Ik kan daar wel 2 keer van eten.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Wen vindt de portie te groot, gelijk heeft ze
Het 1+1 principe.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Hele discussie over eten en geld?
Ik ook wel, sommige hebben denk er wel genoeg..maar zijn ook een aantal die daar echt teveel aan hebben..quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan daar wel 2 keer van eten.
ja als je wat leent aan de keuken, krijg je dubbel terugquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:58 schreef Mrsloveable het volgende:
Hele discussie over eten en geld?
Jawel, want maddy werd er op aangevallen dat ze zelf beslist had.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:56 schreef HappyCharly het volgende:
Marciano ineens zeggen dat de manager mag besluiten wat ze wil.... dude.. daar gaat het niet om in deze..
Nja komen ze toch niet uit denk ik, too many people with different opinionquote:
Maddy wil nu ineens heel transparant de discussie opengooien zodat iedereen kan nadenken.. Beetje jammer achteraf... Aanvallen is niet nodig.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 18:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Jawel, want maddy werd er op aangevallen dat ze zelf beslist had.
Ik vind Marciano juist heel duidelijk en eerlijk in dit verhaal
Huh dat is wel heel raarquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 17:59 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ja als je wat leent aan de keuken, krijg je dubbel terug
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |