SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door ExTec op 22-10-2022 19:01:46 ]<signature here>.
De relevantie ontgaat me even. Dat ze (Petraeus, de Kruif en dus ook Rob) meer informatie krijgen dan ene ExTec cum suis hier op Fok! lijkt me evident.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:26 schreef ExTec het volgende:
Misschien staat die wel op de mailinglist, waar die elke dag top secret spul in z'n mailbox krijgt, net als rob, weet jij veel.
Eerst mogen ze niet weg, nu moeten ze.quote:
Het is een colonne hummvee's lijkt mequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:47 schreef ExTec het volgende:
Geen idee wat het is, maar het ziet er militair uit.
[ twitter ]
Zouden het Hummers zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:47 schreef ExTec het volgende:
Geen idee wat het is, maar het ziet er militair uit.
Maar het stukje waar die uitspraken over doet, daar heeft die toevallig natuurlijk geen informatie over. En derhalve is het maar een mening.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:03 schreef AchJa het volgende:
[..]
De relevantie ontgaat me even. Dat ze (Petraeus, de Kruif en dus ook Rob) meer informatie krijgen dan ene ExTec cum suis hier op Fok! lijkt me evident.
Laten we eens beginnen met een bron ipv een Tweet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:06 schreef ExTec het volgende:
Maar het stukje waar die uitspraken over doet, daar heeft die toevallig natuurlijk geen informatie over. En derhalve is het maar een mening.
Duidelijk
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:05 schreef sp3c het volgende:
[..]
Het is een colonne hummvee's lijkt me
Zou zomaar kunnen. Ik zie geen rupsbanden, dus het zijn in ieder geval geen tanks!quote:
Is dit grappigquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:08 schreef ExTec het volgende:
[..]
[..]
Zou zomaar kunnen. Ik zie geen rupsbanden, dus het zijn in ieder geval geen tanks!
Dat zegt nog niks over het feit of iets een tank is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:08 schreef ExTec het volgende:
Zou zomaar kunnen. Ik zie geen rupsbanden, dus het zijn in ieder geval geen tanks!
Meer berichten dat er een aftocht op gang aan het komen is:quote:
Ze blazen die dam toch op?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:17 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Meer berichten dat er een aftocht op gang aan het komen is: [ twitter ]
[ twitter ]
Hierinquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:07 schreef AchJa het volgende:
[..]
Laten we eens beginnen met een bron ipv een Tweet.
heb ik de meeste bronnen waar de tweet van Snyder naar verwees gegeven.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:47 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
In het door Snyder aangehaalde artikel staan diverse links, naar verschillende bronnen:
Source: Volodymyr Tymoshko, the head of the Main Department of the National Police in Kharkiv Oblast, during a briefing on Thursday, cited by the Interfax-Ukraine news outlet https://interfax.com.ua/news/general/867011.html
On 16 September, Ihor Klymenko, Head of the National Police of Ukraine, reported that a total of ten torture chambers had been discovered in the liberated territory of Kharkiv Oblast. https://www.pravda.com.ua/eng/news/2022/09/16/7367736/
The Russian army tortured people in the cellar of the so-called "people's militia" in the town of Kozacha Lopan when it was under siege.
Source: Kharkiv Oblast Prosecutor's Office https://www.facebook.com/(...)g9zn1A6uwLxBSdeKJqSl
On 23 September, it was revealed that law enforcement officers had found 18 places in Kharkiv Oblast where the occupiers tortured Ukrainian citizens, and they had established the identities of over 1,000 Russian military personnel who committed crimes in the occupied territories. Source: Serhii Panteleiev, first deputy chief of the Main Investigative Department of the National Police, in a briefing at the Military Media Center on 23 September
En nogmaals: Timothy Snyder is in mijn ogen geen slechte bron om zomaar te delen. Hij zal zijn reputatie niet lichtvaardig op het spel zetten.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:07 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Tim Snyder is wel een autoriteit ja.
Maar toch haalt hij alleen een artikel aan met als enige bron "volgens sommige getuigen en slachtoffers"
Het kan best zo zijn maar de schijn is op deze manier zo tegen.
Een slechte bron om zomaar te delen vind ik.
Ook handig, 'een martekamer' ipv de door Snyder genoemde 22, een andere.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 11:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Kijk hier wat meer gedegen onderzoek naar een vermeende martelkamer.
De gouden tanden (wat rvs bleek) waren gestolen van een lokale tandarts.
Martelingen komen wel degelijk voor. Basterds.
https://www.stopfake.org/(...)rea-torture-chamber/
Oorlog in Irak heeft toch wel bewezen dat Humvee's geen tanks zijn?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:15 schreef AchJa het volgende:
[..]
Dat zegt nog niks over het feit of iets een tank is.
Nou die bronnen zag ik ook in het artikel en dat waren allemaal Oekraense insiders die er alle behoefte aan hebben de Russen te ontmenselijken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:37 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hierin
[..]
heb ik de meeste bronnen waar de tweet van Snyder naar verwees gegeven.
De hele discussie begon hiermee [ twitter ] en niet met die doos met gebitsresten van edelmetaal, die is er bij gesleept, waarna min of meer werd geconstateerd dat de door Timothy Snyder genoemde 22 martelkamers ook wel fake (zouden kunnen) zijn.
[..]
Wie op het artikel in de tweet klikt, vindt daarin links naar verschillende bronnen, waana je weer op andere links naar nog meer bronnen kan doorklikken.
Dat had ik gedaan voor ik postte, en ik ga ervan uit dat gebruikers die hier lezen en posten dat ook kunnen doen zonder direct een weken oude doos met gouden tanden erbij te halen. Ik twijfel er niet aan Snyder een te vertrouwen bron is, in zijn tweets, zijn lezingen op youtube en zijn artikelen
Dat anderen daar wel allerlei vraagtekens bij zetten is hun goed recht.
Maar kunnen we er nu aub over ophouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |