ik kwam hier net iemand binnen lopenquote:
dat vind ik ook altijd moeilijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef puzziepie het volgende:
Maddy moet drie punten benoemen die positief zijn aan haar
Nu nog drie
Ik denk dat dat ook zo isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Als Maddy geen manager meer is, valt er wel een last van haar schouder af denk ik
Ze weet het echt niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef puzziepie het volgende:
Maddy moet drie punten benoemen die positief zijn aan haar
Nu nog drie
Alleen maar positieve dingenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kwam hier net iemand binnen lopen
wat zei ze nu weer over Jeff?
is positieve benaderingquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind babs wel irritant worden nu.
welke 3 goeie eigenschappen kun je noemen?
Tis geen sollicitatie
En van die van onsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Als Maddy geen manager meer is, valt er wel een last van haar schouder af denk ik
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
is positieve benadering
zodat ze meer in het positieve komt
En dan kan de volgende de zware taak op zich nemen, en dan op t laatst weten de meeste hoe het is om manager te zijnquote:
jajaja i knowquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
is positieve benadering
zodat ze meer in het positieve komt
Of misschien ook niet, als de volgende manager aan de beurt isquote:
daar , mijn waarde Sestraquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jajaja i know
maar ze is geen psych en pretendeert dat wel te zijn
Ze gebruikt tools die ik ook wel zou weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jajaja i know
maar ze is geen psych en pretendeert dat wel te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |