Die TL-balken branden binnen sowieso wel natuurlijk. Maar voor kwetsbare groepen als kinderen, ouderen of vrouwen kan het wel minder prettig zijn om door het donker naar de sporthal te komen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als binnensporter heb ik daar echt nog nooit wat van gemerkt tbh
Das weer een ander verhaal idd en daar kan ik wel in meekomen maar persoonlijk ga ik met warm weer liever op het strand liggen dan keihard rondjes schaatsen enzoquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Die TL-balken branden binnen sowieso wel natuurlijk. Maar voor kwetsbare groepen als kinderen, ouderen of vrouwen kan het wel minder prettig zijn om door het donker naar de sporthal te komen.
Schaatsen in het donker.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 18:34 schreef sp3c het volgende:
Das weer een ander verhaal idd en daar kan ik wel in meekomen maar persoonlijk ga ik met warm weer liever op het strand liggen dan keihard rondjes schaatsen enzo
Voor school was het ook nagenoeg altijd donker maar ik ging waar mogelijk toch met alle plezier hoor
Is maar net wat je gewend bent denk ik, voor mij (als ijshockeyer) krijg ik nog steeds een soort gevoel van nostalgie als het weer vroeger donker word want dat betekent dat het feest weer gaat beginnen
Schemer sowiesoquote:
Idd. En eerst warme choco met Beerenburg.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:41 schreef sp3c het volgende:
Schemer sowieso
Pot snert of stamppot achteraf met de hele groep bij iemand thuis
Iedereen moe en voldaan tot er stiekom wat alcohol in de colaatjes gaat ... booooooh
Zijn wel echt mijn mooiste jeugdherinneringen hoor
Yesquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:45 schreef AchJa het volgende:
[..]
Idd. En eerst warme choco met Beerenburg.
Die hippe oudertjes hebben vaak een ongezonde controledrang: zodra ze niet van elke minuut weten waar de kroost is en wat ze doen slaat de grootste paniek toe want de grote boze wereld is zo gevaarlijk...quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Yes![]()
Sprak laatst van die hippe oudertjes die blij waren dat er niet zoveel natuurijs meer is want er is altijd zo weinig supervisie
Nou en man gewoon loslaten (na school en na huiswerk, pas dr op!) en je hebt de hele middag en de hele avond voor jezelf joh, die schaatsen gewoon achter elkaar aan
Minder Cruijff of Gretzky typetjes en meer Rico Verhoevensquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:20 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die hippe oudertjes hebben vaak een ongezonde controledrang: zodra ze niet van elke minuut weten waar de kroost is en wat ze doen slaat de grootste paniek toe want de grote boze wereld is zo gevaarlijk.... Benieuwd wat dat met de zelfredzaamheid van de maatschappij doet op den duur.
Tijd om het verzetten van de klok af te schaffen.quote:
En aan het einde van de winter 3 keer per dag met een nat pak thuiskomen omdat je weer in het water gedonderd was met het schotsje draven... Plastic zakken in de laarzen omdat die toch niet de tijd kregen om te drogen.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 19:56 schreef sp3c het volgende:
[..]
Yes![]()
Sprak laatst van die hippe oudertjes die blij waren dat er niet zoveel natuurijs meer is want er is altijd zo weinig supervisie
Nou en man gewoon loslaten (na school en na huiswerk, pas dr op!) en je hebt de hele middag en de hele avond voor jezelf joh, die schaatsen gewoon achter elkaar aan
Hoho dat kan niet he, een echte Fokker werkt op kantoor.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:57 schreef SjonShitcoin het volgende:
Lekker buiten gaan werken, altijd genoeg zonlicht
ja, dat klopt, die hoeveelheid licht is kunstmatig gecreëerdquote:Op zondag 30 oktober 2022 09:47 schreef butz0rs het volgende:
Donker om 4 uur 's middagsmaar het 'klopt'
Belachelijk inderdaadquote:
Waarom doet dat er toe volgens jou?quote:Op zondag 30 oktober 2022 09:51 schreef mschol het volgende:
[..]
ja, dat klopt, die hoeveelheid licht is kunstmatig gecreëerd
Ja, lekker donker nu. Geweldig.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
HEERLIJK LEKKER GENIETEN
Hopelijk in de lente nog een keer de klok een uurtje terug.
Het gaat dus om persoonlijke voorkeur. Zijn we daar ook weer uit.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:03 schreef Isdatzo het volgende:
HEERLIJK LEKKER GENIETEN
Hopelijk in de lente nog een keer de klok een uurtje terug.
Waren we toch al? Dat betekent alleen nog niet dat de argumenten voor het één niet beter zijn dan de argumenten voor het ander.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:18 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Het gaat dus om persoonlijke voorkeur. Zijn we daar ook weer uit.
Op zich valt me dat helemaal niet zo tegen qua zonsondergang in de maanden mei, juni en juli. Bij daglicht kunnen sporten of ander soort van actief zijn tot 20:30/21:00 is best prima te doen voor veel mensen. Persoonlijk (ja dat is dus mijn mening) vind ik avonden waarbij het pas om 21:30-22:00u gaat schemeren echt totaal onnodig.quote:Eind Maart: 06:15 - 19:13
Half April: 05:40 - 19:39
Eind April: 05:09 - 20:05
Half Mei: 04:42 - 20:30
Eind Mei: 04:22 - 20:53
Half Juni: 04:15 - 21:06
Eind Juni: 04:19 - 21:08
Half Juli:04:34 - 20:58
Eind Juli: 04:57 - 20:36
Half Augustus: 05:21 - 20:07
Eind Augustus: 05:48 - 19:33
Half September: 06:13 - 18:57
Eind September: 06:38 - 18:22
Ik zei het al eerder in de reeks, als iedereen daar gewoon eens eerlijk over is scheelt dat een hoop venijn in de discussie ipv je achter (pseudo) wetenschap te verbergen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:27 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waren we toch al? Dat betekent alleen nog niet dat de argumenten voor het één niet beter zijn dan de argumenten voor het ander.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |