Heb je er ervaring mee?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:44 schreef mario390 het volgende:
morgen , maar ik moet wat zeggen
dat is niet zo fijn dat nu over kim k
geschimpft werd, zij is niet mijn favourit
maar dat paalzitten is moelijk
Goedemorgen Mario.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:44 schreef mario390 het volgende:
morgen , maar ik moet wat zeggen
dat is niet zo fijn dat nu over kim k
geschimpft werd, zij is niet mijn favourit
maar dat paalzitten is moelijk
Positieve note incoming.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:50 schreef Ebinas het volgende:
Moguhhh,
Hmmmm onsmakelijk te lezen hoe Maddy behandeld blijft worden.
Met name dat extra intrappen op iemand die al aan gort ligt.
Als manager is zie niet geschikt, maar in het "echte" leven ga je naar huis en heb even rust.
Zij is 24/7 een prooi van hyena's op persoonlijk en zakelijk vlak.
En er rest nog:
[ afbeelding ]
Goedemorgen.quote:
Is deze houding omdat hij moet poquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:52 schreef engine het volgende:
Hoelang gaat dit nog goed?![]()
[ afbeelding ]
Dit ook ja. Niet echt even kunnen terugtrekken en rust aan je kop. Alleen dat kantoortje is een rustpunt, maar dan zonder je je ook weer teveel af misschienquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:50 schreef Ebinas het volgende:
Moguhhh,
Hmmmm onsmakelijk te lezen hoe Maddy behandeld blijft worden.
Met name dat extra intrappen op iemand die al aan gort ligt.
Als manager is zie niet geschikt, maar in het "echte" leven ga je naar huis en heb even rust.
Zij is 24/7 een prooi van hyena's op persoonlijk en zakelijk vlak.
En er rest nog:
[ afbeelding ]
Ik denk het haast welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:53 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Is deze houding omdat hij moet poen?
Oh wat erg, en dan duurt het nog wel heul lang.quote:
En hij mag ook nog maar 1 keer.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 07:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oh wat erg, en dan duurt het nog wel heul lang.
2,5 is ook echt te kort dan met het lopen erbij
Nee leave.quote:
Ach,ik zie een winnaar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:00 schreef Seattle het volgende:
[..]
Mijn vader zou zeggen: ik lach wel, maar ik ben niet gelukkig
Hopen dat het hem helptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:01 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ga denk ik zo even, voor Jasper
Ja,en na een 24 uur wakker zijn bijna een winnaar.quote:
Zoe was geweldig .quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:02 schreef Ebinas het volgende:
Hoe is de ondersteuning vannacht geweest.
Wel afwisseling of vaak dezelfde?
Ja Jappiequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja,en na een 24 uur wakker zijn bijna een winnaar.
Ik ben hier steeds geweest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoeveel keer mogen de 4 nog naar wc?
en ben je hier doogehend gewezen?
Klaar nu met dat gezeur over je muis, koop een nieuwequote:
Het kantoor van de manager.quote:
hoopt op 'n crowdfundingquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Klaar nu met dat gezeur over je muis, koop een nieuwe
FOK! gaat rond een tijd offlline,wie dan de laatste post heeft is baas.quote:
¤5 bij A.C.Tionquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:09 schreef puzziepie het volgende:
[..]
een muis hoeft niet duur te zijn.
Dat zijn kut muizenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
¤5 bij A.C.Tionis die ook nog zonder staart
Ahaa, didn’t know that.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
FOK! gaat rond een tijd offlline,wie dan de laatste post heeft is baas.
Bro,je weet toch was er heel lang,manquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:02 schreef Ebinas het volgende:
Hoe is de ondersteuning vannacht geweest.
Wel afwisseling of vaak dezelfde?
Iedereen geeft ook nog eens ongevraagd advies ..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:14 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff helpt Maddy weer ... of eigenlijk dicteert wat ze het beste kan doen. Maar dan heeft Maddy eigenlijk ook nodig.
Ben benieuwd of ze het nu hier bij houdt, of straks weer ergens anders advies gaat inwinnen.
Teveelquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:18 schreef FreshFruit het volgende:
Ze vinden je niet meer leuk Martin.
[ afbeelding ]
Goedemorgenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:18 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor Martin zeggen
Vrouwen kunnen niet zo lang zonder die worden zo
En gm
Goeiemoarn.Nog een paar uurtjes en dan krijg ik positieve Note.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:18 schreef greysbones het volgende:
Ik hoor Martin zeggen
Vrouwen kunnen niet zo lang zonder die worden zo
En gm
ik heb fruit 3 keer gevraagt ,geen antwortquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:20 schreef engine het volgende:
Gaat Kim het halen met haar plaspauzes?
Van wie?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goeiemoarn.Nog een paar uurtjes en dan krijg ik positieve Note.![]()
![]()
Ik weet het niet eigenlijk. 3 of 4 keer ja.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb fruit 3 keer gevraagt ,geen antwort
volgens me was zij 4 keer ,overigens was ik
ook niet merdere keer
Den Dees,quote:
jasper was 5 keerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:20 schreef engine het volgende:
Gaat Kim het halen met haar plaspauzes?
Nee nog niet volgens mij.quote:
Een pak havermout en macaroniquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Hmm... Martin wil 1 pak macaroni van 0,49 cent en z'n overblijvend budget ging van 2,32 naar 1,32 ....
2,41quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, maar na de havermout was er nog 2,32 ..
snap ik welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:28 schreef greysbones het volgende:
Kim en gj wilden 100 euro van het geld
1 stelde het voorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ah, de paalzitters willen meer geld omdat ze voor paal zitten
Zo wil straks elke wel geld verdiener mee, het morren begintquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 stelde het voor
En een ander wilde dat ook
Kloptquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is exact wat Jeff zegt : dan gaat iedereen bij elke verdienopdracht zijn of haar deel opeisen van wat ze verdiend hebben. Zoals met de knikkers of darts.
In NL zijn ze bijna allemaal nepquote:
Ja helemaal nu.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:34 schreef greysbones het volgende:
Maddy blijft dingen herhalen.. wat onzeker is ze
Niet sporten want dat scheelde deo.quote:
Het ziet er heel bijzonder uit ... gelukkig een SL.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:38 schreef greysbones het volgende:
Als ik eunice zie denk ik die krijgt zo hyperventilatie
Dat is een goedequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:44 schreef mario390 het volgende:
nu ochtend niet gezien mirthe,kim,tablett, leila,janet,
murana,
Jappie is wel wat gewend.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:43 schreef R0T29 het volgende:
Volgens Mexx zien ze er niet moe uit. Ik zou er dood uitzien naar een nacht op een paal naast Kim
Ik was ook in het midden gaan zittenquote:
Vannacht niet. Zij heeft gisterenmiddag haar shift gedraaidquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is een goede
Is moraima buiten geweest
Eigenlijk is Erik daar beter toe in staat dan Ruben .. en dat zegt best wat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:49 schreef greysbones het volgende:
Ruben connect ook totaal niet met anderen
Met veel moeite een gesprek met iemand anders dan zijn groepje
Erg apartquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:49 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eigenlijk is Erik daar beter toe in staat dan Ruben .. en dat zegt best wat.
Wat zullen die straks lekker slapen na een warme douche.quote:
dann is het de 5te keer, dat zall zij opletten metquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:48 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK moet eigenlijk naar de WC .. maar ze zegt dat ze nog niet zolang geleden geweest is.
"Ik weet niet wat mijn blaas nu aan het doen is"
En nog goed geschreven ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh .. Jappie : "Op de hunenbed highway mot je heanig an doon'
is geen verschil te zienquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
Jeezzz Berend is meer dan 25 kilo kwijt
Gisterenavond had hij het ook al over allerlei vage klachten die hij heeft. Moet echt eventjes een dokter naar kijken denk ik.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : Ik voel me alsof ik in een constante staat van dronkenschap ben.
KimK : Dan zou ik toch vragen of Madeleine even gaat mailen.
Berend is 25 (?) kilo kwijt zegt hij....
Echt wel! Een heel groot verschil kijk maar naar de eerste cossenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:52 schreef mario390 het volgende:
[..]
is geen verschil te zien
zeker geen 25 kilo
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Berend : Ik voel me alsof ik in een constante staat van dronkenschap ben.
KimK : Dan zou ik toch vragen of Madeleine even gaat mailen.
Berend is 25 (?) kilo kwijt zegt hij....
Zit jou muis ook in de loods?quote:
haha .. met genoeg tukkers gewerkt ... alhoewel Jappie uit Drenthe komt, maar is vast het zelfde.quote:
Zoveel kilo’s in een korte tijdquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:53 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Gisterenavond had hij het ook al over allerlei vage klachten die hij heeft. Moet echt eventjes een dokter naar kijken denk ik.
wie zei dat? is dat nederlandse ghetto sprak?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Heh .. Jappie : "Op de hunenbed highway mot je heanig an doon'
Iets wat niet hier hoortquote:
Op 100kg overgewicht is dat geen probleem lijkt mequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:51 schreef greysbones het volgende:
Jeezzz Berend is meer dan 25 kilo kwijt
Tukkers zijn uit Twente tochquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
haha .. met genoeg tukkers gewerkt ... alhoewel Jappie uit Drenthe komt, maar is vast het zelfde.
Dat is Twents ( en wellicht Drents dialect).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
wie zei dat? is dat nederlandse ghetto sprak?
Hij heeft geen 100 kilo overgewichtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Op 100kg overgewicht is dat geen probleem lijkt me
moet hij dann 50 hebben? hj heeft zeker nieet 100 kilo teveelquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:54 schreef D. het volgende:
[..]
Op 100kg overgewicht is dat geen probleem lijkt me
nee daann heeft hij 50 en ziet uit alsquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft geen 100 kilo overgewicht
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is Twents ( en wellicht Drents dialect).
isaac?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat is Twents ( en wellicht Drents dialect).
Was een ruwe schattingquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij heeft geen 100 kilo overgewicht
Valt mij echt mee na zoveel uur in vocht en kou.quote:
Voornamelijk aan Mexx,die denkt even te komen shinen.Tief lekker op.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Behalve Isaac. Die ergert zich volgens mij kapot aan dat geneuzel
Rond een uur of 12, de mededeling als ze nog een keer 24 uur blijven zitten wordt de pot verdubbeldquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:01 schreef Sociologica het volgende:
Hey morning
Hmm, gezien de paalopdracht tot een uur of half 2 duurt zullen we verder wel geen zoemers meer mogen verwachten vandaag
Isaac is gewend dit in stilte te doenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:00 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Behalve Isaac. Die ergert zich volgens mij kapot aan dat geneuzel
Volgens mij staat die nare aso bek 24/7 openquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:42 schreef Li0nHeart het volgende:
KimK zegt dat ze na 24 uur zo direct zo geirriteerd gaat zijn, dat ze flink haar bek gaat opentrekken.
Hahaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:03 schreef Ireth het volgende:
[..]
Rond een uur of 12, de mededeling als ze nog een keer 24 uur blijven zitten wordt de pot verdubbeld
Gmogguh allen!
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:04 schreef greysbones het volgende:
Kan iemand een emmertje achter Jasper hangen?
Isaac kan dat sowieso welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:04 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Haha
Ben benieuwd wie er dan nog mans genoeg is om door te gaan. Maybe zou alleen Isaac niet willen toegeven en ja roepen in de hoop dat de rest het/hem tegenhoudt
Het paalzitten op zich denk ik wel, ja. Maar nog 24u niet slapen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Isaac kan dat sowieso wel
En zou dat ook gewoon doen
Ja ookquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:06 schreef Sociologica het volgende:
[..]
Het paalzitten op zich denk ik wel, ja. Maar nog 24u niet slapen?
en gaat zij niet??quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:05 schreef R0T29 het volgende:
KimK "Ik moet zo nodig plassen, dat wil je niet weten"
Klopt!
Deze snap ik niet Marioquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:08 schreef mario390 het volgende:
ik vrag me wat memeisje de vor kim
is, de hele uren doet
Thanks,ik ben ook nog wakker.quote:
Ze gaat nu welquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:09 schreef R0T29 het volgende:
[..]
Nee, maar die zeikstem van d'r hoor je wel de hele tijd
Als Kim moet plassen gaat ze meequote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:11 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat blonde febo-memeisje de hele uren doet
de met kim metgaat
ja dat maar wat heeft ze de hele nachtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als Kim moet plassen gaat ze mee
Oplettenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat maar wat heeft ze de hele nacht
gemakt?
is toch en saaie jobquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Opletten
Of ze niet stiekem eraf gaan enzo
Ik weet het ,maar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Opletten
Of ze niet stiekem eraf gaan enzo
MrsL.Portugeze Laurier.quote:
Ze zijn gewoon aan het valsspelen nuquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:18 schreef mario390 het volgende:
niet dat de deur niet opgaat als zij heruit will
Allemaal even 'gratis' geschetenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon aan het valsspelen nu
Niet de hele nacht. Die wisselen. Ze staat er nu een paar uur.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja dat maar wat heeft ze de hele nacht
gemakt?
Ik wordt chagi van Mexxquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Mexx zegt dat ze sjacherijnig wordt van alles hier .. Babette, Mirthe ...
Andere stream luisteren...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik wordt chagi van Mexx
Wat doen we eraan
Kijk dat is goede infoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:25 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft met Marciano afgesproken dat ze net doen alsof ze een criminele achtergrond hebben.
Aha dat gesprek was idd gisteravondquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:25 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft met Marciano afgesproken dat ze net doen alsof ze een criminele achtergrond hebben.
Vind het niet zo slimquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha dat gesprek was idd gisteravond
Het was ook een raar gesprekquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het niet zo slim
Op stream zie je nooit alles
Toevallig dat ping het nu hoort
Net ook over Columbiaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha dat gesprek was idd gisteravond
Geen probleem. Roddelen we even ergens anders over.quote:
En Ruben klaagt over Jeffquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:35 schreef engine het volgende:
[..]
Geen probleem. Roddelen we even ergens anders over.
Als je zo met je zusje omgaat ( "ik was alle momenten bij jou") is er iets goed mis met je, volgens mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda heeft pas gepraat met Ruben, hij zegt dat hij Djedi echt als zusje ziet.
Wanda gelooft dat niet ... hij doet alles voor haar.
Geen goede reclame voor get Etos filiaal waar ze werkt(e)quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:41 schreef patrick37 het volgende:
Bizar,samen praten over anderen dat die zo negatief zijn.
Koning negativiteit wanda (haar gezicht alleen al is in alles negatief) die dat over anderen zegt
gekker dan dat wordt het niet
niet over kim k schimpfen, dat paalzitten is niet zo easyquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:51 schreef Verida het volgende:
heel wat bewoners hun nare kant vannacht naar voren laten komen zo te lezen
kim k mag wat bij betreft in de stront zakken, Kruiperig richting Marciano maar ondertussen met een groep Maggy kapot maken.
Verder valt het me mee hoe Zoe toch haar best heeft gedaan om de boel op te vrolijken
En wat betreft het extra geld voor de paalzitters : onzin. Bij het blikjesgooien kregen de goede gooiers ook geen extra geld.
dit was een groepsopdracht, dus geld ook voor de groep.
Voor zover mijn bijdrage na het lurken van vannacht
Beetje jammer.Ik ga voor de positieve note.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:51 schreef Verida het volgende:
heel wat bewoners hun nare kant vannacht naar voren laten komen zo te lezen
kim k mag wat bij betreft in de stront zakken, Kruiperig richting Marciano maar ondertussen met een groep Maggy kapot maken.
Verder valt het me mee hoe Zoe toch haar best heeft gedaan om de boel op te vrolijken
En wat betreft het extra geld voor de paalzitters : onzin. Bij het blikjesgooien kregen de goede gooiers ook geen extra geld.
dit was een groepsopdracht, dus geld ook voor de groep.
Voor zover mijn bijdrage na het lurken van vannacht
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet over kim k schimpfen, dat paalzitten is niet zo easy
Kim Dquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:56 schreef Korak het volgende:
Bestaan er überhaupt vrouwen met hun eigen haarkleur?
Rooie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:56 schreef Korak het volgende:
Bestaan er überhaupt vrouwen met hun eigen haarkleur?
ja en?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mag jij niet meer over Ruben schimpfenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je heb wat bij betreft de positieve note verdiend hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje jammer.Ik ga voor de positieve note.
Zwaarder, mannen hebben minder zitvleesquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ja en?
Ik vind het gewoon een kutwijf, helemaal richting Maddy, terwijl ze verder kruipt voor Marciano.
En niemand heeft haar gedwongen hoor, om op die paal te gaan zitten, dat wilde ze helemaal zelf En het lijkt me bovendien net zo zwaar voor die mannen als dat het is voor Kim.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |