quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Legoland is slecht voor mijn portemonnee…
De eerste lading ligt in de badkuip. Straks maar afborstelen en dan op een handdoek laten drogen. En de volgende lading erin. Denk dat ik wel een lading of 5 kom aan het doen.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:27 schreef exode het volgende:
[..]
Niet in de wasmachine! En geen zeep gebruiken. Maar wij zijn er wel ultra zuinig mee.
Verloofde heeft gisteren nog 2 bakken gewassen. Gewoon wassen in de badkuip, of een emmer of een andere bak. Alleen water. Wel goed laten drogen, Lego kan enorm meuren als het niet goed gedroogd is.
Jaaaaa, wat hebben jullie gekocht?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:05 schreef MevrouwCactus het volgende:
Legoland is slecht voor mijn portemonnee…
Haha wat nietquote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:32 schreef exode het volgende:
[..]
Jaaaaa, wat hebben jullie gekocht?
Leuk!quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:46 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Haha wat nietNee, we hebben ons ingehouden. Wat sets van Harry Potter (Sjaak is fan), vrouw iets van Star Wars en we hebben wat sleutelhangers en een magneet meegenomen.
Pfff niet schoon te krijgen daarmeequote:Op donderdag 27 oktober 2022 15:27 schreef exode het volgende:
[..]
Niet in de wasmachine! En geen zeep gebruiken. Maar wij zijn er wel ultra zuinig mee.
Verloofde heeft gisteren nog 2 bakken gewassen. Gewoon wassen in de badkuip, of een emmer of een andere bak. Alleen water. Wel goed laten drogen, Lego kan enorm meuren als het niet goed gedroogd is.
Ze hebben samen 1300+ paginaquote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:59 schreef Mushanga71 het volgende:
Is boek 9 misschien te dik anders?
Ik heb toen Pillars of the earth de serie gezien. Vond ik goed dus kocht dochter het boek voor me. Das alleen zó dik dat het niet fijn leest. 1005 pagina's 😳
Je moet het ook laten weken. Erg vieze laten we soms een paar dagen in emmers weken.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Pfff niet schoon te krijgen daarmee
Dagen... Ok, t heeft nu een halve dag gelegenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:47 schreef exode het volgende:
[..]
Je moet het ook laten weken. Erg vieze laten we soms een paar dagen in emmers weken.
Dat is hoe wij het doen he, de bakken die gisteren zijn schoongemaakt waren alleen plakkerig en zo schoon. Dan is het bij jou wel echt vies, of niet?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:55 schreef Ynske het volgende:
[..]
Dagen... Ok, t heeft nu een halve dag gelegen
Dát zal de reden zijn dat ie in 2 is gesplitstquote:
Stof, hondenharen, plakkerige zooi, vlekken, tandpasta en andere niet verklaarbare substantiesquote:Op donderdag 27 oktober 2022 18:59 schreef exode het volgende:
[..]
Dat is hoe wij het doen he, de bakken die gisteren zijn schoongemaakt waren alleen plakkerig en zo schoon. Dan is het bij jou wel echt vies, of niet?
Mijn broer heeft ooit over de Lego gekotst als kind. Dat was wel next level vies.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
Stof, hondenharen, plakkerige zooi, vlekken, tandpasta en andere niet verklaarbare substanties
Maar in het Engels hebben ze dat toch net zo goed? Of is het Engels zoveel bondiger?quote:
Laat maar. De orginele is ook zo groot. Had de verkeerde titelquote:Op donderdag 27 oktober 2022 19:48 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Maar in het Engels hebben ze dat toch net zo goed? Of is het Engels zoveel bondiger?
Dat kon ik al, vandaar de verwarringquote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:12 schreef Phaidra het volgende:
Mysterie opgelost, kunnen we weer slapen vanavond![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |