Kerry?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit er in die pan ( gele inhoud) waar Martin bloem bij gooide?
Ja hij probeert dat ook te zijn, maar dat lukt hem niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
@:freaky40 : en toch was Salar likeable met hoe hij zich gedroeg, en wordt Isaac irritant... Grappig wel.
Ik snap die straattaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:48 schreef Sociologica het volgende:
Marciano: bro ik weet niet waar die barkie naartoe is gegaan maar ik heb halve gerecht
Dat maakt gelukkig niet uit, gezien een barkie 100 is en ze vele malen meer hebben uitgegeven. Hij snapt de taal dus blijkbaar zelf ook nietquote:
Salar was een puppie die door iedereen geaaid kon worden. Isaac is de pitbull waarvan gezegd wordt dat ie niet bijt, maar helemaal te vertrouwen is ie niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
@:freaky40 : en toch was Salar likeable met hoe hij zich gedroeg, en wordt Isaac irritant... Grappig wel.
Bro,misschien hij bedoeld 100¤quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dat maakt gelukkig niet uit, gezien een barkie 100 is en ze vele malen meer hebben uitgegeven. Hij snapt de taal dus blijkbaar zelf ook niet
Moi aussiquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:08 schreef Ireth het volgende:
Jammer voor dat feestje, maar ik kijk F1 vanavond..
Ze hebben eerst nog een soort spooktocht/spookverhaal/toneelstukje bedacht door Wanda, Bern en nog een paar. Aansluitend is het feestjequote:
quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:26 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Die muis komt vast van boven waar de hele voorraad met eten staat.
Ach wat een schatje! En zielig dat ie gewond is… wel bizar dat ze het over grijze muizen hebben en daar is er 1 in het echtquote:
Benieuwd wie al die vliegen dan zijnquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:29 schreef freaky40 het volgende:
Oud Utopia inwoner Cees was eerst gereïncarneerd in een sierduifje en nu in een muisje...Cees houdt vol
Passanten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Benieuwd wie al die vliegen dan zijn
COS-ersquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:31 schreef Seattle het volgende:
[..]
Benieuwd wie al die vliegen dan zijn
Ik zie het niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:38 schreef Poesjuh het volgende:
Doet JW weleens wat behalve op de bank zitten, tanden stoken of kaarten....
Zoals nu ook weer op de bank
De irritaties stapelen zich opquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:52 schreef Ebinas het volgende:
Er was geklaag dat een glaasje cola minder is dan een flesje bier.
Ja klag'n en daarna zegg'n hetquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:38 schreef Poesjuh het volgende:
Doet JW weleens wat behalve op de bank zitten, tanden stoken of kaarten....
Zoals nu ook weer op de bank
Ik zou echt helemaal gek worden van zo'n superdruk aanwezig gastje in huis.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:56 schreef Ebinas het volgende:
Vraag me af of Martin wel proeft wat hij eet.
Dit is zo snel mogelijk wegstouwen
Misschien slaapt er iemandquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:05 schreef Rhosyn het volgende:
Waarom praten Eric. GJ en Sasha zo zachtjes?
Die zijn smoor op elkaar maar willen geen stelletje zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:32 schreef engine het volgende:
Gewoon, je bent me maat.
Kim kan niet zonder Jeff.
Kim in ieder geval op Jeffquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:32 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die zijn smoor op elkaar maar willen geen stelletje zijn.
Ben ik benieuwd hoe lang ze dat volhouden.
Datzelfde heb ik met Jeff en Kim D .quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:31 schreef Rhosyn het volgende:
Esther zit weer aan JW geplakt. Ze praten over de potloden die verdwenen zijn. JW wil zich er niet druk om maken. Potloden weg jammer dan dan schrijven we niet. Of we bestellen nieuwe. Niet er over zeuren aan mijn kop.
Nou dat extra mooi maken is niet helemaal geluktquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:33 schreef Ebinas het volgende:
Ze vertelde net ook aan JW, waar ze nu niet mee zit dat ze ondergoed kwijt is. Want bewust had ze geen leuke meegenomen (tuurlijk)
En nu zie ik dat ze zich ook nog extra mooi heeft gemaakt voor hem![]()
[ afbeelding ]
Dat is alvast voor de schmink vanavond ( hoop ik)😁quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:33 schreef Frummelie het volgende:
Jemig wat is er met Esther gebeurd... die ogen...😳
Ik zag eerder ook Sasha zichzelf wit makenquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is alvast voor de schmink vanavond ( hoop ik)😁
Ik hoop met je mee...😂quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:36 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dat is alvast voor de schmink vanavond ( hoop ik)😁
Vanavond half 11 drie vuurpijlenquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Leuk voor haar vriend![]()
[ afbeelding ]
Ze werkt wel bij de Etos hoor!😉quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:35 schreef engine het volgende:
Wanda staat onderaan in de maatschappij en heeft hier ineens een grote mond.
Het zou wel grappig zijn. Vorige keer had ze ook al zo'n paniek terwijl het niet eens half 11 of een vuurpijl wasquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:39 schreef Ebinas het volgende:
[..]zal je zien, er wordt "hier" al best veel afgestoken.
Komt er een toevalstreffer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:40 schreef engine het volgende:
[..]
Het zou wel grappig zijn. Vorige keer had ze ook al zo'n paniek terwijl het niet eens half 11 of een vuurpijl was
Ik denk ook dat er wat broeit . Zoals ze naar hem kijktquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:47 schreef Setje72 het volgende:
Kim is smoor op Jeff...of het wederzijds ik heb zo mijn bedenkingen...
Ze flirt ook af en toequote:Op zondag 23 oktober 2022 15:47 schreef Setje72 het volgende:
Jeff gebruikt haar om verder te komen in het spelquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:47 schreef Setje72 het volgende:
Ze mogen elkaar wel echt, dus dat geloof ik nietquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jeff gebruikt haar om verder te komen in het spel
Time Will Tellquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar wel echt, dus dat geloof ik niet
Dat is alvast voor de schmink vanavond ( hoop ik)😁quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:33 schreef Frummelie het volgende:
Jemig wat is er met Esther gebeurd... die ogen...😳
5 euro! ( of het is een kratje van de kostuums)quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:40 schreef Ebinas het volgende:
Pssssssssssst Febo, Kratje!!!
[ afbeelding ]
In principe heeft ze natuurlijk gewoon een vriend buiten ,maar ik zie wel dat ze de laatste tijd steeds meer naar elkaar toetrekken . Mijn indruk is dat ze een deel bewust doen ,maar dat een deel ook echt isquote:
Ik dacht dat het schmink was voor het halloween feestquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:33 schreef Ebinas het volgende:
Ze vertelde net ook aan JW, waar ze nu niet mee zit dat ze ondergoed kwijt is. Want bewust had ze geen leuke meegenomen (tuurlijk)
En nu zie ik dat ze zich ook nog extra mooi heeft gemaakt voor hem![]()
[ afbeelding ]
Is het ookquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik dacht dat het schmink was voor het halloween feest
Slagerquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoorde hem vanmorgen zeggen dat hij een slager is...
quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat jeffrey ook wel smoor is op KimD...hij is alleen beter in de coole boy spelen denk ikquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze mogen elkaar wel echt, dus dat geloof ik niet
Het ligt er voor mij wel allemaal wat te dik bovenop van die tweequote:Op zondag 23 oktober 2022 15:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat jeffrey ook wel smoor is op KimD...hij is alleen beter in de coole boy spelen denk ik
Ik zie het verband niet...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]Ik hoorde hem vanmorgen zeggen dat hij een slager is...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dat elimineren nu wat vaker zal zijn , maar de keuzes van hun vertrouw ik niet meer.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:58 schreef Ebinas het volgende:
Zal leuk zijn als er straks eentje verdwijnt, omdat eliminatie tijdens Halloween
Ik heb juist het idee dat ze TE losjes doen en te vaak zeggen dat ze vriendschap hebben, elkaars maatje zijn...nog ff en Jeffrey noemt haar zijn zusjequote:Op zondag 23 oktober 2022 15:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Het ligt er voor mij wel allemaal wat te dik bovenop van die twee
Ik zie het verband niet...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee, dat laatste is wel een dingetje.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:00 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat dat elimineren nu wat vaker zal zijn , maar de keuzes van hun vertrouw ik niet meer.
Ik zie het verband niet...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja precies , maar soms doen ze ook alsof ze meer hebben , niet qua kussen maar qua aanraken ziet het er soms erg fake uitquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat ze TE losjes doen en te vaak zeggen dat ze vriendschap hebben, elkaars maatje zijn...nog ff en Jeffrey noemt haar zijn zusje
Wat doet dat mens daar, lekker opzouten naar huisquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:02 schreef Ebinas het volgende:
Heeft er echt zin in, zo lijkt
[ afbeelding ]
Hij schijnt een of andere bekend moord butcher te zijn , hij noemde de naam wel maar die ben ik kwijtquote:
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:04 schreef juul. het volgende:
[..]
Wat doet dat mens daar, lekker opzouten naar huis
Doet ze wel goed.quote:
Oh hier vind ik haar echt een droppie! Lief gezichtjequote:
Ze is veel te zuinig met dat wit.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:10 schreef puzziepie het volgende:
Dat schminken van Esther is echt te vreselijk voor woorden
Wendy is creatiefquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:11 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ze is veel te zuinig met dat wit.
Wendy doet het goed.
Van anabolen gastenquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:11 schreef juul. het volgende:
Kim D valt op bodybuilder types en tattoos, vertelde ze ooit, waarom verbaast mij dat niet
Dankjewel ✨️quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:06 schreef Li0nHeart het volgende:
@:dutchrealitytv
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jesssus ben je al oud en lelijk verkleed je je als heks.. of wat is ze eigenlijk?quote:
Wie is het?quote:
Dat dacht ik maar die wordt nu geschminkt op stream 1.quote:
Da's Janet toch?quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dat dacht ik maar die wordt nu geschminkt op stream 1.
Ohquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:36 schreef engine het volgende:
Oh wacht mijn stream loopt een half uur achter
Hmm ik weet het nietquote:
Hoe ken dat nouquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:36 schreef engine het volgende:
Oh wacht mijn stream loopt een half uur achter
Even naar de supermarkt geweest en niet ververst na thuiskomst....gaat automagischquote:
Ima heeft ook een lap tekst, zag ik gisterenquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:41 schreef Ebinas het volgende:
Mexx doet het niet uit het hoofd, althans nu iig nog niet
-edit- ze doet het wel uit het hoofd.
De tekst hoort bij het verhaal
Da's wel weer leuk, dat ze er echt moeite voor doenquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:43 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Ima heeft ook een lap tekst, zag ik gisteren
Als je dat echt denkt dan ben je van de pot gerukt en snap je niets van menselijk gedragquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jeff gebruikt haar om verder te komen in het spel
Sneeuwwitje.quote:
Boring dus .. ze had er ook een creepy sneeuwwitje van kunnen makenquote:
Zij is helemaal in haar element bij dit soort cosplaydingetjesquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:40 schreef Ebinas het volgende:
Sasha heeft een aardige lap tekst te onthouden
Het is wel helemaal in de lijn van Maddy : fantasieloosquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maddy denkt dat ze naar de Efteling gaan
Bij ieder ander zou ik je meteen gelijk gegeven hebben maar er bestaan uitzonderingen op die regel hèquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik denk ook dat er wat broeit . Zoals ze naar hem kijkt
Mijn gyazo doet ook raar vandaagquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:03 schreef Ebinas het volgende:
even serieus, ik vind het haar jonger eruit doen zien![]()
-edit- gif kapot, esther die haar haar kamt, zie post van Aggie
Eens, die gekke toef bovenop haar hoofd moet er afquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:03 schreef puzziepie het volgende:
Esther ziet er nu knapper uit![]()
[ afbeelding ]
Maar ze zijn toch goed nu?quote:
Hij gaat vandaag erg vaak verkeerd en krijg ik een foutmeldingquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:05 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar ze zijn toch goed nu?
Deed bij mij ook eerst vreemd.
Nee het ligt niet aan jouquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vandaar. had het net ook al.
Dacht dat het door mijn nieuwe instellingen kwam
Lekker joh met je borsthaar boven het etenquote:
Zonder muziek Mario ....quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:09 schreef mario390 het volgende:
kregen ze wel Rock and Metal vanavond?
Staat daar weer niks te doen en te commanderenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:08 schreef Ebinas het volgende:
Wat is Marciano ook een geweldige eikel.
Niet mee te werken, stuk chagrijn
gewoon een playlist met van alles . Niet perse Rock en metal.Halloween is het feest niet de bandquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:09 schreef mario390 het volgende:
kregen ze wel Rock and Metal vanavond?
Nee. Om 4 uur werd nog besproken hoe laat ze moesten beginnen en eten.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:10 schreef greysbones het volgende:
Zijn die mannen nu al echt 3 uur in de krieken bezig ??
quote:
Ik dacht dat ze op vrouwen vielquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
In principe heeft ze natuurlijk gewoon een vriend buiten ,maar ik zie wel dat ze de laatste tijd steeds meer naar elkaar toetrekken . Mijn indruk is dat ze een deel bewust doen ,maar dat een deel ook echt is
Maddy hoopt ook op versnapering.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Er komt een muziekinstallatie tot half 11
Ze waren om 1 uur ook al bezig met kip tandoriquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee. Om 4 uur werd nog besproken hoe laat ze moesten beginnen en eten.
Ze besloten half 5 te beginnen volgens mij
1x raden, MJ met Thriller...quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:11 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Er komt een muziekinstallatie tot half 11
Maar hij heeft wel gelijk dat hij tegen Marciano zegt niet met zijn handen aan de rijst te zitten, wat hij deed.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lekker joh met je borsthaar boven het eten
Ze heeft een vriend nu maar heeft in het verleden een relatie met een meisje gehadquote:
Oh echt. Dan was het va half 5 afmaken danquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze waren om 1 uur ook al bezig met kip tandori
Dat hoop ik ookquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maddy hoopt ook op versnapering.
Ik hoop op nog meer alcohol
Moet hij alleen zelf ook een shirt aantrekkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk dat hij tegen Marciano zegt niet met zijn handen aan de rijst te zitten, wat hij deed.
[ afbeelding ]
Paar pretsigaretten en wat pilletjes zou ook leuk zijnquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maddy hoopt ook op versnapering.
Ik hoop op nog meer alcohol
Nee is ook voor boksgalaquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
![]()
Maar ze hebben best wat. Vier kratten bier en 8 flessen wijn. Al weet ik niet of het de bedoeling is dat het vanavond allemaal op gaat.
Geweldig ideequote:Op zondag 23 oktober 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is ook voor boksgala
Ze wilden consumptiebonnen doen ofzo
The naked chefquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Moet hij alleen zelf ook een shirt aantrekken
Komt het beter over
Marciano is een Aromat fanquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef engine het volgende:
Marciano gaat de saus verdelen. Doet hij toch nog iets.
Zou mooie beelden opleverenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
![]()
Maar ze hebben best wat. Vier kratten bier en 8 flessen wijn. Al weet ik niet of het de bedoeling is dat het vanavond allemaal op gaat.
Kun je er ook gewoon een pot zout opgooienquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Marciano is een Aromat fan![]()
Hij doet alles met aromat
Nee de helft is voor boksgalaquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:13 schreef engine het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook![]()
![]()
Die heeft niets nodig. Die komt gewoon als zichzelf: serie moordenaar...quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is in het echt enger dan met kostuum![]()
3 streepjes.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is ook voor boksgala
Ze wilden consumptiebonnen doen ofzo
Als Wendy en Babette eenmaal los zijn..quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee de helft is voor boksgala![]()
Maar mss bezwijken ze en breken ze de voorraad aan
de band heet helloween uit duitsland , maar op halloweenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
gewoon een playlist met van alles . Niet perse Rock en metal.Halloween is het feest niet de band
De deel liep te tetteren geen alcohol te willenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar dat hij alles met aromat op smaak maaktquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je er ook gewoon een pot zout opgooien
Duimen maarquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Als Wendy en Babette eenmaal los zijn..
Lees nou eens goed!!quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
de band heet helloween uit duitsland , maar op halloween
moet wel rock iron maiden, metallica, rammstein,
quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
De deel liep te tetteren geen alcohol te willen
Ben benieuwd vanavond
Dronken boksen it is!quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Man3quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
3 streepjes.
Maddy heeft al een lijstje met de namen.
Kwam al gezeik dat een glas cola minder is dan een flesje bier
ik dacht het is free williquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is in het echt enger dan met kostuum![]()
Mario: Onthoud nu eens een keer 1 ding: dit is Nederland en wij doen het op onze manier.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
de band heet helloween uit duitsland , maar op halloween
moet wel rock iron maiden, metallica, rammstein,
Voor iemand met een eigen restaurant zekerquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar dat hij alles met aromat op smaak maakt
ja ja je spelt op halloween humtata en okt.festmuziekquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mario: Onthoud nu eens een keer 1 ding: dit is Nederland en wij doen het op onze manier.
Ik vind het ook totaal niet op tandori lijkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Overigens lijkt deze 'Tandoori' meer op gele curry dan op Tandoori...
Dat zou toch iets roder van kleur moeten zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het ook totaal niet op tandori lijken
Je moet en zal gelijk hebben..... en het laatste woordquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja je spelt op halloween humtata en okt.festmuziek
Zuchtquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja je spelt op halloween humtata en okt.festmuziek
Zal toch wel meevallen, het zijn er 32 daar, dus 2 kratjes bier en 6 flessen wijn zijn er zo doorheen, al drinkt niet iedereen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
De deel liep te tetteren geen alcohol te willen
Ben benieuwd vanavond
je moet me niet uitscheldenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zucht
In Nederland doen wij op de Nederlandse manier.
Dan maar een ban maar sjesus, hij blijft aan de gang.
IK heb niet gescholden en NU kappen.quote:
Wat is dit nu weer ... slaat nergens opquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:21 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zucht
In Nederland doen wij op de Nederlandse manier.
Dan maar een ban maar sjesus, hij blijft aan de gang.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Nadir en JW hebben beiden de handen op hun staf(je) ?quote:
Ik dacht dat ze zeiden dat hekip tandoori was misschien is het kipkerrie ( met ananas)🤪quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Altijd weer erg confronterendquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[JAA COS #1]" van 01-09-2022 t/m 23-10-2022
nr / aantal posts / gebruikerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klik hier voor meer stats
Ik wil het niet wetenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:26 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nadir en JW hebben beiden de handen op hun staf(je) ?
quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:26 schreef engine het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "[JAA COS #1]" van 01-09-2022 t/m 23-10-2022
nr / aantal posts / gebruiker
01 11649 greysbones
02 09083 FreshFruit
03 07570 puzziepie
04 04958 ChocoFan
05 03987 mario390
06 03841 D.
07 03755 Deisyy
08 03733 engine
09 03475 Moeraskat
10 03344 Ebinas
11 03228 claire3500
12 03084 chufi
13 02947 Sestra666
14 02904 Li0nHeart
15 02799 freaky40
16 02551 ChildoftheStars
17 02525 Mrsloveable
18 02468 Aardbeienmoes
19 02260 spapaars
20 02114 Flow3r
21 02100 5thencounter
22 01643 Soury
23 01628 mangalie
24 01625 Ireth
25 01421 Kakadylo
26 01370 HappyCharly
27 01349 mootie
28 01208 Dotteke
29 01185 Hendrik83
30 01041 Charmian
31 01019 Seattle
32 01014 Flory
33 00985 itsme46
34 00963 Fritsie1960
35 00855 Verida
36 00784 MacDeMarco
37 00717 Rhosyn
38 00658 Whuzz
39 00645 Aggie46
40 00620 Adat231
41 00592 Vlinder1974
42 00567 just me
43 00564 Dutchrealitytv
44 00552 Charlotte-007
45 00528 Hunter
46 00518 maily
47 00449 Poesjuh
48 00434 KoningWouter
49 00403 juul.
50 00395 DGK_Tegengasnog op 5SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Ik dacht dat ze zeiden dat hekip tandoori was misschien is het kipkerrie ( met ananas)🤪quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Bah zeep smaakquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:23 schreef engine het volgende:
Martin gooit overal nog even wat koriander over
quote:
gadver....quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:23 schreef engine het volgende:
Martin gooit overal nog even wat koriander over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |