Kijk dat is goede infoquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:25 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft met Marciano afgesproken dat ze net doen alsof ze een criminele achtergrond hebben.
Aha dat gesprek was idd gisteravondquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:25 schreef pingu66 het volgende:
Isaac heeft met Marciano afgesproken dat ze net doen alsof ze een criminele achtergrond hebben.
Vind het niet zo slimquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha dat gesprek was idd gisteravond
Het was ook een raar gesprekquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het niet zo slim
Op stream zie je nooit alles
Toevallig dat ping het nu hoort
Net ook over Columbiaquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Aha dat gesprek was idd gisteravond
Geen probleem. Roddelen we even ergens anders over.quote:
En Ruben klaagt over Jeffquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:35 schreef engine het volgende:
[..]
Geen probleem. Roddelen we even ergens anders over.
Als je zo met je zusje omgaat ( "ik was alle momenten bij jou") is er iets goed mis met je, volgens mijquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Wanda heeft pas gepraat met Ruben, hij zegt dat hij Djedi echt als zusje ziet.
Wanda gelooft dat niet ... hij doet alles voor haar.
Geen goede reclame voor get Etos filiaal waar ze werkt(e)quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:41 schreef patrick37 het volgende:
Bizar,samen praten over anderen dat die zo negatief zijn.
Koning negativiteit wanda (haar gezicht alleen al is in alles negatief) die dat over anderen zegt
gekker dan dat wordt het niet
niet over kim k schimpfen, dat paalzitten is niet zo easyquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:51 schreef Verida het volgende:
heel wat bewoners hun nare kant vannacht naar voren laten komen zo te lezen
kim k mag wat bij betreft in de stront zakken, Kruiperig richting Marciano maar ondertussen met een groep Maggy kapot maken.
Verder valt het me mee hoe Zoe toch haar best heeft gedaan om de boel op te vrolijken
En wat betreft het extra geld voor de paalzitters : onzin. Bij het blikjesgooien kregen de goede gooiers ook geen extra geld.
dit was een groepsopdracht, dus geld ook voor de groep.
Voor zover mijn bijdrage na het lurken van vannacht
Beetje jammer.Ik ga voor de positieve note.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:51 schreef Verida het volgende:
heel wat bewoners hun nare kant vannacht naar voren laten komen zo te lezen
kim k mag wat bij betreft in de stront zakken, Kruiperig richting Marciano maar ondertussen met een groep Maggy kapot maken.
Verder valt het me mee hoe Zoe toch haar best heeft gedaan om de boel op te vrolijken
En wat betreft het extra geld voor de paalzitters : onzin. Bij het blikjesgooien kregen de goede gooiers ook geen extra geld.
dit was een groepsopdracht, dus geld ook voor de groep.
Voor zover mijn bijdrage na het lurken van vannacht
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet over kim k schimpfen, dat paalzitten is niet zo easy
Kim Dquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:56 schreef Korak het volgende:
Bestaan er überhaupt vrouwen met hun eigen haarkleur?
Rooie.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:56 schreef Korak het volgende:
Bestaan er überhaupt vrouwen met hun eigen haarkleur?
ja en?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Mag jij niet meer over Ruben schimpfenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
Je heb wat bij betreft de positieve note verdiend hoorquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Beetje jammer.Ik ga voor de positieve note.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |