quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:46 schreef mootie het volgende:
Bejaardenclubje heeft het over hun stijve ledematen, oefeningen voor de bejaarde lijfjes.
Zijn hartaandoening vermoedelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:47 schreef pingu66 het volgende:
Marcianozei vanacht ook zoiets " weet je waarom ik hier buiten ben strijders omdat ik daar had willen zitten maarvik kan dat niet ondat....verstond het niet omdat hij nogal mompelde en een pet en een muts op had.
Er is iemand 17 geworden .. denk inderdaad zus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi ook emo lijkt het
Ook een jarige zus?
[ afbeelding ]
Ah ja, ik miste net dat laatste stukje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is iemand 17 geworden .. denk inderdaad zus.
Waarom niet, mag je dan nergens meer aan meedoen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan geef je je toch niet op voor een grote spelshow,bro,jatoch
Komt waarschijnlijk door dat getetter van Kim k en wandaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft een aandoening aan haar oren.
Ze weet er dan minder theatraal mee om te gaan dan Esther.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft een aandoening aan haar oren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dat getetter van Kim k en wanda
100 %quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:43 schreef puzziepie het volgende:
Isaac :'Als het goed is komt ze straks met een plan van aanpak, maar sowieso'
Isaac blijft ook olie op het vuur gooien.
Ruben lult ook maar wat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:55 schreef mootie het volgende:
Jeff gaat zo het financiële plan presenteren?
En er wordt gepraat over een vergoeding voor de paalzitters.
Gister heeft maddy gezegd dat ze de grootse hekel aan Jef heeft.
Het mag wel maar hoe wil je dan winnen ,door een jaar niets te doen ?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Waarom niet, mag je dan nergens meer aan meedoen?
if it works, it works.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het mag wel maar hoe wil je dan winnen ,door een jaar niets te doen ?
Ik heb het idee dat Jeff wel het slimste nadenkt over de verdeling van het geld mbt de boodschappen inslaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:55 schreef mootie het volgende:
Jeff gaat zo het financiële plan presenteren?
En er wordt gepraat over een vergoeding voor de paalzitters.
Gister heeft maddy gezegd dat ze de grootse hekel aan Jef heeft.
Als je een mankement hebt doe je niks?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:56 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Het mag wel maar hoe wil je dan winnen ,door een jaar niets te doen ?
Dit gaat zo weer gedoe worden , puur omdat ze het leuk vinden om gedoe te creërenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:56 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ruben lult ook maar wat.
Maddy heeft inderdaad nu Jeff om raad gevraagd. Maar voor de rest klopt het niet. Jeff gaat niet presenteren. Maddy gaat die vergoeding niet voorstellen.
Bitchquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda : Die gezamenlijke shampoo is onzin. Heb ik het niet nodig. Als ik het krijg, spoel ik het door de gootsteen en gooi de fles weg. Niemand anders dan ook die het krijgt.
Weet je Ebinas,als jij manager bent mag het op jouw manier...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:00 schreef Ebinas het volgende:
Weet je Wanda, als jij manager bent, mag het op jouw manier.
Weet je Ruben, als jij manager bent, mag het op jouw manier
Echt Wanda style.quote:
Maak jij mijn poster?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet je Eninas,als jij manager bent mag het op jouw manier...
Hè,wat zeg je?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze weet er dan minder theatraal mee om te gaan dan Esther.
Dit kan ie niet, andere dingen weer wel. Esther kan misschien ook iets niet door haar doofheid, Djedi door haar astma, Sas door de long-COVID.quote:
Voor jou doe ik alles.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:03 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Maak jij mijn poster?
Ik wel dan wel een tegelvorm
Boeit me niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:04 schreef Ebinas het volgende:
Over een half uurtje verzamelen buiten, geeft Maddy aan
Wanda kan bij mij alleen nog punten scoren als er vooraf een filmpje met haar is opgenomen en zij uitgebreid vertelt hoe zij zich gaat profileren in de loods als überbitch en roddelqueen en dat niemand thuis haar zal herkennen als ze haar op de streams zien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:02 schreef Ebinas het volgende:
Zei vanochtend nog dat ik dacht dat Wanda meer gevoel had dan Kim K.
Ik neem alles terug.
Wat een afschuwelijke kutwijven zijn het.
Blij dat ik zulke mensen niet nabij heb.
Wat een energievreters zijn het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |