Dan klopt het toch.quote:
Owquote:
Wat heb je aan een spel als je zoveel mensen hebt die niet meedoen omdat ze bij de organisatie zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
De ½ loods zit al in The Game?
[ afbeelding ]
Jammer dan chufquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kunnen we alles rechtlullen... Wachten op eliminatie
Oh ja prima hoorquote:
Ik maak me er niet druk om ... Eric scoort een 3punter achterwaarts vanaf het grasquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan chuf
Je kan een heel topic vol lullen over een TT
schakel net in met volgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef greysbones het volgende:
Whuutttt
Erik gooit die bal even achterwaarts erin
Ja eej luister die man eej masterlijke skills stiekem 🤣🤣🤣🙏🙏quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef greysbones het volgende:
Whuutttt
Erik gooit die bal even achterwaarts erin
Gewoon in 1 xquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om ... Eric scoort een 3punter achterwaarts vanaf het gras
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
schakel net in met volgen.
Zegt hij daarom "nieuwe uitdaging zoeken?
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:31 schreef Poesjuh het volgende:
Briljant
Verander aub de TT in: Erik scoort achterwaartse driepunter 💜💜
Zo lief.quote:
Wij zijn er toch bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zo lief.
Hij juicht voor zichzelf.![]()
En niemand die het ziet.
Oh sorry, vond dit nou eindelijk echt noemenswaardig! Ipv iets wat over 6 topics pas klopt. Het was maar een ideetje om de avond lezers te blijven boeien hier 😊quote:
Dan had je zelf moeten openen ipv nu continu zeuren over een TTquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh sorry, vond dit nou eindelijk echt noemenswaardig! Ipv iets wat over 6 topics pas klopt. Het was maar een ideetje om de avond lezers te blijven boeien hier 😊
Deze info was toen nog niet bekend. En ik zeur verder niet eig zelfs nooittt over n TT hoor ook nu niet trouwens dus adem in adem uit tis maar een forum 😅quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan had je zelf moeten openen ipv nu continu zeuren over een TT
ze stemmen niemand weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
En zo'n hechte ploeg "belangeloze" Spelontwikkelaars durf je toch niet meer weg te stemmen in de toekomst..
Voor wie ze het doen wordt vanzelf wel duidelijk..
Ze verziekt alles waar ze bij staat.. de SpelClub had alles aardig onder controle tot WandaZwamneus erbij kwamquote:
Rupie ook?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Tot zover, in de SpelCub
Kenzie
Bern
Sasje
Aliesje
Imadiediedie
Wanda
Temptation Kim
Rupert
Die Show is voor morgen geplandquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond geven een paar een theater voorstelling ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |