Wat kunnen wij nog heel lang ergens?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:39 schreef F_r het volgende:
Gefeliciteerd clubsoda
Zwemlesprijzen geen idee meer. Wij proberen regelmatig met ze te zwemmen. Mijn man kan heel goed zwemmen ik vind vooral het water weg koud. Voordeel van volwassenen tegenover kinderen wij kunnen nog heel lang ergens. Oké niet in het 50 meter bad maar dat kom ik dan ook bijna nooit.
Ik heb net mijn nieuwe fiets opgehaald.
staanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:48 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wat kunnen wij nog heel lang ergens?
En, wat voor fiets? Weer elektrisch? Die andere had je toch nog niet zo lang?
Ik wist niet of het al zo ver was of dat het een wens wasquote:
Mijn grote is 11 op het moment dat ik uitgerekend ben.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:21 schreef PoesInDoos het volgende:
@:Clubsoda gefeliciteerd!Hoe oud zijn je andere kinderen?
Wat heerlijk zeg, geniet ervan!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn grote is 11 op het moment dat ik uitgerekend ben.
Oeh, fijn voor jouw oudste. En altijd lekker zo’n korting.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:52 schreef F_r het volgende:
[..]
staan
Weer elektrisch ja. De ander is 4 jaar oud. Fietsenwinkel gaat sluiten dus leuke korting en mijn oude fiets geef ik door aan mijn oudste.
Ik had het Leandra al uitgelegdquote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:59 schreef Vanyel het volgende:
Daarom dus Leandra½ @:Leandra
Gefeli Leandra½![]()
![]()
![]()
Maar dat mag toch niet? Iets met vaste boekenprijs?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 15:32 schreef vencodark het volgende:
Gefeliciteerd @:Clubsoda![]()
![]()
Mensen, ik wil best de lokale boekenwinkel steunen hoor maar als ze ¤25 méér vragen voor 1 boek dan bijv. bij Bol.com wordt de keus wel heel gemakkelijk gemaakt.![]()
Gefeliciteerd en geniet ervanquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:32 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Mijn grote is 11 op het moment dat ik uitgerekend ben.
Nee, het boek bij Bol is afgeprijsd van de originele prijs. Bij de lokale boekenwinkel staat de originele prijs er nog.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:27 schreef Donna het volgende:
[..]
Maar dat mag toch niet? Iets met vaste boekenprijs?
Of was het een giftset ofzo?
Ik zou dan gewoon bij bol bestellen als het zoveel scheeltquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, het boek bij Bol is afgeprijsd van de originele prijs. Bij de lokale boekenwinkel staat de originele prijs er nog.
Denk je dat onderhandelen zin heeft?
Jaa, maar bij de boekenwinkel staat een grote promotiebanner van Prince. Die mag ik in januari komen ophalen voor een vriendin. Maar met voorwaarde dat ik dat boek daar haal.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:37 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon bij bol bestellen als het zoveel scheelt
Nee. De andere.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:00 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oeh, fijn voor jouw oudste. En altijd lekker zo’n korting.
Is dat de winkel in jouw dorp op het plein?
Dan moet je maar denken: een echte fan koopt het dan maar gewoonquote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaa, maar bij de boekenwinkel staat een grote promotiebanner van Prince. Die mag ik in januari komen ophalen voor een vriendin. Maar met voorwaarde dat ik dat boek daar haal.
Ook voor die vriendin overigens.
En nu blijkt dus dat prijsverschil. Ik heb dus nog niks gekocht maar die banner is wel echt heel tof voor de echte fan.
Het lullige vind ik dus dat ze nu alsnog voor de banner zou betalen als dit prijsverschil er is.![]()
True. Dan betaal je alsnog voor een banner die eigenlijk gewoon gratis is. Het stoort mij gewoon dat het prijsverschil zo groot is.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 16:57 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Dan moet je maar denken: een echte fan koopt het dan maar gewoon![]()
Als het van Toto was, wist ik het wel![]()
Ben toen met dochter verschillende platenzaken in de stad afgeweest om een speciale single van Toto te scoren. Beperkte oplage dus zo uitverkocht. Paar zaken later hadden we mazzel. Je moet wat over hebben om fan te zijn
Snap ikquote:Op woensdag 26 oktober 2022 17:20 schreef vencodark het volgende:
[..]
True. Dan betaal je alsnog voor een banner die eigenlijk gewoon gratis is. Het stoort mij gewoon dat het prijsverschil zo groot is.
Wat fijnquote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:43 schreef Phaidra het volgende:
Het is gelukt!!! A-diploma in the pocket![]()
![]()
![]()
Hoera! Wat fijn!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:43 schreef Phaidra het volgende:
![]()
![]()
Hou je van Champagne? Want drie dagen in de Champagne regio is echt een heerlijk uitstapje. Reims, Epernay daar. Tatinger, Veuve Cliquotquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:52 schreef Vanyel het volgende:
Crosspost.
Als ik in december met de Mrs naar Duitslandergens wil, het mag wat kosten, ik heb 3 nachten tijd, en ik wil maximaal 6 uur rijden vanuit Utrecht. Welke stad wil ik dan en wat is een retecool hotel?
En wat wil ik daar voor specialiteit eten?
De vrouw vindt een kuuroordachtige dingest in de buurt ook tof. Of kuuroord überhaupt, als het een fijne plek is.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:01 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Hou je van Champagne? Want drie dagen in de Champagne regio is echt een heerlijk uitstapje. Reims, Epernay daar. Tatinger, Veuve Cliquot
Ik zeg doen! Het is daar prachtig, de champagne huizen zijn fantastisch (wel allemaal boeken!) en er is mooie accommodatie te vinden. O en lees het boek over weduwe Veuve Cliquotquote:
Ik moet wel bekennen, als ik zeg het mag wat kosten denk ik niet aan 650 per nachtquote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:12 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Ik zeg doen! Het is daar prachtig, de champagne huizen zijn fantastisch (wel allemaal boeken!) en er is mooie accommodatie te vinden. O en lees het boek over weduwe Veuve Cliquot
Yesssss, gefeliciteerd!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:43 schreef Phaidra het volgende:
![]()
![]()
Zie mijn DM. Er zijn ook dingen die iets minder bizar duur zijn.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 19:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik moet wel bekennen, als ik zeg het mag wat kosten denk ik niet aan 650 per nacht
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Dat is wel het plan althans, over een jaar of 5 dus.
Geweldige aankondiging ditquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Dat is wel het plan althans, over een jaar of 5 dus.
Snap ik, maar ik heb het nergens neergezet. Maar je mag me rustig P/DM-en hoor, bij nieuwsgierigheid.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 22:57 schreef Lemijn het volgende:
Wat tof Clubsoda! Gefeliciteerd!
Zee benieuwd naar het hoe/wat/waarom natuurlijk, is dat ergens na te lezen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |