3 streepjes.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee is ook voor boksgala
Ze wilden consumptiebonnen doen ofzo
Als Wendy en Babette eenmaal los zijn..quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nee de helft is voor boksgala![]()
Maar mss bezwijken ze en breken ze de voorraad aan
de band heet helloween uit duitsland , maar op halloweenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
gewoon een playlist met van alles . Niet perse Rock en metal.Halloween is het feest niet de band
De deel liep te tetteren geen alcohol te willenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar dat hij alles met aromat op smaak maaktquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kun je er ook gewoon een pot zout opgooien
Duimen maarquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef engine het volgende:
[..]
Als Wendy en Babette eenmaal los zijn..
Lees nou eens goed!!quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
de band heet helloween uit duitsland , maar op halloween
moet wel rock iron maiden, metallica, rammstein,
quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
De deel liep te tetteren geen alcohol te willen
Ben benieuwd vanavond
Dronken boksen it is!quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Man3quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
3 streepjes.
Maddy heeft al een lijstje met de namen.
Kwam al gezeik dat een glas cola minder is dan een flesje bier
ik dacht het is free williquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Erik is in het echt enger dan met kostuum![]()
Mario: Onthoud nu eens een keer 1 ding: dit is Nederland en wij doen het op onze manier.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef mario390 het volgende:
[..]
de band heet helloween uit duitsland , maar op halloween
moet wel rock iron maiden, metallica, rammstein,
Voor iemand met een eigen restaurant zekerquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind dat zo raar dat hij alles met aromat op smaak maakt
ja ja je spelt op halloween humtata en okt.festmuziekquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:17 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Mario: Onthoud nu eens een keer 1 ding: dit is Nederland en wij doen het op onze manier.
Ik vind het ook totaal niet op tandori lijkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:18 schreef freaky40 het volgende:
Overigens lijkt deze 'Tandoori' meer op gele curry dan op Tandoori...
Dat zou toch iets roder van kleur moeten zijn.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik vind het ook totaal niet op tandori lijken
Je moet en zal gelijk hebben..... en het laatste woordquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ja je spelt op halloween humtata en okt.festmuziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |