Dit is al een compliment. pur sang.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Je heb wat bij betreft de positieve note verdiend hoor
Erik en Jw..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:03 schreef puzziepie het volgende:
En weer zeuren over de boodschappen , bah
Jammer om Jappie weg te laten vallen.Zou echt mijn vriend zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:14 schreef puzziepie het volgende:
Die 'vriendschap' van Kim D en Jeff komt ook steeds ongeloofwaardiger over . Ze doen steeds meer met elkaar , Jappie valt weg .. Ik weet niet wat nep is of echt , net deden ze alsof ze niet zouden weten wat ze zonder de ander zouden moeten, het komt allemaal erg gemaakt over
Misschien dat jij hem als vriend zou willen hebben , dat is wat anders natuurlijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jammer om Jappie weg te laten vallen.Zou echt mijn vriend zijn.
Ik ben vrij kwetsbaar nu.Pas auf.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien dat jij hem als vriend zou willen hebben , dat is wat anders natuurlijk
Snap ik wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:27 schreef mootie het volgende:
Kim en Jasper vinden de drukte even niet fijn.
Een zilvervos denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:30 schreef mootie het volgende:
Welk dier heeft het leven gelaten voor de muts van Jasper?
Ben je niet de enigequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik kan niet luisteren naar die Nadir ...
JW weet alles, kan alles maar heeft ook altijd een smoes.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:35 schreef mootie het volgende:
Volgens jw had iedereen dit wel gekund.
Maar ja, de rug hè…
Maar verder maak het hem niet uut.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
JW weet alles, kan alles maar heeft ook altijd een smoes.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:36 schreef FreshFruit het volgende:
Mijn vader kreeg ooit een bontmuts met staart.En de hond komt binnen en valt gelijk de muts aan.
Ik heb ze proberen te sturen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De bedoeling is wel dat er ontopic gepost wordt, ook 's nachts
@:engine
@:chufi
@:mario390
@:alleofftopicers
Zoekplaatje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Marciano zit weer bij Isaac zo te zien, niet bij KimK.
Als Lemmings.quote:
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:46 schreef mootie het volgende:
Bejaardenclubje heeft het over hun stijve ledematen, oefeningen voor de bejaarde lijfjes.
Zijn hartaandoening vermoedelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:47 schreef pingu66 het volgende:
Marcianozei vanacht ook zoiets " weet je waarom ik hier buiten ben strijders omdat ik daar had willen zitten maarvik kan dat niet ondat....verstond het niet omdat hij nogal mompelde en een pet en een muts op had.
Er is iemand 17 geworden .. denk inderdaad zus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi ook emo lijkt het
Ook een jarige zus?
[ afbeelding ]
Ah ja, ik miste net dat laatste stukje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is iemand 17 geworden .. denk inderdaad zus.
Waarom niet, mag je dan nergens meer aan meedoen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan geef je je toch niet op voor een grote spelshow,bro,jatoch
Komt waarschijnlijk door dat getetter van Kim k en wandaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft een aandoening aan haar oren.
Ze weet er dan minder theatraal mee om te gaan dan Esther.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft een aandoening aan haar oren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dat getetter van Kim k en wanda
100 %quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:43 schreef puzziepie het volgende:
Isaac :'Als het goed is komt ze straks met een plan van aanpak, maar sowieso'
Isaac blijft ook olie op het vuur gooien.
Ruben lult ook maar wat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:55 schreef mootie het volgende:
Jeff gaat zo het financiële plan presenteren?
En er wordt gepraat over een vergoeding voor de paalzitters.
Gister heeft maddy gezegd dat ze de grootse hekel aan Jef heeft.
Het mag wel maar hoe wil je dan winnen ,door een jaar niets te doen ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom niet, mag je dan nergens meer aan meedoen?
if it works, it works.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het mag wel maar hoe wil je dan winnen ,door een jaar niets te doen ?
Ik heb het idee dat Jeff wel het slimste nadenkt over de verdeling van het geld mbt de boodschappen inslaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:55 schreef mootie het volgende:
Jeff gaat zo het financiële plan presenteren?
En er wordt gepraat over een vergoeding voor de paalzitters.
Gister heeft maddy gezegd dat ze de grootse hekel aan Jef heeft.
Als je een mankement hebt doe je niks?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het mag wel maar hoe wil je dan winnen ,door een jaar niets te doen ?
Dit gaat zo weer gedoe worden , puur omdat ze het leuk vinden om gedoe te creërenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ruben lult ook maar wat.
Maddy heeft inderdaad nu Jeff om raad gevraagd. Maar voor de rest klopt het niet. Jeff gaat niet presenteren. Maddy gaat die vergoeding niet voorstellen.
Bitchquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Die gezamenlijke shampoo is onzin. Heb ik het niet nodig. Als ik het krijg, spoel ik het door de gootsteen en gooi de fles weg. Niemand anders dan ook die het krijgt.
Weet je Ebinas,als jij manager bent mag het op jouw manier...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:00 schreef Ebinas het volgende:
Weet je Wanda, als jij manager bent, mag het op jouw manier.
Weet je Ruben, als jij manager bent, mag het op jouw manier
Echt Wanda style.quote:
Maak jij mijn poster?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je Eninas,als jij manager bent mag het op jouw manier...
Hè,wat zeg je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet er dan minder theatraal mee om te gaan dan Esther.
Dit kan ie niet, andere dingen weer wel. Esther kan misschien ook iets niet door haar doofheid, Djedi door haar astma, Sas door de long-COVID.quote:
Voor jou doe ik alles.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maak jij mijn poster?
Ik wel dan wel een tegelvorm
Boeit me niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:04 schreef Ebinas het volgende:
Over een half uurtje verzamelen buiten, geeft Maddy aan
Wanda kan bij mij alleen nog punten scoren als er vooraf een filmpje met haar is opgenomen en zij uitgebreid vertelt hoe zij zich gaat profileren in de loods als überbitch en roddelqueen en dat niemand thuis haar zal herkennen als ze haar op de streams zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:02 schreef Ebinas het volgende:
Zei vanochtend nog dat ik dacht dat Wanda meer gevoel had dan Kim K.
Ik neem alles terug.
Wat een afschuwelijke kutwijven zijn het.
Blij dat ik zulke mensen niet nabij heb.
Wat een energievreters zijn het
quote:
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:02 schreef Ebinas het volgende:
Zei vanochtend nog dat ik dacht dat Wanda meer gevoel had dan Kim K.
Ik neem alles terug.
Wat een afschuwelijke kutwijven zijn het.
Blij dat ik zulke mensen niet nabij heb.
Wat een energievreters zijn het
En dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:04 schreef Ebinas het volgende:
Over een half uurtje verzamelen buiten, geeft Maddy aan
beetje ballen krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:06 schreef puzziepie het volgende:
Maddy moet eens gaan leren om zonder haar maskers met mensen te communiceren.
Ik zie hem niet echt heel actief bezig zijn. Net als Nadir nu en er zijn er meer met mankementen die deze opdracht niet kunnen ( maar wel willen,volgens henzelf)quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een mankement hebt doe je niks?
als er al iemand zit is het sowieso makkelijk lullenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet echt heel actief bezig zijn. Net als Nadir nu en er zijn er meer met mankementen die deze opdracht niet kunnen ( maar wel willen,volgens henzelf)
Wendy quote.quote:
ze zeggen het allemaal nuquote:
Ik heb geen idee hoe zij nog punten bij mij kan scoren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda kan bij mij alleen nog punten scoren als er vooraf een filmpje met haar is opgenomen en zij uitgebreid vertelt hoe zij zich gaat profileren in de loods als überbitch en roddelqueen en dat niemand thuis haar zal herkennen als ze haar op de streams zien.
ze verklaarde zelf dat het is omdat “ze een spel speelt”.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe zij nog punten bij mij kan scoren.
Er zullen vast positieve punten zijn, maar zo lang ik geen andere kant van haar zelf zie![]()
niet met filmpje niets niet, laten zien dat je een wrame menselijke kant hebt en ook anderen wat kunnen gunnen zichtbaar wordt
Geen idee, ik zit van armoede bij de Erik groep.quote:
maar die zijn ook zaaaiiiiquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit van armoede bij de Erik groep.
Trek die Kim ff niet, maar dat was al duidelijk geloof ik
Ja idd, alleen wel met alle nare trekkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ze verklaarde zelf dat het is omdat “ze een spel speelt”.
wat natuurlijk gewoon onzin is want als er een is die op gevoel speelt is het wanda wel
Dan geen zakgeld geven, kan ze ook geen eigen shampoo kopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Die gezamenlijke shampoo is onzin. Heb ik het niet nodig. Als ik het krijg, spoel ik het door de gootsteen en gooi de fles weg. Niemand anders dan ook die het krijgt.
Die wilde de danslerares killen.Nu een goed tattoo artist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Wanda doet me een beetje aan Nicole denken uit Utopia 1, dat kind wat ook nog wat met Ivan had. Ze werd hier altijd Waaif genoemd.
Klopt.quote:
Die was 'nogal' jaloers ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die wilde de danslerares killen.Nu een goed tattoo artist.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt.
Maar onder het huishouden verplicht Wanda aanhoren, kon niet bij de laptop.
En dan nu wel bij de laptop kunnen, dan ga ik echt niet door met Kim K.
Maar ik heb 2 aan en ik kan je niet vertellen waar het over gaat
Nou dat is ook zo. Er is niets warms aan haar. Alle ‘liefje, schattie etc’ die ze mensen toe roept en ze hebben hun kont nog niet gekeerd of het is: mens is vals, ik irriteer me, vind hem/haar walgelijk’quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe zij nog punten bij mij kan scoren.
Er zullen vast positieve punten zijn, maar zo lang ik geen andere kant van haar zelf zie![]()
niet met filmpje niets niet, laten zien dat je een wrame menselijke kant hebt en ook anderen wat kunnen gunnen zichtbaar wordt
zodra je je omdraait zit het mes al in je rugquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:13 schreef Seattle het volgende:
[..]
Nou dat is ook zo. Er is niets warms aan haar. Alle ‘liefje, schattie etc’ die ze mensen toe roept en ze hebben hun kont nog niet gekeerd of het is: mens is vals, ik irriteer me, vind hem/haar walgelijk’
Buiten de show zijn ze toch anders.quote:
Lelijk karakter wat ze laat zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
zodra je je omdraait zit het mes al in je rug
daar heeft ze gelijk inquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:14 schreef Ebinas het volgende:
Niemand heeft meer een douche genomen na een bepaalde tijd vanochtend.
Maddy heeft krukjes daar neergezet, zodat ze niet gingen douchen.
Ze wil die 4 laten douchen met warm water
Ook dat nogquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:14 schreef greysbones het volgende:
lijkt of die mic van Kim K harder staat
dat hoop ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook dat nog![]()
![]()
Gaan KimK en GJ nog eisen dat ze 100 euro ieder willen?
Wajooooquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze zeggen het allemaal nu
net als Bro
dat hoorde ik GJ net zeggen broooo
Ik ergens ook en dat dan maar goed de pleuris uitbreekt.quote:
quote:
Wat vind Djedi daarvan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar heeft ze gelijk in
daar hebben ze best recht op
er zijn ook mensen die veel meer hebben gedanst dan een anderquote:
netjes van haarquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:14 schreef Ebinas het volgende:
Niemand heeft meer een douche genomen na een bepaalde tijd vanochtend.
Maddy heeft krukjes daar neergezet, zodat ze niet gingen douchen.
Ze wil die 4 laten douchen met warm water
leila stinktquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:18 schreef Ebinas het volgende:
Leila en Dedji gemekker, ze voelen zich echt vies nu.
Ja meiden wat een ramp he, een paar uurtjes, v-r-e-s-e-l--i-j-k
4 man zitten zowat 24 uur in de shitweer voor eten etc te ploeteren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
leila stinktzegt ze
man3 wat een miepers
Het is besmettelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook maar dat doet vooral slaapkamer 3(?)
Dat zal. Ze zullen toch in de pas van de Febo moeten lopen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:14 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Buiten de show zijn ze toch anders.
Esther spoort echt niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:20 schreef greysbones het volgende:
Esther wil weer wat in de boerenkool doen
uien
leave de boerenkool alone
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:22 schreef greysbones het volgende:
ik wil djedi nu zien
dat ze het gaat vragen
En echt ook op werkelijk niets gebaseerdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ruben dus weer met zijn halve verhaal
Hutspot.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:23 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Uien in de boer er nkool, het is geen andijvie stamp.
onze woordkunstenaar...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ruben dus weer met zijn halve verhaal
verbaasd me ook niksquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En echt ook op werkelijk niets gebaseerd
Ik haat dat woord.quote:
Merkwaardig typje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
verbaasd me ook niks
hij verzint wel meer
zoals dat Kim D hem had laten struikelen
jij looopt voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:27 schreef Ebinas het volgende:
Oh mss omdat Ima slaapt, die ligt erbij
Maar wie moet dat in hemelsnaam zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:30 schreef greysbones het volgende:
weer dat gekke telefoon verhaal van haar
dat ze gisteravond ook met leila deelde
en iemand die achter haar rug van alles doorlult
het kan niks het wil niks en het doet ietsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:30 schreef Ebinas het volgende:
Mora moet je toch ook gewoon overboord gooien.
Vreet alleen maar en zit verder niets in.
Nou ja met een spel wil ze nog wel raak gooien, dat dan weer wel
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
het kan niks het wil niks en het doet iets
leilaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maar wie moet dat in hemelsnaam zijn.
Ze praat alleen met Leila en Rupert
dat continu gepraat in het papiaments is ook tenenkrommendquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:30 schreef Ebinas het volgende:
Mora moet je toch ook gewoon overboord gooien.
Vreet alleen maar en zit verder niets in.
Nou ja met een spel wil ze nog wel raak gooien, dat dan weer wel
Ohquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
leila
gisteren tegen leila toch dat ze rupert niet vertrouwt?
Kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
leila
gisteren tegen leila toch dat ze rupert niet vertrouwt?
ik begrijp ook niet dat de febo daar niets van zegtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:32 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
dat continu gepraat in het papiaments is ook tenenkrommend
of ze speelt in een spel in een spel in een spelquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh, dacht echt dat die 100% elkaar konden vertrouwen
Wat dat betreft kan je beter Wanda hebben, daar hoef je je geluid niet harder bij te zettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
ze kijkt over iemand heen???
vaag vaag
als je maar 1/4 kunt verstaan
De strekking van het verhaal is elke keer hetzelfde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:32 schreef greysbones het volgende:
ze kijkt over iemand heen???
vaag vaag
als je maar 1/4 kunt verstaan
ja hequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
De strekking van het verhaal is elke keer hetzelfde.
Ja zou bij Leila wel kunnen. Moeilijk te peilen wat dat betreftquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
of ze speelt in een spel in een spel in een spel
Ja,vandaar dat iedereen haar ook ontloopt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja he
zelfde verhaal als tegen Leila
maar dan nu met andere namen
Een plasje.quote:
dat zie je niet vaakquote:
Die kwam helpen met de bbq-tangquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat zie je niet vaak
een lachende Marciano
hij heeft zijn plasbeurten opquote:
Ik ook, ik word misselijk van die hele club die al klaar zit om haar helemaal de grond in te trappenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:43 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb gewoon medelijden met Maddy.. ze staat er zo zenuwachtig met die briefjes te frommelen.
wie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:45 schreef FreshFruit het volgende:
Midden of bijna op het eind even de shine proberen te pakken.
Rot lekker op.
Deze vergadering.quote:
Nee alles.quote:
Buiten begrijp ik wel, tijdsdruk wss ivm besteltijden (gis ik)quote:
Goeie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Ebinas het volgende:
Wanda hoor je niet he.
Ze zou alles wegflikkeren en doorspoelen.
Ze kan even een paar pilletjes lenen van Nadirzepamquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Buiten begrijp ik wel, tijdsdruk wss ivm besteltijden (gis ik)
Dat ze Jeff het woord laten doen vind ik minder.
Maar ik begrijp het wel, ze kan echt niets, maar dan ook niets meer hebben op dit moment.
Hij kan goed verkopen en is verbaal sterker dan vrijwel iedereen daar. Denk niemand.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef greysbones het volgende:
ben benieuwd hoeveel er de kont in de krib gooien want jeff
Volgens mij, wat ik gisteren gehoord heb, kunnen ze to 22.00 uur bestellen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Buiten begrijp ik wel, tijdsdruk wss ivm besteltijden (gis ik)
Dat ze Jeff het woord laten doen vind ik minder.
Maar ik begrijp het wel, ze kan echt niets, maar dan ook niets meer hebben op dit moment.
Die wil ik in de TT.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Ze kan even een paar pilletjes lenen van Nadirzepam
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Volgens mij, wat ik gisteren gehoord heb, kunnen ze to 22.00 uur bestellen.
En Maddy is niet de snelste dus die tijd heeft ze echt wel nodigquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Maar (bijna) alles moet op op opquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Klopt. Maar Ruben probeert zijn mening te geven en wordt direct afgemaakt. Het voelt niet alksof er echt ruimte is voor feedback.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij kan goed verkopen en is verbaal sterker dan vrijwel iedereen daar. Denk niemand.
50 euro x 33 is onmogelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Dat is goed, maar dan cancelen we alles, omdat jij [Ruben] het er niet mee eens bent. Krijgt iedereen 50 euro, en doen we het precies hetzelfde als nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |