quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:02 schreef Ebinas het volgende:
Zei vanochtend nog dat ik dacht dat Wanda meer gevoel had dan Kim K.
Ik neem alles terug.
Wat een afschuwelijke kutwijven zijn het.
Blij dat ik zulke mensen niet nabij heb.
Wat een energievreters zijn het
En dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:04 schreef Ebinas het volgende:
Over een half uurtje verzamelen buiten, geeft Maddy aan
beetje ballen krijgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:06 schreef puzziepie het volgende:
Maddy moet eens gaan leren om zonder haar maskers met mensen te communiceren.
Ik zie hem niet echt heel actief bezig zijn. Net als Nadir nu en er zijn er meer met mankementen die deze opdracht niet kunnen ( maar wel willen,volgens henzelf)quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als je een mankement hebt doe je niks?
als er al iemand zit is het sowieso makkelijk lullenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:07 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Ik zie hem niet echt heel actief bezig zijn. Net als Nadir nu en er zijn er meer met mankementen die deze opdracht niet kunnen ( maar wel willen,volgens henzelf)
Wendy quote.quote:
ze zeggen het allemaal nuquote:
Ik heb geen idee hoe zij nog punten bij mij kan scoren.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:05 schreef Seattle het volgende:
[..]
Wanda kan bij mij alleen nog punten scoren als er vooraf een filmpje met haar is opgenomen en zij uitgebreid vertelt hoe zij zich gaat profileren in de loods als überbitch en roddelqueen en dat niemand thuis haar zal herkennen als ze haar op de streams zien.
ze verklaarde zelf dat het is omdat “ze een spel speelt”.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:09 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe zij nog punten bij mij kan scoren.
Er zullen vast positieve punten zijn, maar zo lang ik geen andere kant van haar zelf zie![]()
niet met filmpje niets niet, laten zien dat je een wrame menselijke kant hebt en ook anderen wat kunnen gunnen zichtbaar wordt
Geen idee, ik zit van armoede bij de Erik groep.quote:
maar die zijn ook zaaaiiiiquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, ik zit van armoede bij de Erik groep.
Trek die Kim ff niet, maar dat was al duidelijk geloof ik
Ja idd, alleen wel met alle nare trekkenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:10 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ze verklaarde zelf dat het is omdat “ze een spel speelt”.
wat natuurlijk gewoon onzin is want als er een is die op gevoel speelt is het wanda wel
Dan geen zakgeld geven, kan ze ook geen eigen shampoo kopenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Die gezamenlijke shampoo is onzin. Heb ik het niet nodig. Als ik het krijg, spoel ik het door de gootsteen en gooi de fles weg. Niemand anders dan ook die het krijgt.
Die wilde de danslerares killen.Nu een goed tattoo artist.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:10 schreef freaky40 het volgende:
Wanda doet me een beetje aan Nicole denken uit Utopia 1, dat kind wat ook nog wat met Ivan had. Ze werd hier altijd Waaif genoemd.
Klopt.quote:
Die was 'nogal' jaloers ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:12 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die wilde de danslerares killen.Nu een goed tattoo artist.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Klopt.
Maar onder het huishouden verplicht Wanda aanhoren, kon niet bij de laptop.
En dan nu wel bij de laptop kunnen, dan ga ik echt niet door met Kim K.
Maar ik heb 2 aan en ik kan je niet vertellen waar het over gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |