valt Air op oude mannen?quote:
quote:
Met een paar goede pics van je tetten is dat gevoel dat ik je tweede keus ben nu vast snel weer wegquote:
Pics van manboobs ga je ook voor ja?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een paar goede pics van je tetten is dat gevoel dat ik je tweede keus ben nu vast snel weer weg
Met borsthaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pics van manboobs ga je ook voor ja?
Dit klinkt als kliekjesquote:
Zullen we pizza delen?quote:
Dit soort fatalistische posts zijn wel een turn off als je het over flirten hebt.quote:
Dan maar flirten via Fokquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
Bah, WhatsApp doet het niet. Hoe kom ik nou de dag door als ik tijdens saaie overleggen niet ff kan flirten via de app?
Gelukkig heb je je Fok DM nog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
Bah, WhatsApp doet het niet. Hoe kom ik nou de dag door als ik tijdens saaie overleggen niet ff kan flirten via de app?
Hey, kom je hier vaker?quote:
Idealiter gebruik ik die alleen om nummers te hosselen. Archaīsche, gebruikersonvriendelijke interface.quote:
Doe maar even flirten met iemand andersquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doe maar even flirten met iemand anders
Ow. ik dacht al dat ik geen vrienden hadquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
Heb je die nog nodig dan nu je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:02 schreef TaMieke het volgende:
Ow. ik dacht al dat ik geen vrienden had![]()
Ja. ben heel needyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die nog nodig dan nu je een relatie hebt?
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Doe maar even flirten met iemand anders
Zeg...quote:
Mijn beeld nu van TheGirlNextDoor.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:35 schreef IJsdraakje het volgende:
Iemand die duidelijk is in z'n grenzen is alleen maar mooi toch.
Dit zegt me niks.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
Mijn beeld nu van TheGirlNextDoor.
[ afbeelding ]
Whahahha ‘en omdat ik toevallig een sterke vrouw ben denken ze As die pikt dat wel’quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hey, wat doe je met mijn foto?!quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:38 schreef STING het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
+1quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik.
Is het omdat ik geen tv kijk?
Wat is "tv" ?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Het middelpunt van de kamer bedoel je.quote:
Neuh, da's gewoon een beeldscherm.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:10 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het middelpunt van de kamer bedoel je.
De tv is dan ook het grootste beeldscherm dat ik in huis hebquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:10 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Neuh, da's gewoon een beeldscherm.
Ik geloof dat m'n beeldscherm boven net zo groot is.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De tv is dan ook het grootste beeldscherm dat ik in huis heb
Wat gebeurt hier?quote:
Volgens mij herken ik haar met deze tip.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik heb geen console. Wel een TVquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:18 schreef Faxie het volgende:
Een TV is slechts handig voor de console.
Niet Dostoyevsky lezen ipv video games spelenquote:
Snobstoyevskyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet Dostoyevsky lezen ipv video games spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |