SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is WTI (Texas), Russische olie zit daar +/- $15 onder op de spot markt.quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:32 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Een vta olie kost op het moment $85,11.
De kosten van de Oorlog per dag voor Rusland zijn dus: 1,7x106 x 85,11= $144.687.000. Geen dure oorlog dus!
De ruwe olie is het probleem niet, het importeren daarvan lukt wel. Het probleem is de import van geraffineerde diesel, dat komt namelijk voor een aanzienlijk deel uit Rusland:quote:Op zondag 23 oktober 2022 20:29 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
In het stuk staat dat als de boycot in gaat, Rusland de olie aan andere landen zal verkopen, die het mengen en vervolgens voor de hoofdprijs aan ons te verkopen, omdat wij simpelweg niet zonder diesel kunnen. Transport, scheepvaart en dergelijke is ervan afhankelijk.
Oh God komen ze er nu achter dat we diesel importeren gaan we die boycotten en dan een enorme inflatie op transport krijgen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:58 schreef J.B. het volgende:
[..]
De ruwe olie is het probleem niet, het importeren daarvan lukt wel. Het probleem is de import van geraffineerde diesel, dat komt namelijk voor een aanzienlijk deel uit Rusland:
[ afbeelding ]
Daarnaast is Ural-olie vrij zware en zwavelhoudend, daardoor is er relatief veel diesel als eindproduct van de raffinage. Dat maakt het halen van diesel uit andere gebieden eveneens lastig.
Zoals ik al aangaf ben ik voorstander van het sanctioneren van Rusland, maar hiermee schieten we vooral onszelf in de voet denk ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 06:58 schreef J.B. het volgende:
[..]
De ruwe olie is het probleem niet, het importeren daarvan lukt wel. Het probleem is de import van geraffineerde diesel, dat komt namelijk voor een aanzienlijk deel uit Rusland:
[ afbeelding ]
Daarnaast is Ural-olie vrij zware en zwavelhoudend, daardoor is er relatief veel diesel als eindproduct van de raffinage. Dat maakt het halen van diesel uit andere gebieden eveneens lastig.
genoeg die hem met liefde willen laten verdrinken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:46 schreef Aether het volgende:
Presentator geschorst na opmerkingen over verdrinken Oekraense kinderen
https://nos.nl/l/2449578
Dit is shoot the messenger. De opperbaas heeft in eigen persoon diverse keren aangegeven dat Oekrane, de Oekraense taal en cultuur geen bestaansrecht hebben.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:46 schreef Aether het volgende:
Presentator geschorst na opmerkingen over verdrinken Oekraense kinderen
Schattig maar eerst moet je ervoor zorgen dat Oekrane de oorlog wint en dat doe je door ze zsm sterke wapens te leveren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:48 schreef Aether het volgende:
Scholz en Von der Leyen willen soort Marshallplan voor Oekrane
https://nos.nl/l/2449568
Nou zoiets had ik ook. Alsof dit als een volstrekte verrassing komt. Bedankt weer Rob Jettenquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh God komen ze er nu achter dat we diesel importeren gaan we die boycotten en dan een enorme inflatie op transport krijgen?
Wat is dit voor rare Nazi praat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:35 schreef quirina het volgende:
De meeste Russen staan ook achter Putin. Zo gebrainwasht en hersendood zijn ze.
Ze verklikken tegenstanders ook graag.
Volg zacktherussian op YouTube die legt graag uit hoe dat werkt. 1 van de weinig hersendode Russen.
Dat er geen enkel plan is verbaast me geenszins. Ik denk dat dit slecht is voor het draagvlak van de sancties. Er is op korte termijn geen alternatief voor die diesel en het moet er wel komen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Nou zoiets had ik ook. Alsof dit als een volstrekte verrassing komt. Bedankt weer Rob Jetten
Ik ben meermaals in Rusland geweest en twee van de drie Russen die ik in het westen ken(de) ondersteunen de oorlog gewoon. Aangezien die twee rond de 30 jaar oud en hoogopgeleid zijn en beiden al 10 jaar in het westen wonen heb ik absoluut geen illusies dat een aanzienlijk deel van de Russen dit misdadige regime gewoon steunt. Een van de twee spreek ik al sinds de invasie niet meer, de tweede was in het begin nog gematigd maar vertelde me op een verjaardag dat de Oekraense slachtoffers in Boetsja allemaal acteurs waren en toen geloofde ik het met hem ook wel. De derde Rus, die het regime dus absoluut niet steunt, is journaliste en vijf jaar geleden zelf al gevlucht.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:43 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare Nazi praat?
Hoe vaak ben je in Rusland geweest eigenlijk?
Rioolratten?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:07 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Jaja twee vliegende ratten in de motoren.
Niet een weggeschoten peukje die door de zuigende werking in de motor terecht gekomen is?quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:07 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
Volgens Russische media: twee vliegende ratten (zeemeeuwen) in de motoren.
Exact de reden dat je hier niet hetzelfde moet gaan doen: "Alle joden russen verklikken elkaar graag"quote:
Doet me denken aan dit verhaal.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
O ja, die "Biolabs", daar horen we ook al tijden niks meer over . Wel zonde, want het verhaal dat Oekraine samen met de VS trekvogels zou hebben gemaakt die Rusland zouden gaan aanvallen was echt hilarisch. Nog mooier was dat er ook nog zelfhatend bruinrechts volk was dat dat verhaal zonder te blozen overnam.
quote:A Movement to Fight Misinformation... With Misinformation
Birds Aren’t Real, a conspiracy theory with an apparently absurd premise, has become surprisingly popular in the past few years.
But its followers were in on the joke: The movement’s aim was to poke fun at misinformation … by creating misinformation.
Has it been successful?
https://podcasts.apple.co(...)1736?i=1000550542883
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
O ja, die "Biolabs", daar horen we ook al tijden niks meer over . Wel zonde, want het verhaal dat Oekraine samen met de VS trekvogels zou hebben gemaakt die Rusland zouden gaan aanvallen was echt hilarisch. Nog mooier was dat er ook nog zelfhatend bruinrechts volk was dat dat verhaal zonder te blozen overnam.
Ben benieuwd naar het antwoord nu.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:05 schreef J.B. het volgende:
[..]
Ik ben meermaals in Rusland geweest en twee van de drie Russen die ik in het westen ken(de) ondersteunen de oorlog gewoon. Aangezien die twee rond de 30 jaar oud en hoogopgeleid zijn en beiden al 10 jaar in het westen wonen heb ik absoluut geen illusies dat een aanzienlijk deel van de Russen dit misdadige regime gewoon steunt. Een van de twee spreek ik al sinds de invasie niet meer, de tweede was in het begin nog gematigd maar vertelde me op een verjaardag dat de Oekraense slachtoffers in Boetsja allemaal acteurs waren en toen geloofde ik het met hem ook wel. De derde Rus, die het regime dus absoluut niet steunt, is journaliste en vijf jaar geleden zelf al gevlucht.
Ideale situatie zou natuurlijk zijn dat een generaal het op een gegeven moment compleet zat is, al zijn beveiliging overhoop knalt. PoetPoet een zak over de kop trekt en op het vliegtuig naar Amsterdam tieftquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:01 schreef Anton91 het volgende:
Ik ook niet, maar het is best lastig, enerzijds wil je dat die man zo lang mogelijk mag lijden maar anderzijds zou het goed zijn als het ineen keer over is.
Ben nog steeds teleurgesteld dat het niet waar is. Zo'n virus dat selectief etnische Russen treft lijkt me wel een uitkomst eigenlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:51 schreef xpompompomx het volgende:
Ik las dat de laatste bovengrondse nucleaire ontploffing uit 1962 dateert.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:23 schreef Slayage het volgende:
Tweet reeks. Doe telefoontjes zijn zeker zorgwekkend
[ twitter ]
Het lijkt me duidelijk dat een kind niks te zoeken heeft in het leger, maar begin jij maar eens met rechtlullen waarom je RWA-drek tot je neemt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:18 schreef YoungDriller het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe dit weer recht geluld gaat worden.
[ twitter ]
Geen idee wat ik deze figuren ooit heb aangedaan:quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat een kind niks te zoeken heeft in het leger, maar begin jij maar eens met rechtlullen waarom je RWA-drek tot je neemt.
Netjes.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Geen idee wat ik deze figuren ooit heb aangedaan:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:21 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Het lijkt me duidelijk dat een kind niks te zoeken heeft in het leger, maar begin jij maar eens met rechtlullen waarom je RWA-drek tot je neemt.
Dat lijkt mij een best groot probleem als dat kanaal vanuit Russisch perspectief als neutraal wordt gezien.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:36 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Waarom is RWA drek? Voor een Rus vrij neutraal.
We zullen eraan herinnerd worden dusquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:09 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ik las dat de laatste bovengrondse nucleaire ontploffing uit 1962 dateert.
Mensen lijken de verwoestende kracht te zijn vergeten.
Ja man.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:18 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Erg onsympathiek dat die Russen kinderen inzetten voor hun propagandafilmpjes.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:18 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Vrij neutraal?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:36 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Waarom is RWA drek? Voor een Rus vrij neutraal.
Ach, de held Kadyrov laat zijn kinderen ook meevechten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:18 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Ja, voor de oorlogszuchtige, aan de lopende band oorlogsmisdaden plegende russen, zijn ze best neutraal.quote:
Vanuit het perspectief van een Rus. Nogal een nuanceverschil. Maar als je van mening bent dat dit niet mogelijk moet kunnen wezen omdat het een Rus betreft dan wil je kennelijk niet dat dit conflict gauw gaat stoppen. Jammer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:40 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een best groot probleem als dat kanaal vanuit Russisch perspectief als neutraal wordt gezien.
In Nederland hoef je ook maar 15 te zijn om bij defensie te komen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:47 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Erg onsympathiek dat die Russen kinderen inzetten voor hun propagandafilmpjes.
Dat staat er niet. Maar moet jij niet even ergens de Armeense genocide gaan rechtlullen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:41 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ja man.
Dat is veel erger dan die Russen in de media die kinderen in rivieren willen verdrinken en in huizen willen opsluiten en verbranden.
Veva is geen defensie, ten tweede, is er een minimale leeftijd van inzetbaarheid.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:51 schreef raptorix het volgende:
[..]
In Nederland hoef je ook maar 15 te zijn om bij defensie te komen.
De Russen kunnen de boom in met hun perspectief. Opsodemieteren uit Oekrane en dan is de oorlog morgen voorbij.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:51 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een Rus. Nogal een nuanceverschil. Maar als je van mening bent dat dit niet mogelijk moet kunnen wezen omdat het een Rus betreft dan wil je kennelijk niet dat dit conflict gauw gaat stoppen. Jammer.
De meeste Russen steunen de oorlog. Naar mijn indruk is dat zo rond 60%.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:43 schreef PluggieOD het volgende:
[..]
Wat is dit voor rare Nazi praat?
Hoe vaak ben je in Rusland geweest eigenlijk?
En het vingertje, het morele vingertje van degene die net nog Russische kinderpropaganda deelde.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:51 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Vanuit het perspectief van een Rus. Nogal een nuanceverschil. Maar als je van mening bent dat dit niet mogelijk moet kunnen wezen omdat het een Rus betreft dan wil je kennelijk niet dat dit conflict gauw gaat stoppen. Jammer.
Op de foto gaan met geweer is ook nog geen inzet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:53 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Veva is geen defensie, ten tweede, is er een minimale leeftijd van inzetbaarheid.
Je wilt dus geen oplossing. Jammer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:57 schreef J.B. het volgende:
[..]
De Russen kunnen de boom in met hun perspectief. Opsodemieteren uit Oekrane en dan is de oorlog morgen voorbij.
Die propaganda komt rechtstreeks uit de gierput van Azov. Als orakel van feiten zou je dit moeten weten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
En het vingertje, het morele vingertje van degene die net nog Russische kinderpropaganda deelde.
Waarom zou dat recht geluld moeten worden?quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:18 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
De oplossing is dat de mensen die een ander land illegaal binnenvallen zich terugtrekken. Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:01 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Je wilt dus geen oplossing. Jammer.
Hij geeft toch een oplossing?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:01 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Je wilt dus geen oplossing. Jammer.
Hier rus "kindsoldaten" voor je:quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:03 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Die propaganda komt rechtstreeks uit de gierput van Azov. Als orakel van feiten zou je dit moeten weten.
Maar je bent dus pro-kindsoldaten?
Je bent af. Dat zijn geen soldaten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hier rus "kindsoldaten" voor je:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je er nog meer?
Google heeft er 1000en in de aanbieding.
Het is denk ik toch vrij helder wat de Russen willen.quote:
Verschrikkelijk h wat Rusland Oekrane aandoet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:18 schreef YoungDriller het volgende:
[ twitter ]
Tank Boyquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
Hier rus "kindsoldaten" voor je:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wil je er nog meer?
Google heeft er 1000en in de aanbieding.
Niet waar. Maar kennelijk wil jij ook niet realistisch naar de zaken kijken en moet het doorgaan tot Oekrane door haar gezonde personeel heen is? Want zoals het nu gaat is het slechts een kwestie van tijd.quote:
Klopt, ik denk dan ook aan kernwapensquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:41 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Schattig maar eerst moet je ervoor zorgen dat Oekrane de oorlog wint en dat doe je door ze zsm sterke wapens te leveren.
Zijn "kindsoldaten"?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Je bent af. Dat zijn geen soldaten.
Rusland gaat net zo goed door totdat het door haar gezonde personeel heen is. En als beide partijen dat er voor over hebben, dan kunnen ze wat mij betreft lekker door. Als je dat niet zint (want dit zit er verder dik in) kun je dit topic gewoon negeren overigens.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:12 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Niet waar. Maar kennelijk wil jij ook niet realistisch naar de zaken kijken en moet het doorgaan tot Oekrane door haar gezonde personeel heen is? Want zoals het nu gaat is het slechts een kwestie van tijd.
Kijk, hier zijn ze aan het oefenen met een AK74 in een uit elkaar halen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Je bent af. Dat zijn geen soldaten.
Als je dit nou echt zo vreselijk zou vinden zou je wel pleitten voor Russische terugtrekking uit Oekrane.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:12 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Niet waar. Maar kennelijk wil jij ook niet realistisch naar de zaken kijken en moet het doorgaan tot Oekrane door haar gezonde personeel heen is? Want zoals het nu gaat is het slechts een kwestie van tijd.
Uhm dat zijn uitspraken van maart dit jaar. De kansen zijn behoorlijk gekeerd sinds toen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:12 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Wel waar, als de Russen naar huis gaan en stoppen met raketten schieten is de oorlog afgelopen toch?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:12 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Tijd voor wat? Tot Rusland zich terugtrekt? Eerst zal Putin moeten aftreden ben ik bangquote:Op maandag 24 oktober 2022 12:12 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Men kan toch prima plannen zonder dat meteen wereldkundig te maken. Dit lijkt meer op wakker schrikken. "Ohja sjips we hadden nog die olie sanctie die onze transportsector gaat slopen en de inflatie versterkt. Ojeej wat nu?!"quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:57 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Dat er geen enkel plan is verbaast me geenszins. Ik denk dat dit slecht is voor het draagvlak van de sancties. Er is op korte termijn geen alternatief voor die diesel en het moet er wel komen.
Dat TotalEnergies nog steeds niet draait helpt ook niet, trouwens.
Aan het Oekranse energie-grid te zien zijn er voorlopig niet veel rakketten meer nodig. 40% in een week platgelegd. Man man man..quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:16 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wel waar, als de Russen naar huis gaan en stoppen met raketten schieten is de oorlog afgelopen toch?
Opgelost
Maar ik begrijp dat jij tegen een oplossing bent? Dat je het wel leuk vind dat er raketten in flatgebouwen vliegen?
Ik begrijp hieruit dat je hoopt dat dit net zolang doorgaat tot de raketten en/of flatgebouwen op zijn?
Ik begrijp dat je het leuk vind dat er raketten bijkomen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Aan het Oekranse energie-grid te zien zijn er voorlopig niet veel rakketten meer nodig. 40% in een week platgelegd. Man man man..
Maar goed, Iran heeft genoeg rakketten over voor hun Russische bondgenoten.
Maar doe Kiev een lol en geef je kerstpakket (als je berhaupt werk hebt naast moddereten,) een andere bestemming.
Schijnt dat ze er 60 straaljagers voor hebben gehad. Niks over hebben voor, gewoon platte handel.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Aan het Oekranse energie-grid te zien zijn er voorlopig niet veel rakketten meer nodig. 40% in een week platgelegd. Man man man..
Kijk voor de grap eens naar recentelijke nachtfotos vanuit de ruimte van Oekrane
Vind je het gek met een feministisch leger dat tampons moet gebruiken van de hoogste leider.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
Mannelijke trainingsvideo:
[ twitter ]
En dan nog niet kunnen winnen van Oekrane's roze woke regenboogleger.
Ik ben ook geblokkeerd. Wat vreemd toch.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Aantal geproduceerd per jaar x aantal jaar in productie.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef slashdotter3 het volgende:
Hoe komt ie aan zulke nauwkeurige cijfers?
[ twitter ]
Het zal je deugd doen om te horen dat de reparatie ervan al goed opschiet:quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:21 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Kijk voor de grap eens naar recentelijke nachtfotos vanuit de ruimte van Oekrane
Maar doe Kiev een lol en geef je kerstpakket (als je berhaupt werk hebt naast moddereten,) een andere bestemming.
quote:'Langeafstandraketten veranderen weinig aan Oekraens offensief'
De inzet van de luchtmacht door Rusland is nog altijd relatief gering, maar neemt wel iets toe, zegt hoogleraar oorlogsstudies Frans Osinga in het NOS Radio 1 Journaal. "Ik doel dan op de Iraanse drones, maar ook op het afvuren van langeafstandraketten door bommenwerpers en gevechtsvliegtuigen. Dat zien we vanaf begin oktober plaatsvinden onder meer door de nieuwe bevelhebber. De aanvallen zijn gericht op de energie-infrastructuur van Oekrane. Dat is nieuw en raakt de maatschappij echt."
De vraag is echter of het effectief is voor Rusland, zegt Osinga. Als ze dit vanaf het begin van de oorlog hadden ingezet, had het een veel grotere strategische impact gehad op de besluitvorming in Kiev van Zelensky. Nu zie je dat veel drones en kruisraketten worden neergehaald door de luchtafweer in Oekrane. Ze zijn ook in staat om toch weer veel van de energiefaciliteiten te herstellen. Gisteren was 30 procent al weer hersteld."
In korte tijd is twee keer een Russisch gevechtsvliegtuig neergestort zonder dat het werd neergehaald. Gisteren gebeurde dat in de Russische stad Irkoetsk. Osinga zegt dat de oorzaak van de recente crashes moeilijk te bepalen is. "Bij de eerste crash zou het een motorstoring zijn geweest. Dat kan gebeuren, maar dat het na zo'n korte tijd weer gebeurt, geeft te denken. Er wordt gezegd dat de onderhoudstoestand van heel veel vliegtuigen matig is en ook de kwaliteit en de toevoer van reserveonderdelen te wensen overlaat."
Ook de westerse sancties spelen een rol, denkt Osinga. "De wapenindustrie en de luchtvaartindustrie hebben last van de sancties omdat noodzakelijke hoogwaardige technologie niet geleverd wordt. Hierdoor worden vliegtuigen 'gekannibaliseerd' voor onderdelen om andere vliegtuigen in de lucht te houden.
Op dit punt zit het Poetin ook niet meequote:Op maandag 24 oktober 2022 12:31 schreef ExTec het volgende:
"Zeer mild", maar dan niet sjerry, over rus oorlogsmisdaden, maar over de europese winter.
[ twitter ]
Ik geloof dat de schade meevalt. Het is in oekraine z'n voordeel om het veel erger voor te stellen dan het is. Daarbij trekken de europese conglomeraten a'la Siemens, Engie, etc hun magazijnen leeg om die dingen die niet te repareren zijn, te vervangen. Japan had meteen al aangegeven dat te doen, en er was ook een europees initiatief. En last but not least, het heeft allemaal 0,0 impact op het slagveld.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:30 schreef J.B. het volgende:
[..]
Het zal je deugd doen om te horen dat de reparatie ervan al goed opschiet:
[..]
Niks veranderd sinds de Sovjetunie dus. Mijn ex vertelde hoe de minderheden daar werden behandeld. Een van de vele verhalen ging over het eten: derrie in een pan met stukjes (waarschijnlijk) varkensvlees erin. De eerste dag weigerde iedereen die bagger. De tweede dag weigerden alleen de rekruten met een islamitische achtergrond vanwege het vlees. Op de derde dag vocht iedereen elkaar de tent uit om een kom met een vetoogje te bemachtigen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:11 schreef xpompompomx het volgende:
Mannelijke trainingsvideo:
[ twitter ]
En dan nog niet kunnen winnen van Oekrane's roze woke regenboogleger.
Ja... Heel zorgwekkend die telefoontjes.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:23 schreef Slayage het volgende:
Tweet reeks. Doe telefoontjes zijn zeker zorgwekkend
[ twitter ]
Jij bent de Oekranse genocide aan het rechtlulllen. Jij steunt het verdrinken en verbranden van Oekranse kinderen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:52 schreef YoungDriller het volgende:
[..]
Dat staat er niet. Maar moet jij niet even ergens de Armeense genocide gaan rechtlullen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |