quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:46 schreef mootie het volgende:
Bejaardenclubje heeft het over hun stijve ledematen, oefeningen voor de bejaarde lijfjes.
Zijn hartaandoening vermoedelijkquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:47 schreef pingu66 het volgende:
Marcianozei vanacht ook zoiets " weet je waarom ik hier buiten ben strijders omdat ik daar had willen zitten maarvik kan dat niet ondat....verstond het niet omdat hij nogal mompelde en een pet en een muts op had.
Er is iemand 17 geworden .. denk inderdaad zus.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:50 schreef puzziepie het volgende:
Kenzi ook emo lijkt het
Ook een jarige zus?
[ afbeelding ]
Ah ja, ik miste net dat laatste stukje.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Er is iemand 17 geworden .. denk inderdaad zus.
Waarom niet, mag je dan nergens meer aan meedoen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:51 schreef pingu66 het volgende:
[..]
Dan geef je je toch niet op voor een grote spelshow,bro,jatoch
Komt waarschijnlijk door dat getetter van Kim k en wandaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft een aandoening aan haar oren.
Ze weet er dan minder theatraal mee om te gaan dan Esther.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:52 schreef puzziepie het volgende:
Kim D heeft een aandoening aan haar oren.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Komt waarschijnlijk door dat getetter van Kim k en wanda
100 %quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:43 schreef puzziepie het volgende:
Isaac :'Als het goed is komt ze straks met een plan van aanpak, maar sowieso'
Isaac blijft ook olie op het vuur gooien.
Ruben lult ook maar wat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:55 schreef mootie het volgende:
Jeff gaat zo het financiële plan presenteren?
En er wordt gepraat over een vergoeding voor de paalzitters.
Gister heeft maddy gezegd dat ze de grootse hekel aan Jef heeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |