Dan klopt het toch.quote:
Owquote:
Wat heb je aan een spel als je zoveel mensen hebt die niet meedoen omdat ze bij de organisatie zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
De ½ loods zit al in The Game?
[ afbeelding ]
Jammer dan chufquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kunnen we alles rechtlullen... Wachten op eliminatie
Oh ja prima hoorquote:
Ik maak me er niet druk om ... Eric scoort een 3punter achterwaarts vanaf het grasquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan chuf
Je kan een heel topic vol lullen over een TT
schakel net in met volgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef greysbones het volgende:
Whuutttt
Erik gooit die bal even achterwaarts erin
Ja eej luister die man eej masterlijke skills stiekem 🤣🤣🤣🙏🙏quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef greysbones het volgende:
Whuutttt
Erik gooit die bal even achterwaarts erin
Gewoon in 1 xquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om ... Eric scoort een 3punter achterwaarts vanaf het gras
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
schakel net in met volgen.
Zegt hij daarom "nieuwe uitdaging zoeken?
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:31 schreef Poesjuh het volgende:
Briljant
Verander aub de TT in: Erik scoort achterwaartse driepunter 💜💜
Zo lief.quote:
Wij zijn er toch bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zo lief.
Hij juicht voor zichzelf.![]()
En niemand die het ziet.
Oh sorry, vond dit nou eindelijk echt noemenswaardig! Ipv iets wat over 6 topics pas klopt. Het was maar een ideetje om de avond lezers te blijven boeien hier 😊quote:
Dan had je zelf moeten openen ipv nu continu zeuren over een TTquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh sorry, vond dit nou eindelijk echt noemenswaardig! Ipv iets wat over 6 topics pas klopt. Het was maar een ideetje om de avond lezers te blijven boeien hier 😊
Deze info was toen nog niet bekend. En ik zeur verder niet eig zelfs nooittt over n TT hoor ook nu niet trouwens dus adem in adem uit tis maar een forum 😅quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan had je zelf moeten openen ipv nu continu zeuren over een TT
ze stemmen niemand weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
En zo'n hechte ploeg "belangeloze" Spelontwikkelaars durf je toch niet meer weg te stemmen in de toekomst..
Voor wie ze het doen wordt vanzelf wel duidelijk..
Ze verziekt alles waar ze bij staat.. de SpelClub had alles aardig onder controle tot WandaZwamneus erbij kwamquote:
Rupie ook?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Tot zover, in de SpelCub
Kenzie
Bern
Sasje
Aliesje
Imadiediedie
Wanda
Temptation Kim
Rupert
Die Show is voor morgen geplandquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond geven een paar een theater voorstelling ofzo?
Oh hopelijk morgen middag dan ben ik er toch nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Show is voor morgen gepland
Nah ja zeg.. daar bijna de ½ Loods dagenlang mee aan het jengelen, en jij komt niet..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hopelijk morgen middag dan ben ik er toch niet
ik vind hem net mr beanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is ook gewoon een lieve man en degenen die hem uitlachen maken zichzelf in feite belachelijk
Moeten ze maar op een andere dag plannenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja zeg.. daar bijna de ½ Loods dagenlang mee aan het jengelen, en jij komt niet..
Gelukkig moet ik ook van alles doen, behalve LuguberShowtje kijken van Bern&Coquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten ze maar op een andere dag plannen
Misschien dat het later wel terug kijk, mits het opgenomen wordquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik ook van alles doen, behalve LuguberShowtje kijken van Bern&Co
Zo .. waarom heeft de FEBO zolang gewacht Jasper hoorde al om 1630 of zo dat ze er waren .. Hoop maar niet dat de diepvries ontdooit is ... en dat sommige bewoners dan ziek worden om dat de FEBO de boel heeft laten ontdooienquote:
alles checken zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo .. waarom heeft de FEBO zolang gewacht Jasper hoorde al om 1630 of zo dat ze er waren .. Hoop maar niet dat de diepvries ontdooit is ... en dat sommige bewoners dan ziek worden om dat de FEBO de boel heeft laten ontdooien
Ik neem wel veel op, maar uploaden werkt nooit lang meer tegenwoordig ivm beschermde content enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien dat het later wel terug kijk, mits het opgenomen word
Nah vast niet ... zijn tig van die moordspellen in omloop.... Zelf ook ooit een keer met een bedrijfsuitje aan moeten gelovenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:07 schreef Sestra666 het volgende:
verzinnen ze dit nu zelf allemaal, met die moorden?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen speelt WackyWanda Regisseuse en verziekt continue alles wat al eerder bedacht is door de échte SpelClub
Credits naar Sjeffiequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zie dat er weer lekker veel bier naar binnen wordt gesleept. Het is wachten tot ze gaan ploppen. Wanneer is dat feestje?
Een ieder ander zou hysterisch worden als hij zo weet te scoren ({k tenminste wel), maar Erik steekt zijn vuisten in de lucht en klaarquote:
Precies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is ook gewoon een lieve man en degenen die hem uitlachen maken zichzelf daarmee in feite lachwekkend
Goed zo. Weg met die graaiersquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Jumbo dependance ?
Rupert wilde graaien.. magnie van Maddie![]()
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:20 schreef B00STER het volgende:
Ik was vandaag nog in de Jumbo in Lelystad die dit bezorgd heeft bedenk ik me nu haha. Totaal onbelangrijk, maar dan ben ik het toch even kwijt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is ook gewoon een lieve man en degenen die hem uitlachen maken zichzelf daarmee in feite lachwekkend
Jumbo is al weg, denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:29 schreef pingu66 het volgende:
Geef die kratjes nou terug dadelijk kom je weer geld tekort. ( statiegeld)
En wat een gestress weer.
Doet ze ook. Sterker nog dat moet ze ook van achter. Ze 'mag' er 1 houden voor de statiegeldflessen, zei zequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:29 schreef pingu66 het volgende:
Geef die kratjes nou terug dadelijk kom je weer geld tekort. ( statiegeld)
En wat een gestress weer.
uche uchequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Niemand begrijpt me zoals jij Deis
Ow ik dacht dat je ze meteen mee terug wilde laten nemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee de bij de volgende bestelling nu wil ze er spullen in bewaren en de kratten houden.
Het was te proberen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:34 schreef Poesjuh het volgende:
Och ruppert wil nog iets.
Maddy zwgt nee die heb je uit je winkelmandje gegooid weet je nog?
Ruppert zegt oh ja gniffel gniffel.....
Ruben zo enorm gewond dat hij Djedi niet meer bij kan benen?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi zonder Ruben is een andere Djedi
quote:
Ja he zit een leuke meid in verstopt zeg!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:37 schreef Kakadylo het volgende:
Djedi zonder Ruben is een andere Djedi
Een schizofreen is nooit alleenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:40 schreef Kakadylo het volgende:
'Joh Gert-Jan' zegt GJ vaak als ie het over zichzelf heeft tegen een ander
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
kan de FEBO of Berend even een koelkast boven zetten
dan kan Maddy alles op kantoor leggen
Echt he, maar het is helaas wel nodig.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:41 schreef greysbones het volgende:
kan de FEBO of Berend even een koelkast boven zetten
dan kan Maddy alles op kantoor leggen
Moet Wanda nu toch schakelen voor afbakbrood met eiersalade voor het avond menu .... ?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:38 schreef Poesjuh het volgende:
Febo zoomt ff in op de merken van Jumbo siroop en wasmiddel etc.
Jeff blijft pushen dat maddy kratten blijft houden. Ze heeft al 3x gezegd dat het niet mag, en dat ze het niet willen maar dat ze wel weer zal mailen.
Ze mist 7 zakken vastkokende aardappels en 5 pakken pandag rijst
gewoon los latenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt he, maar het is helaas wel nodig.
Niet alleen voor wat betreft Jumbo, maar daar kan je ze ook niet vertrouwen
Geen idee, ik negeer wanda streams dus zit in kantoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Moet Wanda nu toch schakelen voor afbakbrood met eiersalade voor het avond menu .... ?
Ikzelf praat ook vaak over mezelf tegen mezelf met mezelf en bericht vervolgens weer aan mezelf aldus ene mezelfquote:
Same hereeeee, note to self 😊quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ikzelf praat ook vaak over mezelf tegen mezelf met mezelf en bericht vervolgens weer aan mezelf aldus ene mezelf
dat had ik al doorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:43 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Ikzelf praat ook vaak over mezelf tegen mezelf met mezelf en bericht vervolgens weer aan mezelf aldus ene mezelf
zouden die mensen nu niet moe worden van zichzelf?quote:
ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Geen idee, ik negeer wanda streams dus zit in kantoor
GJ heeft voor mij ook enorm afgedaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
GJ krijgt nooit iets van JW , gelukkig is hij zoooow geweldig en gul hij deelt alles
Vul ik lekker allemaal zelf inquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik hoorde het hem niet zeggen
Eensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
GJ heeft voor mij ook enorm afgedaan
maar hij deelt wel heel veel
daar is de COS niet voorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:47 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Vul ik lekker allemaal zelf in
Denk dat ik nog juist zit ook
Morgenavond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is voor een feestje waarvan niemand weet wanneer het is.
Ohhh GJ weer aant klagen over hoe egoïst JW is met zn chocolade?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:46 schreef puzziepie het volgende:
GJ krijgt nooit iets van JW , gelukkig is hij zoooow geweldig en gul hij deelt alles
Jeff heeft haar taken overgenomenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Bemoeit Wanda zich niet meer met de boodschappen uitpakken?
Feestje is morgen pas, de TT is gewoon raar maar dat mag je niet zeggenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:48 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ja dat is voor een feestje waarvan niemand weet wanneer het is.
Dat scheelt veel irritatie voor de streamersquote:
ik zou er dan ook niet elke keer over door gaanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:51 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Feestje is morgen pas, de TT is gewoon raar maar dat mag je niet zeggen
Nu ben je weer bij 😅
Wanda is nu Regisseuse van Het LuguberSpel.. ze kan niet overal zijn gelukkigquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:50 schreef Deisyy het volgende:
Bemoeit Wanda zich niet meer met de boodschappen uitpakken?
ik las ze kan niet overal gelukkig zijnquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:52 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wanda is nu Regisseuse van Het LuguberSpel.. ze kan niet overal zijn gelukkig
Ja jammer hequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat scheelt veel irritatie voor de streamers
En alle maaltijden, toiletpapier en koffie etccc. En ze krijgen nog zakgeld en er is ook nog een buffer. Goooo Maddy 👌quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:53 schreef engine het volgende:
Krijgt iedereen een flesje siroop, tandpasta en shampoo?geniaal idee weer.
ze zitten godvergeten in een spelshowquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:53 schreef Kakadylo het volgende:
Het geven en nemen hoort spontaan te zijn waarbij je de mens erachter leert kennen ipv de vaak zakelijke transactie
en schampooquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
32 setjes tandpasta siroop
![]()
[ afbeelding ]
Nee 16 geloof ik. Het gaat in duo's.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
Wooehoeequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En alle maaltijden, toiletpapier en koffie etccc. En ze krijgen nog zakgeld en er is ook nog een buffer. Goooo Maddy 👌
Hahahha ironisch contrast wel jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:54 schreef 5thencounter het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
ze krijgen geen zakgeldquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En alle maaltijden, toiletpapier en koffie etccc. En ze krijgen nog zakgeld en er is ook nog een buffer. Goooo Maddy 👌
Oh excuuusquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:55 schreef engine het volgende:
[..]
Nee 16 geloof ik. Het gaat in duo's.
Ik ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik las ze kan niet overal gelukkig zijn![]()
Kim en Jeff, boontjes, kikkererwten, rijst en tonijn volgens mijquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eunice?
Ik zie kikkererwten.
Ze kreeg sperziebonen van kim d vandaag
KimD zelf volgens mij,komt nog wat rijst bij.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:55 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Eunice?
Ik zie kikkererwten.
Ze kreeg sperziebonen van kim d vandaag
soms heb ik best een rare kronkelquote:
Dat was 1.5 uur geleden al op zag ik toen, en was zonder kikkererwtenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kim en Jeff, boontjes, kikkererwten, rijst en tonijn volgens mij
Zegt toch wel weer watquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:58 schreef Was-beer het volgende:
Zonder Wanda verloopt het allemaal een stuk minder chaotisch
Delen met wie je wil. Maatjes of genodigden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zitten godvergeten in een spelshow
waarbij het doel is je medespeller wegspellen
maar we moeten wel lief samen delen
het scheelt in ieder geval een hoop geschreeuwquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:58 schreef Was-beer het volgende:
Hoop dat ze dat daar ook inzien!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:58 schreef Was-beer het volgende:
Iets relaxter ook.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
het scheelt in ieder geval een hoop geschreeuw
uiteindelijk moet je die ook wegspelenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:58 schreef Kakadylo het volgende:
[..]
Delen met wie je wil. Maatjes of genodigden.
Mag ik je en je hebt niets dan eet je maar mee
Dit zag ik net klaarmaken(hoofdzakelijk door Jeff) en Kim pakte de borden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat was 1.5 uur geleden al op zag ik toen, en was zonder kikkererwten
Ohhh dan loopt je stream achter dat kanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit zag ik net klaarmaken(hoofdzakelijk door Jeff) en Kim pakte de borden.
Ja en dat Maddy weer wat zelfvertrouwen terug krijgt zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:59 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hoop dat ze dat daar ook inzien!
ik zie de borden nog op het aanrecht staatquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:00 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dit zag ik net klaarmaken(hoofdzakelijk door Jeff) en Kim pakte de borden.
Beter dat dan met een andere boodschapquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:01 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff is al zeker 1 uur met de boodschappen bezig
Dat kan maar vandaar mijn vraag juist voor wie het was want ik zie nu 30 lege bordej bij rupert in de keuken. Miss loopt mijn stream niet goed geen ideeequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
ik zie de borden nog op het aanrecht staat
Ik zag het ja de dames begonnen weer met ruzie maken tegen maddyquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:04 schreef greysbones het volgende:
Kenzi en Wanda beus![]()
![]()
Maddy heeft ze niet de spullen in de koelkast laten zetten![]()
Ah hebben ze misschien voor zich zelf eten gemaakt? En moet de rest nog eten boerenkool dus..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:04 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat kan maar vandaar mijn vraag juist voor wie het was want ik zie nu 30 lege bordej bij rupert in de keuken. Miss loopt mijn stream niet goed geen ideee
Zag alleen 1.5 u geleden al kim en jeff eten koken. 40 gram rijst, sperziebonen, pesto en tonijn. Jeff verfeelde het uit de pan op 2 borden. Bern riep kim voor dat spel en kim zei ik ga nu eerst eten. Jeff zei, je gaat wel ff rustig eten toch niet weer zo gehaast. All I know.
Groetjes van mij (wil geen ruzie hier) xx
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:04 schreef Chanel5 het volgende:
Wat een Kak streams zeg, die nieuwe dan.
Moet ik ook nog op gaan letten of de tijd wel goed loopt.
Ik dacht eigenlijk dat het voor de lunch was al ff terug.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ah hebben ze misschien voor zich zelf eten gemaakt? En moet de rest nog eten boerenkool dus..
heeft hij ook met Isaac besprokenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Jeff twijfelde tussen Wanda en Jerrold
Een beetje slappe hap om dat achteraf te zeggen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Wat waren dat mooie streams geweestquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Dan is mss de ondergang voor Wanda in werking gezet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
heeft hij ook met Isaac besproken
Isaac stelde wanda voor
ehh nou neequote:
Als ze de kans krijgtquote:
Hmmm weet niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een beetje slappe hap om dat achteraf te zeggen.
ik gok van welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan is mss de ondergang voor Wanda in werking gezet.
Vraag is of er genoeg zijn
En willen er nu blijkbaar weer terug in..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ehh nou nee
Wanda is er al uitgestapt en Kenzi ook
Kim K is belangrijker om te dumpenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dan is mss de ondergang voor Wanda in werking gezet.
Vraag is of er genoeg zijn
Hoe krijgen ze het voor elkaar om iets zo gebruiksonvriendelijk te maken zegquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:05 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
klagen bij Videoland
en er staat hier een topic van @:Lionheart met tips
huh nee tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
En willen er nu blijkbaar weer terug in..
Ohhquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:10 schreef engine het volgende:
[..]
Als ze de kans krijgt
"Ik trek die meid echt niet meer"
hmmm daar zeg je wat idd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Kim K is belangrijker om te dumpen
Of een kedingmerk.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:10 schreef Kakadylo het volgende:
(Coni)Mexx is vernoemd naar een kroepoekpak
Ik denk dat hij dit nu opeens zegt omdat hij merkt dat de meerderheid tegen wanda is.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:08 schreef Ebinas het volgende:
Nouja dat is wat ik net hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
huh nee toch
ze voelden zich aan de kant gezet
en het werd niet netjes afgesloten zo
Neeeeequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:12 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dit mu opeens zegt omdat hij merkt dat de meerderheid tegen wanda is.
Hij twijfelde vanaf dag 1 hardop tussen jerrols en mirthe. Never noemde hij wanda, tot nu...
Ohjee maddy stookt ff bij jeff dat wanda zei dat jeff zich nu bij haar binnen slijmt
kan hoorquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Nouja dat is wat ik net hoormeer kan ik er ook niet van maken.
Min 25 kilo wow positieduizelingen of zo. Maandag ff bloed prikken als t nog niet beter is, zei berend zelfquote:
dat weet ik jaquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:14 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Min 25 kilo wow positieduizelingen of zo. Maandag ff bloed prikken als t nog niet beter is, zei berend zelf
Isaac zei wanda en jeff zei oh nee dit is makkelijk Jerrold!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neeeee
Isaac en Jeff hebben dat al besproken nadat hij de eliminatie opdracht had gewonnen
Oh sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat weet ik ja![]()
maar vandaag dus nog niet opgeknapt
ze hebben het er daar voor ook al over gehadquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:16 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Isaac zei wanda en jeff zei oh nee dit is makkelijk Jerrold!
als ze slim is doet ze dat nuquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:16 schreef Was-beer het volgende:
Maddy gaat Wanda en Kenzy dinsdag bedanken voor hun bijdrage aan de eetgroep
Nooit uit jeffs mond echt niet sorryquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze hebben het er daar voor ook al over gehad
Wanda is altijd een optie geweest
Maar dat is ze nietquote:
echt welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:17 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nooit uit jeffs mond echt niet sorry
Dat ziet jeff goed. Imadi is ruppert zijn schild zei iemand hier en dat is spot on correct. Slimmmmmmmw ruppie, stupiddd Imadiquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:17 schreef Ebinas het volgende:
Jeff: Rupert heeft de macht, die heeft Ima naar voren geduwd
Imading doet dat zelf. Die kwam zelf met het idee manager te worden. Rupert maakt daar dankbaar gebruik van.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat ziet jeff goed. Imadi is ruppert zijn schild zei iemand hier en dat is spot on correct. Slimmmmmmmw ruppie, stupiddd Imadi
Dat was Maddy min of meer ook voor Wanda, das nu kapot en Maddy bijna ookquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:19 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat ziet jeff goed. Imadi is ruppert zijn schild zei iemand hier en dat is spot on correct. Slimmmmmmmw ruppie, stupiddd Imadi
Als ze daar de kans voor krijgt en ze niet terugkrabbelen want dat keukengedoe geeft ze ook machtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:16 schreef Was-beer het volgende:
Maddy gaat Wanda en Kenzy dinsdag bedanken voor hun bijdrage aan de eetgroep
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:21 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Als ze daar de kans voor krijgt en ze niet terugkrabbelen want dat keukengedoe geeft ze ook macht
Helemaal niet maar het gaat erom tegen wie je wat zegtquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:08 schreef Ebinas het volgende:
dat is het vet van de spekjesquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:27 schreef Poesjuh het volgende:
Er is geen jus geleverd en wat doet sadha
Die giet al het vleesnat uit de grote pan weg 🤣🤣
Alweerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:21 schreef puzziepie het volgende:
Isaac wil in December manager worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |