Eén richting in winkelstratenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:25 schreef Spablauw214 het volgende:
Oja. Die voetgangersrotonde in het centrum van Utrecht.
Het toppunt van de maakbare samenleving.
Tja, de logica ontgaat me. Maar dat is wel vaker de laatste jaren bij coronagerelateerde zaken.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:45 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Gelukkig hebben ze al een griepprik gehad
Krijg je dat allemaal vergoed? Duur grapje.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:41 schreef Spablauw214 het volgende:
Bedrijf waarvoor ik werk wil nu ook dat iedereen die naar kantoor komt eerst een zelftest doet.
Bekijk het maar
Het advies van de ANWB om niet meer buiten te fietsen maar een hometrainer te kopen... Mensen die boos werden omdat tijdens de eerste schoolsluiting kinderen massaal buiten gingen spelen met het mooie weer... Ab Whinehause die boos was na de BLM demonstratie in Amsterdam bij op1 omdat die mensen niet genoeg bezig waren met corona... Het virus sleet mee tijdens de sneeuw en ijsperiode... Alleen chillen is corona killen...quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:25 schreef Spablauw214 het volgende:
Oja. Die voetgangersrotonde in het centrum van Utrecht.
Het toppunt van de maakbare samenleving.
Als je een vlieg op de muur was geweest in Den Haag/bij OMT tijdens de coronaperiode hadden je oren waarschijnlijk geklapperd.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:12 schreef Spablauw214 het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)rouwensvraag-kuipers
Erg sympathiek weer van Omtzigt maar dit wordt gewoon weer weggestemd.
Een paar van de 705 leden van het Europees Parlement. Die rechtstreeks gekozen zijn door het Europese volk. Zitten dus ook FvD mensen tussen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:56 schreef OProg het volgende:
Ze staan achter een soort van bureau, een mooi blauw scherm en ik zie een Europese vlag.
Maar wie zijn deze mensen? Ik heb namelijk echt geen idee.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Een paar van de 705 leden van het Europees Parlement. Die rechtstreeks gekozen zijn door het Europese volk. Zitten dus ook FvD mensen tussen.
Geen idee. Zou zomaar kunnen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 01:01 schreef OProg het volgende:
[..]
Dat wist ik niet. In welke setting staat ze dan hier eigenlijk? Een soort zelf belegde persconferentie of iets?
Dank je ik zat namelijk hetzelfde te denken als @OProg en ik heb zo gevoel dat een Canadese Jezus volger dat al helemaal niet weet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Een paar van de 705 leden van het Europees Parlement. Die rechtstreeks gekozen zijn door het Europese volk. Zitten dus ook FvD mensen tussen.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 00:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Terugdenkend was er zoveel waarvan ik niet begrijp dat het kon gebeuren.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:08 schreef ipa84 het volgende:
Het advies van de ANWB om niet meer buiten te fietsen maar een hometrainer te kopen... Mensen die boos werden omdat tijdens de eerste schoolsluiting kinderen massaal buiten gingen spelen met het mooie weer... Ab Whinehause die boos was na de BLM demonstratie in Amsterdam bij op1 omdat die mensen niet genoeg bezig waren met corona... Het virus sleet mee tijdens de sneeuw en ijsperiode... Alleen chillen is corona killen...
Zo kan ik nog wel even doorgaan met alle onzin adviezen en wat mensen allemaal gezegd hebben. Het laat eigenlijk 1 ding zien. Als we ons puur bezig houden met 1 probleem en de rest uit het oog verliezen dan krijg je dit soort onzin. De afgelopen tijd komen we er eindelijk is achter wat voor schade al die maatregelen hebben aangericht en de vraag is of ze wel gewerkt hebben.
Het impliceert dat niet, wat mij betreft. Het verwijst naar de manier waarop wordt gereageerd op deze mensen en hun adviezen. Dat ze worden bedreigd en aangevallen vanwege hun mening. Nu nog steeds. Ik vind het op zichzelf niet onbegrijpelijk dat niet van iedereen bekend wordt wat hun mening en advies wordt.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 17:35 schreef bloodymary1 het volgende:
Als je dat artikel leest, geloof je toch werkelijk niet dat dit bestaat.
En dan hebben ze het over honderdduizenden documenten. Alsof dat stelletje ambtenaren zoveel documenten kan produceren.
En ze mogen niet openbaar worden gemaakt, want dan durven de leden van het OMT zich niet meer vrij te uiten.![]()
Dat impliceert dan dus eigenlijk ook dat ze onzin vertellen, en dat zelf weten, waarom zou je je anders niet durven te uiten.
Dat dat allemaal kan. En door iedereen normaal gevonden wordt. En weer onder het tapijt geveegd wordt.
Huh? Wat een rare reactie. Ik zeg enkel dat er ook mensen van FvD in het Europees Parlement zitten. Rechtstreeks gekozen nog wel.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 05:50 schreef Frenky893 het volgende:
[..]Wat een trieste reactie. Alles wat niet mee gaat in het officiele corona verhaal = fvd = onzin (deze dame heeft trouwens geen bal met fvd of nl politiek te maken maargoed). Eenvoudig leventje heb je dan. Daarnaast is zij slechts "de messenger" van wat pfizer zelf heeft gezegd. Dus als pipo de clown of het NOS journaal het verteld maakt het niet meer of minder waar.
Maar waarom dan? Er zitten mensen van allerlei partijen daar.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:00 schreef capricia het volgende:
[..]
Huh? Wat een rare reactie. Ik zeg enkel dat er ook mensen van FvD in het Europees Parlement zitten. Rechtstreeks gekozen nog wel.
Omdat FvD dichter bij het gedachtegoed staat van de Duitse AfD dan een CU of D66. Mevrouw is even zeer tegen het vaccineren als de FvD afgevaardigden in het EP.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:07 schreef Frenky893 het volgende:
[..]
Maar waarom dan? Er zitten mensen van allerlei partijen daar.
Je het is 1 groot complot, dat wetenwenuwel5.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
![]()
De griep is weer terug als het hen uitkomt.
Genoeg bronnen uit die periode te vinden die spreken over een griepepidemie:quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:47 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
![]()
De griep is weer terug als het hen uitkomt.
https://www.rivm.nl/nieuws/griepepidemie-lijkt-in-zichtquote:Publicatiedatum 09-03-2022
Griepepidemie lijkt in zicht
Steeds meer mensen in Nederland hebben griep. Afgelopen week nam het aantal mensen met griep flink toe. In steeds meer monsters die zijn afgenomen bij mensen met griepachtige klachten wordt het griepvirus (influenzavirus) gevonden. Op basis van informatie van laboratoria, ziekenhuizen, huisartsen en GGD (Gemeentelijke Gezondheidsdienst)’en lijkt een griepepidemie in zicht. Dat is de conclusie van het Nivel, Erasmus MC (Erasmus University Medical Center) en het RIVM.
https://www.nivel.nl/nl/nieuws/griepepidemie-nederland-1quote:16-03-2022
Griepepidemie in Nederland
De afgelopen weken nam het aantal mensen met griep flink toe. En afgelopen week groeide ook het aantal keel- en neusmonsters van mensen met griepachtige klachten waarin een influenzavirus werd gevonden, blijkt uit bronnen van het Nivel, RIVM en Erasmus MC. Sinds week 10 van 2022 kunnen we officieel spreken van een griepepidemie, zo geven deze drie instanties aan.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-begonnen-nivel-rivmquote:Griepepidemie begonnen, mede door loslaten coronamaatregelen
16 maart 2022 18:24 Aangepast: 17 maart 2022 09:10
In Nederland is een griepepidemie begonnen. Eerder hadden minder mensen griep dan in de periode vóór het coronavirus, waarschijnlijk als gevolg van de maatregelen tegen Covid, die ook tegen besmetting met een griepvirus werkten.
Nu veel maatregelen zijn losgelaten, hebben mensen weer meer contact met anderen en kan ook de kans op luchtweginfecties zoals griep toenemen, zeggen onderzoeksinstituut Nivel en het RIVM.
Klopt, de griep is weer terugquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:06 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
Genoeg bronnen uit die periode te vinden die spreken over een griepepidemie:
[..]
https://www.rivm.nl/nieuws/griepepidemie-lijkt-in-zicht
[..]
https://www.nivel.nl/nl/nieuws/griepepidemie-nederland-1
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-begonnen-nivel-rivm
https://www.avogel.nl/informatie/griep-verkoudheid/griep-2022.php
https://www.maxvandaag.nl(...)maar-waarom-zo-laat/
https://www.nu.nl/gezondh(...)n-griepepidemie.html
Nooit weggeweest.quote:
https://www.ad.nl/gezond/(...)e-gevallen~a4bf5dff/quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:35 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Nooit weggeweest.
En ook vaker geleid tot oversterfte of anderszins problemen in de samenleving. Zoals uitgestelde zorg.
Toen hadden we nog (zware) maatregelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:38 schreef weetjewel5 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/gezond/(...)e-gevallen~a4bf5dff/
Vorig jaar was die toch echt afwezig.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou boys. Als ik nu nog steeds 'rona free blijf dan reken ik mezelf definitief tot "unronable"
Vrouwlief is zojuist positief getest en we hebben nou niet bepaald afstand gehouden vanmorgen
ben erg benieuwd waardoor ze in het ZKH liggen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:42 schreef crystal_meth het volgende:
België: 1509 in het ziekenhuis, 76 op IC
op 11 oktober was het 1548 en 75; op 16 oktober 1486 en 67.
https://datastudio.google(...)9173148ab/page/ZwmOB
Been there, done that (in januari).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
Nou boys. Als ik nu nog steeds 'rona free blijf dan reken ik mezelf definitief tot "unronable"
Vrouwlief is zojuist positief getest en we hebben nou niet bepaald afstand gehouden vanmorgen
Had jouw vrouw ook de 'rona?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:02 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Been there, done that (in januari).
Haha ja, maar dan man. Geen moment nadat we het wisten afstand gehouden, omdat ik dacht, ja dan ben ik nu toch al besmet. Heb overigens niet getest toen, maar had echt geen enkele klacht, dus naar mening had ik het dan ook niet. Ben ook gewoon overal heen gegaan in die week.quote:
Vermoedelijk met corona, niet vanwege.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:54 schreef THEFXR het volgende:
ben erg benieuwd waardoor ze in het ZKH liggen?
Dat vraagt om taartquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:37 schreef dick_laurent het volgende:
Als die nieuwe variant immuniteit kan omzeilen, vanwaar de huidige herhaalprikken?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:06 schreef zimmy910 het volgende:
Het RIVM staat voor een raadsel !
[ twitter ]
Ik wel. Lul STUK wassen helpt. @Wereldgozerquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:06 schreef zimmy910 het volgende:
[ twitter ]
Wraklijvenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:23 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Als die nieuwe variant immuniteit kan omzeilen, vanwaar de huidige herhaalprikken?
Lauterbach en zijn kappen-fetisjquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 18:32 schreef Spablauw214 het volgende:
Goede cijfers. Wat een contrast met Duitsland waar Lauterbach vol op het paniekorgel aan het hengsten is
AAPEDquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik wel. Lul STUK wassen helpt. @:Wereldgozer
Prikken zijn nodig om een - m.n. kwetsbaar - lichaam preventief voldoende antistoffen te laten aanmaken die in een onverhoopt geval van infectie, een persoon een kleine voorsprong geeft in het herstelproces voordat ernstige(r) schade ontstaat.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:23 schreef SilverEyes het volgende:
[..]
Als die nieuwe variant immuniteit kan omzeilen, vanwaar de huidige herhaalprikken?
Eindelijk openheid bij die clubquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:06 schreef zimmy910 het volgende:
[ twitter ]
Welke halve tamme gaat er nog langs die straat dan?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 19:06 schreef zimmy910 het volgende:
[ twitter ]
Volgens Lauti ligt dat aan de herfstvakantie. Die alleen in NRW en Hamburg toen al was begonnen.quote:
Ken de hele historie niet, maar positief toch? Blijkbaar zijn ze bij vws ook cynisch over redteam en andere schreeuwerds. Lees dit liever dan dat ze schrijven "goh, wat een inzicht, misschien spreken zij wel namens het volk''.quote:
Ik moest er wel om glimlachen, komt uit de feed van Ginny, die natuurlijk VIESMAD is over dit Nederlands exceptionalisme.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:10 schreef phpmystyle het volgende:
Ken de hele historie niet, maar positief toch? Blijkbaar zijn ze bij vws ook cynisch over redteam en andere schreeuwerds. Lees dit liever dan dat ze schrijven "goh, wat een inzicht, misschien spreken zij wel namens het volk''.
Niet gewoon vals negatief?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 20:48 schreef Abdus18 het volgende:
Verbaasd me nog altijd dat ik het ook nog niet te pakken gehad heb, na het Rammstein concert in juli dacht ik het te hebben, de vrouw en wat vrienden allemaal positief erna, en ik 4 weken snipverkouden/keelpijn/etc maar geen enkele positieve test....
Oh Ginny, wat zijn we blij dat niemand meer naar je luistert. Zij heeft echt zieke issues. Je zou haar man of vriend maar zijn. Wordt sowieso ook niet zonder condoom geneukt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:13 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik moest er wel om glimlachen, komt uit de feed van Ginny, die natuurlijk VIESMAD is over dit Nederlands exceptionalisme.
Een marathon tegen het virusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Volgens Lauti ligt dat aan de herfstvakantie. Die alleen in NRW en Hamburg toen al was begonnen.
[ twitter ]
Nu op naar de moeder der Marathons!
"Dit wordt geen sprint, dit wordt een marathon" kan zo de tegeltjeswijshedenwand in groep 8 op inderdaad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een marathon tegen het virus
Het lijkt wel alsof ik Hugo weer hoor.
Na 2,5 jaar nog steeds deze retoriekquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 21:05 schreef nostra het volgende:
[..]
Volgens Lauti ligt dat aan de herfstvakantie. Die alleen in NRW en Hamburg toen al was begonnen.
[ twitter ]
Nu op naar de moeder der Marathons!
De FDP ligt nog wel eens in de weg, maar hun reikwijdte is (helaas) ook maar beperkt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar nog steeds deze retoriek
Is er daar nou echt niet iemand die zegt: waar zijn we in hemelsnaam nog mee bezig.
Ja joh. Maar dat hele gelul van “we zijn een virus aan het bestrijden! We doen het samen!” is hier gelukkig wel echt een gepasseerd station.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:36 schreef nostra het volgende:
[..]
De FDP ligt nog wel eens in de weg, maar hun reikwijdte is (helaas) ook maar beperkt.
Dat krijg je ook niet meer breed gedragen terug gelukkig.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:38 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Ja joh. Maar dat hele gelul van “we zijn een virus aan het bestrijden! We doen het samen!” is hier gelukkig wel echt een gepasseerd station.
Ik ben een beetje gemeen, maar ik weet hoe KK ZIEDEND Chantal Bleekers, Giny Mooy, Marion Koopmans, en nog wat van die tetterwijven daar van wordenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:40 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat krijg je ook niet meer breed gedragen terug gelukkig.
Ach, het narratief is - ongeacht de hoogte en ernst van de eventuele golf - vooraf al bekend: zij hadden hiervoor allang gewaarschuwd, het kabinet wil met leugens en bedrog het virus zoveel mogelijk laten rondgaan, mensen zijn niet in staat om eigen verantwoordelijkheid te nemen, dus de Staat had veel eerder moeten ingrijpen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:47 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ben een beetje gemeen, maar ik weet hoe KK ZIEDEND Chantal Bleekers, Giny Mooy, Marion Koopmans, en nog wat van die tetterwijven daar van worden
Het is heel vreemd. Duitsers en dat soort regeltjes, ze willen het niet loslaten. Kom net uit Leipzig en nog steeds zijn ze super serieus met mondkapjes, ook op plekken waar het niet hoeft (zoals supermarkten).quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:32 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Na 2,5 jaar nog steeds deze retoriek
Is er daar nou echt niet iemand die zegt: waar zijn we in hemelsnaam nog mee bezig.
Bizar. Smeken om mondkapjes zie ik echt niet. Lijkt wel of Pepijn ons zo snel mogelijk de lockdown in wil hebben. Want dat is goed voor zijn zetels.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Wat voor een mensen, naast Pepijn van Houwelingen, kijken nog naar dit soort drek?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef Akathisia het volgende:
Een mens kan maximaal ongeveer tussen de 15 tot 40 kilo af per jaar afvallen. Laten we 15 aanhouden voor de wat oudere gevallen. Dat is minstens 30 kilo! Als je nu nog dik bent en daardoor in het ziekenhuis belandt, dan verdien je imo geen plek meer.
Je denkt idem over ongevaccineerden van 60 plus, of niet?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef Akathisia het volgende:
Een mens kan maximaal ongeveer tussen de 15 tot 40 kilo af per jaar afvallen. Laten we 15 aanhouden voor de wat oudere gevallen. Dat is minstens 30 kilo! Als je nu nog dik bent en daardoor in het ziekenhuis belandt, dan verdien je imo geen plek meer.
Uiteraard, ik heb de solide logica van weleer overgenomenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:13 schreef capricia het volgende:
[..]
Je denkt idem over ongevaccineerden van 60 plus, of niet?
Doe-het-zelversquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:15 schreef Momo het volgende:
Of voor mensen die in het ziekenhuis belanden nadat ze te hard hebben gereden? Of mensen die roken? Of mensen die teveel alcohol drinken? Of voor mensen die aan extreme sport doen? Of voor mensen die ooit de wet hebben overtreden?
Jij dusquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
Wat voor een mensen, naast Pepijn van Houwelingen, kijken nog naar dit soort drek?
Nou, komop, vertel. Wat vind je van ongevaccineerden die in het ziekenhuis opgenomen worden?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:16 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Uiteraard, ik heb de solide logica van weleer overgenomen.
Zó asociaal, die mensen die denken dat ze zomaar een keukentrappetje op kunnen stappen.quote:
Depressieve mensen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen die teveel tijd door brengen op internetfora.
Mensen sowieso wel.quote:
Hoe dúrf je dat lampje zelf in te draaien?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Zó asociaal, die mensen die denken dat ze zomaar een keukentrappetje op kunnen stappen.
Ik moest denken aan dat gelul over het weigeren van de ongevaccineerden, en toen dacht ik, laat ik alvast eens uitzoeken hoeveel kilo een mens nou af had kunnen vallen, om de zorg te kunnen ontzien.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:18 schreef capricia het volgende:
Nou, komop, vertel. Wat vind je van ongevaccineerden die in het ziekenhuis opgenomen worden?
Niet meer doen in het vervolg, buiten laten staan? Ziekenhuis moet vaccinatie navragen? Wat is je mening precies?
Ik lees geen antwoord op mijn doodgewone vragen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat gelul over het weigeren van de ongevaccineerden, en toen dacht ik, laat ik alvast eens uitzoeken hoeveel kilo een mens nou af had kunnen vallen, om de zorg te kunnen ontzien.
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik moest denken aan dat gelul over het weigeren van de ongevaccineerden, en toen dacht ik, laat ik alvast eens uitzoeken hoeveel kilo een mens nou af had kunnen vallen, om de zorg te kunnen ontzien.
Misschien moet je stoppen met nadenken, niet alles is maakbaar, Pannenkoek.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat mijn antwoord ze allen redundant (sorry, Engels-dagje) had gemaakt. Als ongevaccineerde zou ik het wel fijn vinden om opgenomen te worden. Temeer ik mijn best doe niet dik te zijn.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:23 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik lees geen antwoord op mijn doodgewone vragen.
Maar mss heb je die ook niet.
Gewoon wat schoppen tegen de NPO en Op1 in het bijzonder, dat is een verplichte hobby bij Forum.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Bizar. Smeken om mondkapjes zie ik echt niet. Lijkt wel of Pepijn ons zo snel mogelijk de lockdown in wil hebben. Want dat is goed voor zijn zetels.
Indirect gebeurt dat uiteindelijk ook.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:21 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ah. Zorg voor jou, maar niet voor een ander. Duidelijk.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat mijn antwoord ze allen redundant (sorry, Engels-dagje) had gemaakt. Als ongevaccineerde zou ik het wel fijn vinden om opgenomen te worden. Temeer ik mijn best doe niet dik te zijn.
Misschien kan je probreren geen lul te zijnquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:25 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh sorry, ik dacht dat mijn antwoord ze allen redundant (sorry, Engels-dagje) had gemaakt. Als ongevaccineerde zou ik het wel fijn vinden om opgenomen te worden. Temeer ik mijn best doe niet dik te zijn.
Zoals gewoonlijk een hoop geknip om te proberen een punt te maken. Dat vervolgens niet gemaakt wordt, maar dat terzijde.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:07 schreef Akathisia het volgende:
[ twitter ]
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:28 schreef capricia het volgende:
Ah. Zorg voor jou, maar niet voor een ander. Duidelijk.
Een prikje is zo genomen, btw (das ook Engels)
Maar verders vind je jezelf wel beschaafd?
Je kan me vragen niet na te denken. Je kan me vragen geen lul te zijn. Maar niet beide tegelijkertijd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:29 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Misschien kan je probreren geen lul te zijn
Ik denk dat ongevaccineerden evenveel recht op een ziekenhuisbed hebben.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:31 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Niemand begrijpt me vanavond.
Ik had slechts pre-emptive een argument geformuleerd tegen de ongevaccineerdenweigeraars, die ongetwijfeld in de schaduw aan het wachten zijn om toe te slaan nu er weer gerept wordt over maatregeltjes.
Yep.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk een hoop geknip om te proberen een punt te maken. Dat vervolgens niet gemaakt wordt, maar dat terzijde.
Mooi, dan ben jij niet een van de mensen, die zich ook in de media vertegenwoordigd zag, die uit was op polarisatie en riep dat ik geen recht had op een ziekenhuisbed, terwijl ik slechts naar eigen inschatting en keuze mbt mijn eigen gezondheid maakte.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:37 schreef capricia het volgende:
Ik denk dat ongevaccineerden evenveel recht op een ziekenhuisbed hebben.
We zijn allemaal gelijk. Je status doet er niet toe. En afgeven op mensen met een bepaalde bmi of vaccinatiestatus geeft alleen maar meer polarisatie.
Ik denk dan ook dat een klein hard roepend groepje uit is op meer polarisatie.
Je hebt je op laten jagen, jongen en dat is idd zeer fout. Jij bent net zo waardevol als ieder ander onge-acht de keuzes die jij hebt gemaakt. Waarom denk je dat ik zo boos ben op deze crack-regering? Alles is onze schuld terwijl zij er 1 grote teringbende van maken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:42 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mooi, dan ben jij niet een van de mensen, die zich ook in de media vertegenwoordigd zag, die uit was op polarisatie en riep dat ik geen recht had op een ziekenhuisbed, terwijl ik slechts naar eigen inschatting en keuze mbt mijn eigen gezondheid maakte.
Wat mij betreft heb je die keuze altijd gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:42 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Mooi, dan ben jij niet een van de mensen, die zich ook in de media vertegenwoordigd zag, die uit was op polarisatie en riep dat ik geen recht had op een ziekenhuisbed, terwijl ik slechts naar eigen inschatting en keuze mbt mijn eigen gezondheid maakte.
Weinig. Ik heb altijd al een laag mensbeeld gehad.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:48 schreef capricia het volgende:
Wat mij betreft heb je die keuze altijd gehad.
Ik proef door de regels heen dat je je heel erg in de steek gelaten hebt gevoeld. Als een paria.
Hoe heeft dit je veranderd?
Kan ik me tegelijkertijd wel voorstellen. Maar (de wens voor) daadwerkelijke uitsluiting kwam van één kant af. De rest, de uitgeslotenen, reageerde. Dient deze hierover dientengevolge te zwijgen om verdere polarisatie te voorkomen?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:48 schreef capricia het volgende:
Ik heb heel veel moeite met de polarisatie die hierdoor plaats gevonden heeft.
Verander dat dan, dat kan alleen jij.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:49 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Weinig. Ik heb altijd al een laag mensbeeld gehad.
Een mens kan ook gewoon zijn domme teringmuil houdenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:11 schreef Akathisia het volgende:
Een mens kan maximaal tussen de 15 tot 40 kilo af per jaar afvallen. Laten we 15 aanhouden voor de wat oudere gevallen. Dat is minstens 30 kilo! Als je nu nog dik bent en daardoor in het ziekenhuis belandt, dan verdien je er imo geen plek meer.
Om vervolgens verrast worden door praktijken als toen? Nah, I'm good.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Verander dat dan, dat kan alleen jij.
Vorige week heb ik een aantal quotes en gedachten hier neergezet van een jaar geleden. Zonder de personen meteen te benoemen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:49 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Weinig. Ik heb altijd al een laag mensbeeld gehad.
[..]
Kan ik me tegelijkertijd wel voorstellen. Maar (de wens voor) daadwerkelijke uitsluiting kwam van één kant af. De rest, de uitgeslotenen, reageerde. Dient deze hierover dientengevolge te zwijgen om verdere polarisatie te voorkomen?
Dat mensen allerlei dingen voor mogelijk hielden die niet bleken uit te komen (alhoewel de voorgestelde aanpassing wet publieke gezondheid feitelijk de normalisering is die men vreesde) is geen negatie van de overeenkomstigheden tussen mijn beeld en wat ik toendertijd aan den lijve ondervond; wat het geval was toen het er toe deed.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:05 schreef capricia het volgende:
Vorige week heb ik een aantal quotes en gedachten hier neergezet van een jaar geleden. Zonder de personen meteen te benoemen.
Vorig jaar op deze datum hadden we mondkapjes. En QR bewijzen.
En veel mensen dachten dat als je iets qua vrijheid afgaf aan de overheid, je het nooit meer zomaar terug kreeg. Die QR codes zouden járen blijven. Hier in COR werd dat besproken, niet BNW, maar gewoon hier.
En dat is een legitieme bezorgdheid. Die mensen hebben het beste voor met onze vrije samenleving. En jij ook, denk ik.
Maar dat negatieve beeld bleek niet te kloppen.
Alleen denk ik dat dit soort zaken je niet overtuigt in positieve zin, maar ieder negatief aspect wel in negatieve zin. En dat is jammer.
Omdat je uitgaat van het negatieve.
Idd, maar als je je maar neerlegt bij dit soort maatregelen, verandert er nooit iets. En dat is wat de tegenstanders van de maatregelen alleen wilden bereiken heh (waaronder ik). Als niemand iets zegt en maar meegaat in het narratief dan verandert er niks. Je hebt mensen nodig die daar tegenin gaan. Zonder deze mensen zit je in China.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:11 schreef capricia het volgende:
Daarentegen vind ik de QR code ook echt een gedrocht. Het beschermt niemand. En doet alleen maar kwaad in de maatschappij.
Dat moeten we echt nooit meer doen, aub
Ja. Dus jij bent echt gekwetst door wat er toen gebeurd is. En je negatieve mensbeeld is bevestigd.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:19 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Dat mensen allerlei dingen voor mogelijk hielden die niet bleken uit te komen (alhoewel de voorgestelde aanpassing wet publieke gezondheid feitelijk de normalisering is die men vreesde) is geen negatie van de overeenkomstigheden tussen mijn beeld was en wat ik toendertijd aan den lijve ondervond; wat het geval was toen het er toe deed.
Dat zal hier vast gezegd zijn, maar een hele hoop mensen hebben dat niet me5 zo veel woorden gezegd. Die hebben vooral gepraat over processen, fenomenen en deuren die open zijn gegaan.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Vorige week heb ik een aantal quotes en gedachten hier neergezet van een jaar geleden. Zonder de personen meteen te benoemen.
En veel mensen dachten dat als je iets qua vrijheid afgaf aan de overheid, je het nooit meer zomaar terug kreeg. Die QR codes zouden járen blijven. Hier in COR werd dat besproken, niet BNW, maar gewoon hier.
En dat is een legitieme bezorgdheid. Die mensen hebben het beste voor met onze vrije samenleving. En jij ook, denk ik.
Alleen denk ik dat dit soort zaken je niet overtuigt in positieve zin, maar ieder negatief aspect wel in negatieve zin. En dat is jammer.
Als je denkt dat we hier zonder corona-protesten in een Chinees systeem zouden zitten, dan kan ik je alleen maar bedanken voor je weerstand!quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:22 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Idd, maar als je je maar neerlegt bij dit soort maatregelen, verandert er nooit iets. En dat is wat de tegenstanders van de maatregelen alleen wilden bereiken heh (waaronder ik). Als niemand iets zegt en maar meegaat in het narratief dan verandert er niks. Je hebt mensen nodig die daar tegenin gaan. Zonder deze mensen zit je in China.
Misschien is het een goed plan om Corona te downplayen naar het mietjes-virus wat het is en te erkennen dat we een zorg-probleem hebben? Zowel in de GGZ als in de reguliere zorg? Gewoon maar een idee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Als je denkt dat we hier zonder corona-protesten in een Chinees systeem zouden zitten, dan kan ik je alleen maar bedanken voor je weerstand!
Het is net Star Trek. Zonder dreigingen en invasies van buitenaf is er weinig animo om iets te veranderen intern.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:32 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat zal hier vast gezegd zijn, maar een hele hoop mensen hebben dat niet me5 zo veel woorden gezegd. Die hebben vooral gepraat over processen, fenomenen en deuren die open zijn gegaan.
En dat zie je nu ook. Neem die Europese inkoop van gas, ik durf wel te stellen dat dat zonder Corona nooit gebeurd was.
Ik waardeer je insteek, maar ik snap niet waarom je mijn motivatie voor het dikke-mensen-argument niet wil aannemen. Natuurlijk zal ik nimmer uit wrok of iets dergelijks voor zoiets pleiten. Dat zou nou precies verwaarlozen wat ik zo lief heb, en wat toen bij het oud vuil werd gezet. Maar, toegegeven, zie ik wanneer ik zoiets typ natuurlijk wel de kop voor me van een figuur als Bruls. Een type mens waar ik in het diepste van mijn ziel haat voor voel. Het is hij, die tot nadenken gestemd zou moeten worden. Hij, de über-hypocriet, die dag-in-dag-uit maling heeft aan zijn gezondheid, en daarmee de gezondheidszorg, was het die mij tot paria verklaarde. Maar stiekem ben ik cynischer. En weet ik hij macht, het best gevoeld door de onderdrukking van 'de ander', nog lekkerder vind dan de bakken patat die hij vreet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:29 schreef capricia het volgende:
Ja. Dus jij bent echt gekwetst door wat er toen gebeurd is. En je negatieve mensbeeld is bevestigd.
Ik weet niet hoe oud je bent, maar ik denk dat je nog wel even door moet/mag. Er zal altijd een overheid zijn, in welke samenleving dan ook, die je zaken kan opleggen.
Ik vind je cynisme oprecht jammer. Maar ik denk dat het voor een grote groep in onze samenleving staat. Mensen die zich zo voelen.
Ik hoop dat je niet naar beneden gaat trappen. Naar andere kwetsbare groepen, zoals mensen met een kwetsbare gezondheid met bijvoorbeeld een hogere BMI. Want we zijn allemaal niets meer of minder dan de ander.
Dat is toch jammer, dat je zo gefocused bent op haat jegens een ander.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik waardeer je insteek, maar ik snap niet waarom je mijn motivatie voor het dikke-mensen-argument niet wil aannemen. Natuurlijk zal ik nimmer uit wrok of iets dergelijks voor zoiets pleiten. Dat zou nou precies verwaarlozen wat ik zo lief heb, en wat toen bij het oud vuil werd gezet. Maar, toegegeven, zie ik wanneer ik zoiets typ natuurlijk wel de kop voor me van een figuur als Bruls. Een type mens waar ik in het diepste van mijn ziel haat voor voel. Het is hij, die tot nadenken gestemd zou moeten worden. Hij, de über-hypocriet, die dag-in-dag-uit maling heeft aan zijn gezondheid, en daarmee de gezondheidszorg, mij tot paria verklaarde. Maar stiekem ben ik cynischer. En weet ik hij macht, het best gevoeld door de onderdrukking van 'de ander', nog lekkerder vind dan de bakken patat die hij vreet.
In welke mate ben ik daar volgens jou zo op gefocused? Volgens mij valt dat namelijk reuze mee, tot ik mensen weer begin te horen over corona en maatregelen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:58 schreef capricia het volgende:
Dat is toch jammer, dat je zo gefocused bent op haat jegens een ander.
En dan komt er Breuls 2.0, een opvolger, nog harder in de leer, maar slank. En dan? Lijkt wel de film van Dik Trom.
Ik denk echt dat je die haat moet zien los te laten (miss makkelijk gezegd hoor). Je wil dat toch niet je leven laten beïnvloeden?
quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:00 schreef Akathisia het volgende:
[..]
In welke mate ben ik daar volgens jou zo gefocused? Volgens mij valt dat namelijk reuze mee, tot ik mensen weer begin te horen over corona en maatregelen.
quote:Ik heb altijd al een laag mensbeeld gehad.
Hoop echt dat je focus er niet ligt, inderdaad.quote:Maar, toegegeven, zie ik wanneer ik zoiets typ natuurlijk wel de kop voor me van een figuur als Bruls. Een type mens waar ik in het diepste van mijn ziel haat voor voel.
Omdat hij wel heel veel invloed heeft en je kop in het zand steken zeker lekker voelt, maar niks oplost. Je uitspreken wel. Al lost dit ook niks op, maar niks doen zeker niet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:58 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is toch jammer, dat je zo gefocused bent op haat jegens een ander.
En dan komt er Bruls 2.0, een opvolger, nog harder in de leer, maar slank. En dan? Lijkt wel de film van Dik Trom.![]()
Ik denk echt dat je die haat moet zien los te laten (miss makkelijk gezegd hoor). Je wil dat toch niet je leven laten beïnvloeden?
Ik denk eigenlijk nooit aan hem. Waarom zou ik mezelf kwellen?
Er zit nog wel een subtiel verschil tussen je kop in het zand steken en 'haat voelen in het diepst van je ziel'.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:06 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Omdat hij wel heel veel invloed heeft en je kop in het zand steken zeker lekker voelt, maar niks oplost. Je uitspreken wel. Al lost dit ook niks op, maar niks doen zeker niet.
Nee, natuurlijk niet, maar ik zie wel het haatzaaien van oa Bruls. Dat is toch triest?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:08 schreef capricia het volgende:
[..]
Er zit nogwel een subtiel verschil tussen je kop in het zand steken en 'haat voelen in het diepst van je ziel'.
Heb jij ook die diepe haat-gevoelens?
Die was niet echt subtiel, nee.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:11 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet, maar ik zie wel het haatzaaien van oa Bruls. Dat is toch triest?
Nouja, dat dusquote:
Nah, dat mensbeeld is breder. Bruls is daar niet leidend in, alhoewel hij de slechtste kwaliteiten het beste tot uidrukking brengt. Eigenlijk alleen is het ook alleen maar 'laag' te noemen t.o.v. het gangbare, het optimistische, het gelul van een Brugman met zijn "de meeste mensen deugen". Nee, ik ben me 'gewoon' bewust geweest van al de mens haar facetten, ondanks dat ik ben opgegroeid in een tijd van welvaart en vrede. Een tijd waarin men in staat werd gesteld een façade op te houden.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:05 schreef capricia het volgende:
Hoop echt dat je focus er niet ligt, inderdaad.
Ach mensquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:20 schreef capricia het volgende:
Hand in eigen boezem: over lessons learned.
Ik vind dat ik te weinig opgestaan ben voor de vrijheid van anderen.
Maar ik vond dat ook heel lastig omdat dat deel van het discours volledig weggekaapt was door de wappies.
En ik denk dat ik die onvrede hier wel vaker gelezen heb.
Ja. Ik weet.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ach mensZe maken ons de kop gek, bedenk je dat.
Wel props hiervoor trouwens. Ik denk dat meerdere er zo over denken, ook al zullen ze het niet openlijk erkennen. En ik hoop dat ze het meenemen naar het volgende dat ons te wachten staat.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:20 schreef capricia het volgende:
Maar ik vond dat ook heel lastig omdat dat deel van het discours volledig weggekaapt was door de wappies.
Ben met mijn 10 jarige dochter naar zo'n protest geweest. Koffie drinken op het Museumplein. Om te laten zien dat je mag protesteren in NL als je het ergens niet mee eens bent.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:42 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Wel props hiervoor trouwens. Ik denk dat meerdere er zo over denken, ook al zullen ze het niet openlijk erkennen. En ik hoop dat ze het meenemen naar het volgende dat ons te wachten staat.
Heb je trouwens nooit het idee gehad dat de wappies het discours niet hadden gekaapt, maar dat de wappies werden geprojecteerd als hét weerwoord? Ik zag daar wel iets van manipulatie in.
Nou ja eerlijk is eerlijk, jij was ook degene die hier destijds zei dat we elk jaar maatregelen zouden krijgen, dat de samenleving beter kon worden aangepast aan corona en bedrijven die daar niet in passen wel om konden vallen. En dat de lockdown geen lockdown was omdat er een kerstkoor in het lokale winkelcentrum stond.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:20 schreef capricia het volgende:
Hand in eigen boezem: over lessons learned.
En ik denk dat ik die onvrede hier wel vaker gelezen heb.
Dat heeft mij tegengehouden mee te doenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 01:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Ben met mijn 10 jarige dochter naar zo'n protest geweest. Koffie drinken op het Museumplein. Om te laten zien dat je mag protesteren in NL als je het ergens niet mee eens bent.
Maar dat was wel een bepaald soort volk wat mee deed, zeg maar.
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:Nieuwere herhaalprik - tegen huidige variant - beschikbaar, maar oude voorraad moet er eerst uit
coronavirusWie nu een vaccinatie tegen corona haalt, wordt ingeënt tegen een variant die al vier maanden niet meer dominant is. Het ministerie laat de nieuwe herhaalprik tegen corona bewust op de plank liggen. Er is een versie beschikbaar die speciaal is gemaakt tegen de huidige variant van het omikronvirus, maar eerst wordt de oude voorraad opgemaakt.
ik had de kwetsbaren juist met die nieuwste gedaan, zit niet veel verschil in schijnt maar dat kan voor kwetsbaren net wel wat uitmaken.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Honderdmiljoenmiljard ertegenaan gegooid, maar nu even fifo'en voor de kosten.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:52 schreef THEFXR het volgende:
[..]
https://www.gelderlander.(...)%2Fwww.google.com%2F
Mik je in december/januari de volgende er bij die groepen in. Prima tochquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik had de kwetsbaren juist met die nieuwste gedaan, zit niet veel verschil in schijnt maar dat kan voor kwetsbaren net wel wat uitmaken.
[ twitter ]
dan alweer?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik je in december/januari de volgende er bij die groepen in. Prima toch
Moet drie maanden tussen zitten toch?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:30 schreef Molo het volgende:
[..]
Mik je in december/januari de volgende er bij die groepen in. Prima toch
Ik denk dat de animo steeds minder wordt, zeker als je elke 3 maanden weer mag. Dan zullen weer een boel mensen hun portie wel aan Fikkie geven.quote:
Ja weet ik veel, zou kunnen als bescherming tegen de variantjes en besmetting weer tegenvalt en we daar op willen inspelenquote:
Van wie? Is geen natuurwet, dat kun je prima inkorten of uitbreiden. Zitten voor en nadelen aan, dat welquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:42 schreef nostra het volgende:
[..]
Moet drie maanden tussen zitten toch?
Het RIVM. https://www.rivm.nl/covid(...)%20vanaf%2012%20jaar.quote:
Ja dat snap ikquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:47 schreef nostra het volgende:
[..]
Het RIVM. https://www.rivm.nl/covid(...)%20vanaf%2012%20jaar.
Tja, dan moet men flexibel worden en dat zie ik niet gebeuren. Doneer die troep gewoon aan waar er nog tekorten zijn, daar hoor je ook niets meer over.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:48 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
De rest van mijn post onderschrijft precies wat ik verder bedoel.
Dat zou van die kwetsbare groep niet heel verstandig zijn al is 3 maanden natuurlijk wel heel vlot.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:44 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ik denk dat de animo steeds minder wordt, zeker als je elke 3 maanden weer mag. Dan zullen weer een boel mensen hun portie wel aan Fikkie geven.
Daar zijn inmiddels geen tekorten meer, en in heel veel regio's ook geen behoefte meer aan herhaalprikkenquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 10:50 schreef nostra het volgende:
[..]
Tja, dan moet men flexibel worden en dat zie ik niet gebeuren. Doneer die troep gewoon aan waar er nog tekorten zijn, daar hoor je ook niets meer over.
Met z'n mammoettankers, uittrappen en ronduit valselijk voorlichten vanuit het Peppie en Kokkie duo.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 22:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Een marathon tegen het virus
Het lijkt wel alsof ik Hugo weer hoor.
Iemand moet het uitlichten want van enig zelfreinigend vermogen als verlengstuk van onze overheid, is geen sprake.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 23:26 schreef nostra het volgende:
[..]
Gewoon wat schoppen tegen de NPO en Op1 in het bijzonder, dat is een verplichte hobby bij Forum.
Leuke - wel, achteraf - redenatie waar er nog wel veel meer van te maken zijn. Vrijheid is een beleving die niet te vatten is wanneer mensen het - ook die van een ander - niet omarmen.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 00:05 schreef capricia het volgende:
[..]
Neequote:Op zaterdag 22 oktober 2022 09:43 schreef Arizona het volgende:
Ik ga straks geherhaalprikt worden, heb net een afspraak gemaakt en kan eind van de ochtend terecht. Het loopt dus echt storm
Vraagje: moet je echt een geprinte afspraakbevestiging meenemen? Dat staat in de mail, maar ik heb geen printer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |