quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja toch, ik dacht zoiets te horen, maar denk nee zal wel niet.
Dus toch
Lekker hoor.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
oxazepam
anders kan hij niet slapen
is in stukjes Mario... dat wil jij nietquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo klein is en frikandel?
daar is mijn wurst länger
Jezus alleen daarom?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
oxazepam
hoe oud is het gevalletje?quote:
BS verhaal ... hij heeft nietsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
oxazepam
27.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
hoe oud is het gevalletje?
als je dan elke dag een pammetje moet slikken om te slapen
lijkt me niet goed
Gefeliciteerdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo klein is en frikandel?
daar is mijn wurst länger
zeker welquote:
Binnen no time heb je ook gewenning.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me niet goed
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Binnen no time heb je ook gewenning.
dat doet mami in gulaschsoepquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef chufi het volgende:
[..]
is in stukjes Mario... dat wil jij niet
Zeker niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
lijkt me niet goed
Struik.quote:
TOen had ie nog niet eens gebokstquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
zeker wel
hij heeft laatst bij Maddy aangegeven dat hij nieuwe had besteld bij Martin
maar dat die er nog niet waren
Die slik ik ook om te slapen, maar meer om de pijn en de ongemak door de stoma. En nog slaapquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:56 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
oxazepam
En een tampon is op de bon?quote:
nee klopt hij slikt ze thuis ookquote:
gelul noemen we datquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat doet mami in gulaschsoep
wurststukjes
Nee.Ze moeten nu nog iets van 17 uur.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Vannacht om 3uur is dat paalgekakel toch eindelijk wel afgelopen hoop ik?
jij hebt er een verdomd goede reden voor Fritsiequote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die slik ik ook om te slapen, maar meer om de pijn en de ongemak door de stoma. En nog slaap
ik maar 4 uur 'snachts.
quote:
Prima, maar ik bedoel het gekakelquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee.Ze moeten nu nog iets van 17 uur.
3:40 hier op FoK! wel iigquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef 5thencounter het volgende:
Vannacht om 3uur is dat paalgekakel toch eindelijk wel afgelopen hoop ik?
Jij bent ook geen 27.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:59 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die slik ik ook om te slapen, maar meer om de pijn en de ongemak door de stoma. En nog slaap
ik maar 4 uur 'snachts.
Dat rijmt en dicht...quote:
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik zou Nadir gewoon Placebo's geven
Vind haar stem ook nogal irritant.. hoop dat ze afhaakt vannachtquote:
Echt hoorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet wandelen met Nadir
hij heeft een nieuw slachtoffer
Qua looks wel natuurlijk.quote:
Niks moetquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet wandelen met Nadir
hij heeft een nieuw slachtoffer
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind haar stem ook nogal irritant.. hoop dat ze afhaakt vannacht
Maddy moet schijten.quote:
Gewoon achter overquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is de kakel in dit geheel
Ja maar die heeft haar liefje naar huis gestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:04 schreef chufi het volgende:
Maar als Mirthe niet wil moet ze gewoon ff naar Jeff lopen
Ja maar net stonden ze al weer arm in armquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar die heeft haar liefje naar huis gestuurd
Wordt wel steeds zwaarder.. zeker als de vermoeidheid toe slaatquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
Ik denk niet dat ze dit vol gaan houden
Nu heb je er speciale kussen voorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik moet denken dat ik achterop een fiets zat
ik hoop het vooralquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Kim K het niet gaat halen
Daar ken ik een liedje van.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik moet denken dat ik achterop een fiets zat
Natuurlijk wel, ze hebben alleen maar te zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
Natuurlijk wel, ze halen zowat alles tegenwoordig , wen er maar aan dat er de komende maanden geen verrassingen komen qua geld voor eten en sukkels wegstemmenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
Oh te vroeg geborenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu heb je er speciale kussen voor
Hij is Rupie zijn bitch ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iminnionini en Rupie mengen zich ook weinig tussen de anderen, Imi loopt als een loopse teef achter Rupert aan
Ik ookquote:
Die zie je niet veel bij/in de groep mora ook niet echtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iminnionini en Rupie mengen zich ook weinig tussen de anderen, Imi loopt als een loopse teef achter Rupert aan
Iniminimynimoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Fucking hel gastquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ze hebben alleen maar te zitten.
Jaaah.quote:
Nog nooit van gehoordquote:
Mora, is onzichbaar, die zie je echt amperquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zie je niet veel bij/in de groep mora ook niet echt
Te vroeg geboren.quote:
ik dacht echt dat zij een grote muil zou hebben,de hele tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mora, is onzichbaar, die zie je echt amper
Klopt maar is niet ergquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mora, is onzichbaar, die zie je echt amper
over zichzelf? Hij is het nog, alleen neemt Kim K de taak nu waarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Marciano over een 'hij' die een mama's kindje was![]()
Rupie was al met wierook bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:11 schreef Was-beer het volgende:
Maddie kan niet eens rustig schijten
Iemand .. maar grappig dat hij daar zo min over spreekt terwijl hij zelf een mama's kindje isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
over zichzelf? Hij is het nog, alleen neemt Kim K de taak nu waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |