dan is het goedquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nergens voor nodig. Als dat de bedoeling was geweest had ik wel een 'mensen die...' sneer opgenomen. En jou in de disclaimer opgenomen want jou ga ik niet aanvallen natuurlijk.
Zit er ook stroop in?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:02 schreef rival het volgende:
Maar Air, haal de stroopwafel kruidnoten en dan hebben we het er nog eens over
Met vreemden praten. Nog zo'n fenomeen waar ik geen behoefte aan heb.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:02 schreef rival het volgende:
Maar Air, haal de stroopwafel kruidnoten en dan hebben we het er nog eens over
Heb ze gezien bij Deka en Jumbo en Deka is een AH ding volgens mij dus daar dan ook lijkt mij.quote:
Die hele horde sletjes die je zondagochtend wegstuurt waren ook ooit vreemdenquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met vreemden praten. Nog zo'n fenomeen waar ik geen behoefte aan heb.
Die komen niet langs om te praten.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:09 schreef rival het volgende:
Die hele horde sletjes die je zondagochtend wegstuurt waren ook ooit vreemden
Gewoon twee mooie dingen combineren.quote:Op maandag 24 oktober 2022 13:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
[..]
Ik snap dit niet. Als ik stroopwafels wil, eet ik stroopwafels. Als ik brownies wil, eet ik brownies. Als ik kruidnoten wil,eet ik kruidnoten. Dan hoef ik geen brownie, stroopwafel of wat-dan-ook-smaak.
Eerst al met thee en al die rare smaken. Toen met bier. (op alle bier met kersensmaak) En nu kruidnoten. Is dan niks meer heilig?
Wil je een trio samen met Miss en mij? Combineer ik twee mooie dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:19 schreef CherryLips het volgende:
Gewoon twee mooie dingen combineren.
Noem je ons nu een browniekruidnoot?quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wil je een trio samen met Miss en mij? Combineer ik twee mooie dingen.
Deka is geen AH ding.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
Heb ze gezien bij Deka en Jumbo en Deka is een AH ding volgens mij dus daar dan ook lijkt mij.
Nee, ik noem jullie mooie dingen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 14:23 schreef CherryLips het volgende:
Noem je ons nu een browniekruidnoot?
Echte connaisseurs hieroquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Noemt iedereen hier nou kruidnoten, kruidnoten? Ik hou van jullie allemaal
.
Nee, wat Air zegtquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Noemt iedereen hier nou kruidnoten, kruidnoten? Ik hou van jullie allemaal
.
Dat was wel duidelijker geweestquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:59 schreef rival het volgende:
[..]
Maar ook bij de AH te koop zie ik net
Tis ook gewoon van Bolletje.
Browniekruidnoten. Die wil je.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:02 schreef Debsterr het volgende:
Nu heb ik wel zin in chocolade kruidnoten trouwens.
quote:
Ik eet echt alleen nog de bakkerskruidnootjes. De 'gewone' kruidnoten vind ik niks meerquote:Op maandag 24 oktober 2022 14:05 schreef gianni61 het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd.
Ik ben niet heel groot fan van kruidnoten, maar op stroopwafels kan ik dagen overleven
Die zijn lekker idd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:12 schreef DrMarten het volgende:
Ik eet echt alleen nog de bakkerskruidnootjes. De 'gewone' kruidnoten vind ik niks meer
Daar zou ik wel ff voor heen en weer lopen. Al is het maar om de kutsmoes 'nu ben ik x trappen op en af gelopen dus dan maakt het qua calorieën niet uit' te gebruiken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:14 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gelukkig welBastogne
in huis. Maar die liggen beneden en ik zit boven.
Ik bedoel maar. Als je bastognes wil eten, dan pak je een bastogne. Geen kruidnoten. Andere vorm, andere textuur. Dat kun je niet los van elkaar zien in de eetbeleving.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Doet me denken aan de bastogne kruidnoten, teleurstelling x100
Smaakt niet naar kruidnoot en niet naar bastogne
Evenzo voor snobistische reacties. Die wil ik enkel van Barb. Niet van wannabe snobs.quote:
Die met Milka daarentegen...quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:19 schreef gcjoel het volgende:
Doet me denken aan de bastogne kruidnoten, teleurstelling x100
Smaakt niet naar kruidnoot en niet naar bastogne
Ik had porco preto en kaasjes met vijgen, druifjes en nootjes voor lunchquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Evenzo voor snobistische reacties. Die wil ik enkel van Barb. Niet van wannabe snobs.
Tevens: snob.
Okay vooruit omdat je zo aandringt.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zou ik wel ff voor heen en weer lopen. Al is het maar om de kutsmoes 'nu ben ik x trappen op en af gelopen dus dan maakt het qua calorieën niet uit' te gebruiken.
Geniet ervan.quote:
Dat inderdaadquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond ik ook niet boeiend, dan liever een goed kruidnoot met chocolade.
Gewoon alles.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Vond ik ook niet boeiend, dan liever een goed kruidnoot met chocolade.
quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:25 schreef Barbusse het volgende:
Ik had porco preto en kaasjes met vijgen, druifjes en nootjes voor lunch
#verkleinwoordjes
Met een 20 jaar oude Tawney portquote:
quote:
Stuur je mij een filmpje van je kerstboom met Twinkly verlichting zodra 'ie staat?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
nu ik toch in feestdagen stemming ben: adventskalenders aan het bestellen
Chocola? Bier? Seksspeeltjes?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
duurt nog even, maar is goed!quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:41 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Stuur je mij een filmpje van je kerstboom met Twinkly verlichting zodra 'ie staat?
En dan de eerste dag leegvretenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
Ik vind zo'n Bierkalender wel leuk, maar ik wil niet doordeweeks elke dag drinkenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:42 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sowieso altijd minimaal 1 met chocolade
Noooo dat is niet leuk! Daarom moet je er veel kopenquote:Op maandag 24 oktober 2022 15:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En dan de eerste dag leegvreten
Het lijkt me niet de bedoeling dat je elke dag zo'n hele kalender opeet.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Noooo dat is niet leuk! Daarom moet je er veel kopen
Elke dag een hele kalender leeg eten?quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:45 schreef gcjoel het volgende:
Noooo dat is niet leuk! Daarom moet je er veel kopen
Als het kan en je doet er niemand kwaad mee... Fuck de bedoeling.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:45 schreef CherryLips het volgende:
Het lijkt me niet de bedoeling dat je elke dag zo'n hele kalender opeet.
Onze bierkalender komt geloof ik ergens in novemberquote:
Ik vond het wel leuk voor een keertje, om het uitpakken.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik vind zo'n Bierkalender wel leuk, maar ik wil niet doordeweeks elke dag drinken
Hier is de krasloten adventkalendaar elk jaar de traditiequote:Op maandag 24 oktober 2022 15:35 schreef gcjoel het volgende:
Oh ja dat is ook altijd leuk.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:59 schreef STING het volgende:
[..]
Hier is de krasloten dventkalendaar elk jaar de traditie
Laat me raden? Bier met kersensmaak.quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Alleen zat er wel een deceptie van een bier tussen toen.
Mja, bijna. Een of ander sinaasappelige Bianca van Omnipollo.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Laat me raden? Bier met kersensmaak.
Scheelt dat KM en ik mijlenver uit elkaar zitten qua biervoorkeur. Ik hou van zwaar, zoet, stouts. Hij houdt van fruitig, zuur, sours en gose enzo. Dus er zal vast altijd 1 van ons blij van wordenquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, bijna. Een of ander sinaasappelige Bianca van Omnipollo.
ZULKS EEN DECEPTIE.
Je hebt een goede smaak, vind ik.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Debsterr het volgende:
Scheelt dat KM en ik mijlenver uit elkaar zitten qua biervoorkeur. Ik hou van zwaar, zoet, stouts. Hij houdt van fruitig, zuur, sours en gose enzo. Dus er zal vast altijd 1 van ons blij van worden.
Ik vond 'm vooraf zo leuk, want naam.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Scheelt dat KM en ik mijlenver uit elkaar zitten qua biervoorkeur. Ik hou van zwaar, zoet, stouts. Hij houdt van fruitig, zuur, sours en gose enzo. Dus er zal vast altijd 1 van ons blij van worden.
Ander fruit, zelfde effect: smerig bier.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Mja, bijna. Een of ander sinaasappelige Bianca van Omnipollo.
ZULKS EEN DECEPTIE.
La Chouffe en alles wat erop lijktquote:Op maandag 24 oktober 2022 16:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jullie gaan trouwen met elkaar.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:08 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik vond 'm vooraf zo leuk, want naam.
Maar op zich lusten kerel en ik best veel soorten, alleen krieken enzo dus niet.
Match made in heaven.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik snap wel dat jullie gaan trouwen met elkaar.
Wanneer is de precieze trouwdatum trouwens? Of post je dit vanaf je huwelijksreis?quote:
Volgende week.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wanneer is de precieze trouwdatum trouwens? Of post je dit vanaf je huwelijksreis?
Heb je daar ook een bierkalender voor?quote:
Zullen we gaan wedding crashen?quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je daar ook een bierkalender voor?Ik zie de trouwfoto's wel verschijnen.
Hoeveel leuke vrijgezelle vrouwen lopen er rond @IJsdraakje?quote:
hier nietquote:Op maandag 24 oktober 2022 18:43 schreef Medusa666 het volgende:
Oeee zijn er weer aardappelkroketjes?
Geen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 16:58 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoeveel leuke vrijgezelle vrouwen lopen er rond @:IJsdraakje?
hoe oud is ze?quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen.
Of je moet achter m'n schoonmoeder aan willen gaan.
Ksssshttt... Jij hebt Tegan al.quote:
Pensioenleeftijd.quote:
Ik heb helemaal niksquote:
Ah, dus ze heeft tijd genoeg voor het huishoudenquote:
Dan doe je iets niet goed.quote:
Je moet er wel voor naar het noordwesten hequote:Op maandag 24 oktober 2022 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ah, dus ze heeft tijd genoeg voor het huishouden
Om elkaar heen draaien =/= elkaar hebbenquote:
Misschien is Tegan wel een oude vent die zich voordoet als vrouwquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om elkaar heen draaien =/= elkaar hebben
Misschien ben jij wel een vrouw die zich voordoet als een oude ventquote:Op maandag 24 oktober 2022 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien is Tegan wel een oude vent die zich voordoet als vrouw
Dat blijkt. Ik dacht dat het voorspel was om vervolgens het hele weekend met elkaar te knallen.quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Om elkaar heen draaien =/= elkaar hebben
Het zou zomaar kunnen..quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Misschien ben jij wel een vrouw die zich voordoet als een oude vent
quote:Op maandag 24 oktober 2022 19:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Misschien is Tegan wel een oude vent die zich voordoet als vrouw
valt Air op oude mannen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |