik ook twijfelen.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:19 schreef Flory het volgende:
[..]
Ik zou nu gaan twijfelen als ik het Esther niet had horen uitleggen aan JW.
Ze had haar boze zelf op een gegeven moment een naam gegeven, Eva dus.
Maddy zei netvdat ze er nu nog eentje voor haar moeten verzinnen, geen Marietje maar een pittige
Ik moet beter opletten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:21 schreef greysbones het volgende:
Sorry @:Freshfruit
Ik heb helemaal niet zien staan dat je er Maddy had staan
Ik ookquote:
esther is nie goequote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik ook
Ik weet dat het Esther is (Eva)
Maandje te vroegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Lieverd, gefeliciteerd met je verjaardag
Maandje te vroegquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is @:Aggie46 jarig?
Gefeliciteerd 🥳
Zegt wie?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 15:55 schreef espri het volgende:
Maddy is hartstikke leuk en vlot hoor buiten de loods...
Maddy deelt uit aan vriendjes,deed ze met het bier ook.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:32 schreef Sestra666 het volgende:
vaag gedoe met koffie..
niet iedereen mag koffie blijkbaar
En hij leent toch ook geld uit tegen rente?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Isaac weer meelullen met Eunice : 'Ja, ik dacht ook toen ik hoorde dat het boksgala 65 euro kostte, nou nou .. maar ja, heeft Kenzy geregeld."
En "Ja, dat feestje kost ons nu he"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |