Ik zwem werkelijk NOOIT en ik weet na 30 jaar nog steeds hoe ik moet zwemmen hoor.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 10:20 schreef Nijna het volgende:
Ik heb geen idee meer wat de zwemlessen hebben gekost. Oudste heeft ABC, de jongste heeft AB, daar zijn we gestopt toen ze bezig was met C omdat ze allerlei voorwaarden ging bedenken om door het gat te kunnen zwemmen. Daar was ze zoveel mee bezig dat ze dat hele gat niet meer haalde. Ze zwom verder prima, dus we hebben het erbij gelaten.
Volgens mij moet je vooral regelmatig blijven zwemmen met je kind ook na de zwemlessen... want je kan een diploma hebben, maar als je vervolgens bijna nooit meer zwemt, dan raak je het ook wel weer een beetje kwijt.
Haha ditquote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zwem werkelijk NOOIT en ik weet na 30 jaar nog steeds hoe ik moet zwemmen hoor.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik stop even mijn vingers in mijn oren voor zwemlessen en wachtlijsten. Wat een geklooi zeg
Haha inderdaad, same here.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik zwem werkelijk NOOIT en ik weet na 30 jaar nog steeds hoe ik moet zwemmen hoor.
Bij kinderen die net hun diploma hebben, zie je echt wel dat de techniek verslechtert na een paar maanden niet zwemmen. Net zoiets als dat het leesniveau in de zomervakantie altijd achteruitgaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
Wait...what?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 09:01 schreef Clubsoda het volgende:
Ik stop even mijn vingers in mijn oren voor zwemlessen en wachtlijsten. Wat een geklooi zeg
Ik denk dat dat als volwassene toch anders is dan voor kinderen. Je verleert het niet, maar het zakt wel wat weg. Misschien pak je dat als volwassene makkelijker weer op, je hebt denk ik ook meer kracht over het algemeen als volwassene en ik verwacht dat je ook wat minder snel paniekt als je kopje onder gaat.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:11 schreef amaranta het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 11:53 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wait...what?
Mag jij die zwemlesmallemolen opnieuw in?
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Dat is wel het plan althans, over een jaar of 5 dus.
Heeft ze dat niet net gedaan dan?quote:
Uhuh, drama is hetquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:05 schreef Aure het volgende:
Gefeliciteerd clubvergeet de beeb naast zwemles ook niet alvast in te schrijven voor de beoogde kinderopvang, school en bso
Wat leuk!!!! Van harte gefeliciteerd!!!quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:04 schreef Clubsoda het volgende:
[..]![]()
Dat is wel het plan althans, over een jaar of 5 dus.
Dankjewelquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:40 schreef Kyara het volgende:
[..]
Wat leuk!!!! Van harte gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |