abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 27 oktober 2022 @ 20:47:49 #276
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_206470595
Lego O+ . Jacob en ik zaten vanavond aan de grote Sesamstraat set te bouwen. Lang leve Lego huren, want hij wil gewoon eindeloos boekjes bouwen en niet perse spelen ermee of zo.
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_206471037
weet niet of er hier iemand heeft wiens kind graag vans schoenen draagt, de gehele webshop heeft nu 50%korting (mogelijk een foutje :P ) met de code EXCLUSIVE50

Heb net even vier paar besteld voor mijn jongens :D best de moeite waard
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_206471718
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
weet niet of er hier iemand heeft wiens kind graag vans schoenen draagt, de gehele webshop heeft nu 50%korting (mogelijk een foutje :P ) met de code EXCLUSIVE50

Ik heb nog nooit vans gehad, weet jij hoe ze vallen? Ook volwassen maten O-)
Venus in pocketformaat
© loveli
  Moderator/colorchick donderdag 27 oktober 2022 @ 22:15:00 #279
382129 crew  Donna
pi_206471727
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Goed op maat. Ik heb heel veel Vans en altijd gewoon m'n eigen maat. M'n dochters ook gewoon de maat die ze 'overal' hebben.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 22:17:29 #280
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_206471754
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Voor mij vallen ze precies op maat of een fractie groter. Ik probeer nu nieuwe te bestellen maar de site klapt er steeds uit dus ik stop er zo weer mee.

Ik heb niet heel veel paar trouwens, gewoon 1 hoog paar en straks hopelijk en lage erbij. Zo gematigd allemaal :{w .
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_206471782
Ik heb tot nu toe veel adidas (vriendin werkt daar en ze kan veel korting krijgen zo nu en dan), maar mijn laatste paar valt niet lekker. Net iets te krap, dus het is sowieso tijd voor een nieuw paar.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206471817
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:

Thnx.. dochter wil graag Vans..
Alleen die site loopt continu vast. Waardleoos
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_206472032
Ik krijg nu een maintenance melding. Ik was bijna door het bestelproces heen -O-.

Edit: het lijkt nu toch gelukt!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206472116
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:38 schreef Phaidra het volgende:
Ik krijg nu een maintenance melding. Ik was bijna door het bestelproces heen -O-.

Edit: het lijkt nu toch gelukt!
Krijg ik ook
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_206472135
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:44 schreef Vicky het volgende:

[..]
Krijg ik ook
Na een paar keer refreshen zat ik er ineens weer in en alle producten stonden nog in de winkelmand. Keep trying :P.

Een paar voor mezelf en een paar voor mijn jongste. Hij begon te piepen dat zijn eigenlijk net nieuwe schoenen te klein werden, dus dat kwam mooi uit. Nu voor ¤27,50, dat is tenminste betaalbaar!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206472355
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 22:45 schreef Phaidra het volgende:

[..]
Na een paar keer refreshen zat ik er ineens weer in en alle producten stonden nog in de winkelmand. Keep trying :P.

Een paar voor mezelf en een paar voor mijn jongste. Hij begon te piepen dat zijn eigenlijk net nieuwe schoenen te klein werden, dus dat kwam mooi uit. Nu voor ¤27,50, dat is tenminste betaalbaar!
We zijn het nu met z'n 2en aan het doen... lukt nog niet... :%
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_206472375
Oehh ik wil nog graag instappers zodat ik met baby in draagzak niet na hoef te denken over veters strikken. Maar hij loopt idd heel vaak vast, kijken of ik er doorheen kom en de code het dan nog doet. :+
pi_206472427
quote:

Gister kreeg je er nog extra 20% bovenop met: VANS20OFF-B28MD-DG34U *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_206472529

😡🤬😡🤬😡🤬
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_206472671
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
😡🤬😡🤬😡🤬
Ik was er al bang voor. Balen. :{
pi_206472712
Net deed hij het nog, met korting. Maar we wilden er nog schoenen voor dochter bij doen. Nu loopt ie indd vast.
pi_206472778
Hier lang laden steeds. Maar ook dat de code verlopen is. Helaas, maar goed had eigenlijk ook niet perse iets nodig :P
pi_206473502
ah,dat werkte niet lang daarna niet meer dus :D maar yay voor de mensen die goedkope schoenen hebben kunnen scoren *O* zo helpen we elkaar een beetje door die achterlijke inflatie heen.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_206473745
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 23:06 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
😡🤬😡🤬😡🤬
Wat zuur :{
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_206474466
Heb ik weer.
Laatste boodschappen aan het doen voor het kinderfeestje van mijn jongste. Lekke band met mijn nieuwe fiets.

Ben nu op mijn oudste aan het wachten die neemt de boodschappen mee.
pi_206474488
Balen f_r. En ook altijd op zo’n moment dat je wel wat beters te doen hebt…

Wij gaan lekker naar Burgers’ Zoo vandaag *O* stond al een paar weken op de planning en nu boffen we ook nog eens met het weer!
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_206474887
Er is nu een Halloween korting
https://www.vans.nl/
Misschien een pleister voor gister ;)

Ik heb 1 paar vans maar vind ze niet echt fijn zitten. Zoon wil ze niet, heeft een keer gepast en vond hetzelfde als ik :{
Dochter draagt ze wel maar mag ze lekker zelf bestellen.

Oooh balen @F_r }:|

En veel plezier @LeSage!

Straks verraders Halloween kijken, het is nu licht buiten :')
Maar nu: Vikings :+

[ Bericht 10% gewijzigd door Mushanga71 op 28-10-2022 10:52:51 ]
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_206475181
@LeSage veel plezier. Mooi weer ervoor!

Ik zit nu sinterklaas cadeautjes uit te zoeken. Ben de paar weken voor Sint druk. Dus dan nu maar regelen. Kan ik even verantwoord iets zoeken ipv gehaast meuk.

Ondertussen de mannen op het platdak nog even voorzien van koffie&koek. Die zijn over 2 uurtjes klaar en dan is dat ook weer gedaan.
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 11:33:48 #299
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_206475359

Op m’n Facebook dus
pi_206475591
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Er is nu een Halloween korting
https://www.vans.nl/
Misschien een pleister voor gister ;)

Ik heb 1 paar vans maar vind ze niet echt fijn zitten. Zoon wil ze niet, heeft een keer gepast en vond hetzelfde als ik :{
Dochter draagt ze wel maar mag ze lekker zelf bestellen.

Oooh balen @:F_r }:|

En veel plezier @:LeSage!

Straks verraders Halloween kijken, het is nu licht buiten :')
Maar nu: Vikings :+

Bruhh
♥ A ♥ & ♥ T ♥
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')