Dan klopt het toch.quote:
Owquote:
Wat heb je aan een spel als je zoveel mensen hebt die niet meedoen omdat ze bij de organisatie zittenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
De ½ loods zit al in The Game?
[ afbeelding ]
Jammer dan chufquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo kunnen we alles rechtlullen... Wachten op eliminatie
Oh ja prima hoorquote:
Ik maak me er niet druk om ... Eric scoort een 3punter achterwaarts vanaf het grasquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jammer dan chuf
Je kan een heel topic vol lullen over een TT
schakel net in met volgen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef greysbones het volgende:
Whuutttt
Erik gooit die bal even achterwaarts erin
Ja eej luister die man eej masterlijke skills stiekem 🤣🤣🤣🙏🙏quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:28 schreef greysbones het volgende:
Whuutttt
Erik gooit die bal even achterwaarts erin
Gewoon in 1 xquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik maak me er niet druk om ... Eric scoort een 3punter achterwaarts vanaf het gras
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
schakel net in met volgen.
Zegt hij daarom "nieuwe uitdaging zoeken?
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:31 schreef Poesjuh het volgende:
Briljant
Verander aub de TT in: Erik scoort achterwaartse driepunter 💜💜
Zo lief.quote:
Wij zijn er toch bijquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:32 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Zo lief.
Hij juicht voor zichzelf.![]()
En niemand die het ziet.
Oh sorry, vond dit nou eindelijk echt noemenswaardig! Ipv iets wat over 6 topics pas klopt. Het was maar een ideetje om de avond lezers te blijven boeien hier 😊quote:
Dan had je zelf moeten openen ipv nu continu zeuren over een TTquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:34 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Oh sorry, vond dit nou eindelijk echt noemenswaardig! Ipv iets wat over 6 topics pas klopt. Het was maar een ideetje om de avond lezers te blijven boeien hier 😊
Deze info was toen nog niet bekend. En ik zeur verder niet eig zelfs nooittt over n TT hoor ook nu niet trouwens dus adem in adem uit tis maar een forum 😅quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dan had je zelf moeten openen ipv nu continu zeuren over een TT
ze stemmen niemand weg.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:41 schreef 5thencounter het volgende:
En zo'n hechte ploeg "belangeloze" Spelontwikkelaars durf je toch niet meer weg te stemmen in de toekomst..
Voor wie ze het doen wordt vanzelf wel duidelijk..
Ze verziekt alles waar ze bij staat.. de SpelClub had alles aardig onder controle tot WandaZwamneus erbij kwamquote:
Rupie ook?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:51 schreef 5thencounter het volgende:
Tot zover, in de SpelCub
Kenzie
Bern
Sasje
Aliesje
Imadiediedie
Wanda
Temptation Kim
Rupert
Die Show is voor morgen geplandquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 17:59 schreef Mrsloveable het volgende:
Vanavond geven een paar een theater voorstelling ofzo?
Oh hopelijk morgen middag dan ben ik er toch nietquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die Show is voor morgen gepland
Nah ja zeg.. daar bijna de ½ Loods dagenlang mee aan het jengelen, en jij komt niet..quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:01 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Oh hopelijk morgen middag dan ben ik er toch niet
ik vind hem net mr beanquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is ook gewoon een lieve man en degenen die hem uitlachen maken zichzelf in feite belachelijk
Moeten ze maar op een andere dag plannenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nah ja zeg.. daar bijna de ½ Loods dagenlang mee aan het jengelen, en jij komt niet..
Gelukkig moet ik ook van alles doen, behalve LuguberShowtje kijken van Bern&Coquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Moeten ze maar op een andere dag plannen
Misschien dat het later wel terug kijk, mits het opgenomen wordquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gelukkig moet ik ook van alles doen, behalve LuguberShowtje kijken van Bern&Co
Zo .. waarom heeft de FEBO zolang gewacht Jasper hoorde al om 1630 of zo dat ze er waren .. Hoop maar niet dat de diepvries ontdooit is ... en dat sommige bewoners dan ziek worden om dat de FEBO de boel heeft laten ontdooienquote:
alles checken zekerquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo .. waarom heeft de FEBO zolang gewacht Jasper hoorde al om 1630 of zo dat ze er waren .. Hoop maar niet dat de diepvries ontdooit is ... en dat sommige bewoners dan ziek worden om dat de FEBO de boel heeft laten ontdooien
Ik neem wel veel op, maar uploaden werkt nooit lang meer tegenwoordig ivm beschermde content enzoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:05 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien dat het later wel terug kijk, mits het opgenomen word
Nah vast niet ... zijn tig van die moordspellen in omloop.... Zelf ook ooit een keer met een bedrijfsuitje aan moeten gelovenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:07 schreef Sestra666 het volgende:
verzinnen ze dit nu zelf allemaal, met die moorden?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:12 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen speelt WackyWanda Regisseuse en verziekt continue alles wat al eerder bedacht is door de échte SpelClub
Credits naar Sjeffiequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:15 schreef KoningWouter het volgende:
Ik zie dat er weer lekker veel bier naar binnen wordt gesleept. Het is wachten tot ze gaan ploppen. Wanneer is dat feestje?
Een ieder ander zou hysterisch worden als hij zo weet te scoren ({k tenminste wel), maar Erik steekt zijn vuisten in de lucht en klaarquote:
Precies.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is ook gewoon een lieve man en degenen die hem uitlachen maken zichzelf daarmee in feite lachwekkend
Goed zo. Weg met die graaiersquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:25 schreef 5thencounter het volgende:
Jumbo dependance ?
Rupert wilde graaien.. magnie van Maddie![]()
[ afbeelding ]
Komt wel dichtbij zoquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:20 schreef B00STER het volgende:
Ik was vandaag nog in de Jumbo in Lelystad die dit bezorgd heeft bedenk ik me nu haha. Totaal onbelangrijk, maar dan ben ik het toch even kwijt.
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:02 schreef Kakadylo het volgende:
Erik is ook gewoon een lieve man en degenen die hem uitlachen maken zichzelf daarmee in feite lachwekkend
Jumbo is al weg, denk ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:29 schreef pingu66 het volgende:
Geef die kratjes nou terug dadelijk kom je weer geld tekort. ( statiegeld)
En wat een gestress weer.
Doet ze ook. Sterker nog dat moet ze ook van achter. Ze 'mag' er 1 houden voor de statiegeldflessen, zei zequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:29 schreef pingu66 het volgende:
Geef die kratjes nou terug dadelijk kom je weer geld tekort. ( statiegeld)
En wat een gestress weer.
uche uchequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:31 schreef B00STER het volgende:
[..]
Niemand begrijpt me zoals jij Deis
Ow ik dacht dat je ze meteen mee terug wilde laten nemenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 18:32 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Nee de bij de volgende bestelling nu wil ze er spullen in bewaren en de kratten houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |