valt Air op oude mannen?quote:
quote:
Met een paar goede pics van je tetten is dat gevoel dat ik je tweede keus ben nu vast snel weer wegquote:
Pics van manboobs ga je ook voor ja?quote:Op maandag 24 oktober 2022 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Met een paar goede pics van je tetten is dat gevoel dat ik je tweede keus ben nu vast snel weer weg
Met borsthaarquote:Op maandag 24 oktober 2022 21:04 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Pics van manboobs ga je ook voor ja?
Dit klinkt als kliekjesquote:
Zullen we pizza delen?quote:
Dit soort fatalistische posts zijn wel een turn off als je het over flirten hebt.quote:
Dan maar flirten via Fokquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
Bah, WhatsApp doet het niet. Hoe kom ik nou de dag door als ik tijdens saaie overleggen niet ff kan flirten via de app?
Gelukkig heb je je Fok DM nog.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
Bah, WhatsApp doet het niet. Hoe kom ik nou de dag door als ik tijdens saaie overleggen niet ff kan flirten via de app?
Hey, kom je hier vaker?quote:
Idealiter gebruik ik die alleen om nummers te hosselen. Archaïsche, gebruikersonvriendelijke interface.quote:
Doe maar even flirten met iemand andersquote:
quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Doe maar even flirten met iemand anders
Ow. ik dacht al dat ik geen vrienden hadquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 09:51 schreef AirwiN het volgende:
Heb je die nog nodig dan nu je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:02 schreef TaMieke het volgende:
Ow. ik dacht al dat ik geen vrienden had![]()
Ja. ben heel needyquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 10:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Heb je die nog nodig dan nu je een relatie hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |