Dat is voor corona, je bent toch geen wappie?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef Karina het volgende:
Hand voor je mond als je praat___ ja vast erg boeiend wat je zegt Salah
Jij pakt ‘m even hard aan.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef Karina het volgende:
Hand voor je mond als je praat___ ja vast erg boeiend wat je zegt Salah
ja tuurlijkquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is voor corona, je bent toch geen wappie?
Ik ga op de kermis zitten als waarzegger. Handenlezen, toekomst voorspellen. Het kan allemaalquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:31 schreef Benny het volgende:
Ajax aanvallend sterk. De 0-1 zal spoedig volgen
Die hebben de hele dag zitten blowen en zuipen, dat is doorgaans geen beste combinatie ten aanzien van energiek gedragquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:42 schreef RipCity het volgende:
Die Liverpool fans juichen nauwelijks
Benny v.d. Broekegod.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ga op de kermis zitten als waarzegger. Handenlezen, toekomst voorspellen. Het kan allemaal
Oh Benny, uitverkorene, spreekt tot ons.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik ga op de kermis zitten als waarzegger. Handenlezen, toekomst voorspellen. Het kan allemaal
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Eens. Scoort ook weinig enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:44 schreef Poepz0r het volgende:
Salah 99 pace en verder niets. Weggestuurd bij Chelsea genot
Ze dachten in Amsterdam door dat ene jaartje gewoon ten onrechte dat ze wel even de Europese (sub)top gingen aanvallen. Vervolgens elk jaar uitgeschakeld worden door Getafe en de zijnen.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:43 schreef Buitendam het volgende:
We zijn als Nederlands voetbal weer echt helemaal terug bij af.
WE ARE BACKquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze dachten in Amsterdam door dat ene jaartje gewoon ten onrechte dat ze wel even de Europese (sub)top gingen aanvallen. Vervolgens elk jaar uitgeschakeld worden door Getafe en de zijnen.
Akkoordquote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Eerste prikjes gehad, daarna niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |