Kerry?quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:48 schreef pingu66 het volgende:
Wat zit er in die pan ( gele inhoud) waar Martin bloem bij gooide?
Ja hij probeert dat ook te zijn, maar dat lukt hem niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
@:freaky40 : en toch was Salar likeable met hoe hij zich gedroeg, en wordt Isaac irritant... Grappig wel.
Ik snap die straattaal niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:48 schreef Sociologica het volgende:
Marciano: bro ik weet niet waar die barkie naartoe is gegaan maar ik heb halve gerecht
Dat maakt gelukkig niet uit, gezien een barkie 100 is en ze vele malen meer hebben uitgegeven. Hij snapt de taal dus blijkbaar zelf ook nietquote:
Salar was een puppie die door iedereen geaaid kon worden. Isaac is de pitbull waarvan gezegd wordt dat ie niet bijt, maar helemaal te vertrouwen is ie niet.quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
@:freaky40 : en toch was Salar likeable met hoe hij zich gedroeg, en wordt Isaac irritant... Grappig wel.
Bro,misschien hij bedoeld 100¤quote:Op zondag 23 oktober 2022 13:54 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Dat maakt gelukkig niet uit, gezien een barkie 100 is en ze vele malen meer hebben uitgegeven. Hij snapt de taal dus blijkbaar zelf ook niet
Moi aussiquote:Op zondag 23 oktober 2022 14:08 schreef Ireth het volgende:
Jammer voor dat feestje, maar ik kijk F1 vanavond..
Ze hebben eerst nog een soort spooktocht/spookverhaal/toneelstukje bedacht door Wanda, Bern en nog een paar. Aansluitend is het feestjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |