Qua looks wel natuurlijk.quote:
Niks moetquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef greysbones het volgende:
Mirthe moet wandelen met Nadir
hij heeft een nieuw slachtoffer
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:02 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Vind haar stem ook nogal irritant.. hoop dat ze afhaakt vannacht
Maddy moet schijten.quote:
Gewoon achter overquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:03 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
dat is de kakel in dit geheel
Ja maar die heeft haar liefje naar huis gestuurdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:04 schreef chufi het volgende:
Maar als Mirthe niet wil moet ze gewoon ff naar Jeff lopen
Ja maar net stonden ze al weer arm in armquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja maar die heeft haar liefje naar huis gestuurd
Wordt wel steeds zwaarder.. zeker als de vermoeidheid toe slaatquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
Ik denk niet dat ze dit vol gaan houden
Nu heb je er speciale kussen voorquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik moet denken dat ik achterop een fiets zat
ik hoop het vooralquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef puzziepie het volgende:
Ik denk dat Kim K het niet gaat halen
Daar ken ik een liedje van.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Soury het volgende:
Ik moet denken dat ik achterop een fiets zat
Natuurlijk wel, ze hebben alleen maar te zitten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
Natuurlijk wel, ze halen zowat alles tegenwoordig , wen er maar aan dat er de komende maanden geen verrassingen komen qua geld voor eten en sukkels wegstemmenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:05 schreef Soury het volgende:
Oh te vroeg geborenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nu heb je er speciale kussen voor
Hij is Rupie zijn bitch ook.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iminnionini en Rupie mengen zich ook weinig tussen de anderen, Imi loopt als een loopse teef achter Rupert aan
Ik ookquote:
Die zie je niet veel bij/in de groep mora ook niet echtquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Iminnionini en Rupie mengen zich ook weinig tussen de anderen, Imi loopt als een loopse teef achter Rupert aan
Iniminimynimoquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:07 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Fucking hel gastquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef spapaars het volgende:
[..]
Natuurlijk wel, ze hebben alleen maar te zitten.
Jaaah.quote:
Nog nooit van gehoordquote:
Mora, is onzichbaar, die zie je echt amperquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Die zie je niet veel bij/in de groep mora ook niet echt
Te vroeg geboren.quote:
ik dacht echt dat zij een grote muil zou hebben,de hele tijdquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mora, is onzichbaar, die zie je echt amper
Klopt maar is niet ergquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mora, is onzichbaar, die zie je echt amper
over zichzelf? Hij is het nog, alleen neemt Kim K de taak nu waarquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:10 schreef puzziepie het volgende:
Marciano over een 'hij' die een mama's kindje was![]()
Rupie was al met wierook bezig.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:11 schreef Was-beer het volgende:
Maddie kan niet eens rustig schijten
Iemand .. maar grappig dat hij daar zo min over spreekt terwijl hij zelf een mama's kindje isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:11 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
over zichzelf? Hij is het nog, alleen neemt Kim K de taak nu waar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |