Eens wel en neem mij meequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar hou ik wel van, maar dan moet er wel iemand mee gaan..
Waar wil je naartoe? Michelin quality?quote:
Kan maar opzich geen verdere eisen. Ieder restaurant van Nederland een keer proberen ofzo?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Waar wil je naartoe? Michelin quality?
Dat zijn er best veel geloof ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:48 schreef Tegan het volgende:
[..]
Kan maar opzich geen verdere eisen. Ieder restaurant van Nederland een keer proberen ofzo?
Klinkt als een top ideequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zijn er best veel geloof ik.
Maar we kunnen kijken hoe ver we komen
Maar af een toe een uitstapje naar een ander land moet ook kunnen toch?quote:
Uiteraard, verandering van spijs doet etenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar af een toe een uitstapje naar een ander land moet ook kunnen toch?
Is dit een pleidooi voor vreemdgaan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Maar af een toe een uitstapje naar een ander land moet ook kunnen toch?
Mal buurmeisje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Het is toch fucking zonde om van Wagyu beef een hamburger te maken?
Wat een leven he.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:27 schreef Senn88 het volgende:
Echt blij dat ik na 2 uur slapen klaar wakker ben. Echt TOP.
Nooit meer. Als ze 16 is hoop je dat ze veilig en op tijd thuis komt. Vanaf dat ze uit huis gaat hoop je dat ze verstandige keuzes maakt en een stabiele volwassene word.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wat een leven he.
Ben benieuwd wanneer langer dan dat me weer eens gegund is.
En daarna dubbeldippen in zijn mondquote:Op zondag 23 oktober 2022 16:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Even thermometer in d'n aars stoppen.
That is nasty!quote:
Vuige meid ben je.quote:
Smetvrees to the max daarom geen seks en een oorthermometer. Maar kan prima vieze dingen verzinnen hoor.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vuige meid ben je.
Had ik niet verwacht bij iemand die zoveel schoonmaakt.
Ik ben vooral viesdik.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:49 schreef Lokasenna het volgende:
Zoveel schoonmaken heeft toch ook alleen maar nut als je vies bent?
Wat is er vreemd aan a2m?quote:
Wij allemaal toch?quote:
Life is a bitchquote:
Human centipedequote:
Ik vind Air wel het type dat graag op de plek van Kyle zit.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 07:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vind Air wel het type dat graag op de plek van Kyle zit.
Geven én nemenquote:Op maandag 24 oktober 2022 07:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind Air wel het type dat graag op de plek van Kyle zit.
Niks vies aan rimmen hoor, mits op voorhand de noodzakelijke hygiënische handelingen zijn uitgevoerd. Ik laat de foto van een anale douche achterwege vanwege de mensen die op werk zitten.quote:
Dit waardeer ikquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks vies aan rimmen hoor, mits op voorhand de noodzakelijke hygiënische handelingen zijn uitgevoerd. Ik laat de foto van een anale douche achterwege vanwege de mensen die op werk zitten.
Het concept van een anale douche moet jou juist toch aanspreken gezien je smetvrees?quote:
Bah, Airwin. Bah.quote:Op maandag 24 oktober 2022 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks vies aan rimmen hoor, mits op voorhand de noodzakelijke hygiënische handelingen zijn uitgevoerd. Ik laat de foto van een anale douche achterwege vanwege de mensen die op werk zitten.
Hoe moet ik dit lezen in relatie tot de DM die je zojuist stuurde?quote:
Ik doelde meer op het niet plaatsen van de foto vanwege mensen die aan het werk zijnquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het concept van een anale douche moet jou juist toch aanspreken gezien je smetvrees?
ook goedemorgenquote:Op maandag 24 oktober 2022 08:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niks vies aan rimmen hoor, mits op voorhand de noodzakelijke hygiënische handelingen zijn uitgevoerd.
Memorabel moment dit.quote:
Ja ik denk t welquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ang3l zie ik je woensdagavond weer?
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit lezen in relatie tot de DM die je zojuist stuurde?![]()
Afgelopen zaterdag hadden we ome Joost van Bellenquote:Op maandag 24 oktober 2022 09:20 schreef Citizen.Erased het volgende:
@:Ang3l zie ik je woensdagavond weer?
Zaterdag heb ik overgeslagen. Hoorde dat subbar erg tegenviel en Mozem/Kader een stuk drukker was. Dat laatste is niet helemaal mijn publiek.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag hadden we ome Joost van Bellen
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:55 schreef rival het volgende:
Stond er zelf ook van te kijken. Een grens? Ik?
Je word soft!quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:55 schreef rival het volgende:
[..]
Stond er zelf ook van te kijken. Een grens? Ik?
Ik heb nog geen DM in elk geval.quote:Op maandag 24 oktober 2022 10:26 schreef rival het volgende:
@:CL als ie nu de lengte gaat posten dan pies ik in mn broek
En het is nog lang geen vrijdagmiddagquote:Op maandag 24 oktober 2022 10:46 schreef Tegan het volgende:
Het is al lang geen vrijdagmiddag meer he!
Letterlijk niet, figuurlijk wel.quote:
Zou gewoon deze week overslaan. Wordt niets meer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend verslapen. Goed begin van de week
Dieet FTW!quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:57 schreef AirwiN het volgende:
Donuts en pepernoten om van te snaaien. Goed begin van de week.
Mijn dieet werkt zo goed dat ik af en toe moet snaaien anders val ik teveel af.quote:
Goed advies welquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou gewoon deze week overslaan. Wordt niets meer.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je op of achter de bar?
Wij zaten in t parktheater tot 02:00, maar sommigen zijn idd doorgegaan bij Kader. Ik vind Mozem ook niet zo helemaal mijn ding.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik overgeslagen. Hoorde dat subbar erg tegenviel en Mozem/Kader een stuk drukker was. Dat laatste is niet helemaal mijn publiek.
Ik hoop dat je kruidnoten bedoeldquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:57 schreef AirwiN het volgende:
Donuts en pepernoten om van te snaaien. Goed begin van de week.
Nope, volgende keer weer.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:43 schreef rival het volgende:
Stroopwafel kruidnoten en Karamel zeezout kruidnoten als het ff kan
Ik snap dit niet. Als ik stroopwafels wil, eet ik stroopwafels. Als ik brownies wil, eet ik brownies. Als ik kruidnoten wil,eet ik kruidnoten. Dan hoef ik geen brownie, stroopwafel of wat-dan-ook-smaak.quote:
Dit voelt als een persoonlijke aanvalquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dit niet. Als ik stroopwafels wil, eet ik stroopwafels. Als ik brownies wil, eet ik brownies. Als ik kruidnoten wil,eet ik kruidnoten. Dan hoef ik geen brownie, stroopwafel of wat-dan-ook-smaak.
Eerst al met thee en al die rare smaken. Toen met bier. (op alle bier met kersensmaak) En nu kruidnoten. Is dan niks meer heilig?
En chocolade er om heenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit voelt als een persoonlijke aanval
Kruidnoten met kruidnotensmaak blijven wel de beste
2010 beldequote:Op maandag 24 oktober 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dit niet. Als ik stroopwafels wil, eet ik stroopwafels. Als ik brownies wil, eet ik brownies. Als ik kruidnoten wil,eet ik kruidnoten. Dan hoef ik geen brownie, stroopwafel of wat-dan-ook-smaak.
Nergens voor nodig. Als dat de bedoeling was geweest had ik wel een 'mensen die...' sneer opgenomen. En jou in de disclaimer opgenomen want jou ga ik niet aanvallen natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:56 schreef gcjoel het volgende:
Dit voelt als een persoonlijke aanval
Kruidnoten met kruidnotensmaak blijven wel de beste
Sommige mensen kunnen gewoon niet tegen veranderingquote:
dan is het goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Als dat de bedoeling was geweest had ik wel een 'mensen die...' sneer opgenomen. En jou in de disclaimer opgenomen want jou ga ik niet aanvallen natuurlijk.
Zit er ook stroop in?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:02 schreef rival het volgende:
Maar Air, haal de stroopwafel kruidnoten en dan hebben we het er nog eens over
Met vreemden praten. Nog zo'n fenomeen waar ik geen behoefte aan heb.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:02 schreef rival het volgende:
Maar Air, haal de stroopwafel kruidnoten en dan hebben we het er nog eens over
Heb ze gezien bij Deka en Jumbo en Deka is een AH ding volgens mij dus daar dan ook lijkt mij.quote:
Die hele horde sletjes die je zondagochtend wegstuurt waren ook ooit vreemdenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met vreemden praten. Nog zo'n fenomeen waar ik geen behoefte aan heb.
Die komen niet langs om te praten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:09 schreef rival het volgende:
Die hele horde sletjes die je zondagochtend wegstuurt waren ook ooit vreemden
Gewoon twee mooie dingen combineren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Eerst al met thee en al die rare smaken. Toen met bier. (op alle bier met kersensmaak) En nu kruidnoten. Is dan niks meer heilig?
Wil je een trio samen met Miss en mij? Combineer ik twee mooie dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon twee mooie dingen combineren.
Noem je ons nu een browniekruidnoot?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je een trio samen met Miss en mij? Combineer ik twee mooie dingen.
Deka is geen AH ding.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ze gezien bij Deka en Jumbo en Deka is een AH ding volgens mij dus daar dan ook lijkt mij.
Nee, ik noem jullie mooie dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Noem je ons nu een browniekruidnoot?
Echte connaisseurs hieroquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Noemt iedereen hier nou kruidnoten, kruidnoten? Ik hou van jullie allemaal
.
Nee, wat Air zegtquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Noemt iedereen hier nou kruidnoten, kruidnoten? Ik hou van jullie allemaal
.
Dat was wel duidelijker geweestquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ook bij de AH te koop zie ik net
Tis ook gewoon van Bolletje.
Browniekruidnoten. Die wil je.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:02 schreef Debsterr het volgende:
Nu heb ik wel zin in chocolade kruidnoten trouwens.
quote:
Ik eet echt alleen nog de bakkerskruidnootjes. De 'gewone' kruidnoten vind ik niks meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:05 schreef gianni61 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd.
Ik ben niet heel groot fan van kruidnoten, maar op stroopwafels kan ik dagen overleven
Die zijn lekker idd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik eet echt alleen nog de bakkerskruidnootjes. De 'gewone' kruidnoten vind ik niks meer
Daar zou ik wel ff voor heen en weer lopen. Al is het maar om de kutsmoes 'nu ben ik x trappen op en af gelopen dus dan maakt het qua calorieën niet uit' te gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:14 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gelukkig welBastogne
in huis. Maar die liggen beneden en ik zit boven.
Ik bedoel maar. Als je bastognes wil eten, dan pak je een bastogne. Geen kruidnoten. Andere vorm, andere textuur. Dat kun je niet los van elkaar zien in de eetbeleving.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Doet me denken aan de bastogne kruidnoten, teleurstelling x100
Smaakt niet naar kruidnoot en niet naar bastogne
Evenzo voor snobistische reacties. Die wil ik enkel van Barb. Niet van wannabe snobs.quote:
Die met Milka daarentegen...quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Doet me denken aan de bastogne kruidnoten, teleurstelling x100
Smaakt niet naar kruidnoot en niet naar bastogne
Ik had porco preto en kaasjes met vijgen, druifjes en nootjes voor lunchquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evenzo voor snobistische reacties. Die wil ik enkel van Barb. Niet van wannabe snobs.
Tevens: snob.
Okay vooruit omdat je zo aandringt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zou ik wel ff voor heen en weer lopen. Al is het maar om de kutsmoes 'nu ben ik x trappen op en af gelopen dus dan maakt het qua calorieën niet uit' te gebruiken.
Geniet ervan.quote:
Dat inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond ik ook niet boeiend, dan liever een goed kruidnoot met chocolade.
Gewoon alles.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond ik ook niet boeiend, dan liever een goed kruidnoot met chocolade.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik had porco preto en kaasjes met vijgen, druifjes en nootjes voor lunch
#verkleinwoordjes
Met een 20 jaar oude Tawney portquote:
quote:
Stuur je mij een filmpje van je kerstboom met Twinkly verlichting zodra 'ie staat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
nu ik toch in feestdagen stemming ben: adventskalenders aan het bestellen
Chocola? Bier? Seksspeeltjes?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
duurt nog even, maar is goed!quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur je mij een filmpje van je kerstboom met Twinkly verlichting zodra 'ie staat?
En dan de eerste dag leegvretenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind zo'n Bierkalender wel leuk, maar ik wil niet doordeweeks elke dag drinkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso altijd minimaal 1 met chocolade
Noooo dat is niet leuk! Daarom moet je er veel kopenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de eerste dag leegvreten
Het lijkt me niet de bedoeling dat je elke dag zo'n hele kalender opeet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Noooo dat is niet leuk! Daarom moet je er veel kopen
Elke dag een hele kalender leeg eten?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:45 schreef gcjoel het volgende:
Noooo dat is niet leuk! Daarom moet je er veel kopen
Als het kan en je doet er niemand kwaad mee... Fuck de bedoeling.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt me niet de bedoeling dat je elke dag zo'n hele kalender opeet.
Onze bierkalender komt geloof ik ergens in novemberquote:
Ik vond het wel leuk voor een keertje, om het uitpakken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n Bierkalender wel leuk, maar ik wil niet doordeweeks elke dag drinken
Hier is de krasloten adventkalendaar elk jaar de traditiequote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja dat is ook altijd leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Hier is de krasloten dventkalendaar elk jaar de traditie
Laat me raden? Bier met kersensmaak.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen zat er wel een deceptie van een bier tussen toen.
Mja, bijna. Een of ander sinaasappelige Bianca van Omnipollo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden? Bier met kersensmaak.
Scheelt dat KM en ik mijlenver uit elkaar zitten qua biervoorkeur. Ik hou van zwaar, zoet, stouts. Hij houdt van fruitig, zuur, sours en gose enzo. Dus er zal vast altijd 1 van ons blij van wordenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, bijna. Een of ander sinaasappelige Bianca van Omnipollo.
ZULKS EEN DECEPTIE.
Je hebt een goede smaak, vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Debsterr het volgende:
Scheelt dat KM en ik mijlenver uit elkaar zitten qua biervoorkeur. Ik hou van zwaar, zoet, stouts. Hij houdt van fruitig, zuur, sours en gose enzo. Dus er zal vast altijd 1 van ons blij van worden.
Ik vond 'm vooraf zo leuk, want naam.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Scheelt dat KM en ik mijlenver uit elkaar zitten qua biervoorkeur. Ik hou van zwaar, zoet, stouts. Hij houdt van fruitig, zuur, sours en gose enzo. Dus er zal vast altijd 1 van ons blij van worden.
Ander fruit, zelfde effect: smerig bier.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, bijna. Een of ander sinaasappelige Bianca van Omnipollo.
ZULKS EEN DECEPTIE.
La Chouffe en alles wat erop lijktquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jullie gaan trouwen met elkaar.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vond 'm vooraf zo leuk, want naam.
Maar op zich lusten kerel en ik best veel soorten, alleen krieken enzo dus niet.
Match made in heaven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jullie gaan trouwen met elkaar.
Wanneer is de precieze trouwdatum trouwens? Of post je dit vanaf je huwelijksreis?quote:
Volgende week.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is de precieze trouwdatum trouwens? Of post je dit vanaf je huwelijksreis?
Heb je daar ook een bierkalender voor?quote:
Zullen we gaan wedding crashen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bierkalender voor?Ik zie de trouwfoto's wel verschijnen.
Hoeveel leuke vrijgezelle vrouwen lopen er rond @IJsdraakje?quote:
hier nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef Medusa666 het volgende:
Oeee zijn er weer aardappelkroketjes?
Geen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel leuke vrijgezelle vrouwen lopen er rond @:IJsdraakje?
hoe oud is ze?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen.
Of je moet achter m'n schoonmoeder aan willen gaan.
Ksssshttt... Jij hebt Tegan al.quote:
Pensioenleeftijd.quote:
Ik heb helemaal niksquote:
Ah, dus ze heeft tijd genoeg voor het huishoudenquote:
Dan doe je iets niet goed.quote:
Je moet er wel voor naar het noordwesten hequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, dus ze heeft tijd genoeg voor het huishouden
Om elkaar heen draaien =/= elkaar hebbenquote:
Misschien is Tegan wel een oude vent die zich voordoet als vrouwquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om elkaar heen draaien =/= elkaar hebben
Misschien ben jij wel een vrouw die zich voordoet als een oude ventquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien is Tegan wel een oude vent die zich voordoet als vrouw
Dat blijkt. Ik dacht dat het voorspel was om vervolgens het hele weekend met elkaar te knallen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om elkaar heen draaien =/= elkaar hebben
Het zou zomaar kunnen..quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een vrouw die zich voordoet als een oude vent
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien is Tegan wel een oude vent die zich voordoet als vrouw
valt Air op oude mannen?quote:
quote:
Met een paar goede pics van je tetten is dat gevoel dat ik je tweede keus ben nu vast snel weer wegquote:
Pics van manboobs ga je ook voor ja?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een paar goede pics van je tetten is dat gevoel dat ik je tweede keus ben nu vast snel weer weg
Met borsthaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pics van manboobs ga je ook voor ja?
Dit klinkt als kliekjesquote:
Zullen we pizza delen?quote:
Dit soort fatalistische posts zijn wel een turn off als je het over flirten hebt.quote:
Dan maar flirten via Fokquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
Bah, WhatsApp doet het niet. Hoe kom ik nou de dag door als ik tijdens saaie overleggen niet ff kan flirten via de app?
Gelukkig heb je je Fok DM nog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
Bah, WhatsApp doet het niet. Hoe kom ik nou de dag door als ik tijdens saaie overleggen niet ff kan flirten via de app?
Hey, kom je hier vaker?quote:
Idealiter gebruik ik die alleen om nummers te hosselen. Archaïsche, gebruikersonvriendelijke interface.quote:
Doe maar even flirten met iemand andersquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doe maar even flirten met iemand anders
Ow. ik dacht al dat ik geen vrienden hadquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
Heb je die nog nodig dan nu je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:02 schreef TaMieke het volgende:
Ow. ik dacht al dat ik geen vrienden had![]()
Ja. ben heel needyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die nog nodig dan nu je een relatie hebt?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe maar even flirten met iemand anders
Zeg...quote:
Mijn beeld nu van TheGirlNextDoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand die duidelijk is in z'n grenzen is alleen maar mooi toch.
Dit zegt me niks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn beeld nu van TheGirlNextDoor.
[ afbeelding ]
Whahahha ‘en omdat ik toevallig een sterke vrouw ben denken ze As die pikt dat wel’quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey, wat doe je met mijn foto?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik.
Is het omdat ik geen tv kijk?
Wat is "tv" ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Het middelpunt van de kamer bedoel je.quote:
Neuh, da's gewoon een beeldscherm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het middelpunt van de kamer bedoel je.
De tv is dan ook het grootste beeldscherm dat ik in huis hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, da's gewoon een beeldscherm.
Ik geloof dat m'n beeldscherm boven net zo groot is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De tv is dan ook het grootste beeldscherm dat ik in huis heb
Wat gebeurt hier?quote:
Volgens mij herken ik haar met deze tip.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen console. Wel een TVquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:18 schreef Faxie het volgende:
Een TV is slechts handig voor de console.
Niet Dostoyevsky lezen ipv video games spelenquote:
Snobstoyevskyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet Dostoyevsky lezen ipv video games spelen
Transformersquote:
TR gemaakt.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Walgelijk he? Dat dit nog kan anno 2022
Niemand die mijn geflirt waardeert; niets te zoeken hier danquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 07:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit soort fatalistische posts zijn wel een turn off als je het over flirten hebt.
Ik kan het waarderen. Ik gaf zelfs een tip hoe ik het nog meer zou waarderen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Niemand die mijn geflirt waardeert; niets te zoeken hier dan.
Ik las dat als een zeer onnodige sneer. We weten allebei dat 'tweede keus' absoluut niet overeenstemt met de werkelijke situatie.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 17:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kan het waarderen. Ik gaf zelfs een tip hoe ik het nog meer zou waarderen.
Zo was het uiteraard niet bedoeld. Jammer dat het wel zo over kwam.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik las dat als een zeer onnodige sneer. We weten allebei dat 'tweede keus' absoluut niet overeenstemt met de werkelijke situatie.
quote:
Denken dat ik die laat slingerenquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 18:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Op een Lego blokje gestapt toen je uit bed kwam? Lijkt me aannemelijk in jouw geval
Goed punt welquote:
hmm, niks gezienquote:
Niet op trappenquote:
Die lijkt op die kisten van Dragon Questquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 20:08 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zag laatst een contest. Mensen moesten van Lego iets ontwerpen mbt Dungeons and Dragons omdat dit 50 jaar bestaat.
Ik zag deze al:
[ afbeelding ]
Dan maar slapend zeesterrenquote:
Je wijst Faxie niet meer af.quote:
Is dit progressie?quote:
Het is maar net vanuit wiens perspectief je ernaar kijkt.quote:
Ik ben zo benieuwd nu.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 21:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het is maar net vanuit wiens perspectief je ernaar kijkt.
Aan zeesterren? Of te moe zijn?quote:
Vanuit het perspectief van Faxie is de verschuiving van 'je bent een vies, oud, creepy mannetje en ik wil je nooit ontmoeten' naar 'ik ben te moe om (met jou) te zeesterren' enorm positief. Toch?quote:
Als ze gaan schuimbekken hebben ze hun pilletje niet genomenquote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Zo,vaccinatie nr 4 zit in de arm. Was alleen even vergeten dat je dan een kwartier moet wachten
Over een dikke week nog ff de griepprik zodat de wappies helemaal beginnen te schuimbekken
Waarom een vierde vaccinatie?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 12:43 schreef DrMarten het volgende:
Zo,vaccinatie nr 4 zit in de arm. Was alleen even vergeten dat je dan een kwartier moet wachten
Over een dikke week nog ff de griepprik zodat de wappies helemaal beginnen te schuimbekken
Dan heb je een kwartet.quote:
Is gratis, echte NL styloquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom een vierde vaccinatie?
Iets met chronisch ziek en geen zin in corona enzoquote:Op woensdag 26 oktober 2022 13:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waarom een vierde vaccinatie?
Dus je gaat het behandelen als een griep-shot?quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met chronisch ziek en geen zin in corona enzo
Ik behandel het als een booster tegen coronaquote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dus je gaat het behandelen als een griep-shot?
Ik las 'borsten tegen corona' en ik ben meteen enthousiast.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef DrMarten het volgende:
Ik behandel het als een booster tegen corona
Hoe durf je.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 14:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik behandel het als een booster tegen corona
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |