Zou gewoon deze week overslaan. Wordt niets meer.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:22 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend verslapen. Goed begin van de week
Dieet FTW!quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:57 schreef AirwiN het volgende:
Donuts en pepernoten om van te snaaien. Goed begin van de week.
Mijn dieet werkt zo goed dat ik af en toe moet snaaien anders val ik teveel af.quote:
Goed advies welquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:29 schreef Q. het volgende:
[..]
Zou gewoon deze week overslaan. Wordt niets meer.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Sta je op of achter de bar?
Wij zaten in t parktheater tot 02:00, maar sommigen zijn idd doorgegaan bij Kader. Ik vind Mozem ook niet zo helemaal mijn ding.quote:Op maandag 24 oktober 2022 09:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik overgeslagen. Hoorde dat subbar erg tegenviel en Mozem/Kader een stuk drukker was. Dat laatste is niet helemaal mijn publiek.
Ik hoop dat je kruidnoten bedoeldquote:Op maandag 24 oktober 2022 11:57 schreef AirwiN het volgende:
Donuts en pepernoten om van te snaaien. Goed begin van de week.
Nope, volgende keer weer.quote:
quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:43 schreef rival het volgende:
Stroopwafel kruidnoten en Karamel zeezout kruidnoten als het ff kan
Ik snap dit niet. Als ik stroopwafels wil, eet ik stroopwafels. Als ik brownies wil, eet ik brownies. Als ik kruidnoten wil,eet ik kruidnoten. Dan hoef ik geen brownie, stroopwafel of wat-dan-ook-smaak.quote:
Dit voelt als een persoonlijke aanvalquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dit niet. Als ik stroopwafels wil, eet ik stroopwafels. Als ik brownies wil, eet ik brownies. Als ik kruidnoten wil,eet ik kruidnoten. Dan hoef ik geen brownie, stroopwafel of wat-dan-ook-smaak.
Eerst al met thee en al die rare smaken. Toen met bier. (op alle bier met kersensmaak) En nu kruidnoten. Is dan niks meer heilig?
En chocolade er om heenquote:Op maandag 24 oktober 2022 13:56 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit voelt als een persoonlijke aanval
Kruidnoten met kruidnotensmaak blijven wel de beste
2010 beldequote:Op maandag 24 oktober 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dit niet. Als ik stroopwafels wil, eet ik stroopwafels. Als ik brownies wil, eet ik brownies. Als ik kruidnoten wil,eet ik kruidnoten. Dan hoef ik geen brownie, stroopwafel of wat-dan-ook-smaak.
Nergens voor nodig. Als dat de bedoeling was geweest had ik wel een 'mensen die...' sneer opgenomen. En jou in de disclaimer opgenomen want jou ga ik niet aanvallen natuurlijk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:56 schreef gcjoel het volgende:
Dit voelt als een persoonlijke aanval
Kruidnoten met kruidnotensmaak blijven wel de beste
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |