ik kwam hier net iemand binnen lopenquote:
dat vind ik ook altijd moeilijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef puzziepie het volgende:
Maddy moet drie punten benoemen die positief zijn aan haar
Nu nog drie
Ik denk dat dat ook zo isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Als Maddy geen manager meer is, valt er wel een last van haar schouder af denk ik
Ze weet het echt niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef puzziepie het volgende:
Maddy moet drie punten benoemen die positief zijn aan haar
Nu nog drie
Alleen maar positieve dingenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kwam hier net iemand binnen lopen
wat zei ze nu weer over Jeff?
is positieve benaderingquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind babs wel irritant worden nu.
welke 3 goeie eigenschappen kun je noemen?
Tis geen sollicitatie
En van die van onsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Als Maddy geen manager meer is, valt er wel een last van haar schouder af denk ik
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
is positieve benadering
zodat ze meer in het positieve komt
En dan kan de volgende de zware taak op zich nemen, en dan op t laatst weten de meeste hoe het is om manager te zijnquote:
jajaja i knowquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
is positieve benadering
zodat ze meer in het positieve komt
Of misschien ook niet, als de volgende manager aan de beurt isquote:
daar , mijn waarde Sestraquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jajaja i know
maar ze is geen psych en pretendeert dat wel te zijn
Ze gebruikt tools die ik ook wel zou weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jajaja i know
maar ze is geen psych en pretendeert dat wel te zijn
Ja, alleen die mensen weten hoe het is om die taak te hebben , en dat er meer bij komt kijken dan alleen groepsdingen , Dat ze de enige lijn met de febo is en dat zij haar met alles ook nog eens op het matje roepenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan kan de volgende de zware taak op zich nemen, en dan op t laatst weten de meeste hoe het is om manager te zijn
gewoon een boek kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikt tools die ik ook wel zou weten.
Het kan werken.
ik vind t irritant, zo graven.. nu weer over haar dochterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikt tools die ik ook wel zou weten.
Het kan werken.
ik zou het ook niet echt waarderenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vind t irritant, zo graven.. nu weer over haar dochter
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef Ebinas het volgende:
Gelukkig, was een korte![]()
En ze moet heel nodig scheiten
Er mag niet gewisseld worden..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie nog niet aan de beurt? Die zou het goed doen, al weken met een houtblok onder d'r kont geoefend
er wordt niet gewisseldquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie nog niet aan de beurt? Die zou het goed doen, al weken met een houtblok onder d'r kont geoefend
Eunice heeft die boeken gelezen,en dat merk je ook wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een boek kopen
er zijn echt heel veel boeken waar dit soort trucjes in beschreven staan
ik denk dat Eunice een betere zou kunnen zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eunice heeft die boeken gelezen,en dat merk je ook wel.
Jammer, Eu had al een houten reet..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er mag niet gewisseld worden..
Zal ik eten voor je halen,gaat het wel?quote:
Wendy doet dit echt goedquote:
neemt ze die elke dag dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef Ebinas het volgende:
Oh door laxeerpillen moet ze de hele dag al scheiten.
En gelijk bam bam.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy doet dit echt goed
met Maddy
gewoon af en toe een paar woordjes
Ik had het nooit gedacht in het begin ,maar ik vind haar tofquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik eten voor je halen,gaat het wel?
1 keer per week.quote:
schijtenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef Ebinas het volgende:
Oh door laxeerpillen moet ze de hele dag al scheiten.
Maddy heeft nog heel wat problemen weg te werken , ooitquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:50 schreef greysbones het volgende:
Maddy pretendeert wel heel vaak ik ben een vrouw van 57, maar nu komt ze over als 16
Zat anders ook bijna hele dag wel op de wc natuurlijk..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
dit is geen burn outquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:50 schreef R0T29 het volgende:
Wel mooi om eens live te zien hoe iemand een burn-out krijgt...
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:50 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja erg he, 2x tikken en dan beseffen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:50 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Zat anders ook bijna hele dag wel op de wc natuurlijk..Oja, in dat geval blijf ik het wel verkeerd tikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hahaquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oja, in dat geval blijf ik het wel verkeerd tikken
mooiquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:51 schreef puzziepie het volgende:
Wendy is ook helemaal klaar met Nadir
Ben ik ook al een week of 7quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:51 schreef puzziepie het volgende:
Wendy is ook helemaal klaar met Nadir
Denk ik hoor, maar ze ergert zich de laatste tijd kapot aan hemquote:
Dat gaat niemand volhoudenquote:
Hij is zo gek als een deur aan het wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:52 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Denk ik hoor, maar ze ergert zich de laatste tijd kapot aan hem
Frikandel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef Ebinas het volgende:
Wat ligt daar dan tussen de macaroni?
[ afbeelding ]
frikandelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Frikandel?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Koekwausquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is zo gek als een deur aan het worden
frikandelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
zo viezzzzzzquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende keer kan iemand beter smac kopen en dat er door met een uitje
doe hem nog wat extra pammetjes ...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij is zo gek als een deur aan het worden
hij heeft weer nieuwequote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:54 schreef chufi het volgende:
[..]
doe hem nog wat extra pammetjes ...
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:54 schreef Ebinas het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er tussen de macaroni ligt![]()
6 frikandellen
Fricandelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef Ebinas het volgende:
[ afbeelding ]
Joh Wil je ze doodquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:54 schreef Mrsloveable het volgende:
Volgende keer kan iemand beter smac kopen en dat er door met een uitje
Ja toch, ik dacht zoiets te horen, maar denk nee zal wel niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:53 schreef greysbones het volgende:
Maddy
hij(nadir ) heeft ook pammetjes
nee een frikandel in stukjes gesnedenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo klein is en frikandel?
daar is mijn wurst länger
Ach ze hebben ergere dingen gegeten hoorquote:
Ima de frikandellentovenaarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:54 schreef Ebinas het volgende:
Ik denk dat ik weet wat er tussen de macaroni ligt![]()
6 frikandellen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja toch, ik dacht zoiets te horen, maar denk nee zal wel niet.
Dus toch
Lekker hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
oxazepam
anders kan hij niet slapen
is in stukjes Mario... dat wil jij nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
Jezus alleen daarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
oxazepam
hoe oud is het gevalletje?quote:
BS verhaal ... hij heeft nietsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
oxazepam
27.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is het gevalletje?
als je dan elke dag een pammetje moet slikken om te slapen
lijkt me niet goed
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zeker welquote:
Binnen no time heb je ook gewenning.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me niet goed
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen no time heb je ook gewenning.
dat doet mami in gulaschsoepquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
is in stukjes Mario... dat wil jij niet
Zeker niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me niet goed
Struik.quote:
TOen had ie nog niet eens gebokstquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker wel
hij heeft laatst bij Maddy aangegeven dat hij nieuwe had besteld bij Martin
maar dat die er nog niet waren
Die slik ik ook om te slapen, maar meer om de pijn en de ongemak door de stoma. En nog slaapquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
oxazepam
En een tampon is op de bon?quote:
gelul noemen we datquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet mami in gulaschsoep
wurststukjes
Nee.Ze moeten nu nog iets van 17 uur.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Vannacht om 3uur is dat paalgekakel toch eindelijk wel afgelopen hoop ik?
jij hebt er een verdomd goede reden voor Fritsiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die slik ik ook om te slapen, maar meer om de pijn en de ongemak door de stoma. En nog slaap
ik maar 4 uur 'snachts.
quote:
Prima, maar ik bedoel het gekakelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee.Ze moeten nu nog iets van 17 uur.
3:40 hier op FoK! wel iigquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Vannacht om 3uur is dat paalgekakel toch eindelijk wel afgelopen hoop ik?
Jij bent ook geen 27.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die slik ik ook om te slapen, maar meer om de pijn en de ongemak door de stoma. En nog slaap
ik maar 4 uur 'snachts.
Dat rijmt en dicht...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou Nadir gewoon Placebo's geven
Vind haar stem ook nogal irritant.. hoop dat ze afhaakt vannachtquote:
Echt hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet wandelen met Nadir
hij heeft een nieuw slachtoffer
Qua looks wel natuurlijk.quote:
Niks moetquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet wandelen met Nadir
hij heeft een nieuw slachtoffer
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind haar stem ook nogal irritant.. hoop dat ze afhaakt vannacht
Maddy moet schijten.quote:
Gewoon achter overquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is de kakel in dit geheel
Ja maar die heeft haar liefje naar huis gestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:04 schreef chufi het volgende:
Maar als Mirthe niet wil moet ze gewoon ff naar Jeff lopen
Ja maar net stonden ze al weer arm in armquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar die heeft haar liefje naar huis gestuurd
Wordt wel steeds zwaarder.. zeker als de vermoeidheid toe slaatquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
Ik denk niet dat ze dit vol gaan houden
Nu heb je er speciale kussen voorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik moet denken dat ik achterop een fiets zat
ik hoop het vooralquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Kim K het niet gaat halen
Daar ken ik een liedje van.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik moet denken dat ik achterop een fiets zat
Natuurlijk wel, ze hebben alleen maar te zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
Natuurlijk wel, ze halen zowat alles tegenwoordig , wen er maar aan dat er de komende maanden geen verrassingen komen qua geld voor eten en sukkels wegstemmenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
Oh te vroeg geborenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu heb je er speciale kussen voor
Hij is Rupie zijn bitch ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iminnionini en Rupie mengen zich ook weinig tussen de anderen, Imi loopt als een loopse teef achter Rupert aan
Ik ookquote:
Die zie je niet veel bij/in de groep mora ook niet echtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iminnionini en Rupie mengen zich ook weinig tussen de anderen, Imi loopt als een loopse teef achter Rupert aan
Iniminimynimoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Fucking hel gastquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ze hebben alleen maar te zitten.
Jaaah.quote:
Nog nooit van gehoordquote:
Mora, is onzichbaar, die zie je echt amperquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zie je niet veel bij/in de groep mora ook niet echt
Te vroeg geboren.quote:
ik dacht echt dat zij een grote muil zou hebben,de hele tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mora, is onzichbaar, die zie je echt amper
Klopt maar is niet ergquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mora, is onzichbaar, die zie je echt amper
over zichzelf? Hij is het nog, alleen neemt Kim K de taak nu waarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Marciano over een 'hij' die een mama's kindje was![]()
Rupie was al met wierook bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:11 schreef Was-beer het volgende:
Maddie kan niet eens rustig schijten
Iemand .. maar grappig dat hij daar zo min over spreekt terwijl hij zelf een mama's kindje isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
over zichzelf? Hij is het nog, alleen neemt Kim K de taak nu waar
moet een favorietje worden bij de FEBOquote:
Wanda heeft er ook moeite mee.. Op een of andere manier kun je dat aan hun gezicht afzienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:11 schreef Was-beer het volgende:
Maddie kan niet eens rustig schijten
Hij dronk dat potje eerst leeg,zag je dat?quote:
Nee?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij dronk dat potje eerst leeg,zag je dat?
bij wanda wel,quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:16 schreef chufi het volgende:
[..]
Wanda heeft er ook moeite mee.. Op een of andere manier kun je dat aan hun gezicht afzien
Ja echt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee?![]()
Dit ziet er wel heel erg ranzig uit
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:17 schreef R0T29 het volgende:
Erik is weer aan het tongen met een deksel
Hij is aan het oefenen voor zijn volgende datequote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:17 schreef R0T29 het volgende:
Erik is weer aan het tongen met een deksel
Dat is niet zo moeilijk.quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
[..]
Hij is aan het oefenen voor zijn volgende date
Een brandmelder ?quote:
Dit was pindakaas of chocopasta.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee leverworstpastete kreg je in doosen
Ik dacht dat Erik die zat te likken, niks verbaasd mequote:
Oh zoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik dacht dat Erik die zat te likken, niks verbaasd me
nee hoor die heb je hier in allerlei optiesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee leverworstpastete kreg je in doosen
okequote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dit was pindakaas of chocopasta.
die weet dus niet hoe dat werktquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:23 schreef puzziepie het volgende:
Kim K is naar die Derek Ogilvie geweest en alles klopte , ziek man
Vooral Marciano.quote:
coldreading, maar kim geloofd wanda ook dus................quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
die weet dus niet hoe dat werkt
Nee, maar wel grappig dat je dat uit alles van haar tot nu toe wel kan zienquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
die weet dus niet hoe dat werkt
Kik Kreun?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
Kim wordt steeds drukker en drukker
Hij is toch ontmaskerd als oplichterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
KimKraakKontKapster gelooft echt in Derek Ogilfuck.. da's echt zielig
Ik ga vannacht om 3 uur nog ff kijken of dat nog zo isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
Geeft nog steeds shows.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij is toch ontmaskerd als oplichter
Dat wilde ik ook net zeggen : ratel ratel ... wat een zenuwpeesquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:26 schreef greysbones het volgende:
bij onz in wurst formquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hoor die heb je hier in allerlei opties
Precies..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:27 schreef juul. het volgende:
[..]
Hij is toch ontmaskerd als oplichter
en dat tempoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:29 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat wilde ik ook net zeggen : ratel ratel ... wat een zenuwpees
Als ze nou een prettige stem had
maar zij heeft zo'n ongelofelijke kut stem ..
Dan past ze precies 4 keer in Moraima.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:30 schreef greysbones het volgende:
Eunice wil nog 3 kilo afvallen???
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dan past ze precies 4 keer in Moraima.
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:31 schreef Sestra666 het volgende:
djedi heeft echt geen kledingsmaak
Ik vind het best wel leuk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:32 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
die koopt kleding die niet bij haar figuur past
Moraquote:
Wat dat betreft past ze prima bij Wanda : krijgen allebei heel snel een rood hoofd ,praten druk, vallen in herhaling , ieder op hun eigen irritante manier dominant aanwezig en zijn heel snel over de zeik te krijgenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dat tempo
niet te volgen en van de hak op de tak
op stream 2 is Mattin weer aan het zingen
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:33 schreef Ireth het volgende:
Staan die febos er nu eigenlijk ook nog steeds???
en ze praten veel, maar zeggen eigenlijk niets (zinnigs)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:33 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wat dat betreft past ze prima bij Wanda : krijgen allebei heel snel een rood hoofd ,praten druk, vallen in herhaling , ieder op hun eigen irritante manier dominant aanwezig en zijn heel snel over de zeik te krijgen
ja en ze gaan ook mee naar de wcquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:33 schreef Ireth het volgende:
Staan die febos er nu eigenlijk ook nog steeds???
Hunnie moeten soms ook,dat is logisch.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja en ze gaan ook mee naar de wc
Ja precies. Praten en horen alleen maar zichzelf .quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
en ze praten veel, maar zeggen eigenlijk niets (zinnigs)
wat en kutjob, met nach de wc gaanquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:34 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
ja en ze gaan ook mee naar de wc
Zou prima bij jou passen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat en kutjob, met nach de wc gaan
Pyromaantje van me.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:36 schreef greysbones het volgende:
mannen en vuurtjes bouwen
dat is altijd zegt GJ
niks met mannen te maken GJ
ouderwetse koekwous
In haar dromen dat die gaan winnen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:38 schreef juul. het volgende:
Babs heeft tegen Leila gezegd dat Sasha of zij zelf het gaan winnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |