ik kwam hier net iemand binnen lopenquote:
dat vind ik ook altijd moeilijkquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef puzziepie het volgende:
Maddy moet drie punten benoemen die positief zijn aan haar
Nu nog drie
Ik denk dat dat ook zo isquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Als Maddy geen manager meer is, valt er wel een last van haar schouder af denk ik
Ze weet het echt niet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef puzziepie het volgende:
Maddy moet drie punten benoemen die positief zijn aan haar
Nu nog drie
Alleen maar positieve dingenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kwam hier net iemand binnen lopen
wat zei ze nu weer over Jeff?
is positieve benaderingquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef Sestra666 het volgende:
ik vind babs wel irritant worden nu.
welke 3 goeie eigenschappen kun je noemen?
Tis geen sollicitatie
En van die van onsquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:43 schreef Mrsloveable het volgende:
Als Maddy geen manager meer is, valt er wel een last van haar schouder af denk ik
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
is positieve benadering
zodat ze meer in het positieve komt
En dan kan de volgende de zware taak op zich nemen, en dan op t laatst weten de meeste hoe het is om manager te zijnquote:
jajaja i knowquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
is positieve benadering
zodat ze meer in het positieve komt
Of misschien ook niet, als de volgende manager aan de beurt isquote:
daar , mijn waarde Sestraquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jajaja i know
maar ze is geen psych en pretendeert dat wel te zijn
Ze gebruikt tools die ik ook wel zou weten.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:45 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
jajaja i know
maar ze is geen psych en pretendeert dat wel te zijn
Ja, alleen die mensen weten hoe het is om die taak te hebben , en dat er meer bij komt kijken dan alleen groepsdingen , Dat ze de enige lijn met de febo is en dat zij haar met alles ook nog eens op het matje roepenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:44 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
En dan kan de volgende de zware taak op zich nemen, en dan op t laatst weten de meeste hoe het is om manager te zijn
gewoon een boek kopenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikt tools die ik ook wel zou weten.
Het kan werken.
ik vind t irritant, zo graven.. nu weer over haar dochterquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze gebruikt tools die ik ook wel zou weten.
Het kan werken.
ik zou het ook niet echt waarderenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vind t irritant, zo graven.. nu weer over haar dochter
quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef Ebinas het volgende:
Gelukkig, was een korte![]()
En ze moet heel nodig scheiten
Er mag niet gewisseld worden..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie nog niet aan de beurt? Die zou het goed doen, al weken met een houtblok onder d'r kont geoefend
er wordt niet gewisseldquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef 5thencounter het volgende:
Eunie nog niet aan de beurt? Die zou het goed doen, al weken met een houtblok onder d'r kont geoefend
Eunice heeft die boeken gelezen,en dat merk je ook wel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon een boek kopen
er zijn echt heel veel boeken waar dit soort trucjes in beschreven staan
ik denk dat Eunice een betere zou kunnen zijnquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Eunice heeft die boeken gelezen,en dat merk je ook wel.
Jammer, Eu had al een houten reet..quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:48 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Er mag niet gewisseld worden..
Zal ik eten voor je halen,gaat het wel?quote:
Wendy doet dit echt goedquote:
neemt ze die elke dag dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef Ebinas het volgende:
Oh door laxeerpillen moet ze de hele dag al scheiten.
En gelijk bam bam.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wendy doet dit echt goed
met Maddy
gewoon af en toe een paar woordjes
Ik had het nooit gedacht in het begin ,maar ik vind haar tofquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Zal ik eten voor je halen,gaat het wel?
1 keer per week.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |