Van mij ook een gefeliciteerd, CS! Leuk en spannend zeg!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 07:14 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Snap ik, maar ik heb het nergens neergezet. Maar je mag me rustig P/DM-en hoor, bij nieuwsgierigheid.
Ik ken de verraders helemaal niet, maar dat is een aanrader dus? Kan je die Halloween versie los kijken? Of is het doorlopend?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:37 schreef Mushanga71 het volgende:
Zo. Wij hebben nu ook Videoland. Vanwege de Halloween versie van de verraders![]()
Had voor de zomervakantie een Disney plus abo genomen maar die gooi ik eruit. Hebben geen verraders
Jupquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ken de verraders helemaal niet, maar dat is een aanrader dus? Kan je die Halloween versie los kijken? Of is het doorlopend?
Het is Weerwolven voor BN-ers. Best grappig om te zien jaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:01 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik ken de verraders helemaal niet, maar dat is een aanrader dus? Kan je die Halloween versie los kijken? Of is het doorlopend?
Oh ja heerlijke serie!! Mooie mannen kijken en actiequote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben nu met Vikings bezig op Netflix. Gewelddadig, grof en bloederig. Love it
Ragnarquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:13 schreef Mushanga71 het volgende:
Ben nu met Vikings bezig op Netflix. Gewelddadig, grof en bloederig. Love it
Echt hequote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:20 schreef Vicky het volgende:
[..]
Oh ja heerlijke serie!! Mooie mannen kijken en actie
Rolloquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:21 schreef PoesInDoos het volgende:
[..]
Ragnar
Daarna The Last Kingdom ook even meepakken!
Zoon en ik hebben alleen het laatste seizoen op tv gezien en dat was gaaf.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:24 schreef FlyingFish het volgende:
Ik vind de verraders enorm wisselen per seizoen en het duurt een tijdje voor het op gang komt en het eind is ook niet zo interessant. Eerste seizoen was saai, de volgende twee seizoenen wel leuk. Het hangt er enorm van af wie de kandidaten zijn. Ik zou er iig nooit Videoland voor afsluiten, en wie is de mol is echt wel een aantal stappen beter qua niveau, ook omdat de opdrachten bij de verraders niets toevoegen aan het spel.
Iemand de widm op Netflix al gezien?
Dat kan ik me voorstellen! Heb je er een bijzondere band met je jongere broer door gekregen?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:59 schreef trui het volgende:
Gefeliciteerd, Clubsoda! Een voorspoedige zwangerschap gewenst! Ik was zelf bijna 9 toen ik nog een broertje kreeg en vond het fantastisch.
Ik heb Outlander seizoen 6 al gezien 🥰🥰quote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Rollo![]()
Last kingdom heb ik toen het eerste seizoen van gezien, daarna afgehaakt. Misschien toch maar weer es mee beginnen.
Zit te wachten op Outlander seizoen 6![]()
Lees net dat je via een omweg bij Netflix India al kan kijken is maar das me teveel gedoe. Wil um ook op dvd hebben, heb de rest ook al.
Aaaah, ik wil ook!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:02 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ik heb Outlander seizoen 6 al gezien 🥰🥰
Ik ben nu met seizoen 5 bezig nog, ik wilde eerst de boeken lezen voor ik verder ging kijken. Maar waar de eerdere seizoenen nog heel goed in lijn liepen met de boeken (deel 1 t/m 3 zeker), gaat het nu steeds meer een eigen lijn volgen. Begrijpelijk als je ziet hoe complex de boeken zijn en hoeveel verschillende verhaallijnen erin zitten, maar ik mis wel een aantal kleurrijke personages uit de boeken. Sommige keuzes in de serie vind ik ronduit stom en out-of-character. Ik ben toch een beetje teleurgesteldquote:Op donderdag 27 oktober 2022 10:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Rollo![]()
Last kingdom heb ik toen het eerste seizoen van gezien, daarna afgehaakt. Misschien toch maar weer es mee beginnen.
Zit te wachten op Outlander seizoen 6![]()
Lees net dat je via een omweg bij Netflix India al kan kijken is maar das me teveel gedoe. Wil um ook op dvd hebben, heb de rest ook al.
Andersom was beter geweest, denk ik. Bij een boek heb je toch je eigen beelden en bij film krijg je het voorgeschoteld.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:10 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ik ben nu met seizoen 5 bezig nog, ik wilde eerst de boeken lezen voor ik verder ging kijken. Maar waar de eerdere seizoenen nog heel goed in lijn liepen met de boeken (deel 1 t/m 3 zeker), gaat het nu steeds meer een eigen lijn volgen. Begrijpelijk als je ziet hoe complex de boeken zijn en hoeveel verschillende verhaallijnen erin zitten, maar ik mis wel een aantal kleurrijke personages uit de boeken. Sommige keuzes in de serie vind ik ronduit stom en out-of-character. Ik ben toch een beetje teleurgesteld. Maar het blijft heerlijk om naar te kijken, dat dan weer wel
![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |