Aah okquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:35 schreef Frummelie het volgende:
Sorry, sorry... maar ik open nooit...😉
Neej joh prima zo.. dank je...quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:35 schreef greysbones het volgende:
Frummelie als je een andere TT wil
?
Ging bij mij niet goed
Ik denk dat de aandacht vooral gaat naar de puinzooi die Mexx en Zoe er vannacht van hebben gemaaktquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:40 schreef Verida het volgende:
Nu alle aandacht naar het zoenen van martin en mexx, twee singles die min of meer bezopen hebben gezoend, poepoe.
maar veel kwalijker was het gesjoemel met drank uitdelen van Maddy, terwijl ze zelf Erik aangesteld had om te turven.
maddy deelde drankjes uit van het huis, zei tegen de bewoners dat ze maar tegen Erik moesten zeggen dat hun drankje was gevallen, want dan konden ze een nieuwe krijgen enz.
daarna volkomen bezopen de uitgedeelde kostuums in een krat gesmeten, zonder controle en bij de poort gepleurd
Soms heb ik medelijden met maddy, maar gisteren is dat wel verdwenen, wat een dom wijf en wat mij betreft mogen er flink gele kaarten uitgedeeld worden vandaag.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:40 schreef Verida het volgende:
Nu alle aandacht naar het zoenen van martin en mexx, twee singles die min of meer bezopen hebben gezoend, poepoe.
maar veel kwalijker was het gesjoemel met drank uitdelen van Maddy, terwijl ze zelf Erik aangesteld had om te turven.
maddy deelde drankjes uit van het huis, zei tegen de bewoners dat ze maar tegen Erik moesten zeggen dat hun drankje was gevallen, want dan konden ze een nieuwe krijgen enz.
daarna volkomen bezopen de uitgedeelde kostuums in een krat gesmeten, zonder controle en bij de poort gepleurd
Soms heb ik medelijden met maddy, maar gisteren is dat wel verdwenen, wat een dom wijf en wat mij betreft mogen er flink gele kaarten uitgedeeld worden vandaag.
We zullen er nooit achter komen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:29 schreef lojanda het volgende:
[..]
Maar is hij toen te ver gegaan of accepteerde hij dat toen Mexx zei dat ze het niet wilde?
Vies ja.. maar Mexx is volwassen en had ze daar geen zin in gehad had ze nee gezegdquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:42 schreef spapaars het volgende:
[..]
We zullen er nooit achter komen.
SBS/TALPA wil geen verhaal in de media dat een dronken meisje in iemands bed belandt, na alle ellende die ze hebben meegemaakt.
Denk ook dat de bemoeienis van de anderen in de slaapkamer door de febo is gestuurd om het te verstoren.
Een beetje fout was dat ze met de speelkaarten uitdelen die van Martin op zijn kruis moest leggen.
Normaal ja, maar dan komt toch de alcohol die ook een rol speelt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vies ja.. maar Mexx is volwassen en had ze daar geen zin in gehad had ze nee gezegd
Vroeger, in de Gouden Kooi, kon dit allemaal nog gewoon. Dat was pas televisie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
Normaal ja, maar dan komt toch de alcohol die ook een rol speelt.
Als ze nu gewoon verder wil met Martin zal niemand nog moeilijk doen.
Moet Martin ook stoppen het live showen van een dickpic🤣quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vies ja.. maar Mexx is volwassen en had ze daar geen zin in gehad had ze nee gezegd
Als in DGK er 2 in bed belande werden al de beschikbare camera's erop gericht, nu draaien ze allemaal de andere kant op.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger, in de Gouden Kooi, kon dit allemaal nog gewoon. Dat was pas televisie.
Wat een kutwijf,had ze er lekker zelf moeten gaan staan turvenquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:46 schreef pingu66 het volgende:
Maddy zal wel weer lopen janken de hele dag (wat Sacha al zei : ik wil niet dat je morgen de hele dag loopt te huilen)
Ze gaf min of meer Erik de schuld voor slecht turven, tewijl zij iedereen drank gaf en riep ik had nooit Erik erbij moeten halen met zijn autisme)
Ja precies, het is allemaal hartstikke tam tegenwoordig.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als in DGK er 2 in bed belande werden al de beschikbare camera's erop gericht, nu draaien ze allemaal de andere kant op.
Bewoners worden nu wel beter beschermd, maar denk dat ze het doen omdat ze bang zijn voor schandalen in de media.
En dat begrijp ik niet...als ze dat juridisch gewoon goed dichttimmeren en sanctioneren als het nodig is, dan zorgen meer schandalen voor veel meer kijkersquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als in DGK er 2 in bed belande werden al de beschikbare camera's erop gericht, nu draaien ze allemaal de andere kant op.
Bewoners worden nu wel beter beschermd, maar denk dat ze het doen omdat ze bang zijn voor schandalen in de media.
Wat ik wel snap, voor je het weet wordt je aan de schandpaal gehangen..quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja daar was het dagelijks en dat kon gewoon, al vond ik dat heel vaak ook echt veel te ver gaan en dacht vaak waarom wordt er niet ingegrepen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:47 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Vroeger, in de Gouden Kooi, kon dit allemaal nog gewoon. Dat was pas televisie.
Het verschil tussen toen en nu is groot.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja precies, het is allemaal hartstikke tam tegenwoordig.
Straal bezopen Huub die tussen de benen van Amanda kruipt om betrapt te worden door de vriend van Amanda, een totaal "parra" Brian die een camera van de muur slaat.
Dat waren nog eens tijden.
Volgens mij heeft ze die voordat ze naar Martin ging door Zoë uit laten trekken, ze kreeg hem zelf niet uit.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is een flinke bende daar op de achtergrond. Mexx is ook de body kwijt die ze van Zoe geleend heeft.
[ afbeelding ]
Dat zou wel het beste zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:05 schreef pingu66 het volgende:
Is Maddy haar "ontslag brief" aan het typen?
ik zou er helemaal nerveus van worden, zo'n managerquote:
Ik dacht dat het over een blauwe plek gingquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx zegt dat het nu opvalt bij KimK opvalt dat ze een zuigzoen in d'r nek heeft.
Dat zal wel, maar de kleding moest zo snel als mogelijk weer terug, zal wel te maken hebben dat het gehuurd is en elke dag langer kost dat geld.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:07 schreef R0T29 het volgende:
Maddy gaat per mail vragen, of ze de pompoenen die ze gestolen hebben, mogen houden
Als het goed is wel toch? Is de 2e x dat ze de pot 10k kost danquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef juul. het volgende:
Gele kaart voor Zoë, gaat er dan 10.000 uit de pot?
Dan wel ja, ze weten het kennelijk niet meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Als het goed is wel toch? Is de 2e x dat ze de pot 10k kost dan
blijkbaar niet, madeleine vroeg of ze het 'geheim' wilde houden. dat kan niet als er geld van de pot wordt afgetrokkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:15 schreef juul. het volgende:
Gele kaart voor Zoë, gaat er dan 10.000 uit de pot?
Dan moet het zijn spel/strategie zijn, want wat zou het probleem zijn om iemand leuk te vinden?quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx : Martin deed de deken over z'n hoofd en zei .. in deze loods, in dit spel, kan ik niet laten merken dat ik je leuk vindt.
Ze is het zelf al aan het rond bazuinenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:16 schreef Charmian het volgende:
[..]
blijkbaar niet, madeleine vroeg of ze het 'geheim' wilde houden
alleen aan degenen aan wie ze het wil zeggenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:17 schreef juul. het volgende:
[..]
Ze is het zelf al aan het rond bazuinen
heel vaag meen ik me te herinneren dat ze ( 2 ? ) persoonlijke gele kaarten konden krijgen, die dan na een maand weer werden kwijtgescholden. Maar meerdere kaarten dan de afgesproken hoeveelheid zou verwijdering uit de loods betekenenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff vraagt, is de prijzenpot nu omlaag of is het een persoonlijke gele kaart?
Er is blijkbaar verschil?
Niemand geslagen maar ze heeft Martin naar zijn keel gegrepen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:24 schreef spapaars het volgende:
Maar wie heeft Zoë dan geslagen?
Ze had het over een klein persoon.
Is dat alles? haar hand door zijn haren halen zou hij niet hebben overleefd, dat is al snel 4 gele kaarten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Niemand geslagen maar ze heeft Martin naar zijn keel gegrepen.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
dat hoor ik nu pas wat isaac zegt :dquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:35 schreef R0T29 het volgende:
Isaac: "die gele kaart is terecht, maar het was niet nodig"
Yep, maar na een maand wordt die weer in getrokkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:36 schreef bpi het volgende:
Is dit Zoë haartweede gele kaart niet? Begin programma met die koffers heeft ze er toch ook een gehad of niet?
Waarom krijgt ze een gele kaart?quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:17 schreef pingu66 het volgende:
ZOË krijgt een gele kaart.
Maddy zegt dat ze het aan niemand zal vertellen...ja,ja maak dat de kat maar wijs.
Zoë neemt haar gele kaart wel goed op.( kunnen voetballers nog wat van leren)
O krijgen ze daar een gele kaart voor, had van mijn rood mogen zijn exit ermeequote:Op maandag 24 oktober 2022 10:26 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was ook laag bij de grond, maar zo is Jeff nu eenmaal helaas.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:37 schreef pingu66 het volgende:
Ik vond dat uitschelden en kleineren van Martin(door Jeffrey) voor de hele groep. Ook niet echt een gedrag van een man.maar goed ik maak de regels niet.
Zou een exit moeten zijnquote:
Record vandaag denk ikquote:
Zeg dat! Mijn achtergrondje tijdens het werken is de hele tijd stil. Toch maar overschakelen naar de radio. Dan maar geen streamsquote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Wat dacht je van Nadir? Die liep gisteren langs Mexx en zat even heel sneaky met zijn hand aan haar kont in het voorbijgaan. Dat is de grootste viespeuk en een sneaky mf'er
Echt hequote:
Helemaal waar over Martin. Mexx is daarnaast een volwassen vrouw. Al heeft ze de inhoud van een puber.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:00 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jeffrey lacht zich helemaal kapot... maar Martin vind ik echt een vies kereltje hoe hij met die meiden bezig is..
De eerste keer wel, en nu weer niet best apart idd..quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he
Hoor Zoe nu zeggen dat er geen geld uit de jackpot gaat, dat is dan wel weer jammer dan zegt zo gele kaart toch ook niets
dus datquote:
Martin die zijn piemel laat zien, Jeffrey die iemand verrot scheld etc.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:43 schreef Ireth het volgende:
Gele kaart voor ongewenst gedrag?? Dan hadden ze zo onderhand een kwartetspel van gele kaarten kunnen hebben."ongewenst gedrag" is een rekbaar begrip en heb dat wel vaker gezien naar mijn mening
het was ontoelaatbaar gedrag, dat is wel iets anders dan ongewenst. zoe had er voor het gemak maar ongewenst van gemaakt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:43 schreef Ireth het volgende:
Gele kaart voor ongewenst gedrag?? Dan hadden ze zo onderhand een kwartetspel van gele kaarten kunnen hebben."ongewenst gedrag" is een rekbaar begrip en heb dat wel vaker gezien naar mijn mening
eerste keer was toch bij die som en die koffers?quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De eerste keer wel, en nu weer niet best apart idd..
Ja prima toch, ze wil het zelf vertellen dat hoeft die mislukte manager niet te doen.😉quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:45 schreef Kakadylo het volgende:
Maddy zou niks zeggen maar de hele loods weet het alweer vanwege Zoe zelf
Ah dat geeft een ander perspectief.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:51 schreef Charmian het volgende:
[..]
het was ontoelaatbaar gedrag, dat is wel iets anders dan ongewenst. zoe had er voor het gemak maar ongewenst van gemaakt.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:50 schreef spapaars het volgende:
Weer censuur, we mogen niet wijzer worden van wat we eigenlijk al weten.
Slechte aandacht is ook aandachtquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:52 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ja prima toch, ze wil het zelf vertellen dat hoeft die mislukte manager niet te doen.😉
Nee, er wordt ook buiten gebokstquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:57 schreef engine het volgende:
Is er een zoemer geweest dat ze zo op de kamer zitten?
Huh? Je maakt een grap, ik heb nog nooit terug kunnen spoelenquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is meer censuur. Afgelopen dagen kon je de stream terugspoelen tot 12 uur 's nachts. Nu is het slechts tot 6:51 vanochtend. We mogen niet meer terugkijken naar vannacht.
Ohja..schattigquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nee, er wordt ook buiten gebokst
JAA / Het Videoland V2 in je browser fix topicquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:01 schreef juul. het volgende:
[..]
Huh? Je maakt een grap, ik heb nog nooit terug kunnen spoelen
Dat gaat Jeff vast doenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe wil dat Jeff haar volgende keer wakker maakt als hij 's nachts alleen buiten zit .. ze vindt het zielig voor hem..
Het is een dag voor peukie, bakkie, serietje kijken. Eten bestellen, 's middags en 's avonds .. zegt hij.quote:
Ik had hem op zijn zoe’squote:Op maandag 24 oktober 2022 11:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe : Kan hij ook een keer zeggen dat hij gechoke'd is..
Weg met dat mens zo hup de poort overquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijna
Taaltechnisch is ze niet heel sterk
Geen Wanda Jappie bekentenissen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Weg met dat mens zo hup de poort over
Wat is daar mee dan?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen Wanda Jappie bekentenissen?
Die hebben nogal innige gesprekken gevoerdquote:
Nu hopen dat een blauwtje looptquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe is op haar manier heel erg aan het flirten met Jeff ...
Of juist nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu hopen dat een blauwtje loopt
Die kans is 100% ..quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu hopen dat een blauwtje loopt
Bizarrrrrquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Zoe krijgt een mic check, en de onverstaanbare KimD niet ..
Jammer dat dat niet in beeld is geweest dan, of zal wel in de uitzending komen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die hebben nogal innige gesprekken gevoerd
Maar wel off stream
Af en toe zag je ze zitten op de achtergrond
Jij denk dat Jeff een keer toe hapt?quote:
Mwahh denk ik nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jammer dat dat niet in beeld is geweest dan, of zal wel in de uitzending komen?
Nee johquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij denk dat Jeff een keer toe hapt?
Nou dat niet zozeer maar zou toch grappig zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:10 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Jij denk dat Jeff een keer toe hapt?
Die is ook 100 keer leukerquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee joh![]()
Die kruipt dan wel bij mirthe in bed
Mwa of net doen of hij toe gaat happen en dan ineens weer weg loopt ofzquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:10 schreef engine het volgende:
[..]
Nou dat niet zozeer maar zou toch grappig zijn
Vind hem ook wel bij KimD passen, maar goed die is bezet..quote:
Mwahhquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:12 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind hem ook wel bij KimD passen, maar goed die is bezet..
Of niet weglooptquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mwa of net doen of hij toe gaat happen en dan ineens weer weg loopt ofz
Ze was gisteren het engste verkleedquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Op basis van wat krijgt ze een dinerbon?
Winnaar engste kostuumquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:13 schreef freaky40 het volgende:
Op basis van wat krijgt ze een dinerbon?
Niet Wendy? Kunnen we daar nog een keer over stemmen?quote:
Nee.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:12 schreef greysbones het volgende:
Gemiste kans FEBO
Had janet laten nomineren
Is toch 5 x een Brammetjequote:Op maandag 24 oktober 2022 11:14 schreef Li0nHeart het volgende:
De prijs voor Janet naar aanleiding van haar engste outfit van gisteravond is een dinerbon voor 50 euro voor een maaltijd, die ze mag laten bezorgen in de loods.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:14 schreef engine het volgende:
[..]
Niet Wendy? Kunnen we daar nog een keer over stemmen?
Ik vind van welquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Nee.
juist het gekonkel om stemmen voordat iemand een eliminatieproef moet doen en dan de proef zelf enz. is heel spannend. Zomaar iemand een ticket geven om iemand eruit te sturen slaat dan ineens helemaal nergens meer op.
die etensbon is leuker voor de reuring. Lekker mac bestellen of sushi en dan in je eentje opeten terwijl de rest kwijlend mag toekijken
Had je het ook gevonden als Wanda gewonnen had?quote:
Jaquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:17 schreef engine het volgende:
[..]
Had je het ook gevonden als Wanda gewonnen had?
Verstond ik het toch goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:17 schreef Kakadylo het volgende:
50 gulden zei ze. Dat wordt dus niets.
Volledig terecht danquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:19 schreef Kakadylo het volgende:
Zometeen krijgen we nog een SL als iemand ananas op een pizza doet
Dat zou ik ook doen....quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:19 schreef Kakadylo het volgende:
Ik versta haar heel vaak niet, slikt de helft in van wat ze zegt.quote:
Ze bleef ook gewoon in haar rol. Al moest ik het meest lachen om GJ. In een clownspak steeds serieus doen.quote:
Het is wel heel erg vanmorgen, niet meer leuk zo. En soms een SL dan denk ik waarom, hebben streamers toch zelf gezienquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:19 schreef Kakadylo het volgende:
Er is een filmpje dat Mexx Martin over zijn piemolmuis zit te wrijven, dat deed ze toch echt zelfquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben je meteen uit bed gesprongen ?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:20 schreef mario390 het volgende:
lig ik op bed hoor ik wandawijf in de
achtergroend schreeuwen
Wellicht, maar daar waren ze voor de SL ook al mee bezig in de badkamer..quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:21 schreef greysbones het volgende:
De FEBO heeft opdracht gegeven alles schoon te maken?
Precies eigen keus dusquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is een filmpje dat Mexx Martin over zijn piemolmuis zit te wrijven, dat deed ze toch echt zelf
Ja bedoelde ook niet deze Slquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wellicht, maar daar waren ze voor de SL ook al mee bezig in de badkamer..
Heb je dan genoeg voor 32 man?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef pingu66 het volgende:
Voor 50¤ een paar sushi boxen bestellen heft iedereen wat en Jappie krijgt de sushi met avocado ofzo
ja de volume was an om dat wanneer ze slapen isquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ben je meteen uit bed gesprongen ?
Aha..quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja de volume was an om dat wanneer ze slapen is
geen geluid
Nou nou zegquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dames? mexx en zoe?
zijn Teenie-Gören Teenbitches
Ze heeft een gele kaart gekregen en kan deze rls niet vergelijken met die buitenlandse rlsquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:27 schreef mario390 het volgende:
kutfebo lat alles doorgaan![]()
, nekpakken is in ander land
exit
2019 moest en meisje bevor final gaan vor schoppen en
meid op bed
Nou ja aan het werkquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano is aan het werk in de keuken.. dat is nieuw
somiges snap ik in julie land niet sexuelles mag niet op tv , maarquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:29 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ze heeft een gele kaart gekregen en kan deze rls niet vergelijken met die buitenlandse rls
in de hottub heeft zij wel ook geacteerdquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:32 schreef Kakadylo het volgende:
KimD heeft overigens een tik waarbij ze zeehondgeluiden maakt. Het viel me gisteren weer op terwijl al vaker op de achtergrond te horen. Wel mooi dat men om haar heen het gewoon accepteren zoals het is vergeleken met die pestcultuur.
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
in de hottub heeft zij wel ook geacteerd
Raar geluid ja , jeuk in de oren/keelquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:32 schreef Kakadylo het volgende:
KimD heeft overigens een tik waarbij ze zeehondgeluiden maakt. Het viel me gisteren weer op terwijl al vaker op de achtergrond te horen. Wel mooi dat men om haar heen het gewoon accepteren zoals het is vergeleken met die pestcultuur.
Martin naar de nek gegrepen en een tafel omgeduwdquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
Zoe moet excuses maken tegen iedereen voor haar gedrag. wat heeft ze gedaan?
Je post nog te weinig?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:37 schreef mario390 het volgende:
hoezo komt bij vl bij best programmas jaar v.leven erst op
positie 11?
Martin bij zijn nek gepakt. Daarvoor heeft ze een gele kaart gekregenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
Whutttt?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:38 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Martin naar de nek gegrepen en een tafel omgeduwd
en bewohner an de nek gepakktquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:38 schreef puzziepie het volgende:
Was dat laat in de nacht?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:38 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Martin bij zijn nek gepakt. Daarvoor heeft ze een gele kaart gekregen
Zoiets heet acteren. Nog goed ook nog.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
heb je haar niet in de hottub schreeuwen gehoort?
Jasper weegt dus nog minder dan Eunicequote:Op maandag 24 oktober 2022 11:38 schreef lojanda het volgende:
Jasper weegt nog 49,5 kilo, is 4,5 kilo afgevallen
volgens mij was het veel laterquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ergens tussen 23:15-00:00 volgens mij
veel laterquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Mexx heeft wel laten zien echt maar een simpele te zijn.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Het was een mooi zootje vannacht en die Mexx is wel heel erg door de mand gevallen
Oh dat is redelijk vroeg nogquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:40 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ah okayquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij was het veel later
Dan heb ik het niet meer helemaal helder. Er gebeurde zo veel... Dat is de tijd dat Martin en Mexx aan het rotgoren waren danquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
volgens mij was het veel later
Dat werd al gezegd idd. Dit is echt niet gezond.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:40 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Jasper weegt dus nog minder dan Eunice
Het is ook gewoon niet leuk om naar te kijkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:41 schreef engine het volgende:
[..]
Mexx heeft wel laten zien echt maar een simpele te zijn.
Ze is heel gehaaid en weet precies wat ze doetquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is een filmpje dat Mexx Martin over zijn piemolmuis zit te wrijven, dat deed ze toch echt zelf
Ik heb wel weer wat gemistquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:44 schreef mario390 het volgende:
zo ruzie martin vs zoe was zer laat zo om
2 00
Mexx is een beetje losbollig zeg maar, ze neemt het allemaal niet zo nouquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Het is ook gewoon niet leuk om naar te kijken
Zoe is tenminste ergens nog wel vermakelijk
ik ook maar dann om dat stream an was hoorte ik geschreeuwquote:
Uit iemands persoonlijke spullen stelen mag dan weer welquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Nadir vind het terecht dat Zoe een gele kaart heeft.
Als ik in bed lig heb ik de pc ook uitquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik ook maar dann om dat stream an was hoorte ik geschreeuw
"hou op dom doen " ofzo
en zoe nog ruzie met mexx
Om dan weer te beseffen dat er camera's draaienquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:44 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ze is heel gehaaid en weet precies wat ze doet
Ja.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Uit iemands persoonlijke spullen stelen mag dan weer wel
Er valt sowieso geen ene pijl op te trekkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Uit iemands persoonlijke spullen stelen mag dan weer wel
lopt bij me 3 - 4 dagenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik in bed lig heb ik de pc ook uit
Zoiets kun je ook over Mirthe zeggen maar die zijn twee tegenpolenquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mexx is een beetje losbollig zeg maar, ze neemt het allemaal niet zo nou
martin moet wel opletten, hij heeft bijna geen grensquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Martin "beet" Alicia gister in de keuken in haar wang. Alicia was heel boos en zei, hou daar mee op, ik heb je al vaker gezegd dat ik daar niet van gediend ben. Martin stond er een beetje stom om te lachen. En at is dan weer geen gele kaart
Stay badassquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mexx is een beetje losbollig zeg maar, ze neemt het allemaal niet zo nou
Nadir zei goed gedaan Mexx.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:44 schreef freaky40 het volgende:
Nadir vind het terecht dat Zoe een gele kaart heeft.
offtopic.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:53 schreef mario390 het volgende:
martin is volgens me 3keer geelbwaardig
piem zeigen, alicia bijten, misbruik van dronken 20 jahrige
welneequote:Op maandag 24 oktober 2022 11:55 schreef Kakadylo het volgende:
Martin heeft met z'n gedrag naar die meiden (en ook vrouwen) al de vooroordelen weer eens bevestigd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |