Ik heb nog nooit vans gehad, weet jij hoe ze vallen? Ook volwassen matenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
weet niet of er hier iemand heeft wiens kind graag vans schoenen draagt, de gehele webshop heeft nu 50%korting (mogelijk een foutje) met de code EXCLUSIVE50
Heb net even vier paar besteld voor mijn jongensbest de moeite waard
Goed op maat. Ik heb heel veel Vans en altijd gewoon m'n eigen maat. M'n dochters ook gewoon de maat die ze 'overal' hebben.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vans gehad, weet jij hoe ze vallen? Ook volwassen maten…
Voor mij vallen ze precies op maat of een fractie groter. Ik probeer nu nieuwe te bestellen maar de site klapt er steeds uit dus ik stop er zo weer mee.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:14 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit vans gehad, weet jij hoe ze vallen? Ook volwassen maten…
Thnx.. dochter wil graag Vans..quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
weet niet of er hier iemand heeft wiens kind graag vans schoenen draagt, de gehele webshop heeft nu 50%korting (mogelijk een foutje) met de code EXCLUSIVE50
Krijg ik ookquote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:38 schreef Phaidra het volgende:
Ik krijg nu een maintenance melding. Ik was bijna door het bestelproces heen.
Edit: het lijkt nu toch gelukt!
Na een paar keer refreshen zat ik er ineens weer in en alle producten stonden nog in de winkelmand. Keep tryingquote:
We zijn het nu met z'n 2en aan het doen... lukt nog niet...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:45 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Na een paar keer refreshen zat ik er ineens weer in en alle producten stonden nog in de winkelmand. Keep trying.
Een paar voor mezelf en een paar voor mijn jongste. Hij begon te piepen dat zijn eigenlijk net nieuwe schoenen te klein werden, dus dat kwam mooi uit. Nu voor ¤27,50, dat is tenminste betaalbaar!
Gister kreeg je er nog extra 20% bovenop met: VANS20OFF-B28MD-DG34Uquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:19 schreef littledrummergirl het volgende:
quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
Er is nu een Halloween korting
https://www.vans.nl/
Misschien een pleister voor gister![]()
Ik heb 1 paar vans maar vind ze niet echt fijn zitten. Zoon wil ze niet, heeft een keer gepast en vond hetzelfde als ik![]()
Dochter draagt ze wel maar mag ze lekker zelf bestellen.
Oooh balen @:F_r![]()
En veel plezier @:LeSage!
Straks verraders Halloween kijken, het is nu licht buiten
Maar nu: Vikings![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |