abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206463382
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 07:14 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Snap ik, maar ik heb het nergens neergezet. Maar je mag me rustig P/DM-en hoor, bij nieuwsgierigheid.
Van mij ook een gefeliciteerd, CS! Leuk en spannend zeg!
  Moderator/colorchick donderdag 27 oktober 2022 @ 09:01:46 #202
382129 crew  Donna
pi_206463517
quote:
1s.gif Op woensdag 26 oktober 2022 21:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Zo. Wij hebben nu ook Videoland. Vanwege de Halloween versie van de verraders 8-)
Had voor de zomervakantie een Disney plus abo genomen maar die gooi ik eruit. Hebben geen verraders :P
Ik ken de verraders helemaal niet, maar dat is een aanrader dus? Kan je die Halloween versie los kijken? Of is het doorlopend?
  donderdag 27 oktober 2022 @ 09:06:14 #203
149959 SQ
snelle trees
pi_206463553
Gefeliciteerd @Clubsoda, wat een leuk nieuws O+
disclaimer
pi_206463655
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:01 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik ken de verraders helemaal niet, maar dat is een aanrader dus? Kan je die Halloween versie los kijken? Of is het doorlopend?
Jup :Y We hebben vorig seizoen gewoon op tv gekeken en nu komt er een extra Halloween versie maar alleen op Videoland. Zijn een aantal afleveringen met nieuwe kandidaten en een winnaar. Je zit er dus niet eindeloos aan vast ;)
Maar tis echt goed!
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_206463936
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:01 schreef Donna het volgende:

[..]
Het is Weerwolven voor BN-ers. Best grappig om te zien ja :)
  donderdag 27 oktober 2022 @ 09:58:34 #206
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_206463961
Het brengt niet het mooiste in mensen naar boven. ;) Ik vind zelf wie is de mol leuker (vooral de Vlaamse variant), maar dit is ook wel aardig.
in de haak.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 09:59:42 #207
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_206463972
Gefeliciteerd, Clubsoda! Een voorspoedige zwangerschap gewenst! Ik was zelf bijna 9 toen ik nog een broertje kreeg en vond het fantastisch.
in de haak.
pi_206463979
Ik vind de verraders niks. Ben meer een wie is de mol mens, waar je zelf ook geen idee hebt wie het is.
  Moderator/colorchick donderdag 27 oktober 2022 @ 10:08:26 #209
382129 crew  Donna
pi_206464048
Oh dit klinkt juist wel als iets voor ons. Gaan we kijken!
pi_206464075
Veel plezier!

Keek tot een paar jaar geleden altijd de mol maar vond het saai geworden. Verraders is toch net ff spannender.
If they say
pi_206464091
Ben nu met Vikings bezig op Netflix. Gewelddadig, grof en bloederig. Love it :+
If they say
pi_206464146
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Oh ja heerlijke serie!! Mooie mannen kijken en actie
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_206464156
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ragnar O+
Daarna The Last Kingdom ook even meepakken! O+
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_206464179
Ik vind de verraders enorm wisselen per seizoen en het duurt een tijdje voor het op gang komt en het eind is ook niet zo interessant. Eerste seizoen was saai, de volgende twee seizoenen wel leuk. Het hangt er enorm van af wie de kandidaten zijn. Ik zou er iig nooit Videoland voor afsluiten, en wie is de mol is echt wel een aantal stappen beter qua niveau, ook omdat de opdrachten bij de verraders niets toevoegen aan het spel.

Iemand de widm op Netflix al gezien?
pi_206464268
Wij zijnbnu bij aflevering 3 can The Mole. Mwah, erg gepolijst. Heel veel geld.
pi_206464392
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:20 schreef Vicky het volgende:

[..]
Oh ja heerlijke serie!! Mooie mannen kijken en actie
Echt he :D

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:21 schreef PoesInDoos het volgende:

[..]
Ragnar O+
Daarna The Last Kingdom ook even meepakken! O+
Rollo O+

Last kingdom heb ik toen het eerste seizoen van gezien, daarna afgehaakt. Misschien toch maar weer es mee beginnen.

Zit te wachten op Outlander seizoen 6 O+
Lees net dat je via een omweg bij Netflix India al kan kijken is maar das me teveel gedoe. Wil um ook op dvd hebben, heb de rest ook al.
If they say
pi_206464417
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:24 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind de verraders enorm wisselen per seizoen en het duurt een tijdje voor het op gang komt en het eind is ook niet zo interessant. Eerste seizoen was saai, de volgende twee seizoenen wel leuk. Het hangt er enorm van af wie de kandidaten zijn. Ik zou er iig nooit Videoland voor afsluiten, en wie is de mol is echt wel een aantal stappen beter qua niveau, ook omdat de opdrachten bij de verraders niets toevoegen aan het spel.

Iemand de widm op Netflix al gezien?
Zoon en ik hebben alleen het laatste seizoen op tv gezien en dat was gaaf.
Videoland kan ook weer worden opgezegd, al had man ook wat series die hij wil zien dus opzeggen zal wel ff duren.
En juist het niet hoeven nadenken bij de verraders vind ik wel oké :D
If they say
pi_206464438
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 09:59 schreef trui het volgende:
Gefeliciteerd, Clubsoda! Een voorspoedige zwangerschap gewenst! Ik was zelf bijna 9 toen ik nog een broertje kreeg en vond het fantastisch.
Dat kan ik me voorstellen! Heb je er een bijzondere band met je jongere broer door gekregen?

Er zitten 14 maanden tussen onze kinderen en ze beginnen steeds meer te ogen als een tweeling. Ze hebben weliswaar een eigen leven, maar zoeken elkaar thuis veel op en zijn (al zullen ze dat zelf nooit toegeven) hecht. Zo kunnen ze nu nog 's avonds uren op de trampoline liggen en praten, gekke dansjes doen, naar filmpjes kijken. Ik vind het bijzonder en ontroerend om dat te zien. Met mijn broertje dat 2,5 jaar jonger is had ik altijd strijd.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206464536
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
[..]
Rollo O+

Last kingdom heb ik toen het eerste seizoen van gezien, daarna afgehaakt. Misschien toch maar weer es mee beginnen.

Lees net dat je via een omweg bij Netflix India al kan kijken is maar das me teveel gedoe. Wil um ook op dvd hebben, heb de rest ook al.
Ik heb Outlander seizoen 6 al gezien 🥰🥰
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:04:43 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_206464557
Ik was 11 toen mijn jongste zusje geboren werd en vond het fijn, maar ook irritant. Nog steeds de dag en vakanties enzo laten bepalen door slaapjes en mijn moeder die overal bv gaf (en dat vond ik als puber enorm genant).

Maar ik heb dan ook 5 broers en zussen en heb de baby's altijd een heel erg beperkende factor gevonden in mijn leven ofzo. Mijn moeder was altijd met een baby bezig en bracht me bijv nooit naar zwemles of een wedstrijd en deed niets mee op school en ging ook niet mee op schoolreisjes enzo, want er was dus altijd een baby. En dat vond ik echt kut. Mijn vader werkte 80 uur per week en was er nooit. Ik deed dus heel erg veel alleen en moest altijd en overal andermans ouders vragen om mee mee te laten rijden/thuis te brengen/op sleeptouw te nemen.

Was het alleen mijn zusje geweest, had het natuurlijk veel minder impact gehad op mijn basisschooltijd en had ik het wrs wel anders ervaren.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_206464611
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:02 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ik heb Outlander seizoen 6 al gezien 🥰🥰
Aaaah, ik wil ook!
Via de omweg gekeken?
If they say
pi_206464626
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
[..]
Rollo O+

Ik ben nu met seizoen 5 bezig nog, ik wilde eerst de boeken lezen voor ik verder ging kijken. Maar waar de eerdere seizoenen nog heel goed in lijn liepen met de boeken (deel 1 t/m 3 zeker), gaat het nu steeds meer een eigen lijn volgen. Begrijpelijk als je ziet hoe complex de boeken zijn en hoeveel verschillende verhaallijnen erin zitten, maar ik mis wel een aantal kleurrijke personages uit de boeken. Sommige keuzes in de serie vind ik ronduit stom en out-of-character. Ik ben toch een beetje teleurgesteld :@. Maar het blijft heerlijk om naar te kijken, dat dan weer wel :9 :+.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206464658
Ben je de oudste Tink?
pi_206464715
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:10 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik ben nu met seizoen 5 bezig nog, ik wilde eerst de boeken lezen voor ik verder ging kijken. Maar waar de eerdere seizoenen nog heel goed in lijn liepen met de boeken (deel 1 t/m 3 zeker), gaat het nu steeds meer een eigen lijn volgen. Begrijpelijk als je ziet hoe complex de boeken zijn en hoeveel verschillende verhaallijnen erin zitten, maar ik mis wel een aantal kleurrijke personages uit de boeken. Sommige keuzes in de serie vind ik ronduit stom en out-of-character. Ik ben toch een beetje teleurgesteld :@. Maar het blijft heerlijk om naar te kijken, dat dan weer wel :9 :+.
Andersom was beter geweest, denk ik. Bij een boek heb je toch je eigen beelden en bij film krijg je het voorgeschoteld.
Hoewel, als je eerst kijkt en dan leest, heb je de beelden er al bij en heb je je fantasie niet meer nodig :')
Maar snap heel goed dat de serie dan wat tegen valt.
Had het met Karin Slaughter, boek gelezen (álle boeken) en daarna de serie. Was compleet anders dan wat ik in mijn hoofd had.

Dochter had het ook bij GoT, geloof ik. Boeken zijn veel uitgebreider dan de serie.

Maar Outlander, echt O+
If they say
pi_206464719
Ik was zelf het nakomertje (twee zussen die 13 en 9 jaar ouder zijn) en heb het altijd heerlijk gevonden. Mijn zussen trokken dan ook wel veel met mij op (achteraf gezien eigenlijk heel bijzonder) en we hebben nog steeds een hechte band. Met mijn middelste zus heb ik ook héél veel ruzie gehad hoor, zeker in de periode dat ze lekker aan het puberen was en ik heel goed wist hoe ik haar op de kast kon krijgen O-). Maar we deden ook veel samen, zoals tennissen, naar het zwembad en later ook samen op vakantie zonder onze ouders (ik was toen zelf 13). En ik kreeg al jong sexuele voorlichting, met meer detail dan ik nodig vond op mijn zevende _O-.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206464748
Zie nu dat Vikings, valhalla het vervolg is van Vikings. Heb ik het dus andersom gekeken 8)7 :D
Maar boeit niet, wacht ook op seizoen 2 van die serie :P
If they say
pi_206464758
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:18 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Andersom was beter geweest, denk ik. Bij een boek heb je toch je eigen beelden en bij film krijg je het voorgeschoteld.
Hoewel, als je eerst kijkt en dan leest, heb je de beelden er al bij en heb je je fantasie niet meer nodig :')
Maar snap heel goed dat de serie dan wat tegen valt.
Had het met Karin Slaughter, boek gelezen (álle boeken) en daarna de serie. Was compleet anders dan wat ik in mijn hoofd had.

Dochter had het ook bij GoT, geloof ik. Boeken zijn veel uitgebreider dan de serie.

Maar Outlander, echt O+
Serie 1 t/m 3 heb ik eerst gekeken en toen pas gelezen. Het viel me toen juist op hoe dicht de boeken bij de serie bleven, alleen met iets meer detail. Daarna heb ik alle andere boeken gelezen en had dus de verwachting dat de serie ook hier dicht bij de boeken zou blijven. Vandaar waarschijnlijk de grotere teleurstelling.

GoT heeft het ook wel ja. Maar met die veelheid aan personages is het ook echt niet te doen in de serie :D. En we zullen nooit weten hoe de boeken aflopen ben ik bang :'(.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206464824
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:23 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Serie 1 t/m 3 heb ik eerst gekeken en toen pas gelezen. Het viel me toen juist op hoe dicht de boeken bij de serie bleven, alleen met iets meer detail. Daarna heb ik alle andere boeken gelezen en had dus de verwachting dat de serie ook hier dicht bij de boeken zou blijven. Vandaar waarschijnlijk de grotere teleurstelling.

GoT heeft het ook wel ja. Maar met die veelheid aan personages is het ook echt niet te doen in de serie :D. En we zullen nooit weten hoe de boeken aflopen ben ik bang :'(.
Dan is het idd wel heel jammer dat de boeken zo afwijken van de serie. Zeker ook jammer voor degenen die alleen de serie kijken want van mij had ie veel meer afleveringen mogen hebben O-)

Dat zei dochter ook over de boeken jah :D
Heb pas het einde van de serie gezien en het viel mij tegen.
Vond wel dit over het laatste boek, dus wie weet
https://www.serietotaal.n(...)game-of-thrones-boek
If they say
  donderdag 27 oktober 2022 @ 11:37:41 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_206464868
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:11 schreef F_r het volgende:
Ben je de oudste Tink?
De tweede.

Mijn broer is 3 jaar ouder, dan nog twee broertjes en een zusje na mij. En een pleegzusje dat nu 10 is, maar dat voelt meer als een nichtje ofzo. Ik ben 33.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_206464882
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:31 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Dan is het idd wel heel jammer dat de boeken zo afwijken van de serie. Zeker ook jammer voor degenen die alleen de serie kijken want van mij had ie veel meer afleveringen mogen hebben O-)

Dat zei dochter ook over de boeken jah :D
Heb pas het einde van de serie gezien en het viel mij tegen.
Vond wel dit over het laatste boek, dus wie weet
https://www.serietotaal.n(...)game-of-thrones-boek
De Outlander-boekenserie bestaat - tot nu toe - uit totaal 9 delen en 10.630 13.500 zelfs! pagina's. Dus op zich niet gek dat niet alles in de serie kan zitten :D.

[ Bericht 1% gewijzigd door Phaidra op 27-10-2022 11:48:32 ]
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206464898
Gister zijn we naar Legoland in Scheveningen geweest. Bij binnenkomst dacht ik héél even in de hel te zijn beland zo akelig druk was (en ook benauwd warm). Ik ben duidelijk niet veel meer gewend :)

In de loop van middag werd het gelukkig wat rustiger. Simon vond de workshop (2x gedaan) en het treintje (ook x gedaan) het leukste.

Daarna nog op de boulevard wat gegeten. Door allerlei gedoe op de wegen waren we gisteravond pas tegen 22 uur thuis. Simon heeft gelukkig wel tot 9 uur vanochtend uitgeslapen *O*
pi_206464900
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]
De Outlander-boekenserie bestaat - tot nu toe - uit totaal 9 delen en 10.630 pagina's. Dus op zich niet gek dat niet alles in de serie kan zitten :D.
En toch had het van mij gemogen, elke pagina en elk woord :D
Maar lezen is gewoon heerlijk en als het een goed verhaal is, kan het niet lang genoeg duren O+
If they say
pi_206464956
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:41 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
En toch had het van mij gemogen, elke pagina en elk woord :D
Maar lezen is gewoon heerlijk en als het een goed verhaal is, kan het niet lang genoeg duren O+
Ik was nog een deel vergeten mee te tellen. 13.500 pagina's leesplezier O+. Ik moet zeggen dat ik op een gegeven moment tijdens veldslagen in Amerika alles wel wat langdradig vond worden. De beschrijvingen van de kampen en het eindeloze wachten en dan 1 hoofstukje over de daadwerkelijke veldslag. Dat werd wel een beetje vermoeiend op den duur.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206464991
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:39 schreef Phaidra het volgende:

[..]
De Outlander-boekenserie bestaat - tot nu toe - uit totaal 9 delen en 10.630 13.500 zelfs! pagina's. Dus op zich niet gek dat niet alles in de serie kan zitten :D.
Bijna allemaal gelezen. Nog even nr 9 doen. Ik heb ze alleen in het nederlands gelezen. Dus fijner om die ook in het nederlands te lezen. Ga even zoeken of die er al is.

Ik was in het derde boek bezig toen ik eens iemand sprak en probeerde uit te leggen wat het concept was. Waarop hij zei dat het wel erg leek op een nieuwe serie die hij had gezien. Bleek het inderdaad de verfilming te zijn. De eerste paar seizoenen vond ik wel oke verfilmd, als had ik in mijn hoofd eerst een ander beeld dan de acteurs in de serie. De laatste seizoenen zijn prima kijkbaar, maar de boeken waren echt toffer. Ook de novels over de personages buiten de hoofdboeken om.
pi_206465068
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:50 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Ik was nog een deel vergeten mee te tellen. 13.500 pagina's leesplezier O+. Ik moet zeggen dat ik op een gegeven moment tijdens veldslagen in Amerika alles wel wat langdradig vond worden. De beschrijvingen van de kampen en het eindeloze wachten en dan 1 hoofstukje over de daadwerkelijke veldslag. Dat werd wel een beetje vermoeiend op den duur.
Haha, nķg meer leesplezier O+
Das dan weer jammer, dat sommige stukken dan toch wat langdradig zijn. Helemaal de aanloop naar een veldslag. Spanning opbouwen ofzo :? Snellezen wil dan wel es helpen :D
Zat te kijken voor de boeken. Misschien als de reeks compleet is dat ik het doe. Maar eerst een nieuwe boekenkast want ik heb geen plek meer :')
If they say
pi_206465110
Oh man, jongste is logeren bij opa en oma en dat is in theorie heel lekker rustig met maar 1 kind thuis. Maar nu kom ik er dus weer achter hoeveel aandacht oudste nodig heeft. Iedere stap die hij zet moet met mij gedeeld worden, iedere activiteit moet ik (mee)doen.
Zķ heftig, en ik weet meteen weer waarom ik het ook heel lekker vind als hij op school is :')

Vrijdag gaat hij logeren, dus zaterdag hebben we alleen de jongste in huis, die is wat zelfstandiger :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 27 oktober 2022 @ 12:22:19 #237
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_206465265
Verschil tussen vaders en moeders:

Ik al de hele week tegen zoon: "Vergeet niet dat je ook nog moet leren voor je tentamens in de herfstvakantie!"
Man vandaag tegen zoon: "Zullen we morgen samen gezellig op pad gaan?"
Zoon antwoordt tot mijn grote vreugde dat hij morgen moet leren. Man: "Ach, je kunt er best wel een paar uur tussenuit" :(
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 oktober 2022 @ 12:24:13 #238
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206465280
Lego fanaten onder ons. Ik heb een hele grote doos Lego gekregen voor de kleine vriend hier.
Maar ik wil het graag wassen wat t is wat vies.

Laat de tips maar doorkomen hoe ik dat het beste kan doen.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  donderdag 27 oktober 2022 @ 12:30:26 #239
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_206465336
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:24 schreef Ynske het volgende:
Lego fanaten onder ons. Ik heb een hele grote doos Lego gekregen voor de kleine vriend hier.

In een kussensloop met een tie-wrap dichtgetrokken. Mijn ervaring is dat een waszak niet tegen de scherpe hoeken opgewassen is.
Of gewoon met wat sop in je badkuip gooien en laten weken en er doorheen woelen en roeren.
pi_206465380
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:30 schreef BE het volgende:

[..]
In een kussensloop met een tie-wrap dichtgetrokken. Mijn ervaring is dat een waszak niet tegen de scherpe hoeken opgewassen is.
Of gewoon met wat sop in je badkuip gooien en laten weken en er doorheen woelen en roeren.
Dat laatste klinkt leuk!
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_206465393
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:22 schreef livelink het volgende:

Ik al de hele week tegen zoon: "Vergeet niet dat je ook nog moet leren voor je tentamens in de herfstvakantie!"
Zoon antwoordt tot mijn grote vreugde dat hij morgen moet leren. Man: "Ach, je kunt er best wel een paar uur tussenuit" :(
Mannen... :{ :*
Fake it till you make it...
pi_206465623
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 11:09 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Aaaah, ik wil ook!
Via de omweg gekeken?
Nee ziggo ;)
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_206465786
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 13:01 schreef Vicky het volgende:

[..]
Nee ziggo ;)
Die optie is er idd ook nog :D
Ik wacht wel, heb ik iets om naar uit te kijken ;)
If they say
pi_206466319
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:07 schreef LeSage het volgende:
Oh man, jongste is logeren bij opa en oma en dat is in theorie heel lekker rustig met maar 1 kind thuis. Maar nu kom ik er dus weer achter hoeveel aandacht oudste nodig heeft. Iedere stap die hij zet moet met mij gedeeld worden, iedere activiteit moet ik (mee)doen.
Zķ heftig, en ik weet meteen weer waarom ik het ook heel lekker vind als hij op school is :')

Vrijdag gaat hij logeren, dus zaterdag hebben we alleen de jongste in huis, die is wat zelfstandiger :D
Ik merk dat bij mijn kinderen ook. 2, 3 of 4 kinderen is voor mij een stuk rustiger dan 1. 1 kind is alleen rustiger als ik er mee op pad ga, dan is meer juist weer een stuk drukker.
pi_206466356
Groetjes uit Legoland O+ Die in Billund dan. Het is hier wel heel erg tof O+
pi_206466414
@MevrouwCactus veel plezier!!

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:22 schreef livelink het volgende:

Zucht.

Ik had gisteren geen puf om oudste te helpen met zijn economie toets. En man heeft het als eindexamenvak gehad. Dus die heb ik aan elkaar geknoopt na het avondeten. Mijn man kwam anderhalf uur later beneden en gunt oudste nu alle ruimte om te leren voor zijn toetsweek :D

Ze willen ook graag het belastingstelsel herontwerpen. Dat moet simpeler kunnen

quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:02 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Haha, nķg meer leesplezier O+
Das dan weer jammer, dat sommige stukken dan toch wat langdradig zijn. Helemaal de aanloop naar een veldslag. Spanning opbouwen ofzo :? Snellezen wil dan wel es helpen :D
Zat te kijken voor de boeken. Misschien als de reeks compleet is dat ik het doe. Maar eerst een nieuwe boekenkast want ik heb geen plek meer :')
Ik lees wel snel. Dat scheelt waarschijnlijk wel in de beleving.
Ik zag dat dit boek 9 deel 1 was. Dus denk dat ik deel 2 even afwacht voordat ik begin met lezen.
pi_206466430
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 14:31 schreef Deepfreeze het volgende:
@:MevrouwCactus veel plezier!!
[..]
Zucht.

Ik had gisteren geen puf om oudste te helpen met zijn economie toets. En man heeft het als eindexamenvak gehad. Dus die heb ik aan elkaar geknoopt na het avondeten. Mijn man kwam anderhalf uur later beneden en gunt oudste nu alle ruimte om te leren voor zijn toetsweek :D

Ze willen ook graag het belastingstelsel herontwerpen. Dat moet simpeler kunnen
[..]
Ik lees wel snel. Dat scheelt waarschijnlijk wel in de beleving.
Ik zag dat dit boek 9 deel 1 was. Dus denk dat ik deel 2 even afwacht voordat ik begin met lezen.
Deel twee is er ook al :Y
https://www.bol.com/nl/nl(...)-2/9300000042875089/

In het Engels is boek 9 gewoon volledig in 1 boek uitgekomen, geen idee waarom er in het Nederlands twee vertalingen van zijn gemaakt...
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206466446
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 14:34 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Deel twee is er ook al :Y
https://www.bol.com/nl/nl(...)-2/9300000042875089/

In het Engels is boek 9 gewoon volledig in 1 boek uitgekomen, geen idee waarom er in het Nederlands twee vertalingen van zijn gemaakt...
Ah. Dan ga ik die binnenkort eens zoeken als e-book. Ze hebben die serie niet in de ebook-bibliotheek helaas. Maar misschien al cadeautje voor sinterklaas <O)

Heb gisteren een fries boek van mijn ouders meegekregen (gaan verhuizen, dus veel zooi weg). Er nieuwsgierig of ik dat net zo vlot ga lezen als nederlands of engels :P
pi_206466618
Ik heb gisteren nog de was buiten laten drogen. En op een paar dingen na was alles droog. Best bijzonder zo in oktober
pi_206466747
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 12:24 schreef Ynske het volgende:

Niet in de wasmachine! En geen zeep gebruiken. Maar wij zijn er wel ultra zuinig mee.
Verloofde heeft gisteren nog 2 bakken gewassen. Gewoon wassen in de badkuip, of een emmer of een andere bak. Alleen water. Wel goed laten drogen, Lego kan enorm meuren als het niet goed gedroogd is.
pi_206467395
Is boek 9 misschien te dik anders?
Ik heb toen Pillars of the earth de serie gezien. Vond ik goed dus kocht dochter het boek voor me. Das alleen zķ dik dat het niet fijn leest. 1005 pagina's 😳
If they say
pi_206467433
Legoland is slecht voor mijn portemonnee…
pi_206467437
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
:D Very, very true.
Venus in pocketformaat
Š loveli
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 oktober 2022 @ 17:09:49 #254
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206467474
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:27 schreef exode het volgende:

[..]
Niet in de wasmachine! En geen zeep gebruiken. Maar wij zijn er wel ultra zuinig mee.
Verloofde heeft gisteren nog 2 bakken gewassen. Gewoon wassen in de badkuip, of een emmer of een andere bak. Alleen water. Wel goed laten drogen, Lego kan enorm meuren als het niet goed gedroogd is.
De eerste lading ligt in de badkuip. Straks maar afborstelen en dan op een handdoek laten drogen. En de volgende lading erin. Denk dat ik wel een lading of 5 kom aan het doen.
Eerste alles losmaken en de stenen met stickers eruit vissen. En bedenken hoe die te reinigen.

Wij zijn vorige week naar Legoland in Duitsland geweest. vroeger goede herinneringen aan Billund. Dit was ook leuk.
Today is life -

Dale Carnegie
pi_206467713
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Jaaaaa, wat hebben jullie gekocht?
pi_206467855
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:32 schreef exode het volgende:

[..]
Jaaaaa, wat hebben jullie gekocht?
Haha wat niet _O- Nee, we hebben ons ingehouden. Wat sets van Harry Potter (Sjaak is fan), vrouw iets van Star Wars en we hebben wat sleutelhangers en een magneet meegenomen.
pi_206468140
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 17:46 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Haha wat niet _O- Nee, we hebben ons ingehouden. Wat sets van Harry Potter (Sjaak is fan), vrouw iets van Star Wars en we hebben wat sleutelhangers en een magneet meegenomen.
Leuk!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 oktober 2022 @ 18:27:38 #258
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206468262
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 15:27 schreef exode het volgende:

[..]
Pfff niet schoon te krijgen daarmee
Today is life -

Dale Carnegie
pi_206468307
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 16:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Is boek 9 misschien te dik anders?
Ik heb toen Pillars of the earth de serie gezien. Vond ik goed dus kocht dochter het boek voor me. Das alleen zķ dik dat het niet fijn leest. 1005 pagina's 😳
Ze hebben samen 1300+ pagina :D
pi_206468445
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:27 schreef Ynske het volgende:

[..]
Pfff niet schoon te krijgen daarmee
Je moet het ook laten weken. Erg vieze laten we soms een paar dagen in emmers weken.
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 oktober 2022 @ 18:55:19 #261
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206468548
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:47 schreef exode het volgende:

[..]
Je moet het ook laten weken. Erg vieze laten we soms een paar dagen in emmers weken.
Dagen... Ok, t heeft nu een halve dag gelegen
Today is life -

Dale Carnegie
pi_206468609
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:55 schreef Ynske het volgende:

[..]
Dagen... Ok, t heeft nu een halve dag gelegen
Dat is hoe wij het doen he, de bakken die gisteren zijn schoongemaakt waren alleen plakkerig en zo schoon. Dan is het bij jou wel echt vies, of niet?
pi_206468622
Eventueel wat babyshampoo erbij?

Ik gooi het gewoon in de wasmachine
pi_206468981
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:32 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Dát zal de reden zijn dat ie in 2 is gesplitst :D

Nou, de Halloween versie van de verraders gaat um nu niet worden. Zoon vindt het te eng in de avond :')
Wordt in het weekend, bij daglicht.
Kijken we nu het seizoen wat we gemist hebben :s)
If they say
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 27 oktober 2022 @ 19:27:27 #265
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_206469021
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:59 schreef exode het volgende:

[..]
Dat is hoe wij het doen he, de bakken die gisteren zijn schoongemaakt waren alleen plakkerig en zo schoon. Dan is het bij jou wel echt vies, of niet?
Stof, hondenharen, plakkerige zooi, vlekken, tandpasta en andere niet verklaarbare substanties :X
Today is life -

Dale Carnegie
pi_206469351
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:27 schreef Ynske het volgende:

[..]
Stof, hondenharen, plakkerige zooi, vlekken, tandpasta en andere niet verklaarbare substanties :X
Mijn broer heeft ooit over de Lego gekotst als kind. Dat was wel next level vies.

Ik zou het een tijdje laten weken. De wasmachine gaat tegen mijn Lego hart in, maar je kan het proberen, laagste temperatuur, laag toerental en geen zeep. En inderdaad in een kussensloop.
Het wordt afgeraden maar het is niet zo dat het na 1 keer beschadigd zal zijn.
pi_206469523
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 18:32 schreef Deepfreeze het volgende:

[..]
Maar in het Engels hebben ze dat toch net zo goed? Of is het Engels zoveel bondiger? :D

Mijn oudste heeft ook een keer vol over de Lego gespuugd. Omg wat was dat ranzig. Ik heb het toen ook allemaal in bad gegooid om schoon te spoelen. Ik weet niet meer of ik er zeep bij had gedaan. Verbannen uit mijn geheugen.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206469740
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 19:48 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Maar in het Engels hebben ze dat toch net zo goed? Of is het Engels zoveel bondiger? :D
Laat maar. De orginele is ook zo groot. Had de verkeerde titel :@

Maar die mikken ze wel in 1 boek.. 1 heel dik boek :D
pi_206469827
Het verschil zit in paperback vs hardcover. Die 2e bevat veel minder bladzijdes.
pi_206470023
Mysterie opgelost, kunnen we weer slapen vanavond *) :+.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206470417
:D
If they say
pi_206470474
Lego hier wél in een kussensloop en in de wasmachine. Was mijn 40+ jarige lego dus dat was wel toe aan een sopje :')
Weet niet of ik het met de nieuwe zou doen, eigenlijk.
Nou wordt er ook niet veel mee gespeeld. Zoon bouwt wel de sets maar echt zelf iets fabriceren, neuh :{
If they say
pi_206470488
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 20:12 schreef Phaidra het volgende:
Mysterie opgelost, kunnen we weer slapen vanavond *) :+.
Dat kon ik al, vandaar de verwarring :D :O

[ Bericht 0% gewijzigd door Deepfreeze op 27-10-2022 20:59:18 ]
  donderdag 27 oktober 2022 @ 20:44:42 #274
37150 livelink
keek op mijn week ( Š DJ11)
pi_206470536
Hier heeft het lego een tweede leven gekregen door de studie werktuigbouwkunde van mijn zoon.
Vooral het technisch lego, maar ook de gewone blokjes blijken toch vaak heel handig te zijn in diverse projecten.

Eerst vond ik het zonde, maar vervolgens bedacht ik me dat het toch de bedoeling is dat het gebruikt wordt en dat dat belangrijker is dan om alles compleet te hebben.

Ook de Knex blijkt erg handig trouwens.

[ Bericht 0% gewijzigd door livelink op 27-10-2022 20:53:49 ]
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_206470564
Ik heb hier wel een keer duplo in de wasmachine gehad in een kussensloop. Het viel me op dat er alleen blauwe blokjes sneuvelden. Die zijn poreuzer of zo. Van de andere kleuren geen enkele, maar van blauw een stuk of 8/10. Heel typisch.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 20:47:49 #276
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_206470595
Lego O+ . Jacob en ik zaten vanavond aan de grote Sesamstraat set te bouwen. Lang leve Lego huren, want hij wil gewoon eindeloos boekjes bouwen en niet perse spelen ermee of zo.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_206471037
weet niet of er hier iemand heeft wiens kind graag vans schoenen draagt, de gehele webshop heeft nu 50%korting (mogelijk een foutje :P ) met de code EXCLUSIVE50

Heb net even vier paar besteld voor mijn jongens :D best de moeite waard
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_206471718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
weet niet of er hier iemand heeft wiens kind graag vans schoenen draagt, de gehele webshop heeft nu 50%korting (mogelijk een foutje :P ) met de code EXCLUSIVE50

Ik heb nog nooit vans gehad, weet jij hoe ze vallen? Ook volwassen maten O-)
Venus in pocketformaat
Š loveli
  Moderator/colorchick donderdag 27 oktober 2022 @ 22:15:00 #279
382129 crew  Donna
pi_206471727
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Goed op maat. Ik heb heel veel Vans en altijd gewoon m'n eigen maat. M'n dochters ook gewoon de maat die ze 'overal' hebben.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:17:29 #280
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_206471754
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Voor mij vallen ze precies op maat of een fractie groter. Ik probeer nu nieuwe te bestellen maar de site klapt er steeds uit dus ik stop er zo weer mee.

Ik heb niet heel veel paar trouwens, gewoon 1 hoog paar en straks hopelijk en lage erbij. Zo gematigd allemaal :{w .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_206471782
Ik heb tot nu toe veel adidas (vriendin werkt daar en ze kan veel korting krijgen zo nu en dan), maar mijn laatste paar valt niet lekker. Net iets te krap, dus het is sowieso tijd voor een nieuw paar.
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206471817
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:

Thnx.. dochter wil graag Vans..
Alleen die site loopt continu vast. Waardleoos
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_206472032
Ik krijg nu een maintenance melding. Ik was bijna door het bestelproces heen -O-.

Edit: het lijkt nu toch gelukt!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206472116
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:38 schreef Phaidra het volgende:
Ik krijg nu een maintenance melding. Ik was bijna door het bestelproces heen -O-.

Edit: het lijkt nu toch gelukt!
Krijg ik ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_206472135
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:44 schreef Vicky het volgende:

[..]
Krijg ik ook
Na een paar keer refreshen zat ik er ineens weer in en alle producten stonden nog in de winkelmand. Keep trying :P.

Een paar voor mezelf en een paar voor mijn jongste. Hij begon te piepen dat zijn eigenlijk net nieuwe schoenen te klein werden, dus dat kwam mooi uit. Nu voor ¤27,50, dat is tenminste betaalbaar!
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206472355
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Na een paar keer refreshen zat ik er ineens weer in en alle producten stonden nog in de winkelmand. Keep trying :P.

Een paar voor mezelf en een paar voor mijn jongste. Hij begon te piepen dat zijn eigenlijk net nieuwe schoenen te klein werden, dus dat kwam mooi uit. Nu voor ¤27,50, dat is tenminste betaalbaar!
We zijn het nu met z'n 2en aan het doen... lukt nog niet... :%
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_206472375
Oehh ik wil nog graag instappers zodat ik met baby in draagzak niet na hoef te denken over veters strikken. Maar hij loopt idd heel vaak vast, kijken of ik er doorheen kom en de code het dan nog doet. :+
pi_206472427
quote:

Gister kreeg je er nog extra 20% bovenop met: VANS20OFF-B28MD-DG34U *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen &lt;3
pi_206472529

😡🤬😡🤬😡🤬
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_206472671
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
😡🤬😡🤬😡🤬
Ik was er al bang voor. Balen. :{
pi_206472712
Net deed hij het nog, met korting. Maar we wilden er nog schoenen voor dochter bij doen. Nu loopt ie indd vast.
pi_206472778
Hier lang laden steeds. Maar ook dat de code verlopen is. Helaas, maar goed had eigenlijk ook niet perse iets nodig :P
pi_206473502
ah,dat werkte niet lang daarna niet meer dus :D maar yay voor de mensen die goedkope schoenen hebben kunnen scoren *O* zo helpen we elkaar een beetje door die achterlijke inflatie heen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_206473745
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
😡🤬😡🤬😡🤬
Wat zuur :{
Venus in pocketformaat
Š loveli
pi_206474466
Heb ik weer.
Laatste boodschappen aan het doen voor het kinderfeestje van mijn jongste. Lekke band met mijn nieuwe fiets.

Ben nu op mijn oudste aan het wachten die neemt de boodschappen mee.
pi_206474488
Balen f_r. En ook altijd op zo’n moment dat je wel wat beters te doen hebt…

Wij gaan lekker naar Burgers’ Zoo vandaag *O* stond al een paar weken op de planning en nu boffen we ook nog eens met het weer!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_206474887
Er is nu een Halloween korting
https://www.vans.nl/
Misschien een pleister voor gister ;)

Ik heb 1 paar vans maar vind ze niet echt fijn zitten. Zoon wil ze niet, heeft een keer gepast en vond hetzelfde als ik :{
Dochter draagt ze wel maar mag ze lekker zelf bestellen.

Oooh balen @F_r }:|

En veel plezier @LeSage!

Straks verraders Halloween kijken, het is nu licht buiten :')
Maar nu: Vikings :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Mushanga71 op 28-10-2022 10:52:51 ]
If they say
pi_206475181
@LeSage veel plezier. Mooi weer ervoor!

Ik zit nu sinterklaas cadeautjes uit te zoeken. Ben de paar weken voor Sint druk. Dus dan nu maar regelen. Kan ik even verantwoord iets zoeken ipv gehaast meuk.

Ondertussen de mannen op het platdak nog even voorzien van koffie&koek. Die zijn over 2 uurtjes klaar en dan is dat ook weer gedaan.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:33:48 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_206475359

Op m’n Facebook dus
pi_206475591
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Er is nu een Halloween korting
https://www.vans.nl/
Misschien een pleister voor gister ;)

Ik heb 1 paar vans maar vind ze niet echt fijn zitten. Zoon wil ze niet, heeft een keer gepast en vond hetzelfde als ik :{
Dochter draagt ze wel maar mag ze lekker zelf bestellen.

Oooh balen @:F_r }:|

En veel plezier @:LeSage!

Straks verraders Halloween kijken, het is nu licht buiten :')
Maar nu: Vikings :+

Bruhh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')