Van mij ook een gefeliciteerd, CS! Leuk en spannend zeg!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb het nergens neergezet. Maar je mag me rustig P/DM-en hoor, bij nieuwsgierigheid.
Ik ken de verraders helemaal niet, maar dat is een aanrader dus? Kan je die Halloween versie los kijken? Of is het doorlopend?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Zo. Wij hebben nu ook Videoland. Vanwege de Halloween versie van de verraders![]()
Had voor de zomervakantie een Disney plus abo genomen maar die gooi ik eruit. Hebben geen verraders
Jupquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ken de verraders helemaal niet, maar dat is een aanrader dus? Kan je die Halloween versie los kijken? Of is het doorlopend?
Het is Weerwolven voor BN-ers. Best grappig om te zien jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ken de verraders helemaal niet, maar dat is een aanrader dus? Kan je die Halloween versie los kijken? Of is het doorlopend?
Oh ja heerlijke serie!! Mooie mannen kijken en actiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben nu met Vikings bezig op Netflix. Gewelddadig, grof en bloederig. Love it
Ragnarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben nu met Vikings bezig op Netflix. Gewelddadig, grof en bloederig. Love it
Echt hequote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh ja heerlijke serie!! Mooie mannen kijken en actie
Rolloquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:21 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ragnar
Daarna The Last Kingdom ook even meepakken!
Zoon en ik hebben alleen het laatste seizoen op tv gezien en dat was gaaf.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:24 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind de verraders enorm wisselen per seizoen en het duurt een tijdje voor het op gang komt en het eind is ook niet zo interessant. Eerste seizoen was saai, de volgende twee seizoenen wel leuk. Het hangt er enorm van af wie de kandidaten zijn. Ik zou er iig nooit Videoland voor afsluiten, en wie is de mol is echt wel een aantal stappen beter qua niveau, ook omdat de opdrachten bij de verraders niets toevoegen aan het spel.
Iemand de widm op Netflix al gezien?
Dat kan ik me voorstellen! Heb je er een bijzondere band met je jongere broer door gekregen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:59 schreef trui het volgende:
Gefeliciteerd, Clubsoda! Een voorspoedige zwangerschap gewenst! Ik was zelf bijna 9 toen ik nog een broertje kreeg en vond het fantastisch.
Ik heb Outlander seizoen 6 al gezien 🥰🥰quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Rollo![]()
Last kingdom heb ik toen het eerste seizoen van gezien, daarna afgehaakt. Misschien toch maar weer es mee beginnen.
Zit te wachten op Outlander seizoen 6![]()
Lees net dat je via een omweg bij Netflix India al kan kijken is maar das me teveel gedoe. Wil um ook op dvd hebben, heb de rest ook al.
Aaaah, ik wil ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb Outlander seizoen 6 al gezien 🥰🥰
Ik ben nu met seizoen 5 bezig nog, ik wilde eerst de boeken lezen voor ik verder ging kijken. Maar waar de eerdere seizoenen nog heel goed in lijn liepen met de boeken (deel 1 t/m 3 zeker), gaat het nu steeds meer een eigen lijn volgen. Begrijpelijk als je ziet hoe complex de boeken zijn en hoeveel verschillende verhaallijnen erin zitten, maar ik mis wel een aantal kleurrijke personages uit de boeken. Sommige keuzes in de serie vind ik ronduit stom en out-of-character. Ik ben toch een beetje teleurgesteldquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Rollo![]()
Last kingdom heb ik toen het eerste seizoen van gezien, daarna afgehaakt. Misschien toch maar weer es mee beginnen.
Zit te wachten op Outlander seizoen 6![]()
Lees net dat je via een omweg bij Netflix India al kan kijken is maar das me teveel gedoe. Wil um ook op dvd hebben, heb de rest ook al.
Andersom was beter geweest, denk ik. Bij een boek heb je toch je eigen beelden en bij film krijg je het voorgeschoteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben nu met seizoen 5 bezig nog, ik wilde eerst de boeken lezen voor ik verder ging kijken. Maar waar de eerdere seizoenen nog heel goed in lijn liepen met de boeken (deel 1 t/m 3 zeker), gaat het nu steeds meer een eigen lijn volgen. Begrijpelijk als je ziet hoe complex de boeken zijn en hoeveel verschillende verhaallijnen erin zitten, maar ik mis wel een aantal kleurrijke personages uit de boeken. Sommige keuzes in de serie vind ik ronduit stom en out-of-character. Ik ben toch een beetje teleurgesteld. Maar het blijft heerlijk om naar te kijken, dat dan weer wel
![]()
.
Serie 1 t/m 3 heb ik eerst gekeken en toen pas gelezen. Het viel me toen juist op hoe dicht de boeken bij de serie bleven, alleen met iets meer detail. Daarna heb ik alle andere boeken gelezen en had dus de verwachting dat de serie ook hier dicht bij de boeken zou blijven. Vandaar waarschijnlijk de grotere teleurstelling.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:18 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Andersom was beter geweest, denk ik. Bij een boek heb je toch je eigen beelden en bij film krijg je het voorgeschoteld.
Hoewel, als je eerst kijkt en dan leest, heb je de beelden er al bij en heb je je fantasie niet meer nodig![]()
Maar snap heel goed dat de serie dan wat tegen valt.
Had het met Karin Slaughter, boek gelezen (álle boeken) en daarna de serie. Was compleet anders dan wat ik in mijn hoofd had.
Dochter had het ook bij GoT, geloof ik. Boeken zijn veel uitgebreider dan de serie.
Maar Outlander, echt
Dan is het idd wel heel jammer dat de boeken zo afwijken van de serie. Zeker ook jammer voor degenen die alleen de serie kijken want van mij had ie veel meer afleveringen mogen hebbenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:23 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Serie 1 t/m 3 heb ik eerst gekeken en toen pas gelezen. Het viel me toen juist op hoe dicht de boeken bij de serie bleven, alleen met iets meer detail. Daarna heb ik alle andere boeken gelezen en had dus de verwachting dat de serie ook hier dicht bij de boeken zou blijven. Vandaar waarschijnlijk de grotere teleurstelling.
GoT heeft het ook wel ja. Maar met die veelheid aan personages is het ook echt niet te doen in de serie. En we zullen nooit weten hoe de boeken aflopen ben ik bang
.
De tweede.quote:
De Outlander-boekenserie bestaat - tot nu toe - uit totaal 9 delen en 10.630 13.500 zelfs! pagina's. Dus op zich niet gek dat niet alles in de serie kan zittenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:31 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan is het idd wel heel jammer dat de boeken zo afwijken van de serie. Zeker ook jammer voor degenen die alleen de serie kijken want van mij had ie veel meer afleveringen mogen hebben![]()
Dat zei dochter ook over de boeken jah![]()
Heb pas het einde van de serie gezien en het viel mij tegen.
Vond wel dit over het laatste boek, dus wie weet
https://www.serietotaal.n(...)game-of-thrones-boek
En toch had het van mij gemogen, elke pagina en elk woordquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De Outlander-boekenserie bestaat - tot nu toe - uit totaal 9 delen en 10.630 pagina's. Dus op zich niet gek dat niet alles in de serie kan zitten.
Ik was nog een deel vergeten mee te tellen. 13.500 pagina's leesplezierquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:41 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
En toch had het van mij gemogen, elke pagina en elk woord![]()
Maar lezen is gewoon heerlijk en als het een goed verhaal is, kan het niet lang genoeg duren
Bijna allemaal gelezen. Nog even nr 9 doen. Ik heb ze alleen in het nederlands gelezen. Dus fijner om die ook in het nederlands te lezen. Ga even zoeken of die er al is.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:39 schreef Phaidra het volgende:
[..]
De Outlander-boekenserie bestaat - tot nu toe - uit totaal 9 delen en 10.630 13.500 zelfs! pagina's. Dus op zich niet gek dat niet alles in de serie kan zitten.
Haha, nķg meer leesplezierquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:50 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik was nog een deel vergeten mee te tellen. 13.500 pagina's leesplezier. Ik moet zeggen dat ik op een gegeven moment tijdens veldslagen in Amerika alles wel wat langdradig vond worden. De beschrijvingen van de kampen en het eindeloze wachten en dan 1 hoofstukje over de daadwerkelijke veldslag. Dat werd wel een beetje vermoeiend op den duur.
In een kussensloop met een tie-wrap dichtgetrokken. Mijn ervaring is dat een waszak niet tegen de scherpe hoeken opgewassen is.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:24 schreef Ynske het volgende:
Lego fanaten onder ons. Ik heb een hele grote doos Lego gekregen voor de kleine vriend hier.
Maar ik wil het graag wassen wat t is wat vies.
Laat de tips maar doorkomen hoe ik dat het beste kan doen.
Dat laatste klinkt leuk!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:30 schreef BE het volgende:
[..]
In een kussensloop met een tie-wrap dichtgetrokken. Mijn ervaring is dat een waszak niet tegen de scherpe hoeken opgewassen is.
Of gewoon met wat sop in je badkuip gooien en laten weken en er doorheen woelen en roeren.
Mannen...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:22 schreef livelink het volgende:
Verschil tussen vaders en moeders:
Ik al de hele week tegen zoon: "Vergeet niet dat je ook nog moet leren voor je tentamens in de herfstvakantie!"
Man vandaag tegen zoon: "Zullen we morgen samen gezellig op pad gaan?"
Zoon antwoordt tot mijn grote vreugde dat hij morgen moet leren. Man: "Ach, je kunt er best wel een paar uur tussenuit"
Nee ziggoquote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:09 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Aaaah, ik wil ook!
Via de omweg gekeken?
Die optie is er idd ook nogquote:
Ik merk dat bij mijn kinderen ook. 2, 3 of 4 kinderen is voor mij een stuk rustiger dan 1. 1 kind is alleen rustiger als ik er mee op pad ga, dan is meer juist weer een stuk drukker.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef LeSage het volgende:
Oh man, jongste is logeren bij opa en oma en dat is in theorie heel lekker rustig met maar 1 kind thuis. Maar nu kom ik er dus weer achter hoeveel aandacht oudste nodig heeft. Iedere stap die hij zet moet met mij gedeeld worden, iedere activiteit moet ik (mee)doen.
Zķ heftig, en ik weet meteen weer waarom ik het ook heel lekker vind als hij op school is![]()
Vrijdag gaat hij logeren, dus zaterdag hebben we alleen de jongste in huis, die is wat zelfstandiger
Zucht.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:22 schreef livelink het volgende:
Verschil tussen vaders en moeders:
Ik al de hele week tegen zoon: "Vergeet niet dat je ook nog moet leren voor je tentamens in de herfstvakantie!"
Man vandaag tegen zoon: "Zullen we morgen samen gezellig op pad gaan?"
Zoon antwoordt tot mijn grote vreugde dat hij morgen moet leren. Man: "Ach, je kunt er best wel een paar uur tussenuit"
Ik lees wel snel. Dat scheelt waarschijnlijk wel in de beleving.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:02 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Haha, nķg meer leesplezier![]()
Das dan weer jammer, dat sommige stukken dan toch wat langdradig zijn. Helemaal de aanloop naar een veldslag. Spanning opbouwen ofzoSnellezen wil dan wel es helpen
![]()
Zat te kijken voor de boeken. Misschien als de reeks compleet is dat ik het doe. Maar eerst een nieuwe boekenkast want ik heb geen plek meer
Deel twee is er ook alquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
@:MevrouwCactus veel plezier!!
[..]
Zucht.
Ik had gisteren geen puf om oudste te helpen met zijn economie toets. En man heeft het als eindexamenvak gehad. Dus die heb ik aan elkaar geknoopt na het avondeten. Mijn man kwam anderhalf uur later beneden en gunt oudste nu alle ruimte om te leren voor zijn toetsweek![]()
Ze willen ook graag het belastingstelsel herontwerpen. Dat moet simpeler kunnen
[..]
Ik lees wel snel. Dat scheelt waarschijnlijk wel in de beleving.
Ik zag dat dit boek 9 deel 1 was. Dus denk dat ik deel 2 even afwacht voordat ik begin met lezen.
Ah. Dan ga ik die binnenkort eens zoeken als e-book. Ze hebben die serie niet in de ebook-bibliotheek helaas. Maar misschien al cadeautje voor sinterklaasquote:Op donderdag 27 oktober 2022 14:34 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Deel twee is er ook al![]()
https://www.bol.com/nl/nl(...)-2/9300000042875089/
In het Engels is boek 9 gewoon volledig in 1 boek uitgekomen, geen idee waarom er in het Nederlands twee vertalingen van zijn gemaakt...
Niet in de wasmachine! En geen zeep gebruiken. Maar wij zijn er wel ultra zuinig mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 12:24 schreef Ynske het volgende:
Lego fanaten onder ons. Ik heb een hele grote doos Lego gekregen voor de kleine vriend hier.
Maar ik wil het graag wassen wat t is wat vies.
Laat de tips maar doorkomen hoe ik dat het beste kan doen.
quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Legoland is slecht voor mijn portemonnee…
De eerste lading ligt in de badkuip. Straks maar afborstelen en dan op een handdoek laten drogen. En de volgende lading erin. Denk dat ik wel een lading of 5 kom aan het doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:27 schreef exode het volgende:
[..]
Niet in de wasmachine! En geen zeep gebruiken. Maar wij zijn er wel ultra zuinig mee.
Verloofde heeft gisteren nog 2 bakken gewassen. Gewoon wassen in de badkuip, of een emmer of een andere bak. Alleen water. Wel goed laten drogen, Lego kan enorm meuren als het niet goed gedroogd is.
Jaaaaa, wat hebben jullie gekocht?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Legoland is slecht voor mijn portemonnee…
Haha wat nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:32 schreef exode het volgende:
[..]
Jaaaaa, wat hebben jullie gekocht?
Leuk!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Haha wat nietNee, we hebben ons ingehouden. Wat sets van Harry Potter (Sjaak is fan), vrouw iets van Star Wars en we hebben wat sleutelhangers en een magneet meegenomen.
Pfff niet schoon te krijgen daarmeequote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:27 schreef exode het volgende:
[..]
Niet in de wasmachine! En geen zeep gebruiken. Maar wij zijn er wel ultra zuinig mee.
Verloofde heeft gisteren nog 2 bakken gewassen. Gewoon wassen in de badkuip, of een emmer of een andere bak. Alleen water. Wel goed laten drogen, Lego kan enorm meuren als het niet goed gedroogd is.
Ze hebben samen 1300+ paginaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Is boek 9 misschien te dik anders?
Ik heb toen Pillars of the earth de serie gezien. Vond ik goed dus kocht dochter het boek voor me. Das alleen zķ dik dat het niet fijn leest. 1005 pagina's 😳
Je moet het ook laten weken. Erg vieze laten we soms een paar dagen in emmers weken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Pfff niet schoon te krijgen daarmee
Dagen... Ok, t heeft nu een halve dag gelegenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:47 schreef exode het volgende:
[..]
Je moet het ook laten weken. Erg vieze laten we soms een paar dagen in emmers weken.
Dat is hoe wij het doen he, de bakken die gisteren zijn schoongemaakt waren alleen plakkerig en zo schoon. Dan is het bij jou wel echt vies, of niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dagen... Ok, t heeft nu een halve dag gelegen
Dát zal de reden zijn dat ie in 2 is gesplitstquote:
Stof, hondenharen, plakkerige zooi, vlekken, tandpasta en andere niet verklaarbare substantiesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:59 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is hoe wij het doen he, de bakken die gisteren zijn schoongemaakt waren alleen plakkerig en zo schoon. Dan is het bij jou wel echt vies, of niet?
Mijn broer heeft ooit over de Lego gekotst als kind. Dat was wel next level vies.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Stof, hondenharen, plakkerige zooi, vlekken, tandpasta en andere niet verklaarbare substanties
Maar in het Engels hebben ze dat toch net zo goed? Of is het Engels zoveel bondiger?quote:
Laat maar. De orginele is ook zo groot. Had de verkeerde titelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar in het Engels hebben ze dat toch net zo goed? Of is het Engels zoveel bondiger?
Dat kon ik al, vandaar de verwarringquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:12 schreef Phaidra het volgende:
Mysterie opgelost, kunnen we weer slapen vanavond![]()
.
Ik heb nog nooit vans gehad, weet jij hoe ze vallen? Ook volwassen matenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
weet niet of er hier iemand heeft wiens kind graag vans schoenen draagt, de gehele webshop heeft nu 50%korting (mogelijk een foutje) met de code EXCLUSIVE50
Heb net even vier paar besteld voor mijn jongensbest de moeite waard
Goed op maat. Ik heb heel veel Vans en altijd gewoon m'n eigen maat. M'n dochters ook gewoon de maat die ze 'overal' hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vans gehad, weet jij hoe ze vallen? Ook volwassen maten…
Voor mij vallen ze precies op maat of een fractie groter. Ik probeer nu nieuwe te bestellen maar de site klapt er steeds uit dus ik stop er zo weer mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vans gehad, weet jij hoe ze vallen? Ook volwassen maten…
Thnx.. dochter wil graag Vans..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
weet niet of er hier iemand heeft wiens kind graag vans schoenen draagt, de gehele webshop heeft nu 50%korting (mogelijk een foutje) met de code EXCLUSIVE50
Krijg ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:38 schreef Phaidra het volgende:
Ik krijg nu een maintenance melding. Ik was bijna door het bestelproces heen.
Edit: het lijkt nu toch gelukt!
Na een paar keer refreshen zat ik er ineens weer in en alle producten stonden nog in de winkelmand. Keep tryingquote:
We zijn het nu met z'n 2en aan het doen... lukt nog niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Na een paar keer refreshen zat ik er ineens weer in en alle producten stonden nog in de winkelmand. Keep trying.
Een paar voor mezelf en een paar voor mijn jongste. Hij begon te piepen dat zijn eigenlijk net nieuwe schoenen te klein werden, dus dat kwam mooi uit. Nu voor ¤27,50, dat is tenminste betaalbaar!
Gister kreeg je er nog extra 20% bovenop met: VANS20OFF-B28MD-DG34Uquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Er is nu een Halloween korting
https://www.vans.nl/
Misschien een pleister voor gister![]()
Ik heb 1 paar vans maar vind ze niet echt fijn zitten. Zoon wil ze niet, heeft een keer gepast en vond hetzelfde als ik![]()
Dochter draagt ze wel maar mag ze lekker zelf bestellen.
Oooh balen @:F_r![]()
En veel plezier @:LeSage!
Straks verraders Halloween kijken, het is nu licht buiten
Maar nu: Vikings![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |